Η One Whole Travel & Tourism στο GenAI Summit 2024: Αναδεικνύοντας τη δύναμη του AI στον κλάδο του Τουρισμού

Related

Ψάξτε στα συρτάρια σας για τα παλιά κινητά γιατί αξίζουν μια περιουσία

Ψάξτε στα συρτάρια σας για τα παλιά κινητά γιατί αξίζουν μια περιουσία FORTUNE GREECE 25/04/2025, 16:16 Αν έχετε κρατήσει τα παλιά σας κινητά, της προ smartphone εποχής, μπορείτε να βγάλετε πολλά χρήματα από την πώληση τους, στους λάτρεις του vintage. Γράφει η Νίκη Μπάκουλη Έχουν περάσει σχεδόν 30 χρόνια από τότε που αγόρασα το πρώτο

OTE is entering the “Cosmote Telekom” era

OTE establishes a new commercial name, “Cosmote Telekom”, instead of “Cosmote”, with the “T” brand in the logo dominating, as well as the red-purple color of Deutsche Telekom (magenta), coming closer to the name of its main shareholder. The change of the commercial name in the direction of adopting the “T” brand, of the German

Χωρίς σταθερό τηλέφωνο και ίντερνετ δεκάδες συνδέσεις σήμερα στην Κω λόγω βλάβης στο δίκτυο της Cosmote

Από το πρωί σήμερα Παρασκευή 25 Απριλίου δεκάδες είναι οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας και ίντερνετ της Cosmote που έχουν βλάβη στις συνδέσεις τους στην πόλη της Κω. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να συνδεθούν στο διαδίκτυο ούτε να λάβουν ή κάνουν κλήσεις. Αρκετοί συνδρομητές επικοινωνούν είτε με το τοπικό κατάστημα όπου με ευγένεια

Κινηματογράφος, αρώματα και κουζίνα μέσα στα αυτοκίνητα – Πως απαντά η Κίνα στον «πόλεμο» με ΗΠΑ και Ευρώπη;

Κινηματογράφος, αρώματα και κουζίνα μέσα στα αυτοκίνητα – Πως απαντά η Κίνα στον «πόλεμο» με ΗΠΑ και Ευρώπη; FORTUNE GREECE 25/04/2025, 13:04 Artificial Intelligence Technology in Autonomous Driving, Future Car Software Technology. Photo: Shutterstock Όταν παρακολουθείτε ταινίες ή παίζετε παιχνίδια ενώ είστε παρκαρισμένοι, το ET9 θα κινείται και θα κουνιέται σε συνδυασμό με τη δράση

Τρομακτική πρόβλεψη για το πόσο γρήγορα η τεχνολογία θα ξεπεράσει τους ανθρώπους και ίσως να καταστρέψει την ανθρωπότητα

Ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της Google αποκάλυψε τη συγκλονιστικά γρήγορη πρόοδο που σημειώνει η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), προβλέποντας ότι θα διαθέτει όλες τις ικανότητες των ανθρώπων μέσα στην επόμενη δεκαετία. Ο Demis Hassabis, CEO της DeepMind στην Google, δήλωσε σε επεισόδιο της εκπομπής 60 Minutes ότι πιστεύει πως οι επιστήμονες είναι σε καλό δρόμο για να

Cosmote Telekom: Πως διαμορφώνεται η επόμενη ημέρα για τον ΟΤΕ

Μια μικρή αλλά συμβολική αλλαγή στην ονομασία της μεγαλύτερης τηλεπικοινωνιακής εταιρείας στην Ελλάδα πυροδότησε συζητήσεις για το μέλλον των εθνικών επιχειρήσεων σε ένα ολοένα και πιο ενοποιημένο ευρωπαϊκό οικοσύστημα. Η μετονομασία της Cosmote σε Cosmote Telekom αποτελεί κάτι περισσότερο από έναν ανασχεδιασμό branding – είναι η κορυφή του παγόβουνου μιας δεκαπενταετούς ενσωμάτωσης στον στρατηγικό χάρτη

Ένωση Cosmote – Telekom: Τι φέρνει η νέα στρατηγική κίνηση του ΟΤΕ

Ένα σημαντικό βήμα στον τομέα των τηλεπικοινωνιών αποτελεί η απόφαση της ένωσης των brands Cosmote και Telekom, με τη δημιουργία της νέας εμπορικής ονομασίας Cosmote Telekom. Η στρατηγική αυτή κίνηση, που επισημοποιήθηκε χθες, στοχεύει στην ενίσχυση της θέσης της εταιρίας τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά. Το στρατηγικό πλάνο πίσω από την ένωση

COSMOTE: Ενώνει δυνάμεις με την Telekom – Δημιουργούν την Cosmote Telekom

Διαβάζεται σε 2' Cosmote EUROKINISSI Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες. NEWSROOM 25 Απριλίου 2025 11:29 Τις δυνάμεις της με την TELEKOM ενώνει η COSMOTE, με τις δύο εταιρείες να δημιουργούν την COSMOTETELEKOM. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Ομίλου ΟΤΕ, «η COSMOTE

Στην εποχή «Cosmote Telekom» περνάει ο ΟΤΕ – Πού στοχεύει η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands

Νέα εμπορική ονομασία, «Cosmote Telekom», αντί «Cosmote», με το brand «T» στο λογότυπο να κυριαρχεί, όπως και το κόκκινο – μοβ χρώμα της Deutsche Telekom (magenta), καθιερώνει ο ΟΤΕ, ερχόμενος πιο κοντά με την ονομασία του βασικού του μετόχου. Η αλλαγή της εμπορικής ονομασίας στην κατεύθυνση της υιοθέτησης του brand «T», της γερμανικής εταιρείας, αποτέλεσε

Η Cosmote ενώνει τις δυνάμεις της με την Telekom

Κάτι που ακουγόταν ολοένα και πιο έντονα το τελευταίο διάστημα ήρθε να επιβεβαιωθεί μετά την επίσημη χθεσινή ανακοίνωση του ομίλου ΟΤΕ ότι πλέον το brand της Cosmote γίνεται Cosmote Telekom. «Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand Telekom, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική

Απλά Ψηφιακά 169: Η νέα εποχή Cosmote Telekom, η Qualcomm στην Ελλάδα και οι αλλαγές στην ΙΤ αγορά

Τις εξελίξεις των τελευταίων δύο εβδομάδων στην εγχώρια τεχνολογική σκηνή συζήτησαν ο Δημήτρης Μαλλάς και η Νίκη Παπάζογλου σε αυτό το επεισόδιο του Απλά Ψηφιακά που λόγω ευρείας θεματολογίας εορταστικής περιόδου δεν είχε καλεσμένο. Νίκη και Δημήτρης συζήτησαν τις πρόσφατες εξελίξεις της συνύπαρξης πλέον των δύο επωνυμιών Cosmote- Telekom στο brand του ΟΤΕ και το

Από την Cosmote στην Telekom: Ο ΟΤΕ ντύθηκε διεθνής και το χρηματιστήριο το γιόρτασε

Δεν ήταν τυχαίο. Η αλλαγή ονομασίας συνοδεύτηκε με εντυπωσιακή κίνηση της μετοχής του ΟΤΕ, η οποία μετά από μήνες συσσώρευσης έσπασε το φράγμα και κατέγραψε νέο υψηλό 52 εβδομάδων. Η συγκυρία δεν ήταν απλή σύμπτωση. Ήταν το αποτέλεσμα στρατηγικής, υπομονής και καλά μελετημένων κινήσεων από τη διοίκηση. Η αγορά, όπως πάντα, αναγνωρίζει τις ουσιαστικές αλλαγές

Η Adobe ανεβάζει στροφές στην κούρσα της Τεχνητής Νοημοσύνης με το νέο Firefly app

FORTUNE GREECE 25/04/2025, 10:00 The Adobe logo is being displayed on a smartphone in this photo illustration in Brussels, Belgium, on June 10, 2024. (Photo Illustration by Jonathan Raa/NurPhoto) (Photo by Jonathan Raa / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Η Adobe ενισχύει τη θέση της στον δημιουργικό τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, λανσάροντας νέα

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα

Το ματς Ολυμπιακός – Ρεάλ Μαδρίτης για τα playoffs της Euroleague ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις: 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 Γκραν Πρι Ισπανίας (1ες Ελεύθερες Δοκιμές) 10:00 COSMOTE SPORT 8 HD WRC Κανάρια Νησιά, SS1 10:45 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 Γκραν Πρι Ισπανίας (1ες Ελεύθερες

Ενοποίηση δυνάμεων: Η COSMOTE και η TELEKOM δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM

Νέα εποχή για την COSMOTE, η οποία ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM και δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM. Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα ιδιωτών και επιχειρήσεων , και θα ενισχύσουν τις

Share

H One Whole Communication Experts Travel & Tourism έλαβε μέρος στο GenAI Summit 2024, το μεγαλύτερο συνέδριο που αφορά αποκλειστικά το GenAI στην περιοχή, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης της Ελλάδας και με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, του Γραφείου Διασύνδεσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας.

Η εταιρεία εκπροσωπήθηκε από την Ιδρύτρια και CEO, κα Αλεξάνδρα Καρδάμη, η οποία συμμετείχε ως ομιλήτρια σε πάνελ με τίτλο «AI-driven innovation in travel & tourism: Unlocking new possibilities». Συντονιστής ήταν ο κ. Δημήτρης Γεωργίου, Senior Strategy Consultant της Deloitte με συνομιλητές επίσης τους κ.κ. George Cassar, Customer Success and Technical Sales Manager της IBM Ελλάδας και Κύπρου, και του Νίκου Διαμαντόπουλου, Γενικού Διευθυντή της Marketing Greece. Την έναρξη του πάνελ σηματοδότησε η ομιλία της Υπουργού Τουρισμού, κας Όλγας Κεφαλογιάννη, η οποία παρουσίασε τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου για την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, εστιάζοντας στη γαστρονομία, τον αγροτουρισμό, τον ορεινό τουρισμό και την ευεξία, καθώς και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της τουριστικής εμπειρίας μέσω καινοτόμων εφαρμογών και πλατφορμών.

Αναλύοντας τη χρήση των εργαλείων AI, η Αλεξάνδρα Καρδάμη μοιράστηκε την εμπειρία της από την εφαρμογή τέτοιων εργαλείων στο πεδίο των δημοσίων σχέσεων, και πιο συγκεκριμένα στον κλάδο του τουρισμού, υπογραμμίζοντας πως η χρήση αυτών των καινοτομιών μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα και να ενισχύσει τη δημιουργικότητα της ομάδας. Αναφερόμενη σε εργαλεία όπως το ChatGPT, το Jasper και το Midjourney, επεσήμανε πως αυτά μπορούν να φανούν αποτελεσματικά σε αυτοματοποιημένα επαναλαμβανόμενα task. Ωστόσο, ανέδειξε τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντα ως αναντικατάστατη δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ενώ το GenAI μπορεί να γράψει, να σχεδιάσει ή να προτείνει ιδέες, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη σύνδεση που καθορίζει τις δημόσιες σχέσεις».

Με παράδειγμα την πρόσφατη διοργάνωση ενός ταξιδιού εξοικείωσης στην Ολυμπιακή Ριβιέρα για cruise destination experts και shorex managers, με σκοπό την ανάδειξη της περιοχής ως προορισμού κρουαζιέρας, η Αλεξάνδρα Καρδάμη αναφέρθηκε στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στα press και fam trips, όπου αξιοποιήθηκαν εργαλεία GenAI για τη δημιουργία δημιουργικών αφηγήσεων και προσωποποιημένων εμπειριών, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής. Περιέγραψε πώς οι τεχνολογίες αυτές μπορούν να βελτιώσουν τη διαδικασία σχεδιασμού και αφήγησης και σημείωσε ότι «η σύμπραξη της τεχνολογίας και της ανθρώπινης δημιουργικότητας οδήγησε σε μια αξέχαστη εμπειρία με ουσιαστικό αντίκτυπο».

Ενισχύοντας όσα ανέφερε η Υπουργός Τουρισμού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της τουριστικής εμπειρίας, η επικεφαλής της One Whole στάθηκε στον καθοριστικό ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. Όπως υπογράμμισε, η ταχεία και διαφανής επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας σε περιόδους φυσικών καταστροφών ή άλλων κρίσεων και τα εργαλεία AI μπορούν να βελτιώσουν την ικανότητα πρόληψης, αντίδρασης και αποκατάστασης, προσφέροντας αξιόπιστη πληροφόρηση στους ταξιδιώτες και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη τους στους προορισμούς.

Με την πλούσια εμπειρία και τη βαθιά γνώση του στη στρατηγική και το σχεδιασμό δράσεων για την ανάπτυξη προορισμών, ενσωματώνοντας τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης και αξιοποιώντας data, έρευνες και μελέτες, ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κ. Νίκος Διαμαντόπουλος τόνισε:

«Η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης προϋποθέτει την ενίσχυση του AI Literacy, της κατανόησης και αξιολόγησης δηλαδή των αποτελεσμάτων που μπορεί να επιτύχει η τεχνητή νοημοσύνη. Και είναι σημαντικό να δουλέψουμε συλλογικά ώστε να καλλιεργήσουμε κουλτούρα χρήσης του ΑΙ. Μια κουλτούρα που θα επιτρέψει στους προορισμούς να εντοπίσουν νέες δυναμικές, να δημιουργήσουν αποτελεσματικά εργαλεία, να ενισχύσουν το αποτύπωμα των δράσεων τους και να φτάσουν πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων τους. Με αυτή τη φιλοσοφία και εμείς στη Marketing Greece έχουμε εντάξει AI εργαλεία και στις εσωτερικές μας διαδικασίες αλλά και στα ψηφιακά κανάλια μας, με πρωταγωνιστή την Pythia, τον ψηφιακό βοηθό (chatbot) του Discovergreece.com.»

Εξαιρετικό ενδιαφέρον είχε και η τοποθέτηση του Geοrge Cassar, Customer Success and Technical Sales Manager της IBM Ελλάδας σχετικά με το πώς το Open-Source ΑΙ μπορεί να ωφελήσει τον τουριστικό κλάδο και τις πρωτοβουλίες της IBM. Ανέλυσε πως οι ανοιχτού κώδικα λύσεις επιτρέπουν στις επιχειρήσεις του τουρισμού, ανεξαρτήτως μεγέθους, να καινοτομήσουν με οικονομικό και ευέλικτο τρόπο. Ειδικότερα, τόνισε ότι μέσω των πρωτοβουλιών της IBM, όπως τα Granite Models, το InstructLab και το RHEL AI, μπορούν να αναπτυχθούν εξειδικευμένες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που ενισχύουν την ανάλυση δεδομένων και την εξατομίκευση ταξιδιωτικών εμπειριών. Εξήγησε ότι αυτά τα εργαλεία δίνουν τη δυνατότητα για ταχύτερη υιοθέτηση καινοτομιών, όπως η δημιουργία προσωποποιημένων προτάσεων, η βελτιστοποίηση στρατηγικών τιμολόγησης, αλλά και η υποστήριξη πολυγλωσσικών υπηρεσιών, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να προσαρμόζουν τις λύσεις στις ανάγκες τους, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά τους και προωθώντας την βιώσιμη ανάπτυξη στον τουρισμό.

Το GenAI Summit αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για συζήτηση και ανέδειξε τη δυναμική των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μέσα από τις απόψεις κορυφαίων επαγγελματιών και φορέων της τεχνολογίας και άλλων κλάδων. Για την ομάδα της One Whole, είναι σημαντικό να επισημαίνεται η συνεχής αναβάθμιση των στρατηγικών και υπηρεσιών που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου της επικοινωνίας.