Ποιοι χρήστες προτιμούν το Instagram και ποιοι το Facebook

Related

Έρχεται το πρώτο αναδιπλούμενο iPhone – Όλες οι λεπτομέρειες που ήδη γνωρίζουμε

Η ώρα του πρώτου αναδιπλούμενου iPhone της Apple πλησιάζει. Η Apple ετοιμάζει το πρώτο iPhone Fold με σχεδόν “αόρατη” τσάκιση, τιτάνιο πλαίσιο και διπλή εσωτερική/εξωτερική οθόνη. Η συσκευή αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026, με τιμή $2.000–$2.500 — πιθανότατα το ακριβότερο iPhone που έγινε ποτέ. Βρίσκεται ήδη σε φάση engineering validation, με μαζική παραγωγή να ξεκινά

Έλον Μασκ: «Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να σωθούν οι ΗΠΑ από το χρέος — η AI»

FORTUNE GREECE 02/12/2025, 18:00 SHARE PARIS, FRANCE - June 16, 2023: Elon Musk, founder, CEO, and chief engineer of SpaceX, CEO of Tesla, CTO and chairman of Twitter, Co-founder of Neuralink and OpenAI, at VIVA Technology (Vivatech) Photo: Shutterstock Ο Elon Musk υποστηρίζει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο μοναδικός δρόμος για να ξεφύγουν οι

Grok: Το chatbot του Μασκ απαντά ότι θα θυσίαζε εκατομμύρια Εβραίους για να σώσει τον Έλον

FORTUNE GREECE 02/12/2025, 13:30 SHARE The Grokipedia logo is displayed on a mobile phone with Elon Musk in the background, in this photo illustration in Brussels, Belgium, on November 27, 2025. (Photo Illustration by Jonathan Raa/NurPhoto) (Photo by Jonathan Raa / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Ο Grok, το AI chatbot του Έλον Μασκ, προκαλεί

Τα πιο παράξενα -και τα πιο συνηθισμένα- πράγματα που ζητάμε από το ChatGPT

FORTUNE GREECE 01/12/2025, 16:00 SHARE The ChatGPT website is seen on a laptop screen in this photo illustration on 30 May, 2023 in Warsaw, Poland. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) (Photo by Jaap Arriens / NurPhoto via AFP) Photo: Shutterstock Στα τρίτα του γενέθλια, το ChatGPT αποκαλύπτει εντυπωσιακά στατιστικά: 29.000 απαντήσεις το δευτερόλεπτο και 800 εκατ.

Έκρηξη στην ευρωπαϊκή αμυντική βιομηχανία: Άνοδος 13,8% εν μέσω πολέμου στην Ουκρανία

Οι αεροδιαστημικές και αμυντικές βιομηχανίες της Ευρώπης κατέγραψαν μεγάλη αύξηση το 2024, με τον τζίρο τους να αυξάνεται κατά 10,1% στα 325,7 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ καταγράφηκε επίσης αριθμός ρεκόρ άμεσα απασχολούμενων στον τομέα, οι οποίοι έφθασαν το 1,1 εκατομμύριο, ανακοίνωσε σήμερα ο Καμίλ Γκραν, γενικός γραμματέας του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Αεροδιαστημικής, Ασφάλειας και Αμυντικής Βιομηχανίας (ASD).

Το μεγάλο άλμα στο Ελληνικό: πώς το deal Lamda – Cosmote Telekom αλλάζει τον χάρτη των τηλεπικοινωνιών

Η συμφωνία μεταξύ Lamda Development και Cosmote Telekom/Ομίλου ΟΤΕ δεν είναι απλώς ένα εμπορικό deal· είναι η τεχνολογική ραχοκοκαλιά του μεγαλύτερου αστικού project της χώρας. Με βάση τη συνεργασία, όλα τα δίκτυα οπτικών ινών στο The Ellinikon θα αναπτυχθούν και θα λειτουργούν από τον ΟΤΕ, ο οποίος ουσιαστικά αποκτά τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην υποδομή της

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αυξάνει τον συστημικό κίνδυνο για τις Κεντρικές Τράπεζες

Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αυξάνει τον συστημικό κίνδυνο για τις Κεντρικές Τράπεζες FORTUNE GREECE 01/12/2025, 19:16 SHARE Η ευρύτερη υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης στον τραπεζικό κλάδο εντείνει την εξάρτηση από ξένους τεχνολογικούς κολοσσούς, ενώ ανοίγει νέα μέτωπα για την κυβερνοασφάλεια, την ανταγωνιστικότητα και την ασφάλεια των πληρωμών, προειδοποιούν οι εποπτικές αρχές. Η ΤΝ αυξάνει την

Επένδυση 2 δισ. δολαρίων της Nvidia στη Synopsys για μικροτσίπ

FORTUNE GREECE 01/12/2025, 18:16 SHARE Η Nvidia αποκτά σημαντικό μερίδιο στη Synopsys και ενισχύει τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη εργαλείων σχεδίασης μικροτσίπ με τεχνητή νοημοσύνη Η Nvidia επένδυσε 2 δισ. δολάρια στην Synopsys, μια από τις κορυφαίες εταιρείες λογισμικού σχεδίασης μικροτσίπ, για να αναπτύξουν από κοινού νέα εργαλεία που θα αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη

Bloomberg: Η Κίνα προειδοποιεί για «φούσκα» στον τομέα των ανθρωποειδών ρομπότ

FORTUNE GREECE 01/12/2025, 16:15 SHARE Η Εθνική Επιτροπή Ανάπτυξης και Μεταρρυθμίσεων της Κίνας καλεί σε εξορθολογισμό μιας αγοράς που κατακλύζεται από πανομοιότυπα προϊόντα. Πάνω από 150 εταιρείες δραστηριοποιούνται πλέον στον κλάδο, με την NDRC να προειδοποιεί ότι η αγορά «πνίγεται» από αντίγραφα χωρίς ουσιαστική καινοτομία. Παρά το γεγονός ότι ο τομέας έχει χαρακτηριστεί «εθνική προτεραιότητα»

Έλον Μασκ: Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα ξεχρεώσει τις ΗΠΑ μέσα σε 3 χρόνια

Ο ιδρυτής και CEO της Tesla εκτιμά ότι μέσα σε μια τριετία, η αφθονία αγαθών θα προκαλέσει αποπληθωρισμό, καθιστώντας το χρήμα λιγότερο σημαντικό. Ο Μασκ προβλέπει ότι η παραγωγή αγαθών και υπηρεσιών θα ξεπεράσει τον ρυθμό του πληθωρισμού έως το 2028, οδηγώντας σε σημαντικό αποπληθωρισμό και καθιστώντας το αμερικανικό χρέος των 38 τρισ. δολαρίων διαχειρίσιμο.

Back to the Future: Ποιες σημερινές τεχνολογίες προέβλεψε η ταινία που έκανε πρεμιέρα το 1985 – Από τα ολογράμματα έως τα drones

Το «Back to the Future» γιορτάζει αυτήν την εβδομάδα τα 40 του χρόνια, μια στιγμή νοσταλγίας για όσους θυμούνται την πρώτη προβολή της ταινίας στις 4 Δεκεμβρίου 1985. Την εποχή εκείνη, ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ είχε μόλις αναλάβει την ηγεσία της Σοβιετικής Ένωσης, οι θαυμαστές των Queen μιλούσαν για την εκρηκτική εμφάνιση του συγκροτήματος στο Live

Η καθημερινή χρήση GenAI αυξάνει παραγωγικότητα, ασφάλεια και μισθούς

27 ΝΟΕ 2025 Νατάσα Φραγκούλη fragouli@sepe.gr Στο επίκεντρο της νέας εργασιακής καθημερινότητας μπαίνει πλέον η Τεχνητή Νοημοσύνη, η οποία δεν αποτελεί πια μελλοντική πρόβλεψη, αλλά οι πραγματικός καταλύτης που αναδιαμορφώνει σε παγκόσμιο επίπεδο τον τρόπο που εργαζόμαστε, εξελισσόμαστε και αμειβόμαστε. Η νέα παγκόσμια έρευνα της PwC, «2025 Global Workforce Hopes & Fears Survey», στην οποία συμμετείχαν

Share

Μία νέα έρευνα δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρούν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πιο αξιόπιστο και αυθεντικό από τις εικόνες των brand.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Οι συστάσεις από φίλους και συνομήλικους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands» δήλωσε ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic στο luxury daily.

«Οι καταναλωτές θα μοιραστούν τα πραγματικά αφιλτράριστα συναισθήματά τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που τους αρέσουν – και δεν τους αρέσουν – έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να είναι πιο αξιόπιστο για άλλους καταναλωτές» διευκρίνισε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα πορίσματα της Olapic βασίζονται σε έρευνα με δείγμα 5.000 χρήστες παγκόσμιων social media, συγκεκριμένα 1.000 χρήστες σε κάθε μία από πέντε χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γαλλία και Γερμανία).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους 10 βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Facebook και Instagram

Το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες.

Οι νεότερης ηλικίας ερωτηθέντες προτιμούν σθεναρά το Instagram, ενώ περισσότεροι από τους μισούς μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες προτιμούν το Facebook. Η κρίσιμη ομάδα των χρηστών, 24 – 34 ετών είναι μοιρασμένη, με το 41% να αναφέρει το Facebook ως πρώτη επιλογή και το 37% να επιλέγει το Instagram.

Παρόλο που το 44% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν influencers, οι συγκεκριμένες προσωπικότητες έχουν μεγαλύτερη επίδραση στους νεότερους καταναλωτές.

Το 64% της ηλικιακής ομάδας 16 έως 22 ετών ακολουθεί influencers των social media, όπως επίσης το 53% της ηλικιακής ομάδας 23-34 ετών. Οι ερωτηθέντες από τις ΗΠΑ είναι πιο πιθανό να ακολουθούν social media influencers, ενώ οι Γερμανοί είναι λιγότερο πιθανό να τους ακολουθούν με τα αντίστοιχα ποσοστά να είναι 53% και 36%.

Περίπου ένας στους τρεις χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των δημοσιεύσεών τους.

Το 52%, των ερωτηθέντων έχει αναφέρει ένα εμπορικό σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες υποκινούνται από την καλή άποψη, παρά την απογοήτευση για ένα brand. Το 39% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε ότι η εκτίμηση για ένα προϊόν θα τους ενθάρρυνε να δημοσιεύσουν μια εικόνα που παραπέμπει σε μια μάρκα, ενώ το 37% δείχνει ότι απολαμβάνει ένα προϊόν με την ανάρτηση εικόνας και την επισήμανση της μάρκας. Το 25% των χρηστών ανέφερε επίσης ένα εμπορικό σήμα με την ελπίδα ότι οι εικόνες του θα κοινοποιηθούν.

«Τις πρώτες μέρες των αξιολογήσεων και των κριτικών, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών συνδεόταν με ένα εμπορικό σήμα μόνο επειδή είχε αρνητική εμπειρία» δήλωσε ο κ. Ζούκερ. «Τώρα, με έναν πιο οπτικό τρόπο σύνδεσης και ανταλλαγής εμπειριών, οι καταναλωτές αναζητούν δυναμικά τρόπους για να δημιουργήσουν μια πιο προσωπική σύνδεση και να κοινοποιήσουν την προτίμησή τους σε ένα brand. Θέλουν να είναι μέρος της ιστορίας και της εξέλιξης ενός brand», ανέφερε.

Παρ’ όλο που οι influencers και οι συνομήλικοι μπορεί να θεωρούνται αξιόπιστοι και αμερόληπτοι, οι καταναλωτές εξακολουθούν να ανακαλύπτουν προϊόντα μέσω των social media των brand. Για παράδειγμα, το 48% των χρηστών πραγματοποίησε αγορά αφού παρακολούθησε βίντεο μιας μάρκας.

Τα brands πολυτελείας χρησιμοποιούν συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της αυθεντικότητας και αύξησης της εμπλοκής του κοινού.

Η σελίδα @WeLoveCoco του οίκου Chanel αναπαράγει περιεχόμενο από το hashtag #WeLoveCoco στο Instagram. Ο σύνδεσμος του προφίλ ανακατευθύνει τους χρήστες στην αμερικανική σελίδα με προϊόντα μακιγιάζ και προβάλλει εκείνα με τις καλύτερες πωλήσεις στην κορυφή.

Ο Dior έχει επίσης μια σελίδα για περιεχόμενο καταναλωτών, @DiorBeautyLovers.

«Τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να αξιοποιήσουν ένα συνδυασμό περιεχομένου καταναλωτών, brand και influencers στη στρατηγική μάρκετινγκ» είπε ο κ. Ζούκερ.

Έρχεται το πρώτο αναδιπλούμενο iPhone – Όλες οι λεπτομέρειες που ήδη γνωρίζουμε

Η ώρα του πρώτου αναδιπλούμενου iPhone της Apple πλησιάζει. Η Apple ετοιμάζει το πρώτο iPhone Fold με σχεδόν “αόρατη” τσάκιση, τιτάνιο πλαίσιο και διπλή εσωτερική/εξωτερική οθόνη. Η συσκευή αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2026, με τιμή $2.000–$2.500 — πιθανότατα το ακριβότερο iPhone που έγινε ποτέ. Βρίσκεται ήδη σε φάση engineering validation, με μαζική παραγωγή να ξεκινά

Έλον Μασκ: «Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να σωθούν οι ΗΠΑ από το χρέος — η AI»

FORTUNE GREECE 02/12/2025, 18:00 SHARE PARIS, FRANCE - June 16, 2023: Elon Musk, founder, CEO, and chief engineer of SpaceX, CEO of Tesla, CTO and chairman of Twitter, Co-founder of Neuralink and OpenAI, at VIVA Technology (Vivatech) Photo: Shutterstock Ο Elon Musk υποστηρίζει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι ο μοναδικός δρόμος για να ξεφύγουν οι