4 στους 10 καταναλωτές φλερτάρουν με την “ψηφιακή αποτοξίνωση”

Related

Αθλητικές μεταδόσεις με ευρωπαϊκές «μάχες» ελληνικών ομάδων (πρόγραμμα)

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας: 18:00 Novasports Start WTA 250 Τένις 20:00 Novasports Start WTA 250 Τένις 20:00 ΕΡΤ News Ιταλία – Λετονία Μπάσκετ Τουρνουά Ακρόπολις 21:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 250 Γουίνστον-Σάλεμ Δείτε ακόμη: Δείτε live τον αγώνα μπάσκετ Λετονία-Ελλάδα για το Τουρνουά Ακρόπολις 21:00 COSMOTE SPORT 1 HD Παναθηναϊκός – Σάμσουνσπορ UEFA

Η λειψυδρία που “μπλόκαρε” επένδυση στη ρόδο, το brand cosmote που δίνει τη θέση του στο «Τ» και το ακίνητο “φάντασμα” με τις πολλές...

Προχωρούν οι επενδύσεις της Hellenic Properties στο Μαρούσι Με σταθερό ρυθμό προχωρεί η κατασκευή του MOB One, του νέου γραφειακού συγκροτήματος της Hellenic Properties στο Μαρούσι. Οι εργασίες αυτήν την περίοδο επικεντρώνονται στα υπόγεια επίπεδα, όπου κατασκευάζονται οι πλάκες και τα υποστυλώματα, ολοκληρώνονται οι στεγανοποιήσεις και ενσωματώνονται υποδομές που ανταποκρίνονται στα διεθνή πρότυπα LEED, διαμορφώνοντας

Πώς να διαγράψετε γρήγορα το ιστορικό σας στο chatgpt πριν να είναι αργά

Χρησιμοποιείς το ChatGPT καθημερινά για δουλειά ή προσωπικές ερωτήσεις; Έχεις αναρωτηθεί πού καταλήγει όλο αυτό το ιστορικό συνομιλιών; Από προεπιλογή, οι συζητήσεις σου αποθηκεύονται, γεμάτες με δεδομένα που ίσως δεν θέλεις να παραμένουν στο cloud. Η καλή είδηση; Μπορείς να τα διαγράψεις όλα σε δευτερόλεπτα, είτε από το κινητό είτε από τον υπολογιστή σου. Ακολουθεί

Cosmote telekom: χορηγός ονοματοδοσίας του ΟΑΚΑ έως το 2030

Το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του αποκτούν νέα ταυτότητα, καθώς μετονομάζονται σε TELEKOM CENTER Athens. Η αλλαγή οφείλεται στη συμφωνία χορηγίας ονοματοδοσίας με την COSMOTE TELEKOM, η οποία θα έχει διάρκεια πέντε ετών, έως το 2030. Το συγκρότημα περιλαμβάνει το ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο, τις προπονητικές εγκαταστάσεις

«ρομπότ εγκυμοσύνης»: Η Κίνα αλλάζει τους κανόνες της αναπαραγωγής – το μέλλον που τρομάζει και συναρπάζει

Η Κίνα φέρνει την επανάσταση στον τομέα της αναπαραγωγής, καθώς μία από τις κορυφαίες εταιρείες της, η Kaiwa Technology, βρίσκεται σε αγώνα δρόμου για την κατασκευή του πρώτου στον κόσμο ρομπότ εγκυμοσύνης. Η ανακοίνωση, που έγινε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ρομπότ 2025, έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο και έντονη συζήτηση, καθώς το project αγγίζει τις πιο ευαίσθητες

«telekom center athens»: πόσα εκατομμύρια θα λάβει ο παναθηναϊκός από το deal για το γήπεδο

FORTUNE GREECE 20/08/2025, 14:20 SHARE STOIXIMAN GBL 2024-2025 / ΠΡΩΤΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ/ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI) Photo: Eurokinissi Η COSMOTE TELEKOM επενδύει στην ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ, δίνοντας οικονομική ώθηση στην ελληνική ομάδα και φέρνοντας νέα πρότυπα συνεργασιών στην EuroLeague. Σε συμφωνία-ορόσημο για τα ελληνικά μπασκετικά δεδομένα προχώρησε ο Παναθηναϊκός, εξασφαλίζοντας συνολικά άνω των

Cosmote telekom: μετονομάζει το κλειστό του ΟΑΚΑ σε «telekom center athens»

Σε μια ιστορική συμφωνία, το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) αλλάζει επίσημα όνομα, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ως TELEKOM CENTER Athens και το γήπεδο των «Πρασίνων» να εντάσσεται στη λίστα των μεγάλων γηπέδων σε όλον τον κόσμο που φέρουν το σήμα του brand «Τ». Τη μετονομασία συνοδεύει μία στρατηγική συνεργασία της

Η White veil και Η cosmote telekom ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η White Veil και η COSMOTE TELEKOM ενώνουν τις δυνάμεις τους. Η White Veil, εταιρεία του Ομίλου Γιαννακόπουλου, και η COSMOTE TELEKOM ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας το σύνολο του συγκροτήματος του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ, μετονομάζεται σε TELEKOM CENTER Athens μέχρι το 2030. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την έναρξη

Telekom center athens το νέο όνομα του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Telekom center athens | ειδήσεις για την οικονομία

Telekom Center Athens το νέο όνομα του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote Telekom χορηγός ονοματοδοσίας Το TELEKOM CENTER Athens περιλαμβάνει το πλήρως ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο μπάσκετ, τις συνδεδεμένες με αυτό προπονητικές εγκαταστάσεις, βοηθητικά κτίρια και όλον τον περιβάλλοντα χώρο, συμπεριλαμβανομένου του Parking Ρ5 όπου πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις. newsroom 20 Αυγούστου, 2025

«αμερική, επιστρεψαμε! Τι γίνεται, tiktok;» Ο Λευκός οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στη δημοφιλή εφαρμογή

Ο Λευκός Οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στο TikTok χθες, Τρίτη, με στόχο να περάσει τα μηνύματα του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στους περισσότερους από 170 εκατομμύρια χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ. Ο Τραμπ θεωρεί ότι η δημοφιλής εφαρμογή τον βοήθησε να κερδίσει την υποστήριξη των νεαρών ψηφοφόρων στις προεδρικές εκλογές του 2024. Ωστόσο

Telekom CENTER athens – Η cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας στο σύνολο του συγκροτήματος του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Λούτρινα παιχνίδια που μιλούν με τεχνητή νοημοσύνη – Η νέα μόδα που μπαίνει στα παιδικά δωμάτια

Μπορούν τα λούτρινα παιχνίδια να αντικαταστήσουν όχι μόνο την οθόνη, αλλά και τον γονιό; Η απάντηση φαίνεται να έρχεται μέσα από μια νέα γενιά «έξυπνων» παιχνιδιών που κρύβουν στο εσωτερικό τους chatbots με τεχνητή νοημοσύνη. Η αμερικανική εταιρεία Curio λανσάρει λούτρινα με φωνητική συσκευή Wi-Fi, συνδεδεμένη με γλωσσικά μοντέλα ΑΙ που συνομιλούν με παιδιά από

Cosmote telekom: στην ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία του AI στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2. Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές

Share

Σε έναν κόσμο όπου η τεχνολογία κυριαρχεί στην καθημερινότητα μας, η ανάγκη για “ψηφιακή αποτοξίνωση” αναδεικνύεται ως μια αυξανόμενη προτεραιότητα για καταναλωτές και οικογένειες. Δεν είναι τυχαίο ότι το 40% των καταναλωτών σήμερα ανησυχεί έντονα για τον χρόνο που περνούν online τα μέλη της οικογένειας τους, ενώ η αναζήτηση ισορροπίας ανάμεσα στον ψηφιακό και τον πραγματικό κόσμο γίνεται πιο επιτακτική από ποτέ.

Η τελευταία έρευνα της EY “Decoding the Digital Home” για το 2024, η οποία συγκέντρωσε δεδομένα από 20.000 καταναλωτές σε 10 χώρες, αναδεικνύει σημαντικές ανησυχίες γύρω από την υπερβολική χρήση ψηφιακών μέσων και την έκθεση σε επιβλαβές περιεχόμενο. Για παράδειγμα, το 47% των νοικοκυριών εκφράζει σοβαρές ανησυχίες για το επιβλαβές διαδικτυακό περιεχόμενο. 

Το 40% των καταναλωτών προβληματίζονται για τον υπερβολικό χρόνο που ξοδεύουν οι ίδιοι και τα μέλη της οικογένειας τους στο Διαδίκτυο

Επιπλέον, το 56% ανησυχεί για τις αρνητικές επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην αξιοπιστία του περιεχομένου, που καταναλώνει. Οι παραπάνω ανησυχίες οδηγούν όλο και περισσότερους καταναλωτές στην αναζήτηση ισορροπίας και ελέγχου της ψηφιακής χρήσης, όπως και την ανάγκη για “ψηφιακά όρια”. 

Η ψηφιακή αποτοξίνωση δεν αφορά απλώς την αποχή από τις οθόνες, αλλά τη δημιουργία υγιών ψηφιακών ορίων. Οι οικογένειες αρχίζουν να αναζητούν λύσεις, που να τους επιτρέπουν: να περιορίζουν τον χρόνο οθόνης για μικρούς και μεγάλους, να φιλτράρουν το διαδικτυακό περιεχόμενο ώστε να είναι ασφαλές και κατάλληλο, να αποσυνδέονται από τον ψηφιακό κόσμο για να επικεντρωθούν στην ποιότητα των πραγματικών ανθρώπινων σχέσεων. 

Προστασία ιδιωτικότητας

Η έρευνα της EY υπογραμμίζει ότι η αγορά ψηφιακού περιεχομένου και υπηρεσιών συνδεσιμότητας έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού. Παρά την αυξημένη προσφορά, οι καταναλωτές αισθάνονται: υπερφορτωμένοι από τον όγκο των επιλογών, δυσαρεστημένοι από την αξία που λαμβάνουν σε σχέση με το κόστος των υπηρεσιών και αβέβαιοι για την αξιοπιστία και την ασφάλεια των ψηφιακών τους δραστηριοτήτων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 29% των νοικοκυριών ακύρωσε τουλάχιστον μία συνδρομή streaming τον τελευταίο χρόνο, κυρίως λόγω κόστους και χαμηλής συχνότητας χρήσης. 

Παρά τις ανησυχίες, η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι καταναλωτές δεν απορρίπτουν τη χρήση ψηφιακών υπηρεσιών, αλλά αναζητούν περισσότερη αξία και ποιότητα. Το 44% είναι διατεθειμένο να πληρώσει premium τιμές για υψηλής ποιότητας ψηφιακό περιεχόμενο. Το 43% είναι θετικό σε υπηρεσίες με διαφημίσεις, προκειμένου να μειώσει τα μηνιαία κόστη.

Την ίδια στιγμή, οι υπηρεσίες “ψηφιακού σπιτιού” (smart home) αντιμετωπίζουν προκλήσεις, καθώς οι καταναλωτές εκφράζουν ανησυχίες για την ασφάλεια των δεδομένων τους, για το υψηλό κόστος εγκατάστασης και συντήρησης και για την ευκολία χρήσης των ψηφιακών εργαλείων. 

Υπεύθυνη ψηφιακή κατανάλωση

Η μελέτη επισημαίνει ότι οι κυβερνήσεις και οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο στην αντιμετώπιση των προκλήσεων αυτών. Το 55% των καταναλωτών θεωρεί ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να ενισχύσουν τους μηχανισμούς ρύθμισης και ελέγχου για την προστασία των χρηστών από επιβλαβές περιεχόμενο και τις αρνητικές επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης.

Η μελέτη υπογραμμίζει συνολικά ότι η “ψηφιακή αποτοξίνωση” δεν είναι μια περαστική τάση, αλλά μια αναγκαία προσαρμογή στη σύγχρονη ψηφιακή πραγματικότητα. Οι καταναλωτές καλούνται να επανεξετάσουν τον χρόνο και τον τρόπο χρήσης των ψηφιακών υπηρεσιών, να απαιτήσουν διαφάνεια και ασφάλεια από τους παρόχους και να διαμορφώσουν ένα πιο υγιές και βιώσιμο ψηφιακό περιβάλλον για τις οικογένειές τους. 

“Η ψηφιακή αποτοξίνωση δεν σημαίνει απομάκρυνση από την τεχνολογία, αλλά έξυπνη και ισορροπημένη χρήση της. Είναι μια ευκαιρία για μια πιο υγιή και βιώσιμη ψηφιακή καθημερινότητα, που θα προσφέρει πραγματική αξία και ευημερία σε καταναλωτές και κοινωνίες”, τονίζει η μελέτη της ΕΥ.