
Οι χρήστες του ChatGPT ίσως πρέπει να προετοιμαστούν για αλλαγές. Φαίνεται πως η εντελώς δωρεάν χρήση της πλατφόρμας μπορεί σύντομα να αλλάξει, καθώς υπάρχουν φήμες που δείχνουν ότι η OpenAI εξετάζει τη δυνατότητα να ενσωματώσει διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Ο Tibor Blaho εντόπισε σε beta έκδοση της εφαρμογής Android γραμμές κώδικα που κάνουν σαφή αναφορά σε ads. Η συγκεκριμένη beta, 1.2025.329, περιέχει όρους όπως “ads feature”, “search ad” και “bazaar content”.
Αν και η έκδοση αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη στο κοινό, η ύπαρξη αυτών των γραμμών μπορεί να υποδεικνύει ότι η OpenAI ετοιμάζεται να ανοίξει τον δρόμο για τις διαφημίσεις. Αυτό έρχεται λίγες εβδομάδες μετά από ρεπορτάζ του The Information, που ανέφερε ότι η εταιρεία σκέφτεται να ενσωματώσει διαφημίσεις βασισμένες στη μνήμη ή στις συνομιλίες των χρηστών.
Ο Sam Altman, CEO της OpenAI, έχει συζητήσει στο παρελθόν πώς θα μπορούσαν να μπουν διαφημίσεις στο ChatGPT. Στο Harvard Business School πέρυσι είχε πει ότι ο συνδυασμός διαφημίσεων και AI τον ανησυχεί και ότι αποτελεί «έσχατη λύση» για το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας, αλλά δεν είναι εντελώς αντίθετος. Μερικούς μήνες αργότερα, στο πρώτο επεισόδιο του podcast της OpenAI, επανέλαβε ότι η εταιρεία δεν είναι ενάντια στις διαφημίσεις, αλλά δεν έχει βρει ακόμα τον ακριβή τρόπο ενσωμάτωσής τους.

Οι πρόσφατα εντοπισμένες γραμμές κώδικα δεν αποκαλύπτουν ακόμα πού ακριβώς θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις, αλλά πιθανότατα θα αφορούν τη δωρεάν έκδοση της εφαρμογής. Αυτή ήδη έχει περιορισμούς στα μηνύματα, στη μνήμη και στις δυνατότητες λογικής σκέψης, οπότε οι διαφημίσεις ίσως γίνουν μέρος αυτού του περιορισμένου πακέτου.
Με λίγα λόγια, οι χρήστες του ChatGPT που απολαμβάνουν τη δωρεάν εμπειρία θα πρέπει να είναι έτοιμοι για μια νέα πραγματικότητα, όπου οι διαφημίσεις ίσως γίνουν κομμάτι της καθημερινής χρήσης.