Το online λιανεμπόριο τροφίμων “τρέχει” με 5πλάσιο ρυθμό από τις offline πωλήσεις

Related

Πώς να διαγράψετε γρήγορα το ιστορικό σας στο chatgpt πριν να είναι αργά

Χρησιμοποιείς το ChatGPT καθημερινά για δουλειά ή προσωπικές ερωτήσεις; Έχεις αναρωτηθεί πού καταλήγει όλο αυτό το ιστορικό συνομιλιών; Από προεπιλογή, οι συζητήσεις σου αποθηκεύονται, γεμάτες με δεδομένα που ίσως δεν θέλεις να παραμένουν στο cloud. Η καλή είδηση; Μπορείς να τα διαγράψεις όλα σε δευτερόλεπτα, είτε από το κινητό είτε από τον υπολογιστή σου. Ακολουθεί

Cosmote telekom: χορηγός ονοματοδοσίας του ΟΑΚΑ έως το 2030

Το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του αποκτούν νέα ταυτότητα, καθώς μετονομάζονται σε TELEKOM CENTER Athens. Η αλλαγή οφείλεται στη συμφωνία χορηγίας ονοματοδοσίας με την COSMOTE TELEKOM, η οποία θα έχει διάρκεια πέντε ετών, έως το 2030. Το συγκρότημα περιλαμβάνει το ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο, τις προπονητικές εγκαταστάσεις

«ρομπότ εγκυμοσύνης»: Η Κίνα αλλάζει τους κανόνες της αναπαραγωγής – το μέλλον που τρομάζει και συναρπάζει

Η Κίνα φέρνει την επανάσταση στον τομέα της αναπαραγωγής, καθώς μία από τις κορυφαίες εταιρείες της, η Kaiwa Technology, βρίσκεται σε αγώνα δρόμου για την κατασκευή του πρώτου στον κόσμο ρομπότ εγκυμοσύνης. Η ανακοίνωση, που έγινε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ρομπότ 2025, έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο και έντονη συζήτηση, καθώς το project αγγίζει τις πιο ευαίσθητες

«telekom center athens»: πόσα εκατομμύρια θα λάβει ο παναθηναϊκός από το deal για το γήπεδο

FORTUNE GREECE 20/08/2025, 14:20 SHARE STOIXIMAN GBL 2024-2025 / ΠΡΩΤΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ/ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI) Photo: Eurokinissi Η COSMOTE TELEKOM επενδύει στην ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ, δίνοντας οικονομική ώθηση στην ελληνική ομάδα και φέρνοντας νέα πρότυπα συνεργασιών στην EuroLeague. Σε συμφωνία-ορόσημο για τα ελληνικά μπασκετικά δεδομένα προχώρησε ο Παναθηναϊκός, εξασφαλίζοντας συνολικά άνω των

Cosmote telekom: μετονομάζει το κλειστό του ΟΑΚΑ σε «telekom center athens»

Σε μια ιστορική συμφωνία, το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) αλλάζει επίσημα όνομα, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ως TELEKOM CENTER Athens και το γήπεδο των «Πρασίνων» να εντάσσεται στη λίστα των μεγάλων γηπέδων σε όλον τον κόσμο που φέρουν το σήμα του brand «Τ». Τη μετονομασία συνοδεύει μία στρατηγική συνεργασία της

Η White veil και Η cosmote telekom ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η White Veil και η COSMOTE TELEKOM ενώνουν τις δυνάμεις τους. Η White Veil, εταιρεία του Ομίλου Γιαννακόπουλου, και η COSMOTE TELEKOM ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας το σύνολο του συγκροτήματος του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ, μετονομάζεται σε TELEKOM CENTER Athens μέχρι το 2030. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την έναρξη

Telekom center athens το νέο όνομα του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Telekom center athens | ειδήσεις για την οικονομία

Telekom Center Athens το νέο όνομα του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote Telekom χορηγός ονοματοδοσίας Το TELEKOM CENTER Athens περιλαμβάνει το πλήρως ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο μπάσκετ, τις συνδεδεμένες με αυτό προπονητικές εγκαταστάσεις, βοηθητικά κτίρια και όλον τον περιβάλλοντα χώρο, συμπεριλαμβανομένου του Parking Ρ5 όπου πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις. newsroom 20 Αυγούστου, 2025

«αμερική, επιστρεψαμε! Τι γίνεται, tiktok;» Ο Λευκός οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στη δημοφιλή εφαρμογή

Ο Λευκός Οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στο TikTok χθες, Τρίτη, με στόχο να περάσει τα μηνύματα του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στους περισσότερους από 170 εκατομμύρια χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ. Ο Τραμπ θεωρεί ότι η δημοφιλής εφαρμογή τον βοήθησε να κερδίσει την υποστήριξη των νεαρών ψηφοφόρων στις προεδρικές εκλογές του 2024. Ωστόσο

Telekom CENTER athens – Η cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας στο σύνολο του συγκροτήματος του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Λούτρινα παιχνίδια που μιλούν με τεχνητή νοημοσύνη – Η νέα μόδα που μπαίνει στα παιδικά δωμάτια

Μπορούν τα λούτρινα παιχνίδια να αντικαταστήσουν όχι μόνο την οθόνη, αλλά και τον γονιό; Η απάντηση φαίνεται να έρχεται μέσα από μια νέα γενιά «έξυπνων» παιχνιδιών που κρύβουν στο εσωτερικό τους chatbots με τεχνητή νοημοσύνη. Η αμερικανική εταιρεία Curio λανσάρει λούτρινα με φωνητική συσκευή Wi-Fi, συνδεδεμένη με γλωσσικά μοντέλα ΑΙ που συνομιλούν με παιδιά από

Cosmote telekom: στην ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία του AI στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2. Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές

Η cosmote telekom φέρνει για πρώτη φορά στην ελλάδα τις ΑΙ συσκευές T Phone 3 και Τ Tablet 2

– Το Τ Phone 3 διατίθεται στα 189,90€ και το Τ Tablet 2 στα 229,90€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές συσκευές, που ενσωματώνουν τη δύναμη του

Απάτες με προσφορά εργασίας: Γιατί να μην πληρώσετε ποτέ για να αποκτήσετε δουλειά

Έχετε ακούσει για τις «απάτες με προσφορά εργασίας;». Πρόκειται...

Share

Σταθερά ανοδική βαίνει η δυναμική του online καναλιού στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα. Αν και η συνεισφορά του στις συνολικές πωλήσεις (offline και online) παραμένει σχετικά χαμηλή, η ανάπτυξη του ξεπερνά κατά πολύ εκείνη των παραδοσιακών καταστημάτων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Online Index της NielsenIQ, το online κανάλι κατέγραψε για το 2024 τζίρο ύψους €278 εκατ., με ρυθμό ανάπτυξης 21%. Το ποσοστό αυτό είναι πενταπλάσιο σε σύγκριση με τις offline πωλήσεις, γεγονός που καταδεικνύει πως το ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων δεν μπορεί πλέον να αγνοηθεί από την αγορά, ακόμη κι αν το μερίδιό του διαμορφώνεται σήμερα στο 3,1%.

Ο τζίρος του online λιανεμπορίου τροφίμων το 2024 ανήλθε στα €278 εκατ., παρουσιάζοντας έναν ρυθμό ανάπτυξης στο 21%

Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, η Ελλάδα ακολουθεί μεν πιο αργούς ρυθμούς σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές, ωστόσο η τάση είναι κοινή: το online λιανεμπόριο τροφίμων αναπτύσσεται παντού ταχύτερα από το παραδοσιακό. Σε χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, το online μερίδιο φτάνει το 18,9%, στη Γαλλία το 13% και στην Ολλανδία το 11,5%, σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielsenIQ.

Ενδεικτικό της δυναμικής είναι το παράδειγμα της Ισπανίας, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων αναπτύσσεται με ρυθμό 18% έναντι μόλις 1,3% των offline πωλήσεων, δηλαδή 13 φορές ταχύτερα.

Προφίλ όσων αγοράζουν online

Εστιάζοντας στην ελληνική αγορά, το προφίλ του αγοραστή, που επιλέγει το online κανάλι, δεν διαφέρει σημαντικά από εκείνο του παραδοσιακού καταναλωτή. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ, ο βασικός online αγοραστής είναι γυναίκα, ηλικίας 35-49 ετών, παντρεμένη με οικογένεια 2 έως 4 ατόμων.

Οι online αγορές γίνονται, κυρίως, για τον βασικό ανεφοδιασμό του νοικοκυριού ή για “στοκάρισμα” προϊόντων, συνήθως όταν υπάρχουν προσφορές. Σε μικρότερο βαθμό, πραγματοποιούνται αγορές μικρής αξίας για καθημερινές ανάγκες.

Όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων, οι online αγοραστές προτιμούν, κυρίως, τρόφιμα και ποτά, αλλά και προϊόντα για τη φροντίδα του νοικοκυριού. Αντίθετα, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα έχουν μικρότερη συμμετοχή στο online καλάθι (14,4%) σε σχέση με το offline (25,4%), κάτι που σχετίζεται με την ευαισθησία των καταναλωτών στη φρεσκάδα και την ανάγκη να ελέγχουν το προϊόν πριν το αγοράσουν.

Σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, το online κανάλι έχει μεγαλύτερη διείσδυση από τον μέσο όρο του 3,1%. Ενδεικτικά, το νερό φτάνει το 6,4%, τα χαρτικά το 6,1% και η άμμος για γάτες το 6,7%. Ακόμη μεγαλύτερη είναι η συμμετοχή σε κατηγορίες βρεφικής φροντίδας, όπως τα καθαριστικά ρούχων για μωρά (8,4%), οι πάνες (6,8%) και το βρεφικό γάλα (6,8%).

Τα τρία βασικά κριτήρια επιλογής online αλυσίδων είναι οι χαμηλές τιμές, η διαθεσιμότητα έτοιμων γευμάτων υψηλής ποιότητας και η ύπαρξη μοναδικών ή αποκλειστικών προϊόντων. Τα παραπάνω στοιχεία καταδεικνύουν ότι το online λιανεμπόριο τροφίμων έχει τη δική του δυναμική και χαρακτηριστικά, γεγονός που το καθιστά απαραίτητο πεδίο παρακολούθησης και επένδυσης για τις επιχειρήσεις του κλάδου.