Το Ίδρυμα Vodafone και το Girl Effect συνδέουν 7 εκατ. ευάλωτες έφηβες

Related

Αντίο λέει η Apple στις θήκες FineWoven

Στην οριστική κατάργηση των δερμάτινων αξεσουάρ για χάρη ενός νέου υλικού FineWoven προέβη η Apple από τον περασμένο Σεπτέμβριο, τότε δηλαδή που ανακοίνωσε και την σειρά iPhone 15. Επίσημα υπάρχουν δύο παραλλαγές θηκών του iPhone που μοιράζονται την ίδια τιμή 59 $, όμως η εμφάνιση, η αίσθηση και η μακροζωία τους δεν ταιριάζουν απόλυτα. Ως αποτέλεσμα,…

Από τα ακουστικά και τον ήχο, η Moondrop τώρα και στον χώρο των smartphones με το MIAD 01

Μήπως σας λέει κάτι το όνομα Moondrop; Είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε προϊόντα ήχου high end, όπως ακουστικά και in-ear monitors (IEMs), όμως λόγω των εμπορικών της ανησυχιών, ασχολήθηκε και με την mobile τεχνολογία και έτσι κυκλοφορεί τώρα το πρώτο της smartphone, το MIAD 01. Το όνομα σημαίνει Mobile Internet Audio Device και όπως μπορείτε…

Κατασκευή νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW από την κοινοπραξία Intrakat – Amaresco – RES Invest για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής...

Την κατασκευή ενός νέου φωτοβολταϊκού πάρκου 171ΜW στο Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας στην Κοζάνη, ξεκινά o όμιλος Intrakat για λογαριασμό του Ομίλου ΔΕΗ, ο οποίος προχωρά δυναμικά την οργανική ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου ΑΠΕ. Συγκεκριμένα, η Κοινοπραξία εταιρειών «Intrakat – Ameresco – RES INVEST PV 171MW», στην οποία ο όμιλος Intrakat είναι επικεφαλής και συμμετέχει με…

H KRAFT Paints λανσάρει την ΑΙ εφαρμογή «Chat in Color»

Το πρώτο εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης για την κατηγορία των χρωμάτων (A.I. Color Generator) στην Ελλάδα, που καθοδηγεί τους χρήστες να επιλέξουν το χρώμα που πραγματικά επιθυμούν, ακόμη και αν αυτό προέρχεται από τη φαντασία, τις αναμνήσεις ή τα συναισθήματά τους!  Το προηγμένο εργαλείο «Chat in Color» είναι από σήμερα διαθέσιμο δωρεάν για όλους μέσω της…

Ίσως αυτές τις ημέρες να δούμε το HMD Pulse να κυκλοφορεί στην Ευρώπη!

Οι γνώσεις της HMD Global πάνω στην κατασκευή smartphones είναι πάρα πολλές μετά την πολύχρονη ενασχόλησή της με τα τηλέφωνα της Nokia και τώρα κάνει το επόμνο δικό της βήμα ξεκινώντας να κυκλοφορεί μοντέλα με την δική της επωνυμία. Ένα από τα πρώτα smartphones με την επωνυμία HMD, θα είναι το Pulse, το οποίο διέρρευσε εκτενώς νωρίτερα…

Το Paramount+ έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Μια από τις μεγάλες streaming υπηρεσίες στην Αμερική φέρνει το περιεχόμενό της και στην Ελλάδα, μέσω της COSMOTE TV. Ένα από τα μεγάλα legacy στούντιο του Χόλιγουντ, η Paramount, συγκεντρώνει στην Αμερική την πλούσια βιβλιοθήκη τίτλων της στην δική της streaming πλατφόρμα Paramount+, με τίτλους από το Star Trek μέχρι Mission: Impossible. Το Paramount+ έρχεται…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT  Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

- Οι νικητές των Stoiximan Super League, Κύπελλο Ελλάδας Betsson, UEFA Champions League, UEFA Europa League, UEFA Europa Conference League, NBA και FIBA Champions League θα αναδειχθούν μέσα από τα κανάλια COSMOTE SPORT Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές…

Όλοι οι μεγάλοι τίτλοι «κρίνονται» στην COSMOTE TV

Η αθλητική σεζόν 2023-2024 κορυφώνεται με τους μεγαλύτερους τίτλους σε Ελλάδα και εξωτερικό να κρίνονται στα «γήπεδα» της COSMOTE TV. Οι τηλεθεατές των καναλιών COSMOTE SPORT θα «βάλουν τα αθλητικά τους» για να παρακολουθήσουν τα μεγαλύτερα ντέρμπι των playoffs της Stoiximan Super League, τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Betsson, όλους τους αγώνες των διασυλλογικών διοργανώσεων…

ΔΕΗ blue: Με ανανεωμένη κοινή εφαρμογή ηλεκτροκίνησης «PPC blue» σε Ελλάδα και Ρουμανία

Σηματοδοτώντας τη νέα εποχή της Ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ, η ΔΕΗ blue ανανεώνει και αναβαθμίζει την εφαρμογή της, κάνοντας την εμπειρία της φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων ακόμη πιο εύκολη και ευχάριστη για τους οδηγούς. Η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης, διαθέσιμη για συσκευές iOS και Android, αλλάζει και μετονομάζεται σε PPC blue, καθώς πλέον είναι κοινή για τους οδηγούς…

Πώς μπορούμε να μειώσουμε τα ψηφιακά μας απόβλητα

Η Ημέρα της Γης λειτουργεί ως υπενθύμιση της ευθύνης μας για την προστασία του περιβάλλοντος. Ενώ οι παραδοσιακές προσεγγίσεις όπως η μείωση της κατανάλωσης πλαστικού είναι γνωστές, υπάρχουν λιγότερο προφανείς μέθοδοι που έχουν επίσης σημαντικό αντίκτυπο. Μια τέτοια μέθοδος είναι η ελαχιστοποίηση των προσωπικών μας ψηφιακών αποβλήτων. Αν και μπορεί να μην είναι τόσο απτά…

Paramount+: Διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV

Το περιεχόμενο του Paramount+, είναι πλέον διαθέσιμο στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσω της COSMOTE TV, σε ειδικά διαμορφωμένη περιοχή στη streaming υπηρεσία της. Έτσι, στο πλαίσιο διευρυμένης, πολυετούς συμφωνίας της COSMOTE TV με την Paramount Global Content Distribution, οι συνδρομητές της μπορούν να βρουν εύκολα όλο το δημοφιλές περιεχόμενο των Paramount Pictures, Showtime © , CBS…

COSMOTE HISTORY: Ντοκιμαντέρ για τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάστηκαν στο ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε από το COSMOTE HISTORY χθες 22 Απριλίου 2024, Ημέρα της Γης. Το ωριαίο ντοκιμαντέρ, σε σκηνοθεσία του βραβευμένου σκηνοθέτη Πάνου…

Public: Υπηρεσία “Τα πάντα Άτοκα” που στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού

Σε μια εποχή όπου οι τιμές αυξάνονται σε παγκόσμιο επίπεδο, τα Public ανατρέπουν τα δεδομένα της αγοράς, προσφέροντας άτοκα και χωρίς κάρτα όλα τα προϊόντα τεχνολογίας, οικιακών συσκευών και ψυχαγωγίας. Με επίκεντρο τον πελάτη, αφουγκράζονται τις ανάγκες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το νοικοκυριό σήμερα και δεσμεύονται να διατηρήσουν τα προϊόντα τους προσιτά μέσα από…

Η ESET Hellas στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND στη Θεσσαλονίκη

Η ESET Hellas θα λάβει μέρος στη διεθνή έκθεση τεχνολογίας BEYOND υπό την αιγίδα της Πρεσβείας της Σλοβακικής Δημοκρατίας, στο Περίπτερο 15, Stand D09. Με επίκεντρο την επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως το IoT και η κβαντική πληροφορική, η διεθνής έκθεση τεχνολογίας BEYOND, που θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 25-27 Απριλίου στη…

Share

Σε όλο τον κόσμο, εκατομμύρια κορίτσια στερούνται πληροφοριών, εργαλείων και υπηρεσιών που δημιουργούν τις συνθήκες για να κάνουν τα όνειρά…

Το Ίδρυμα Vodafone και το Girl Effect συνδέουν 7 εκατ. ευάλωτες έφηβες

Σε όλο τον κόσμο, εκατομμύρια κορίτσια στερούνται πληροφοριών, εργαλείων και υπηρεσιών που δημιουργούν τις συνθήκες για να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα.

Πολλά από τα καθημερινά θέματα που τις αφορούν, όπως οι σχέσεις, η αντισύλληψη και η βία είναι συχνά πολύ ευαίσθητα για να μιλήσουν ανοιχτά για αυτά. Το Ίδρυμα Vodafone, με οδηγό τη φιλοσοφία του για την αξιοποίηση της τεχνολογίας για το κοινό καλό, εγκαινιάζει μια νέα συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Girl Effect. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, φιλοδοξεί να βοηθήσει 7 εκατομμύρια ευάλωτα κορίτσια από οκτώ χώρες να αποκτήσουν πρόσβαση στις υπηρεσίες που χρειάζονται μέσω του κινητού τηλεφώνου.

Για το λόγο αυτό, το Girl Effect και το Ίδρυμα Vodafone πραγματοποίησαν την πρώτη ολοκληρωμένη διεθνή έρευνα σχετικά με την πρόσβαση και τη χρήση της κινητής τεχνολογίας από κορίτσια εφηβικής ηλικίας. Η έρευνα κατέδειξε ότι τα αγόρια είναι 1,5 φορά πιο πιθανό να διαθέτουν δικό τους κινητό τηλέφωνο σε σχέση με τα κορίτσια και 1,3 φορές πιο πιθανό να έχουν δικό τους smartphone, καθώς κοινωνικές προκαταλήψεις, μεταξύ άλλων, εμποδίζουν δυσανάλογα την πρόσβαση και τη χρήση κινητών συσκευών από τα κορίτσια.

Η πρόσβαση των κοριτσιών σε κινητά τηλέφωνα στις αναπτυσσόμενες χώρες είναι υψηλότερη από την αναμενόμενη: ενώ μόνο το 44% των κοριτσιών που συμμετείχε στην έρευνα δηλώνει ότι διαθέτει δικό του τηλέφωνο, το 52% αποκτούν πρόσβαση σε κινητό τηλέφωνο, δανειζόμενα ένα. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι χάρη στα τηλέφωνα, τα κορίτσια αισθάνονται περισσότερο συνδεδεμένα (50%), έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση (47%), μειώνουν την πλήξη τους (62%) και ενισχύουν την αυτοπεποίθηση τους (20%).

Λόγω της περιορισμένης πρόσβασης τους σε κινητές συσκευές, τα κορίτσια έχουν περισσότερες πιθανότητες να καταφύγουν σε επικίνδυνες συμπεριφορές για να αποκτήσουν πρόσβαση σε τηλεφωνικές συσκευές. Για παράδειγμα, σε μέρη όπως η Βόρεια Νιγηρία, όπου τα κορίτσια χρειάζονται γονική άδεια για τη χρήση τηλεφωνικών συσκευών, τα αγόρια δίνουν συχνά στις φίλες τους μια μυστική συσκευή, ώστε να μπορούν να επικοινωνούν μαζί τους οποτεδήποτε θέλουν.

Ο Andrew Dunnett, Διευθυντής του Ιδρύματος Vodafone, δήλωσε σχετικά: «Τα κορίτσια μένουν πίσω. Σε πολλές χώρες, η πρόσβαση στα κινητά τηλέφωνα είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία, τη εκπαίδευση και την πρόοδο των κοριτσιών. Οφείλουμε να αποδεχθούμε την πραγματικότητα, που δεν επιτρέπει την ισότιμη πρόσβαση μεταξύ αγοριών και κοριτσιών σε κινητές συσκευές, και να σχεδιάσουμε λύσεις που απευθύνονται στα κορίτσια και ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους. Μέσα από αυτή την έρευνα, φιλοδοξούμε να ενημερώσουμε και να υποστηρίξουμε φορείς από τον κλάδο της τεχνολογίας, αλλά και να ενθαρρύνουμε τη συνεργασία για την επίτευξη των στόχων του ΟΗΕ, που σχετίζονται με την αειφόρο ανάπτυξη, μα πάνω από όλα για την κάλυψη των αναγκών των κοριτσιών».

Στις χώρες όπου θα υλοποιηθεί το πρόγραμμα, το Ίδρυμα Vodafone και το Girl Effect έχουν στόχο να ενδυναμώσουν τα κορίτσια παρέχοντας τους πρόσβαση στην πλατφόρμα Springster, μια πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί από κορίτσια. Πρόκειται για ένα χρήσιμο εργαλείο που δίνει πρόσβαση σε περιεχόμενο το οποίο βοηθά κορίτσια να ενημερωθούν και να κατανοήσουν βασικά κοινωνικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν στην περιοχή τους, από την υγεία και την εκπαίδευση μέχρι την οικονομική και την προσωπική ασφάλεια. Μέσω αυτής της «άτυπης» εκπαίδευσης, αλλά και της σύνδεσης των κοριτσιών με μια υποστηρικτική ομάδα συνομήλικων τους, το Springster στοχεύει να σπάσει τον κύκλο της φτώχειας δίνοντας στα κορίτσια τα εργαλεία, τις γνώσεις, τα δίκτυα και την αυτοπεποίθηση που χρειάζονται για να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες τους.

Η συνεργασία αυτή αποτελεί μέρος της δέσμευσης «Connecting for Good» του Ιδρύματος Vodafone. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στην Ινδία, την Τανζανία, τη Νότια Αφρική, το Λεσότο, τη Γκάνα, τη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, την Κένυα και τη Μοζαμβίκη, στοχεύοντας στην κάλυψη αναγκών ευάλωτων κοριτσιών ηλικίας 14-19 ετών.

Για περισσότερες πληροφορίες, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.vodafone.gr/vodafone-ellados/kariera/connected-she-can/ και στο www.girlsandmobile.org