Σχεδόν ένα μήνα μετά το τεράστιο blackout που βίωσαν οι συνδρομητές της εταιρείας δεν έχει δοθεί καμία λογική εξήγηση για το τι το προκάλεσε.
H εταιρεία δεν έχει βγάλει καμία απολύτως αναλυτική ανακοίνωση για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την συνολική πτώση του δικτύου της τη δεύτερη σοβαρή βλάβη που αντιμετώπισε μέσα σε διάστημα λίγων μηνών.
Η μόνη επίσημη ενημέρωση που υπάρχει ήταν μία λακωνική δημοσίευση στα social media που ανέφερε ότι κόπηκαν κάποια καλώδια με το εξωτερικό γεγονός όμως που σύμφωνα με καλά γνωρίζοντες τα τεχνικά θέματα της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα δεν δικαιολογεί το γεγονός ότι δεν μπορούσα να ολοκληρωθεί μία κλήση από τα Σεπόλια στο Γαλάτσι π.χ
Η σιγή ιχθύος που τηρεί η εταιρία για το συγκεκριμένο θέμα όπως είναι φυσικό έχει οδηγήσει την αγορά σε ένα όργιο φημών το οποίο έχει να κάνει τόσο με την ποιότητα του δικτύου της εταιρείας αλλά όσο και με την τεχνική της επάρκεια.
Πολλοί μιλούν για απαρχαιωμένο δίκτυο στο οποίο δεν έγιναν επενδύσεις εκσυγχρονισμού παρά τα αντιθέτως λεγόμενα ενώ κάποιοι άλλοι εκφράζουν τον προβληματισμό τους για το πώς η εταιρεία θα μπορέσει αν μπορέσει να πάει στην εποχή του 5G από τις αρχές του 2021 που θα δοθεί το φάσμα των συχνοτήτων με τέτοια ποιότητα δικτύου.
Ταυτόχρονα οι πραγματικές ταχύτητες ίντερνετ μέσω του δικτύου της συνεχίζουν να είναι χαμηλές δημιουργώντας αρκετά προβλήματα σε όσους συνδρομητές την εμπιστεύονται ακόμη, ειδικά τώρα που λόγω της υγειονομικής κρίσης το ίντερνετ έχει πλέον καταστεί είδος πρώτης ανάγκης
Κύκλοι της τηλεπικοινωνιακής αγοράς υπογραμμίζουν ότι το γεγονός ότι η εταιρεία δεν έβγαλε αναλυτική ανακοίνωση τις επόμενες μέρες του μεγάλου blackout δείχνει τη σοβαρότητα του προβλήματος και πιθανώς την αδυναμία της να το αντιμετωπίσει τουλάχιστον άμεσα.
Το συνεχές όργιο των φημών που δημιουργείται από αυτή τη συμπεριφορά της εταιρείας φτάνει στην κορύφωσή του με ανεπιβεβαίωτες φήμες που θέλουν την μητρική Vodafone στο Ηνωμένο Βασίλειο να εξετάζει την πώληση της Ελληνικής θυγατρικής της κάτι πάντως που θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο να ευοδωθεί.
Μέχρις ότου πάντως ξεκαθαρίσει το μυστήριο οι συνδρομητές της εταιρείας βρίσκονται σε μεγάλη αβεβαιότητα γεγονός που φαίνεται ξεκάθαρα και από τα σχόλια που κάνουν στους επίσημους λογαριασμούς της εταιρείας στα social media…
Απο το πρωι χωρις ιντερνετ και τηλεφωνο και το έχουμε μεγαλη ανάγκη ! Μην ξεχάσετε να με ενημερώσετε, οτι λήγει ο λογαριασμός, να τον πληρώσω μη μου το κόψετε ! Απαράδεκτοι !
Ευτυχώς που μας έχετε πρήξει με τις οπτικές ίνες και την εξέλιξη της τεχνολογίας. Φροντίστε να παρέχετε μια φυσιολογική σύνδεση Ίντερνετ και μετά πουλήστε καινοτομία. Μια ανακοίνωση στον πελάτη που πληρώνει ρεεεεε. Α ρε Cosmote δείξε τους πως να κάνουν την δουλειά τους πια !
Απαράδεκτοι!! Από χθες περιμένω τηλέφωνο τεχνικού για σύνδεση σταθερού ίντερνετ! Σε σερίνη τηλεφωνική επικοινωνία με διαβεβαίωσαν ότι θα με καλέσουν σήμερα!! Έκτοτε καμιά ενημέρωση! Πρέπει όμως να πληρώσουμε έξτρα ένα πενηνταρικο για την μεταφορα της γ…
Δεν έχω ίντερνετ όλο το απόγευμα σας καλώ στην τεχνική υποστήριξη και στο κέντρο εξυπηρέτησης και δεν με συνδέει κάνεις…όλο στην αναμονή…τι ακριβώς συμβαίνει με την εταιρεία σας από το κακό στο χειρότερο πάει!!!!!
Απαράδεκτοι,δεν ντρέπεστε να χρεώνετε τέλη διακοπή σύνδεσης, ενώ εσείς ενημερώνετε ότι έληξε το συμβόλαιο…
Στο ίδιο έργο καιρό τώρα θεατές……είχα πει ότι θα φύγω και αυτό θα κάνω ως εδώ…..cosmote και πάλι cosmote
Τι έγινε; στα καλά καθούμενα δεν έχω ίντερνετ. Το σταθερό δουλεύει κανονικά.
Έχω κάνει αίτηση μεταφοράς του σταθερού μου από 13 Ιουλίου και δεν είχα καμία ενημέρωση μου έδωσαν προθεσμία για τρείς μήνες (τραγικό διάστημα αναμονής) αλλά τίποτα. Είστε απαράδεκτοι εννοείτε θα απευθυνθώ σε άλλη εταιρία πού εκτιμά πιο πολύ τους πελάτ…
Τέλος, είστε για τα πανηγυριαααα… Όλο βλάβες μπλακ άουτ και κοκομπλόκο, τα διεθνή βραβεία(εδω γελάμε) οι καινοτομίες και η εταιρική ευθυνη σας μάραναν!!!! Όταν με το καλό αποκατασταθεί η βλάβη, το λιγότερο που θα πρεπει να κάνετε είναι να αποζημιωσετε ΟΛΟΥΣ τους πελατες σας.
Εδώ και μία ώρα -χωρίς καμία ενημέρωση- χωρίς ίντερνετ και με αμέτρητες αποσυνδέσεις εδώ και δέκα μέρες στην πανάκριβη 100άρα σύνδεσή μου. Απλά τα πράγματα: Πληρώνουμε μια υπηρεσία. Δεν την παραδίδετε. Παύω να πληρώνω. Τα λέμε όταν έρθει ο λογαριασμός.
Τι γίνεται ρε παιδιά; Ούτε σταθερό ίντερνετ ούτε από το κινητό. Δε δουλεύει κανένα τηλέφωνο επικοινωνίας. Έχουμε καμία ενημέρωση επίσημα;
Την ώρα αιχμής στο κατάστημα μας δεν υπάρχει internet ώστε να γίνονται ηλεκτρονικής παραγγελίες ούτε και τηλέφωνο για τις τηλεφωνικές ούτε μουσική έχει ο χώρος και το χειρότερο ότι δε μπορούμε να σας καλέσουμε να μας βοηθήσετε!
Αλήθεια κάποιοι άνθρωπο…
Έχω ζητήσει διακοπή του τηλεφώνου μου εδώ και 3 μήνες. Έχω πάρει αμέτρητα τηλέφωνα από αλλά κινητά φίλων και του συζύγου μου και τους χρεώσω όλους με τον πάντα ψηφίο αριθμό σας και δεν έγινε ακόμα διακοπή. Μου στέλνετε λογαριασμούς….Δεν θα πληρωθού…
δεν έχω δίκτυο εδώ και δύο ώρες και προσπαθώ να επικοινωνήσω με το 13830 και 13840 και απλά πέφτει η γραμμή, ούτε τηλεφωνητής ούτε αναμονή δεν βγαίνει. Θα βγάλετε επιτέλους κάποια ανακοίνωση;
Για αναφορά προς τους υπολοίπους η περιοχή μου είναι Κολωνό…
Μας κοροιδευετε; Δουλευουμε απο το σπιτι, και ειμαστε ωρες χωρις ιντερνετ…εχω χασει πολλα χρηματα, για πολλοστη φορα με αυτη την “υπεροχη” εταιρια…
Διακοπή σταθερού από το βράδυ της Παρασκευής 2/10 έως τις 3/10 …μάταια περίμενα την ενημέρωση του τεχνικού …ακόμα περιμένω μία εξήγηση …επανήλθε το σταθερό …χωρίς βεβαια να μπει η τεχνική υπηρεσία στη διαδικασία ενημέρωσης παρα μονο ότι θα επι…
Εδώ και 1 ώρα χωρίς τηλέφωνο και internet. Καμία ενημέρωση. Το καλύτερο; Δεν λειτουργεί το site σας αλλά ούτε και τα τηλέφωνα σας. Απαράδεκτοι! (Το απαράδεκτοι πάει στην μη ενημέρωση!)
ΝΕΟ ΚΟΛΠΟ! 3 φορές με κάλεσαν να μου πούνε το ιδιο ακριβως σεναριο! Βλέπουμε προβλήματα στο ίντερνετ σας! (Για το οποίο ευθύνεται καθαρά η εταιρεία) να σας αναβαθμίσουμε σε οπτικές θέλουμε λεει με δωρεάν εξοπλισμό αλλα αύξηση του παγιου! Πληροφοριακά ό…
Τι κάνετε εκεί στην Vodafone, δεν σας πληρώνουμε 40 ευρώ τον μήνα τσάμπα για να βαριέσται να βγάλει 1 ανακοίνωση για το τι συμβαίνει και δεν δουλεύει τίποτα.
Η χειρότερη εμπειρία σε σταθερό και κινητό.
Έδω και ένα χρόνο πληρώνω καρτοπρογραμμα το οποίο δεν δέχτηκα ποτέ. Απλά ήθελα να ενημερωθώ για τους όρους του συμβολαίου και η αποδοχή για να διαβάσω τους όρους ήταν και ηλεκτρονική αποδοχή του συμβολαίου !!…
Η αλήθεια είναι ότι λυπάμαι τους εργαζόμενους που θα ακούσουν τα εξ αμάξης σήμερα αλλά αυτό που έχουν τραβήξει οι οι πελάτες σας μέσα σε αυτούς και εγώ εδώ και 15 χρόνια σε περίοδο τηλεργασίας θα έχουν όλα τα δίκια του κόσμου
Έχασα πόσους πελάτες λόγω κατάρρευσης του ιντερνέτ που δεν είχα pos σε λειτουργία ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΣΑΣ…
Εγώ ζητώ αποζημίωση γι αυτη την ζημιά..…
Είστε τραγικοί την ώρα που έκανα μαθημα κατέρρευσαν τα πάντα ούτε το κέντρο δεν δουλεύει ούτε τα δεδομένα που εχω στη Vodafone ευτυχώς έχω διπλή κάρτα και άλλαξα σε cosmote είστε ένα τίποτα
Δεν είναι κακο να έχεις προβλήματα, όλες οι εταιρίες και όλοι οι κλάδοι το παθαίνουν, το κακο είναι ελλειπής ενημέρωση προς τους καταναλωτές-πελατες σας. Σε μια σοβαρή εταιρία αφού βλέπεις οτι δεν μπορείς να το λύσεις άμεσα τους βγάζεις μια ανακοίνωση …
Το site δεν είναι responsive τα τηλέφωνα δεν απαντάνε το 4G δεν δουλεύει το internet επίσης. Δουλεύουμε από το σπίτι και δεν υπάρχει η παραμικρή μορφή υποστήριξης
Σήμερα με πήρε μια κοπέλα το πρωί για να γίνει από 24αρα η γραμμή σε 50αρα και φυσικά με αυξημένο κόστος στο πάγιο, όταν της είπα ότι πληρώνω το ίδιο με άτομο που έχει 50αρα και θέλω φυσικά με τα ίδια λεφτά να γίνει μου είπε ότι κάθε συνδρομητής έχει δ…
Καλά τι γίνεται με το ίντερνετ; Μας κοροϊδεύετε; Κάνει που κάνει διακοπές συνέχεια τώρα το κόψετε εντελώς; Μόνιμα με ένα θαυμαστικό είναι το wifi στο κινητό. Έλεος!!! Λες και μας το δίνετε τζάμπα.
Αγαπητοι η καλη εταιρεια στην κριση φαινεται. Σημερα στα Χανια χωρίς ADSL ιντερνετ όλη μερα, χωρις 4G ολη μερα επισης. To 13840 νεκρό. Βγάλτε μια ανακοίνωση στο φβ οτι ειστε ενημεροι και το παλευετε να ηρεμησουμε και εμεις, γιατι κρυβεστε; μην ξεχνατε …
Πλησιάζει Σαββατοκύριακο, θέλεις να χαλλαρώσεις με την οικογένεια, όμως το βράδυ της Παρασκευής θέλεις να δουλέψεις λίγο στον υπολογιστή, θέλεις να δεις και κανένα βιντεάκι στην άλλη μισή οθόνη του υπολογιστή, αλλά…. η Vodafone έχει άλλες απόψεις ! Εδώ και 2 εβδομάδες κοροϊδευόμαστε και περιμένουμε τη μια εβδομάδα τον τεχνικό, την άλλη εβδομάδα έχουμε ενημερώσει ότι εργαζόμαστε μέχρι τις 14.00 και μας ειδοποιούν σήμερα ευγενικά μεν, αλλά με κούφια λόγια δε ότι πέρασε ο τεχνικός του ΟΤΕ το πρωί της Τετάρτης (προχθές)αλλά δε μας βρήκε ! Παρακάτω στο εικονάκι και το speed τεστ πριν 10 λεπτά ! Σοβαρά αρχίζει να με περιτριγυρίζει η σκέψη να μην ξαναπληρώσω ίντερνετ στου πονηρούς… ούτε κανένα λογαριασμό και ας το κόψουν, έτσι κ αλλιώς τσάμπα το πληρώνουμε !