Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεπερνούν την τηλεόραση ως πηγή ενημέρωσης

Related

Πώς να διαγράψετε γρήγορα το ιστορικό σας στο chatgpt πριν να είναι αργά

Χρησιμοποιείς το ChatGPT καθημερινά για δουλειά ή προσωπικές ερωτήσεις; Έχεις αναρωτηθεί πού καταλήγει όλο αυτό το ιστορικό συνομιλιών; Από προεπιλογή, οι συζητήσεις σου αποθηκεύονται, γεμάτες με δεδομένα που ίσως δεν θέλεις να παραμένουν στο cloud. Η καλή είδηση; Μπορείς να τα διαγράψεις όλα σε δευτερόλεπτα, είτε από το κινητό είτε από τον υπολογιστή σου. Ακολουθεί

Cosmote telekom: χορηγός ονοματοδοσίας του ΟΑΚΑ έως το 2030

Το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του αποκτούν νέα ταυτότητα, καθώς μετονομάζονται σε TELEKOM CENTER Athens. Η αλλαγή οφείλεται στη συμφωνία χορηγίας ονοματοδοσίας με την COSMOTE TELEKOM, η οποία θα έχει διάρκεια πέντε ετών, έως το 2030. Το συγκρότημα περιλαμβάνει το ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο, τις προπονητικές εγκαταστάσεις

«ρομπότ εγκυμοσύνης»: Η Κίνα αλλάζει τους κανόνες της αναπαραγωγής – το μέλλον που τρομάζει και συναρπάζει

Η Κίνα φέρνει την επανάσταση στον τομέα της αναπαραγωγής, καθώς μία από τις κορυφαίες εταιρείες της, η Kaiwa Technology, βρίσκεται σε αγώνα δρόμου για την κατασκευή του πρώτου στον κόσμο ρομπότ εγκυμοσύνης. Η ανακοίνωση, που έγινε στο Παγκόσμιο Συνέδριο Ρομπότ 2025, έχει προκαλέσει παγκόσμιο σάλο και έντονη συζήτηση, καθώς το project αγγίζει τις πιο ευαίσθητες

«telekom center athens»: πόσα εκατομμύρια θα λάβει ο παναθηναϊκός από το deal για το γήπεδο

FORTUNE GREECE 20/08/2025, 14:20 SHARE STOIXIMAN GBL 2024-2025 / ΠΡΩΤΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ/ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. (ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI) Photo: Eurokinissi Η COSMOTE TELEKOM επενδύει στην ονοματοδοσία του ΟΑΚΑ, δίνοντας οικονομική ώθηση στην ελληνική ομάδα και φέρνοντας νέα πρότυπα συνεργασιών στην EuroLeague. Σε συμφωνία-ορόσημο για τα ελληνικά μπασκετικά δεδομένα προχώρησε ο Παναθηναϊκός, εξασφαλίζοντας συνολικά άνω των

Cosmote telekom: μετονομάζει το κλειστό του ΟΑΚΑ σε «telekom center athens»

Σε μια ιστορική συμφωνία, το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) αλλάζει επίσημα όνομα, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ως TELEKOM CENTER Athens και το γήπεδο των «Πρασίνων» να εντάσσεται στη λίστα των μεγάλων γηπέδων σε όλον τον κόσμο που φέρουν το σήμα του brand «Τ». Τη μετονομασία συνοδεύει μία στρατηγική συνεργασία της

Η White veil και Η cosmote telekom ενώνουν τις δυνάμεις τους

Η White Veil και η COSMOTE TELEKOM ενώνουν τις δυνάμεις τους. Η White Veil, εταιρεία του Ομίλου Γιαννακόπουλου, και η COSMOTE TELEKOM ανακοινώνουν τη στρατηγική τους συνεργασία, στο πλαίσιο της οποίας το σύνολο του συγκροτήματος του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ, μετονομάζεται σε TELEKOM CENTER Athens μέχρι το 2030. Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την έναρξη

Telekom center athens το νέο όνομα του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Telekom center athens | ειδήσεις για την οικονομία

Telekom Center Athens το νέο όνομα του Κλειστού Γηπέδου Μπάσκετ του ΟΑΚΑ – Η Cosmote Telekom χορηγός ονοματοδοσίας Το TELEKOM CENTER Athens περιλαμβάνει το πλήρως ανακαινισμένο κλειστό γήπεδο μπάσκετ, τις συνδεδεμένες με αυτό προπονητικές εγκαταστάσεις, βοηθητικά κτίρια και όλον τον περιβάλλοντα χώρο, συμπεριλαμβανομένου του Parking Ρ5 όπου πραγματοποιούνται πολιτιστικές εκδηλώσεις. newsroom 20 Αυγούστου, 2025

«αμερική, επιστρεψαμε! Τι γίνεται, tiktok;» Ο Λευκός οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στη δημοφιλή εφαρμογή

Ο Λευκός Οίκος απέκτησε επίσημο λογαριασμό στο TikTok χθες, Τρίτη, με στόχο να περάσει τα μηνύματα του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στους περισσότερους από 170 εκατομμύρια χρήστες του μέσου κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ. Ο Τραμπ θεωρεί ότι η δημοφιλής εφαρμογή τον βοήθησε να κερδίσει την υποστήριξη των νεαρών ψηφοφόρων στις προεδρικές εκλογές του 2024. Ωστόσο

Telekom CENTER athens – Η cosmote telekom χορηγός ονοματοδοσίας στο σύνολο του συγκροτήματος του κλειστού γηπέδου μπάσκετ του ΟΑΚΑ

TELEKOM CENTER Athens θα ονομάζεται πλέον το κλειστό γήπεδο μπάσκετ του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθηνών (ΟΑΚΑ) και ο περιβάλλων χώρος του, καθώς η COSMOTE TELEKOM είναι χορηγός ονοματοδοσίας για 5 χρόνια, έως το 2030. Ο εμβληματικός αυτός χώρος εξελίσσεται σε ένα από τα πιο σημαντικά κέντρα αθλητισμού και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Το TELEKOM CENTER Athens

Λούτρινα παιχνίδια που μιλούν με τεχνητή νοημοσύνη – Η νέα μόδα που μπαίνει στα παιδικά δωμάτια

Μπορούν τα λούτρινα παιχνίδια να αντικαταστήσουν όχι μόνο την οθόνη, αλλά και τον γονιό; Η απάντηση φαίνεται να έρχεται μέσα από μια νέα γενιά «έξυπνων» παιχνιδιών που κρύβουν στο εσωτερικό τους chatbots με τεχνητή νοημοσύνη. Η αμερικανική εταιρεία Curio λανσάρει λούτρινα με φωνητική συσκευή Wi-Fi, συνδεδεμένη με γλωσσικά μοντέλα ΑΙ που συνομιλούν με παιδιά από

Cosmote telekom: στην ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία του AI στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2. Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές

Η cosmote telekom φέρνει για πρώτη φορά στην ελλάδα τις ΑΙ συσκευές T Phone 3 και Τ Tablet 2

– Το Τ Phone 3 διατίθεται στα 189,90€ και το Τ Tablet 2 στα 229,90€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ Η COSMOTE TELEKOM φέρνει την εμπειρία της Τεχνητής Νοημοσύνης στα χέρια όλων διαθέτοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Τ Phone 3 και Τ Tablet 2, δύο υψηλής ποιότητας, προσιτές συσκευές, που ενσωματώνουν τη δύναμη του

Απάτες με προσφορά εργασίας: Γιατί να μην πληρώσετε ποτέ για να αποκτήσετε δουλειά

Έχετε ακούσει για τις «απάτες με προσφορά εργασίας;». Πρόκειται...

Share

Ως η κύρια πηγή ενημέρωσης για τους νέους στην Ευρωπαϊκή Ένωση αναδεικνύονται, πλέον, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, το 42% των ατόμων ηλικίας 16-30 ετών προτιμά να ενημερώνεται μέσω των κοινωνικών δικτύων, ενώ η τηλεόραση έρχεται στη δεύτερη θέση με ποσοστό 39%.

Η τάση αυτή διαφοροποιείται ανά ηλικιακή ομάδα. Οι νεότεροι συμμετέχοντες (16-18 ετών) βασίζονται ακόμη περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (45%), ενώ τα άτομα ηλικίας 25-30 ετών προτιμούν περισσότερο την τηλεόραση και τις διαδικτυακές πλατφόρμες ειδήσεων. Παράλληλα, οι νεότεροι τείνουν να εμπιστεύονται περισσότερο φίλους, οικογένεια και συναδέλφους για την ενημέρωσή τους (29% έναντι 23%).

Το 42% των ατόμων ηλικίας 16-30 ετών στην ΕΕ προτιμά να ενημερώνεται μέσω των κοινωνικών δικτύων

Η μετατόπιση της ενημέρωσης προς τις ψηφιακές πλατφόρμες φέρνει προκλήσεις για την αξιοπιστία των πληροφοριών. Η Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Roberta Metsola, τόνισε: “Το τοπίο της ενημέρωσης αλλάζει ραγδαία”, προσθέτοντας πως τόσο οι πολιτικοί, όσο και οι ίδιες οι πλατφόρμες, έχουν ευθύνη να καταπολεμήσουν την παραπληροφόρηση.

Παρά την κυριαρχία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η τηλεόραση εξακολουθεί να αποτελεί βασική πηγή πληροφόρησης σε χώρες, όπως η Πορτογαλία (53%), η Ιταλία (52%), η Σλοβενία (45%) και η Γαλλία (43%). Οι ειδησεογραφικές διαδικτυακές πλατφόρμες και το ραδιόφωνο παραμένουν εναλλακτικές επιλογές, συγκεντρώνοντας 26% και 16% αντίστοιχα.

Η κατάσταση σε Ελλάδα και Κύπρο

Στην Ελλάδα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχούν με 48%, ενώ ακολουθούν οι δημοσιογραφικές ηλεκτρονικές πλατφόρμες (34%). Την τρίτη θέση μοιράζονται οι πλατφόρμες βίντεο και η τηλεόραση (31%).

Στην Κύπρο, το 44% των νέων ενημερώνεται, κυρίως, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το 31% προτιμά τις πλατφόρμες βίντεο και το 27% την τηλεόραση. Το ραδιόφωνο καταγράφει ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά, μόλις 7% στην Ελλάδα και 8% στην Κύπρο.

Ανάμεσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Instagram (47%) και το TikTok (39%) είναι οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες ενημέρωσης για τους νέους σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Το X (πρώην Twitter) χρησιμοποιείται από μόλις 21% των νέων.

Στην Ελλάδα, το Instagram είναι η κυρίαρχη πλατφόρμα ενημέρωσης (52%), ενώ το YouTube και το TikTok ακολουθούν με 41%. Στην Κύπρο, όμως, το Facebook διατηρεί την πρωτοκαθεδρία (52%), με το YouTube (43%) και το Instagram (31%) να ακολουθούν.

Το X εμφανίζεται με ακόμη χαμηλότερη διείσδυση, μόλις 18% στην Ελλάδα και 20% στην Κύπρο.

“Η μετατόπιση της ενημέρωσης προς τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί μια σαφή ένδειξη των αλλαγών στις συνήθειες κατανάλωσης ειδήσεων, γεγονός που εγείρει νέες προκλήσεις για την αξιοπιστία της πληροφόρησης και την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης”, αναφέρει η Επιτροπή.