Πώς να σχεδιάσετε αποτελεσματικές καμπάνιες εκπτώσεων-αστραπή (flash sale)

Related

Business Monitor: Ο Σπύρος Βασιλάκος και το Εθνικό Αστεροσκοπείο οδηγούν την Ελλάδα στη νέα διαστημική εποχή

Ο Σπύρος Βασιλάκος, νέος Πρόεδρος και Διευθυντής του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και μέλος του 2% των πιο επιδραστικών επιστημόνων παγκοσμίως, υποδέχεται το Business Monitor στις ιστορικές εγκαταστάσεις του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών. Στο νέο επεισόδιο του Business Monitor με τον Τάσο Ζάχο, οι κάμερες άφησαν το στούντιο και ανέβηκαν στον… Λόφο των Νυμφών. Εκεί, στο ιστορικό

Ο Γιάννης Μαδερφάκης είναι ο πρώτος Έλληνας AI τραγουδιστής που έβγαλε τραγούδι – Δείτε το βίντεο

Ο Γιάννης Μαδερφάκης είναι ο πρώτος λαϊκός τραγουδιστής στην Ελλάδα που έχει δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου με τεχνητή νοημοσύνη και ήδη κυκλοφόρησε το πρώτο του single με τίτλο «Θα Με Θέλεις Πίσω». Οι στίχοι, η μουσική και η παραγωγή του τραγουδιού «Θα Με Θέλεις Πίσω» ανήκουν σε πραγματικούς δημιουργούς, με την AI να αναλαμβάνει το ερμηνευτικό

Deloitte: Παρά την αυξανόμενη επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, οι αποδόσεις παραμένουν δύσκολο να μετρηθούν

Η νέα μελέτη της Deloitte, με τίτλο «AI ROI: The paradox of rising investment and elusive returns» , δείχνει ότι, ενώ οι οργανισμοί επενδύουν μαζικά στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), τα οικονομικά οφέλη καθυστερούν να αποτυπωθούν και παραμένουν δύσκολο να απομονωθούν από άλλες επιχειρησιακές μεταβλητές. Η έρευνα, που βασίζεται σε απαντήσεις από 1.854 ανώτατα στελέχη από

Γιατί εντείνονται οι φόβοι για μια νέα φούσκα ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων στα χρηματιστήρια

Καθ’ όλη τη διάρκεια της έκρηξης της τεχνητής νοημοσύνης τα τελευταία χρόνια, δεν λείπουν οι φωνές που προειδοποιούν για τη δημιουργία μιας νέας επικίνδυνης φούσκας που θυμίζει την ξέφρενη περίοδο των dot-com στα τέλη της δεκαετίας των 90s, η οποία κατέληξε σε κατάρρευση και αλυσιδωτές χρεοκοπίες. Οι τεχνολογικοί κολοσσοί διοχετεύουν πλέον εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια σε

Πώς να σχεδιάσετε αποτελεσματικές καμπάνιες εκπτώσεων-αστραπή (flash sale)

Οι εκπτώσεις-αστραπή (flash sale) μετατρέπουν τις αγορές σε αγώνα δρόμου προσφέροντας προσωρινές εκπτώσεις-βόμβα που ανάβουν φωτιά στις επιθυμίες των καταναλωτών ενισχύοντας το αίσθημα «το θέλω τώρα!». Οι χρονικά περιορισμένες αυτές προσφορές, που έχουν μόνο λίγες ώρες ή μέρες ζωής, ωθούν τους καταναλωτές να δράσουν γρήγορα πριν εξαφανιστεί η ευκαιρία και τραβούν την προσοχή ακόμα και

AWS: Xάνει πελάτες AI λόγω περιορισμών χωρητικότητας και απόδοσης

FORTUNE GREECE 24/11/2025, 19:30 SHARE Καθυστερήσεις, latency και ανεπαρκής χωρητικότητα οδήγησαν μεγάλους πελάτες — από την Epic Games έως τη Thomson Reuters — σε Google Cloud και άλλους ανταγωνιστές, προκαλώντας δεκάδες εκατομμύρια σε χαμένη ή καθυστερημένη έσοδα. Το AWS Bedrock βρέθηκε σε “κρίσιμη έλλειψη χωρητικότητας”, ωθώντας εταιρείες όπως Epic Games, Atlassian και Vitol να μεταφέρουν

Ο Έλον Μασκ εντείνει την «AI Chip» επίθεση: Προσλαμβάνει μηχανικούς και ηγείται προσωπικά των σχεδιαστικών συναντήσεων 

FORTUNE GREECE 24/11/2025, 17:30 SHARE Elon Musk, the CEO of Tesla, SpaceX, PayPal, OpenAI, and Twitter, is a media personality. New York, US - 04 Apr 2025 Photo: Shutterstock Η Tesla στοχεύει σε ετήσια παραγωγή νέων AI chips, με τον Musk να συμμετέχει δύο φορές την εβδομάδα στις τεχνικές συσκέψεις και να αναζητά κορυφαίους μηχανικούς

Black Friday προσφορές και προτάσεις σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ

Αρχική » Business » Black Friday προσφορές και προτάσεις σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ Δωρεάν συσκευές στα προγράμματα της COSMOTE TELEKOM και 15% €πιστροφή για αγορές με κάρτες Eurobank. Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν στην COSMOTE TELEKOM και στον ΓΕΡΜΑΝΟ . Έως και την 1 η Δεκεμβρίου , σε όλα τα φυσικά καταστήματα, αλλά και

Γιάννα Ανδρονοπούλου στο CEO Initiative 2025: H Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αλλάξει ριζικά την εμπειρία του ασθενούς

FORTUNE GREECE 24/11/2025, 15:58 SHARE Ο ριζικός μετασχηματισμός του τομέα της υγείας μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης. Η ψηφιακή εποχή διαμορφώνει νέες προϋποθέσεις για ένα σύστημα υγείας πιο προσβάσιμο, αποτελεσματικό και ανθρωποκεντρικό. Η σύμπραξη της εθνικής στρατηγικής για την ψηφιακή υγεία με τη δυναμική συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα αποτελεί τον καταλύτη για αυτή τη μετάβαση. Στο

Ανησυχία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων στην Ευρώπη μετά τις νέες προτάσεις για ψηφιακή απορρύθμιση

Καθώς η Ευρωπαϊκή Ένωση προσπαθεί να αναβιώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της και καταργεί κανονιστικές ρυθμίσεις, η Κομισιόν έχει στρέψει την προσοχή της σε ένα από τα πιο ισχυρά και πρωτοποριακά αποκτήματά της – το Digital Rulebook, αναφέρει απόσπασμα του κειμένου του European Newsroom που συντάχθηκε από κοινού από τα ευρωπαϊκά πρακτορεία ειδήσεων AFP, ANSA, BTA

Ισχύς παρόμοια με εκείνη των πυρηνικών όπλων θα αποκτήσουν οι χώρες που θα ηγηθούν στον κλάδο του AI, λέει Ρώσος ειδικός

Κορυφαίο στέλεχος της τεχνητής νοημοσύνης στη Ρωσία δήλωσε στο Reuters πως οι χώρες που θα φανούν ικανές να ηγηθούν της τεχνολογίας θα αποκτήσουν εκτεταμένη επιρροή, ανάλογη με εκείνη που προσφέρουν τα πυρηνικά όπλα, χαρίζοντάς τους υπεροχή στον 21ο αιώνα. Ο Αλεξάντρ Βεντιάχιν, πρώτος αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Sberbank, η οποία έχει εξελιχθεί από παραδοσιακό πιστωτή

Share

Οι εκπτώσεις-αστραπή (flash sale) μετατρέπουν τις αγορές σε αγώνα δρόμου προσφέροντας προσωρινές εκπτώσεις-βόμβα που ανάβουν φωτιά στις επιθυμίες των καταναλωτών ενισχύοντας το αίσθημα «το θέλω τώρα!». Οι χρονικά περιορισμένες αυτές προσφορές, που έχουν μόνο λίγες ώρες ή μέρες ζωής, ωθούν τους καταναλωτές να δράσουν γρήγορα πριν εξαφανιστεί η ευκαιρία και τραβούν την προσοχή ακόμα και στις πιο πολυσύχναστες περιόδους εκπτώσεων. Η αντίστροφη μέτρηση, οι αποκλειστικές προσφορές και το περιορισμένο απόθεμα ωθούν τους πελάτες να αγοράσουν επιτόπου.

Μια αποτελεσματική ενέργεια βραχυπρόθεσμης προσφοράς, όμως, δεν αφορά μόνο στη μείωση τιμών. Οι επιχειρήσεις πρέπει να επιλέξουν τη σωστή πλατφόρμα, τη στρατηγική στιγμή και το πειστικό μήνυμα. Το κλειδί είναι να προσεγγίσουν το κατάλληλο κοινό με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.

Συμβουλές για μια επιτυχημένη καμπάνια εκπτώσεων-αστραπή 

Οι marketers πρέπει να έχουν κατά νου ένα πράγμα: το κοινό τους. Η κατανόηση της συμπεριφοράς, των προτιμήσεων και του ιστορικού αλληλεπίδρασης των πελατών είναι καθοριστική. Γνωρίζοντας πότε και πού να τους προσεγγίσουν – είτε σε συγκεκριμένη ώρα είτε σε συγκεκριμένη πλατφόρμα – οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες που πραγματικά αντηχούν.

Με τον μέσο άνθρωπο να περνάει σχεδόν τέσσερις ώρες την ημέρα στο κινητό του, η πιθανότητα να προσεγγίσετε γρήγορα το κοινό στις οθόνες των smartphones είναι τεράστια. Και το 53% της Gen Z, που γίνεται η μεγαλύτερη καταναλωτική ομάδα, προτιμά να επικοινωνεί με μάρκες μέσω messaging apps. Αυτές οι εφαρμογές βρίσκονται στην αρχική οθόνη των περισσότερων χρηστών, καθιστώντας τες μία από τις πιο επιθυμητές θέσεις για να εμφανίζεται μια μάρκα.

Πώς οι εκπτώσεις-αστραπή (flash sale) βοηθούν στην επίτευξη επιχειρηματικών στόχων 

Οι εκπτώσεις-αστραπή δεν αφορούν μόνο την άμεση αύξηση εσόδων – εξυπηρετούν διαφορετικούς επιχειρηματικούς στόχους. Να πώς μπορούν οι μάρκες να τις χρησιμοποιήσουν στρατηγικά:

Αύξηση ζήτησης για νέα προϊόντα με χαμηλότερη τιμή για τους πρώτους αγοραστές. Για παράδειγμα, μπορούν να λανσάρουν διαφημιστική καμπάνια που στοχεύει το κοινό τους, ενθαρρύνοντάς το να προπαραγγείλει τη νέα συλλογή μέσα σε 48 ώρες και να λάβει 20% έκπτωση. Μπορούν επίσης να τμηματοποιήσουν τους υπάρχοντες πελάτες σας και να στείλουν εξατομικευμένες ειδοποιήσεις απευθείας στη messaging εφαρμογή τους.

Αύξηση επισκεψιμότητας σε φυσικά καταστήματα με online προωθητικές ενέργειες. Μία αλυσίδα εμπορικών κέντρων, η SM Supermalls, χρησιμοποίησε επαγγελματικά μηνύματα Viber για να προσεγγίσει πελάτες σε ακτίνα 10 χλμ., προωθώντας τριήμερη καλοκαιρινή εκπτωτική εκδήλωση σε ένα από τα καταστήματά της. Χάρη στην προηγμένη στόχευση, εξασφάλισε 60% ποσοστό ανοίγματος και 10% αύξηση επισκεψιμότητας κατά την περίοδο των εκπτώσεων.

Παραδείγματα καμπανιών εκπτώσεων-αστραπή (flash sale) (ευγενική χορηγία Rakuten Viber)

Τόνωση πωλήσεων σε last-minute αγοραστές. Οι εκπτώσεις-αστραπή προσελκύουν όσους ψάχνουν δώρα τελευταίας στιγμής, ιδιαίτερα κατά τις γιορτές ή μεγάλες εκπτωτικές περιόδους. Οι μάρκες μπορούν να στείλουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο με επιλογές παράδοσης την ίδια μέρα, να προτείνουν ιδέες δώρων για να απλοποιήσουν την απόφαση ή να τρέξουν διαφημιστικές καμπάνιες που αναδεικνύουν δημοφιλή ή trending προϊόντα. Chatbots με τεχνητή νοημοσύνη μπορούν να διαχειριστούν μεγάλο όγκο ερωτημάτων ταυτόχρονα στις ώρες αιχμής, ώστε όλοι να λαμβάνουν υποστήριξη χωρίς μεγάλες καθυστερήσεις.

Αύξηση αλληλεπίδρασης σε ειδικές ημερομηνίες. Επετειακά events όπως σημαντικές ημερομηνίες είναι ιδανική ευκαιρία να προσελκύσετε νέους και να επιβραβεύσετε πιστούς πελάτες με εκπτώσεις-αστραπή. Μια εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει διαφημιστική καμπάνια εγκαίρως για το event, με διαφημίσεις που οδηγούν στον ιστότοπο ή σε chatbot για να παράγουν leads και να αυξήσουν τις μετατροπές. Αυτό κάνει το ταξίδι από την ενημέρωση στην αγορά απλό και απρόσκοπτο. Για ακόμα μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, οι μάρκες στο Viber χρησιμοποιούν click-to-message ads που οδηγούν τους χρήστες απευθείας από τη διαφήμιση σε προκαθορισμένο chatbot. Την ίδια στιγμή, μια μάρκα μπορεί να στείλει προσαρμοσμένα business messages στη βάση πελατών της, ενημερώνοντάς τους για την εκπτωτική εκδήλωση και προσκαλώντας τους να συμμετάσχουν.

Τόνωση επισκεψιμότητας σε περιόδους χαμηλής κίνησης. Οι εκπτώσεις-αστραπή βοηθούν να γεμίσουν κενά σε περιόδους μειωμένης κίνησης ή να εκκαθαρίσουν εποχιακό απόθεμα. Οι επιχειρήσεις μπορούν να προετοιμαστούν εκ των προτέρων, δημιουργώντας πιο ολοκληρωμένες καμπάνιες για να υποστηρίξουν τις πωλήσεις.

Φανταστείτε ένα λανσάρισμα προϊόντος ή υπηρεσίας με ειδικά σηματοποιημένα πακέτα αυτοκόλλητων, Φακούς Τεχνητής Νοημοσύνης ή branded Gems στο Viber για την ενίσχυση της ορατότητας, την αύξηση της αναγνωρισιμότητας και την αλληλεπίδραση με το προϊόν/υπηρεσία σας κατά την νεκρή περίοδο. Μόλις το προϊόν/υπηρεσία αποτυπωθεί στο μυαλό των δυνητικών πελατών, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν εκπτώσεις για να προσελκύσουν πελάτες σε μέρες χαμηλής κίνησης ή σε τέλος σεζόν, οδηγώντας τόσο online όσο και offline επισκεψιμότητα.

Αντιμετώπιση εγκατάλειψης καλαθιού. Χρονικά περιορισμένες εκπτώσεις μπορούν να σπρώξουν διστακτικούς αγοραστές να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Οι μάρκες μπορούν να στείλουν αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις όταν προϊόντα που έχουν αφεθεί στο καλάθι μπουν σε εκπτώσεις-αστραπή, αντιμετωπίζοντας την αναποφασιστικότητα και τις ανησυχίες για την τιμή.

Διατήρηση πελατών μετά τις εκπτώσεις-αστραπή 

Η επίδραση μιας τέτοιας προωθητικής ενέργειας δεν τελειώνει όταν λήξει το ρολόι. Οι επιχειρήσεις μπορούν να συνεχίσουν με εξατομικευμένα business messages στη βάση πελατών τους, να χρησιμοποιήσουν chatbots για να διατηρήσουν την αλληλεπίδραση και να κάνουν retargeting μέσω διαφημίσεων.

Τελικά, οι εκπτώσεις-αστραπή είναι κάτι περισσότερο από απλές εκπτώσεις. Μπορούν όχι μόνο να αυξήσουν τις πωλήσεις αλλά και να δημιουργήσουν leads που αργότερα θα μετατραπούν σε πιστούς πελάτες. Ακόμα κι αν η προσφορά είναι σύντομη, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει διαχρονική επίδραση.

Σχετικά με το Rakuten Viber Το Rakuten Viber είναι μία από τις πιο αξιόπιστες και δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο. Δημιουργούμε ουσιαστικές συνδέσεις, φέρνοντας τους ανθρώπους κοντά με ασφάλεια, ώστε να απολαμβάνουν πολύτιμες στιγμές με τις οικογένειες και τους φίλους τους, να διαχειρίζονται τις επαγγελματικές τους σχέσεις ή να παρακολουθούν το περιεχόμενο που αγαπούν, όλα σε ένα μέρος. Ως υπερ-εφαρμογή, προσφέρουμε στους χρήστες μας υπηρεσίες που καλύπτουν κάθε πτυχή των καθημερινών τους αναγκών και κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη. Το Rakuten Viber αποτελεί μέρος της Rakuten Group, Inc., ενός παγκόσμιου ηγέτη τεχνολογίας στον τομέα του e-commerce, του fintech, του ψηφιακού περιεχομένου και των υπηρεσιών επικοινωνίας.

 του Νίκου Σύριου, Sr. Advertising Sales Manager in CEE, Rakuten Viber

Η Βρετανία δεσμεύεται να προστατεύσει τα υποθαλάσσια δίκτυα εν μέσω αυξανόμενων απειλών από Ρωσία και Κίνα

Σε δήλωση προς τη Βουλή των Κοινοτήτων, ο Υπουργός Άλ Καρνς δήλωσε ότι το Ηνωμένο Βασίλειο είναι αποφασισμένο να υπερασπιστεί «κάθε εκατοστό» της επικράτειάς...

Accenture Banking Consumer Study 2025: ευρήματα για την ελληνική αγορά

Η διετής μελέτη ‘Accenture Banking Consumer Study’, η οποία βασίστηκε σε έρευνα 49.300 καταναλωτών από 39 χώρες σχετικά με τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά τους απέναντι στις τράπεζες -συμπεριλαμβανομένων 1.000 ερωτηθέντων από Ελλάδα, διαπίστωσε ότι οι τράπεζες που θα επαναοικοδομήσουν πιο προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες τους και θα τους υποστηρίξουν ουσιαστικά μπορούν να επιτύχουν