Ποιοι χρήστες προτιμούν το Instagram και ποιοι το Facebook

Related

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Ψηφιακή ασφάλεια στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Μια αποκάλυψη που αλλάζει τα πάντα

Το Fortune Greece παρακολούθησε από κοντά το συνέδριο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη και μίλησε με τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν καθημερινά την πραγματική εικόνα του κόσμου του cyber security. Αποστολή στη Μαδρίτη Στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, κάθε μέρα μας φέρνει καινούριες ανακαλύψεις, αποκαλύψεις αλλά και εκπλήξεις. Όσο κι αν ακόμα και οι πιο

Η Meta γίνεται ο πρώτος tech γίγαντας που στηρίζει το ελληνικό Kids Wallet

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 14:45 SHARE (FILES) A logo of US company's Meta is displayed during the Vivatech technology startups and innovation fair, at the Porte de Versailles exhibition center in Paris, on May 22, 2024. Social media giant Meta announced on January 7, 2025, a significant rollback of its content moderation policies, including the termination

Το case study της T-Mobile US και η στρατηγική μετάβαση της COSMOTE TELEKOM

Οι συνεργασίες, η είσοδος σε νέα retail προϊόντα και η υιοθέτηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο ενός οικοσυστήματος που αλλάζει ριζικά την εμπειρία επικοινωνίας. Και η Cosmote, χάρη στη στρατηγική υποστήριξη του ομίλου, φέρνει πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες του αύριο: 5G slicing, τεχνητή νοημοσύνη, loyalty προγράμματα και συνέργειες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά

Στα 1,226 δισ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ

Καθώς η αγορά των ακινήτων κινείται διαρκώς με αυξητικούς ρυθμούς η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ το 2024 αυξήθηκε 6,8% και διαμορφώθηκε σε 1,226 δισ. ευρώ. Το χαρτοφυλάκιο του ΟΤΕ περιλαμβάνει περίπου 2.300 ακίνητα (200 εξ αυτών αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% της εύλογης αξίας του). Το διαχειρίζεται για λογαριασμό του Ομίλου η 100% θυγατρική

Cosmote Telecom και Vodafone στηρίζουν τους συνδρομητές τους σε Αττική και Ιεράπετρα

Μέτρα στήριξης των πυρόπληκτων συνδρομητών τους σε Αττική και Ιεράπετρα ανακοίνωσαν οι Cosmote Telecom και Vodafone. Ειδικότερα, η Cosmote Telecom ανακοίνωσε ότι προσφέρει στους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης που πλήττονται από τις πυρκαγιές, δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και

Τεχνητή νοημοσύνη εκπαιδεύτηκε σε 10 εκατομμύρια ανθρώπινες επιλογές – Τώρα σκέφτεται και αντιδρά ακριβώς όπως εμείς

Ένα νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης εκπαιδεύτηκε πάνω σε 10 εκατομμύρια ανθρώπινες επιλογές που έκαναν 60.000 άτομα, με αποτέλεσμα να σκέφτεται και να αντιδρά ακριβώς όπως ο άνθρωπος. Το μοντέλο ονομάστηκε «Κένταυρος», αντλώντας την ονομασία του από το μυθικό πλάσμα της αρχαίας Ελλάδας που ήταν μισός άνθρωπος από τη μέση και πάνω και μισό άλογο από

Share

Μία νέα έρευνα δείχνει ότι περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρούν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες είναι πιο αξιόπιστο και αυθεντικό από τις εικόνες των brand.

Σύμφωνα με τη νέα έρευνα της εταιρείας Olapic, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Οι συστάσεις από φίλους και συνομήλικους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands» δήλωσε ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic στο luxury daily.

«Οι καταναλωτές θα μοιραστούν τα πραγματικά αφιλτράριστα συναισθήματά τους σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες που τους αρέσουν – και δεν τους αρέσουν – έτσι ώστε το περιεχόμενό τους να είναι πιο αξιόπιστο για άλλους καταναλωτές» διευκρίνισε, σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα πορίσματα της Olapic βασίζονται σε έρευνα με δείγμα 5.000 χρήστες παγκόσμιων social media, συγκεκριμένα 1.000 χρήστες σε κάθε μία από πέντε χώρες (Ηνωμένο Βασίλειο, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Γαλλία και Γερμανία).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό 95%, έχουν αλληλεπιδράσει με τις εικόνες που παράγονται από καταναλωτές. Περισσότεροι από έξι στους 10 βλέπουν δημιουργημένο από χρήστη περιεχόμενο αρκετές φορές την εβδομάδα.

Facebook και Instagram

Το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες.

Οι νεότερης ηλικίας ερωτηθέντες προτιμούν σθεναρά το Instagram, ενώ περισσότεροι από τους μισούς μεγαλύτερης ηλικίας χρήστες προτιμούν το Facebook. Η κρίσιμη ομάδα των χρηστών, 24 – 34 ετών είναι μοιρασμένη, με το 41% να αναφέρει το Facebook ως πρώτη επιλογή και το 37% να επιλέγει το Instagram.

Παρόλο που το 44% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθούν influencers, οι συγκεκριμένες προσωπικότητες έχουν μεγαλύτερη επίδραση στους νεότερους καταναλωτές.

Το 64% της ηλικιακής ομάδας 16 έως 22 ετών ακολουθεί influencers των social media, όπως επίσης το 53% της ηλικιακής ομάδας 23-34 ετών. Οι ερωτηθέντες από τις ΗΠΑ είναι πιο πιθανό να ακολουθούν social media influencers, ενώ οι Γερμανοί είναι λιγότερο πιθανό να τους ακολουθούν με τα αντίστοιχα ποσοστά να είναι 53% και 36%.

Περίπου ένας στους τρεις χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των δημοσιεύσεών τους.

Το 52%, των ερωτηθέντων έχει αναφέρει ένα εμπορικό σήμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πολλοί από αυτούς τους χρήστες υποκινούνται από την καλή άποψη, παρά την απογοήτευση για ένα brand. Το 39% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανέφερε ότι η εκτίμηση για ένα προϊόν θα τους ενθάρρυνε να δημοσιεύσουν μια εικόνα που παραπέμπει σε μια μάρκα, ενώ το 37% δείχνει ότι απολαμβάνει ένα προϊόν με την ανάρτηση εικόνας και την επισήμανση της μάρκας. Το 25% των χρηστών ανέφερε επίσης ένα εμπορικό σήμα με την ελπίδα ότι οι εικόνες του θα κοινοποιηθούν.

«Τις πρώτες μέρες των αξιολογήσεων και των κριτικών, η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών συνδεόταν με ένα εμπορικό σήμα μόνο επειδή είχε αρνητική εμπειρία» δήλωσε ο κ. Ζούκερ. «Τώρα, με έναν πιο οπτικό τρόπο σύνδεσης και ανταλλαγής εμπειριών, οι καταναλωτές αναζητούν δυναμικά τρόπους για να δημιουργήσουν μια πιο προσωπική σύνδεση και να κοινοποιήσουν την προτίμησή τους σε ένα brand. Θέλουν να είναι μέρος της ιστορίας και της εξέλιξης ενός brand», ανέφερε.

Παρ’ όλο που οι influencers και οι συνομήλικοι μπορεί να θεωρούνται αξιόπιστοι και αμερόληπτοι, οι καταναλωτές εξακολουθούν να ανακαλύπτουν προϊόντα μέσω των social media των brand. Για παράδειγμα, το 48% των χρηστών πραγματοποίησε αγορά αφού παρακολούθησε βίντεο μιας μάρκας.

Τα brands πολυτελείας χρησιμοποιούν συχνά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιεχόμενο παραγόμενο από χρήστες σε μια προσπάθεια ενίσχυσης της αυθεντικότητας και αύξησης της εμπλοκής του κοινού.

Η σελίδα @WeLoveCoco του οίκου Chanel αναπαράγει περιεχόμενο από το hashtag #WeLoveCoco στο Instagram. Ο σύνδεσμος του προφίλ ανακατευθύνει τους χρήστες στην αμερικανική σελίδα με προϊόντα μακιγιάζ και προβάλλει εκείνα με τις καλύτερες πωλήσεις στην κορυφή.

Ο Dior έχει επίσης μια σελίδα για περιεχόμενο καταναλωτών, @DiorBeautyLovers.

«Τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να αξιοποιήσουν ένα συνδυασμό περιεχομένου καταναλωτών, brand και influencers στη στρατηγική μάρκετινγκ» είπε ο κ. Ζούκερ.