Οταν οι σύγχρονοι… «Ζορό» τραυματίζουν κολοσσούς

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

Αν κάτι απολάμβανε πιο πολύ απ΄όλα ο Δον Ντιέγκο Ντε λα Βέγκα, η «ισπανική αλεπού», κοινώς ο Ζορό, ήταν να ταπεινώνει δημοσίως τοπικούς άρχοντες και αξιωματούχους-τύραννους που φέρονταν με το πιο ατιμωτικό και άδικο τρόπο στους αυτόχθονες λαούς γης της τότε… μεξικανής Καλιφόρνιας.

Η μαύρη του μάσκα ήταν το βοήθημά του για να φέρει εις πέρας τις εκδικητικές πράξεις του και το μυτερό σπαθί του ήταν το πινέλο του.

Παρά το γεγονός μάλιστα πως ο Ντε λα Βέγκα δεν έγινε ποτέ σούπερ ήρωας, κατάφερνε με ιδιαίτερη επιτυχία να τιμωρεί τους τότε…«τοπικούς άρχοντες του καναπέ».

Ερχόμενοι στο σήμερα, ούτε ο ίδιος ο δημιουργός του Ζορό, Τζόνσον Μακάλεϊ, δεν θα φανταζόταν πως 100 χρόνια μετά δεν υπάρχει ένας, αλλά εκατομμύρια Ζορό με πολλά κοινά, αλλά και πολλές διαφορές από τον original.

Στο μόνο που θα συμφωνούσε αν του περιγράφαμε τους σημερινούς «Ζορό», δηλαδή τους χρήστες των social media, θα ήταν πως και αυτοί φορούν τη δική τους μάσκα, πως τους αρέσει υπερβολικά να παίρνουν εκδίκηση όπου βλέπουν την αδικία να κυριαρχεί, να τιμωρούν για την εκάστοτε αυθαιρεσία και ενίοτε να ταπεινώνουν κιόλας.

Και φυσικά το efood είναι μόνο ένας… «μικρός άπληστος αξιωματούχος» στη γλώσσα του ντε λα Βέγκα, καθώς οι «Ζορό του 21ου αιώνα» έχουν ακονίσει τα… δάχτυλα τους για πολύ μεγαλύτερους κολοσσούς, οι οποίοι μάλιστα όχι μόνο φαίνονται άτρωτοι, αλλά είναι η καρδιά της καπιταλιστικής οικονομίας.

Αmazon, Snapchat, Uber, Tesla είναι μερικοί από τους κολοσσούς που έχουν γρατσουνιές. Μιλάμε για πολυεθνικές με… βαθιές πληγές αλλά και για εταιρίες με μικρά αλλά υπολογίσιμα σημάδια.

Εν προκειμένω οι πληγές δεν δημιουργήθηκαν από τα social media, αλλά από την δική τους απαράδεκτη συμπεριφορά για θέματα που η κοινωνία προσπαθεί ακόμη να αντιμετωπίσει, να αφυπνίσει και να καταδικάσει όπου χρειάζεται.

Εργασιακά δικαιώματα, ενδοοικογενειακή βία, ρατσισμός, περιβάλλον είναι μερικά από τα θέματα στα οποία κολοσσοί όχι μόνο δεν έδειξαν την απαραίτητη ευαισθησία, αλλά αποδείχτηκαν losers ή υπερόπτες.

Σε αυτές τις περιπτώσεις όμως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν έδειξαν έλεος και ο διαδικτυακός ακτιβισμός διέλυσε μέσα σε λίγες ώρες κάθε success story και καλοδουλεμένο story-telling, αποδεικνύοντας περίτρανα πως για πρώτη φορά στην ιστορία εταιρίες και κυβερνήσεις ελέγχονται τόσο πολύ από την κοινωνία, λόγω και μέσω του διαδικτύου.

Κι όμως υπήρξε και το #DeleteUber

Στις αρχές του 2017, ο CEO της Uber, Τράβις Καλάνικ, αποφάσισε όχι μόνο να κερδοσκοπήσει αλλά και να υποστηρίξει τον Τραμπ στο μεταναστευτικό.

Η απόφασή του να υποστηρίξει δηλαδή τη δημιουργία ενός τείχους στα σύνορα με το Μεξικό ήταν και η  αιτία για να «δικαστεί» από τους χρήστες του διαδικτύου.

Το κίνημα #DeleteUber κατάφερε να πείσει 200.000 χρήστες να διαγράψουν τον Uber λογαριασμό τους.

Το μέγεθος και η κλίμακα της διαμαρτυρίας ήταν τεράστια, με την αυξανόμενη πίεση από πολλές κατευθύνσεις να οδηγεί τον Καλάνικ στην παραίτηση από τη θέση του στο γνωμοδοτικό συμβούλιο οικονομικών του Τραμπ.

120 εκατομμύρια tweets για να… φύγουν από τη χώρα

Ήταν Νοέμβριος του 2018 όταν ακυρώθηκε το fashion show του οίκου Dolce & Gabbana στη Σαγκάη, μετά τη θύελλα αντιδράσεων που προκάλεσε μία ρατσιστικά διαφήμιση.

Ο σάλος προκλήθηκε από μια σειρά διαφημίσεων, στην οποία μια Κινέζα καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες να φάει πίτσα και μακαρόνια, χρησιμοποιώντας ξυλάκια chopsticks (μη ψάξετε στο You Tube, δεν θα τη βρείτε).

Όπως και σε όλες τις περιπτώσεις σχεδόν χρειάστηκε μια φράση και ένα #… για να ξεκινήσει η εκστρατεία.

Το θέμα έγινε viral, φτάνοντας να είναι το #1 θέμα στην πλατφόρμα Weibo, το κινεζικό Twitter, με περισσότερες από 120 εκατομμύρια αντιδράσεις σε μία ημέρα.

Διασημότητες, όπως η πρωταγωνίστρια της ταινίας Αναμνήσεις μιας Γκέισας Ζανγκ Ζιγί, ανήρτησαν επικριτικά σχόλια σε βάρος του ιταλικού οίκου μόδας, ενώ πολλοί χρήστες επισήμαναν ότι ενοχλήθηκαν από τον πατροναριστικό τόνο, όπως έκριναν, του αφηγητή της εκστρατείας «Eating with Chopsticks».

Φυσικά η οικονομική ζημιά ήταν ανυπολόγιστή, ενώ οι Dolce and Gabbana κατάλαβαν όσο κανείς, πως όταν η Σαγκάη κλείνει τις πόρτες της , αυτές δύσκολα ανοίγουν ξανά.

150 εκατομμύρια λιγότερα επειδή προωθείς την ενδοοικογενειακή βία (και λίγα είναι)

Ο Έβαν Σπίγκελ έδωσε το «οκ» σε μία από τις πιο ντροπιαστικές διαφημίσεις που έχουν κυκλοφορήσει στον κόσμο των social media και καλά θα κάνει να μη το ξεχάσει ποτέ.

Συγκεκριμένα πριν δύο χρόνια το Snapchat δημοσίευσε μια διαφήμιση που ζητούσε από τους χρήστες να επιλέξουν τι θα ήθελαν περισσότερο να κάνουν: να ρίξουν ένα χαστούκι στη Rihanna ή μια γροθιά στο πρόσωπο του Chris Brown, πρώην φίλου της τραγουδίστριας ο οποίος είχε παραδεχθεί πως την κακοποιούσε το 2009.

Η Snap διέγραψε τη διαφήμιση και με ανακοίνωσή της υποστήριξε πως είχε εγκριθεί κατά λάθος και πως είχε παραβιάσει την πολιτική που ακολουθεί στις διαφημίσεις.

Φυσικά η Rihanna δεν ικανοποιήθηκε με τη συγγνώμη τους, μάζεψε τους εκατομμύρια φαν της στο Instagram και μαζί με αυτούς αφαίρεσε και το 25% της αξίας της Snapchat.

Φτωχότερος κατά 9 δις εξαιτίας λάθος tweets

Φυσικά υπάρχουν και εκείνοι που τα κάνουν μαντάρα μέσω των social media.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ο Έλον Μασκ, ο οποίος έχει ρίξει την τιμή της μετοχής της εταιρείας του Tesla από μία και μόνο ανάρτηση του.

Θέλετε η υπερβολική σιγουριά, η υπεροψία ή ακόμη και ο ναρκισσισμός του; Ότι κι αν ήταν, οι χρήστες του διαδικτύου του έδειξαν τον τρόπο να κατέβει λίγο από το συννεφάκι του.

Όταν για παράδειγμα έγραψε στο Twitter ότι η αξία της μετοχής του κατά την γνώμη του «ήταν πολύ υψηλή», μετά από λίγη ώρα εκείνη σημείωσε ελεύθερη πτώση.

Αυτό βέβαια ήταν κάτι πιο… light, καθώς σε άλλες περιπτώσεις έχει μπλέξει και άλλες εταιρίες κολοσσούς.

Παραδείγματος χάριν η χρηματιστηριακή αξία του κατασκευαστή μπαταριών Samsung SDI μειώθηκε περισσότερο από μισό δισεκατομμύριο δολάρια όταν ο Έλον Μασκ έγραψε στο Twitter ότι η εταιρεία του συνεργάζεται με την Panasonic για το επόμενο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο.