Οι πελάτες του Διαδικτύου θέλουν πλέον ποιότητα και όχι χαμηλή τιμή

Related

Bain & Company: Νέα φάση στρατηγικής ανάπτυξης για τα Data Centers στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναδεικνύεται μια πιο πειθαρχημένη και στοχευμένη ανάπτυξη των Data Centers, με έμφαση στην ενεργειακή αποδοτικότητα, γεωγραφική διαφοροποίηση και τον τοπικό έλεγχο δεδομένων. Η παγκόσμια ζήτηση για χωρητικότητα Data Centers αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2030, φτάνοντας τα 163 GW, με κρίσιμο περιοριστικό παράγοντα την ενεργειακή διαθεσιμότητα. Η Ευρώπη επιταχύνει την ανάπτυξη Data Centers, με στρατηγική

OnePlus Ace 6T: Κυκλοφόρησε στην Κίνα

Η OnePlus μόλις κυκλοφόρησε το Ace 6T στην Κίνα, μετά από εβδομάδες teasers. Το κινητό γίνεται το πρώτο στον κόσμο που φοράει το νεότερο Snapdragon 8 Gen 5, ένα chipset που υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις σε παιχνίδια και multitasking. Σύντομα θα το δούμε και διεθνώς με το όνομα OnePlus 15R. Η οθόνη του Ace 6T είναι

Βusiness Monitor: Η νεότερη γυναίκα CEO στην κυβερνοασφάλεια στην Ελλάδα και η πρόκληση του Agentic AI 

FORTUNE GREECE 06/12/2025, 13:47 SHARE Πρώτη προβολή σήμερα στις 19.00 στο One Channel: Στο στούντιο της εκπομπής η Kατερίνα Τασιοπούλου, ιδρύτρια και CEO της εταιρείας κυβερνοασφάλειας ThreatScene, και μέλος της λίστας 40under40 του Fortune Greece. Επίσης μαζί μας ο Σπύρος Σακελλαρίου, Group AI & Data Analytics Director της AUSTRIACARD HOLDINGS.   Βusiness Monitor με τον Τάσο Ζάχο:

Τεχνητή Νοημοσύνη: Μοχλός επανεκκίνησης της ευρωπαϊκής παραγωγικότητας

Η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων της προϋποθέτει τολμηρές μεταρρυθμίσεις, ολοκλήρωση της ενιαίας αγοράς και ένα ισορροπημένο ρυθμιστικό πλαίσιο, όπως επισημαίνουν ΔΝΤ, ΟΟΣΑ και ΕΚΤ. Η παραγωγικότητα στην Ε.Ε. έχει βυθιστεί στο 0,3% την τελευταία πενταετία, καθιστώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη κρίσιμο εργαλείο για την ανάκαμψη της οικονομίας και των μισθών. Το ΔΝΤ και η Κριστίν Λαγκάρντ

Η Samsung σπάει ρεκόρ στις πωλήσεις των foldables

Αν έχεις παρακολουθήσει έστω και λίγο την αγορά των κινητών, ξέρεις ότι τα foldables δεν αποτελούν πια μια περίεργη ιδέα. Ο κόσμος τα βλέπει, τα πιάνει, τα δοκιμάζει και τελικά τα αγοράζει περισσότερο από ποτέ. Το τρίτο τρίμηνο του 2025 το απέδειξε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, αφού οι παγκόσμιες αποστολές τέτοιων συσκευών ανέβηκαν κατά

Digital Omnibus: Η νέα πρωτοβουλία της ΕΕ για την απλούστευση του ψηφιακού πλαισίου και ο ρόλος της Ελλάδας

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, τονίζει την ανάγκη ισορροπίας μεταξύ καινοτομίας και ασφάλειας δικαίου για την ενίσχυση των ελληνικών και ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. Η ψηφιακή εποχή δεν είναι απλώς μια τάση — είναι μια επανάσταση που αλλάζει ριζικά την οικονομία και την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε στις 19 Νοεμβρίου 2025 την

Μιχάλης Μπλέτσας στο Euronews: Ο ρόλος της Ελλάδας στον «ψηφιακό πόλεμο» Δύσης-Ανατολής

FORTUNE GREECE 06/12/2025, 11:20 SHARE Ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο συνέδριο "ygeiamou 2024 - Το Σύστημα Υγείας και οι Προκλήσεις του Μέλλοντος", που συνδιοργανώθηκε από το ygeiamou.gr και το "Πρώτο Θέμα", στο Ωδείο Αθηνών, Τετάρτη 15 Μαΐου 2024. (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI) Photo: AFP Πώς η γεωπολιτική θέση της Ελλάδας τη φέρνει στην πρώτη γραμμή των

Ριφιφί: Πόσο βαθιά χρειάζεται να σκάψεις για να χτυπήσεις το σύστημα;

Έτερος Εγώ, 17 Κλωστές και τώρα Ριφιφί… Εάν υπήρχε κάποιος όρος που να μπορούσε να προσδιορίσει το σύμπαν του Σωτήρη Τσαφούλια, ίσως το μάλλον αδόκιμο (και λίγο marvel-based): «Tsafouliaverse» να ταίριαζε γάντι. Αναμφίβολα, ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στις εξαιρετικά πετυχημένες δουλειές του γνωστού σκηνοθέτη, μπορούμε εύκολα να ανιχνεύσουμε διακριτές κοινές συνιστάμενες… Ήρωες καθημερινοί που

Μάτια και τεχνητή νοημοσύνη: Πώς οι επιστήμονες εντοπίζουν Alzheimer και καρδιοπάθειες νωρίτερα από ποτέ

Μια σειρά από πρόσφατες μελέτες αποκαλύπτει ότι οι επιστήμονες μπορούν πλέον να εκτιμήσουν τον κίνδυνο για Alzheimer και καρδιαγγειακά νοσήματα μέσω της ανάλυσης εικόνων του αμφιβληστροειδή. Η τεχνική αυτή αξιοποιεί αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης (AI) που ανιχνεύουν λεπτές αλλαγές στα αγγεία και τους ιστούς του ματιού, οι οποίες συχνά προηγούνται των πρώτων συμπτωμάτων των ασθενειών. Η

Ο «νονός» της AI, Τζέφρι Χίντον προβλέπει νίκη της Google στο ράλι της Τεχνητής Νοημοσύνης

FORTUNE GREECE 05/12/2025, 21:31 SHARE Nobel Prize in Physics 2024 laureate and British-Canadian computer scientist and cognitive psychologist Geoffrey Hinton delivers his Nobel Prize lecture in Aula Magna, Stockholm University, Sweden, on December 8, 2024. (Photo by Pontus LUNDAHL / TT NEWS AGENCY / AFP) / Sweden OUT / “The erroneous mention[s] appearing in the

Αυτό είναι το πιο συχνό λάθος που κάνουν οι χρήστες iPhone

FORTUNE GREECE 05/12/2025, 21:00 SHARE A person holds up an Apple iPhone 17 Pro during Apple's "Awe-Dropping" event at the Steve Jobs Theater on the Apple Park campus in Cupertino, California, on September 9, 2025. (Photo by Nic Coury / AFP) Photo: AFP Η απλή κίνηση που μπορεί να σώσει το iPhone σου από ζημιά.

Share

Η ποιότητα υπηρεσίας, όχι η τιμή, οδηγεί την επιθυμία των καταναλωτών να αλλάξουν πάροχο, σύμφωνα με το Airties, που, δημιουργεί λογισμικό που βοηθά τους ISP να βελτιώσουν την εμπειρία σύνδεσης για τους πελάτες. Αλλά παρά το αυτοεξυπηρετούμενο χαρακτήρα της μελέτης, το κύριο εύρημά της θα πρέπει να λειτουργήσει ως προειδοποίηση για τους παρόχους υπηρεσιών, για τους οποίους η απόκτηση, η διατήρηση και η απώλεια πελατών αποτελεί δαπανηρή υπόθεση. Ενδιαφέρον είναι ότι οι χρήστες Διαδικτύου στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιο δυσαρεστημένοι από τους αντίστοιχους απ’ την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Το 37% των πελατών στο Ηνωμένο Βασίλειο σκέφτονται να αλλάξουν πάροχο, ενώ το ποσοστό στις ΗΠΑ φτάνει το 28%. Από αυτούς που σκέφτονται αλλαγή, το 31% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 42% στις ΗΠΑ επικαλέστηκαν την κακή ποιότητα Διαδικτύου ως κύριο λόγο δυσαρέσκειας, σύμφωνα με το Airties. Αυτό περιλαμβάνει προβλήματα όπως αργή περιήγηση στο Διαδίκτυο, παγώματα σε βίντεο και αποσυνδέσεις συσκευών. Η έρευνα, που διεξήγαγε η Qualtrics, κάλυψε 2.130 ερωτηθέντες που χρησιμοποιούν οικιακό WiFi για να συνδεθούν στο Διαδίκτυο, περίπου μοιρασμένους ισομερώς μεταξύ ΗΒ και ΗΠΑ.

Δεν είναι μια μεγάλη μελέτη, αλλά σίγουρα παρέχει τροφή για σκέψη για τους ISP στις συγκεκριμένες αγορές. Το Airties αναφέρει ότι το 24% των καταναλωτών στο ΗΒ και το 18% στις ΗΠΑ άλλαξαν πάροχο τις τελευταίες 12 μήνες. Αυτά τα στοιχεία είναι χαμηλότερα από την κύρια προειδοποίηση αλλά βρίσκονται στην ίδια κλίμακα. Σχετικό: Δεδομένα Virgin Media O2 δείχνουν ότι οι εργαζόμενοι στο ΗΒ κάνουν απουσίες για να απολαύσουν τον ήλιο. Πολλοί δυσαρεστημένοι πελάτες – 43% στο ΗΒ και 61% στις ΗΠΑ – υπέστησαν προβλήματα για τρεις μήνες ή περισσότερο, περιμένοντας να λήξει το συμβόλαιό τους για να αλλάξουν πάροχο. Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι υπέφεραν σιωπηλά, αλλά δεν ισχύει.

Σχεδόν όλοι επικοινώνησαν με τον ISP για να παραπονεθούν πριν φύγουν· το 88% στο ΗΒ και το 85% στις ΗΠΑ. Παρεμπιπτόντως, οι ISP δεν έχουν τη συνήθεια να διατυμπανίζουν πόσες καταγγελίες λαμβάνουν. Ωστόσο, δεδομένα από την αρμόδια ρυθμιστική αρχή του ΗΚ, την Ofcom, βοηθούν να σχηματιστεί η εικόνα. Τα πιο πρόσφατα τριμηνιαία στοιχεία της Ofcom δείχνουν ότι η TalkTalk ήταν ο πάροχος broadband με τις περισσότερες καταγγελίες στο ΗΒ το πρώτο τρίμηνο, με 13 ανά 100.000 συνδρομητές, πάνω από τον μέσο όρο της βιομηχανίας που είναι 10.

Η Virgin Media O2 ακολουθεί με 12· ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος επιμένει ότι βελτιώνεται, εστιάζοντας ιδιαίτερα στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για να βοηθήσει τους υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών. Τα στοιχεία της Ofcom δείχνουν τις καταγγελίες που έχει λάβει, συνήθως αφού ο πελάτης έχει εξαντλήσει όλες τις δυνατότητες με τον ISP του, επομένως μας δίνουν καλή ιδέα για το ποιες εταιρείες λαμβάνουν τις περισσότερες καταγγελίες από τους συνδρομητές. Η TalkTalk, που παραμένει αντικείμενο φημών για διαχωρισμό και πώληση, χάνει πελάτες εδώ και καιρό. Αυτό ενισχύει το κύρος των ισχυρισμών του Airties. Σχετικό: Η Frontier διευθετεί αγωγές που απαιτούν τη διακοπή σύνδεσης υποτίθεται πειρατών.

Οποιαδήποτε πρόσθετη βελτίωση στη διακοπή μπορεί να απελευθερώσει ανάπτυξη και να βελτιώσει σημαντικά τα οικονομικά αποτελέσματα,” δήλωσε ο Taskin. “Οι καταναλωτές θέλουν γρήγορη, συνεπή και ποιοτική σύνδεση Wi-Fi στο σπίτι—και τα δεδομένα δείχνουν επίσης ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο γι’ αυτό.”Στο τελευταίο αυτό σημείο, η έρευνα της Airties έδειξε ότι η πλειονότητα των πελατών που άλλαξαν πάροχο υπηρεσιών διαδικτύου (ISP) τους τελευταίους 12 μήνες πληρώνουν το ίδιο ή περισσότερο από ό,τι με τον προηγούμενο πάροχο· αυτό είναι 74% στο Ηνωμένο Βασίλειο και 69% στις ΗΠΑ.Εν τω μεταξύ, το 74% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 58% στις ΗΠΑ δήλωσαν ότι δεν θα άλλαζαν για χαμηλότερη τιμή αν σήμαινε χειρότερη ποιότητα WiFi.

Είναι δύσκολο να μετρηθεί αυτό πρακτικά, καθώς κανείς δεν περιμένει μια κακή εμπειρία ανεξαρτήτως τι πληρώνει, και δεν είναι κάτι που αποδεικνύεται εύκολα στο σημείο πώλησης. Αλλά παρ’ όλα αυτά είναι ενδιαφέρον. Ειδικά για τους ISPs, που χρειάζονται ανταγωνιστικές τιμές για να προσελκύσουν πελάτες και στη συνέχεια έχουν το έργο να κρατήσουν αυτούς τους πελάτες ικανοποιημένους.

Στρατηγική ανάλυση 2026: Η μεταμόρφωση της διεθνούς και Ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας

Το έτος 2026 αναδύεται ως ένα κρίσιμο χρονικό ορόσημο για την παγκόσμια βιομηχανία Τεχνολογίας, Μέσων και Τηλεπικοινωνιών (TMT), σηματοδοτώντας τη μετάβαση από τον πειραματισμό...

Παιδιά και αλγόριθμοι: η Ευρώπη θέτει όρια στις ψηφιακές πλατφόρμες

Η ψηφιακή ζωή των παιδιών έχει πλέον περισσότερο βάρος από την πραγματική κι αυτό δεν είναι υπερβολή, είναι δεδομένο: το 97% των νέων χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο καθημερινά, ενώ το 78% των εφήβων ελέγχει το κινητό του τουλάχιστον μία φορά την ώρα.