Οι μεσίτες ακινήτων βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους

Related

Dexter: Resurrection»: Η μεγάλη επιστροφή του Μάικλ Σ. Χολ στον ρόλο του δημοφιλούς serialkillerτον Ιούλιο στην COSMOTE TV

Στις αφίξεις του μήνα η 3η σεζόν του «Star Trek: Strange New Worlds», καθώς και το νέο δραματικό θρίλερ «The Assassin» με την Κίλεϊ Χόους και τον Φρέντυ Χάιμορ 30 Ιουνίου, 2025 | 21:40 Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Share

Στελέχη IT σε ορισμένες εταιρείες ακινήτων αναπτύσσουν εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη. Τα εργαλεία αυτά έχουν εν μέρει σχεδιαστεί με σκοπό να βοηθήσουν τους μεσίτες να κλείσουν συμφωνίες γρηγορότερα, ενώ, ταυτόχρονα, θα μπορούσαν να αποβούν και χρήσιμα στη σημερινή αγορά κατοικιών.

Ενώ η πώληση και η αγορά σπιτιών παραμένει μια επιχείρηση με «κινητήριο δύναμη» τους ίδιους τους μεσίτες, οι ανώτεροι στον τομέα IT αναφέρουν ότι τέτοια εργαλεία μπορούν να αυξήσουν τις αποδόσεις τους, ειδικά σε μια αγορά με ρεκόρ τιμών και περιορισμένο απόθεμα.

«Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην απλούστευση και την αυτοματοποίηση των διαδικασιών όπου, παραδοσιακά, εμπλέκονταν άνθρωποι», δήλωσε ο Rizwan Akhtar, διευθυντής τεχνολογίας των επιχειρήσεων της Realogy Holdings Corp., ο οποίος κατέχει διάφορα μεσιτικά εμπορικά σήματα, όπως αυτά των Coldwell Banker, Corcoran και Sotheby’s International Realty.

Οι προσπάθειες τεχνητής νοημοσύνης στον τομέα των ακινήτων επωφελούνται από την πρόοδο στον τομέα cloud computing και την ανάλυση δεδομένων, καθώς και από βελτιώσεις σε αλγόριθμους, σύμφωνα με τους πρωτοπόρους στον τομέα της τεχνολογίας στις εταιρείες ακινήτων Realogy, Compass Inc. και Zillow Group Inc.

Η Realogy χρησιμοποιεί περισσότερα από 25 μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, ανέφερε ο κ. Akhtar, συμπεριλαμβανομένων μοντέλων που μπορούν να βοηθήσουν τους μεσίτες να προβλέψουν εάν θα μπορέσουν να κλείσουν μία συμφωνία και άλλα που μπορούν να προβλέψουν την κατανομή σε ποσοστά μεταξύ του μεσίτη και της αντίστοιχης εταιρείας.

Η εταιρεία βρίσκεται στα πρώτα στάδια δοκιμή μιας εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης, η οποία θα προβλέπει πότε θα επιτευχθούν τα σημαντικότερα βήματα στη διαδικασία αγοράς σπιτιού, προσθέτει ο ίδιος.

Στη μεσιτική εταιρεία ακινήτων Compass, εργαλείο που βασίζεται σε τεχνητή νοημοσύνη και το οποίο προβλέπει, βάσει μίας λίστας πελατών, εάν πρόκειται κάποιος να πουλήσει το σπίτι του εντός της χρονιάς, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων για τους μεσίτες, δήλωσε ο Joseph Sirosh, διευθυντής τεχνολογίας της εταιρείας. Κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020, οι προβλέψεις του εργαλείου αυτού οδήγησαν σε «ποσοστό νίκης» κατά 94% υψηλότερο από το αντίστοιχο ποσοστό για ακίνητα που δεν αναγνωρίστηκαν ως πιθανά προς πώληση, συνέχισε ο ίδιος. Η τεχνολογία αυτή κυκλοφόρησε το προηγούμενο καλοκαίρι.

Οι μεσιτικές εταιρείας επικοινωνούν απευθείας με άτομα που το εργαλείο τα προτείνει ως «πιθανούς πωλητές». Παραδοσιακά, οι μεσίτες πάνε από πόρτα σε πόρτα, βασίζονται από στόμα σε στόμα και παίρνουν τηλέφωνα για να συναντήσουν πιθανούς πελάτες, είπε ο κ. Sirosh. «Οι μεσίτες εξοικονομούν χρόνο όταν πηγαίνουν στοχευμένα», προσέθεσε. Το μοντέλο λαμβάνει υπόψη δεκάδες μεταβλητές για να κάνει μια πρόβλεψη, συμπεριλαμβανομένης της συχνότητας πώλησης κατοικιών ανά περιοχή, την τελευταία τιμή πώλησης και τη μεταβολή στην αξία του σπιτιού με την πάροδο του χρόνου, ανέφερε ο ίδιος.

Η Realogy προσφέρει στους μεσίτες ένα παρόμοιο εργαλείο.

Η πανδημία του κορωνοϊού οδήγησε στην αύξηση χρήσης τέτοιων εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μεταξύ των μεσιτών, ανέφερε ο κ. Sirosh. Κατά την πανδημία, «οι μεσίτες δεν γινόταν να δουλέψουν χωρίς τη βοήθεια της τεχνολογίας, πράγμα που σήμαινε ότι όλα όσα σχετίζονται με την τεχνολογία, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η οποία έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματική, έγιναν εξαιρετικά χρήσιμα», είπε.

Η διαδικτυακή εταιρεία ακινήτων, Zillow, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το εργαλείο Zestimate, το οποίο εκτιμά την αγοραία αξία ενός σπιτιού, τροφοδοτείται από ένα νευρωνικό δίκτυο, το οποίο μαθαίνει μόνο του και λαμβάνει υπόψη εκατοντάδες εκατομμύρια σημεία δεδομένων. Τα δεδομένα κυμαίνονται με βάση τα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού, τα χαρακτηριστικά της τοποθεσίας αλλά και το πώς η ιδιοκτησία διαφέρει από τις γύρω κατοικίες, δήλωσε ο Stan Humphries, διευθυντής ανάλυσης της εταιρείας.

Ένα νευρωνικό δίκτυο είναι κλάδος της τεχνητής νοημοσύνης που στοχεύει να μιμηθεί τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει ο ανθρώπινος εγκέφαλος.

Ωστόσο, τα μοντέλα που βασίζονται στη τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορούν να εξηγήσουν την ανθρώπινη διαίσθηση ή την ενσυναίσθηση. Η αγορά και η πώληση ενός σπιτιού είναι μια «βαθιά συναισθηματική, πολύ ριψοκίνδυνη συναλλαγή», ανέφερε ο κ. Humphries. «Οι άνθρωποι πάντα θα θέλουν ένα άλλο άτομο, έναν ειδικό, να τους βοηθήσει σε αυτήν τη διαδικασία».

Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει τους μεσίτες με ποικίλους τρόπους, αλλά η ακίνητη περιουσία θα είναι πάντα μια βιομηχανία, η οποία θα έχει ως σημείο αναφοράς της τον άνθρωπο, δήλωσε ο Mike DelPrete, μελετητής στην τεχνολογία ακινήτων στο Πανεπιστήμιο του Κολοράντο Μπόλντερ. Οι εταιρείες ακίνητων, ορισμένες φορές, πλασάρουν τη «μαεστρία» τους στη τεχνολογία και τη τεχνητή νοημοσύνη, για να προσελκύσουν μεσίτες, ανέφερε o DelPrete. Ωστόσο, παραμένει αβέβαιο σε τι βαθμό θα υιοθετηθεί η τεχνητή νοημοσύνη και άλλα εργαλεία λογισμικού από τους μεσίτες, συνέχισε ο ίδιος.

«Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναφέρουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη για τη βιομηχανία ακινήτων αποτελεί σημείο διαφοροποίησης… αλλά, ουσιαστικά, είναι κάτι πολύ περισσότερο από τέτοιες απλές δηλώσεις μαρκετινγκ», δήλωσε ο κ. DelPrete.

Μεταφράστηκε στα Ελληνικά από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο