Οι δέκα μεγαλύτερες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

H διατήρηση της ποιότητας δικτύου και της θετικής εμπειρίας των χρηστών, αναδεικνύονται ως στόχοι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως, ενώ οι γεωπολιτικές αναταραχές και οι μεταβαλλόμενες προτεραιότητες προστασίας της ιδιωτικότητας, παραμένουν μεταξύ των κορυφαίων προκλήσεων.

Παρότι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι παγκοσμίως φαίνεται να ανταποκρίθηκαν, σε μεγάλο βαθμό, στην αυξημένη ζήτηση δεδομένων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η διατήρηση της ανθεκτικότητας των υποδομών και η επέκταση της κάλυψης των δικτύων, αναδύονται ως οι σημαντικότερες προκλήσεις, σύμφωνα με την πρόσφατη μελέτη της ΕΥ, Top 10 risks in telecommunications 2020, η οποία αξιολογεί τους κορυφαίους κινδύνους που αντιμετωπίζει ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών σήμερα.

Η αρχική φάση των lockdown λόγω της πανδημίας σε ολόκληρο τον κόσμο προκάλεσε απότομη αύξηση της κίνησης δεδομένων στα δίκτυα, έως και 70%. Την περίοδο αυτή, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών επιτέλεσαν με επιτυχία έναν κοινωνικό ρόλο, παρέχοντας συνδεσιμότητα και επιτρέποντας την εξ αποστάσεως επικοινωνία, τη διατήρηση των κοινωνικών επαφών και την τηλεργασία. Παρόλα αυτά, και καθώς το 42% των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο θεωρούν ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ποιότητα των ευρυζωνικών συνδέσεων, και το 32% των καταναλωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες δηλώνουν επιφυλακτικοί ως προς την αξιοπιστία της σύνδεσης και την ταχύτητα του οικιακού δικτύου τους από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, διαφαίνεται ότι οι εταιρείες του κλάδου θα πρέπει να καταβάλουν περισσότερες προσπάθειες για να διατηρήσουν τη θετική αντίληψη των πελατών για τις υπηρεσίες που λαμβάνουν σήμερα.

Η αδυναμία κλιμάκωσης δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού, βρίσκεται στη δεύτερη θέση της σχετικής κατάταξης των κορυφαίων προκλήσεων, που παρουσιάζει η έκθεση της EY. Η πανδημία του COVID-19 έχει επηρεάσει τα σχέδια των οργανισμών, με το 78% των εταιρειών τηλεπικοινωνιών να επαναξιολογούν ή να αναπροσαρμόζουν το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης προγραμμάτων αυτοματοποίησης και ψηφιακού μετασχηματισμού. Επιπλέον, ως πρόσθετα εμπόδια στην υλοποίηση δράσεων μετασχηματισμού καταγράφονται η ανεπάρκεια δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού στην ανάλυση δεδομένων και τη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η αδυναμία επαρκούς αντιμετώπισης των συνεπειών των αναταραχών που προκαλούνται από γεωπολιτικά γεγονότα, αλλά και από τον εντεινόμενο ανταγωνισμό, βρίσκεται στην ένατη θέση της κατάταξης, αποτελώντας, παράλληλα, τη βάση των υπόλοιπων προκλήσεων που καταγράφει η έκθεση. Καθώς η εφοδιαστική αλυσίδα επηρεάζεται όλο και περισσότερο από τους διεθνείς εμπορικούς ανταγωνισμούς, υπάρχουν ανησυχίες ότι η ανάπτυξη των δικτύων και λύσεων 5G θα μπορούσε να καθυστερήσει, εξαιτίας ανάλογων θεμάτων στην προμήθεια δικτυακού εξοπλισμού. Παράλληλα, ο εντεινόμενος ανταγωνισμός περιλαμβάνει τις εταιρείες τεχνολογίας που προσπαθούν να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στις αλυσίδες αξίας του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, αλλά και νεοεισερχόμενους παίκτες στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας που, στην προσπάθειά τους να διεκδικήσουν μερίδιο αγοράς, προσφέρουν μειωμένες τιμές.

Στην πέμπτη θέση της κατάταξης βρίσκονται οι κίνδυνοι που συνδέονται με τις αυξανόμενες απαιτήσεις ως προς την προστασία της ιδιωτικότητας, την ασφάλεια δεδομένων και την εμπιστοσύνη. Λιγότεροι από τους μισούς καταναλωτές (47%) στο Ηνωμένο Βασίλειο πιστεύουν ότι έχουν πλήρη έλεγχο των διαδικτυακών τους δεδομένων, ενώ οι αυξανόμενες αναφορές για ζητήματα απορρήτου που σχετίζονται με εφαρμογές ιχνηλάτησης επαφών και πλατφόρμες βιντεοκλήσεων, αύξησαν τις ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικότητας, κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η μελέτη της EY υπογραμμίζει ότι ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών τείνει να υποτιμά τη σχέση μεταξύ αύξησης της εμπιστοσύνης και αύξησης των εσόδων, με σχεδόν τις μισές (46%) εταιρείες του κλάδου να αντιλαμβάνονται την κυβερνοασφάλεια, όχι ως μια δράση που μπορούν να αναλάβουν προληπτικά, αλλά ως άσκηση συμμόρφωσης ή ως μέτρο που προκύπτει αναγκαστικά έπειτα από σχετικά περιστατικά.

Την έβδομη θέση της κατάταξης καταλαμβάνει η αναποτελεσματική διείσδυση σε κάθετες κλαδικές αγορές και στον δημόσιο τομέα μέσω του 5G, κάτι που, ως επί το πλείστον, οφείλεται στον χαμηλό βαθμό ενημέρωσης γύρω από τα οφέλη του 5G. Το 80% των επιχειρήσεων, πιστεύουν ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι πρέπει να διαμορφώσουν ένα πιο συνεκτικό σχέδιο γύρω από τη χρήση της τεχνολογίας 5G και την ανάπτυξη κλαδικών λύσεων, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για τη δημιουργία ενός οικοσυστήματος.

Μεταξύ των 10 κορυφαίων προκλήσεων για τον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, περιλαμβάνονται, επίσης:

  • η ανάγκη επαναπροσδιορισμού του σκοπού του ανθρώπινου δυναμικού και επίτευξης συμμετοχικότητας (τρίτη θέση),
  • η χαμηλή απόδοση των κεφαλαιουχικών δαπανών και των κερδών δικτύου (τέταρτη θέση),
  • η διαχείριση των προσδοκιών των επενδυτών και των υπόλοιπων ενδιαφερομένων μερών (έκτη θέση),
  • η αδυναμία προσαρμογής σε ένα μεταβαλλόμενο ρυθμιστικό τοπίο (όγδοη θέση),
  • και η αποτυχία των εταιρειών να επωφεληθούν των αλλαγών που συντελούνται στις δομές της αγοράς (δέκατη θέση).

Αναφερόμενος στα ευρήματα της μελέτης, ο κος Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, σχολιάζει: «Στη διάρκεια της πανδημίας, οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στην απότομη αύξηση της ζήτησης δεδομένων μέσω των δικτύων τους, που παρατηρήθηκε εξαιτίας των αναγκών της τηλεργασίας, της ψηφιακής ψυχαγωγίας και της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ο κρίσιμος ρόλος των εταιρειών τηλεπικοινωνιών στην αντιμετώπιση της πανδημίας, ενίσχυσε την εικόνα τους μεταξύ των καταναλωτών, αλλά και τις σχέσεις τους με τα διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη. Όμως, η ανάκαμψη σε έναν μετά-COVID-19 κόσμο, θα απαιτήσει νέες στρατηγικές και προσεγγίσεις, ιδιαίτερα σε ένα περιβάλλον γεωπολιτικών προκλήσεων και εντεινόμενου εμπορικού ανταγωνισμού, όπου οι καταναλωτικές συνήθειες μεταβάλλονται διαρκώς. Η έμφαση μετατίθεται, πλέον, από την ταχύτητα, στην αξιοπιστία, ενώ η ανθεκτικότητα, καθώς και η ποιότητα του δικτύου, καθίστανται κορυφαίες προτεραιότητες».

Μπορείτε να διαβάσετε την πλήρη μελέτη εδώ.