Ξεκίνησε με 500 ευρώ δανεικά και έκανε μια εταιρεία 50 εκατομμυρίων

Related

Live streaming: Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19

Live streaming: Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19. Παρακολουθήστε μέσω live streaming στις 19:00 την εξέλιξη της αναμέτρησης Ολυμπιακός Κ19 – Μίλαν Κ19 για τον τελικό του Final Four του UEFA Youth League. Τηλεοπτική κάλυψη από το Cosmote Sport 3.Ο Ολυμπιακός Κ19 έχει μπροστά του μια τεράστια πρόκληση καθώς αντιμετωπίζει στις 19:00 τη Μίλαν για τον μεγάλο…

SHOPFLIX.gr: Νέα πλατφόρμα

Το SHOPFLIX.gr συνεχίζοντας τη ραγδαία αναπτυξιακή του πορεία και έχοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, εδραιωθεί ως ένας από τους πρωτοπόρους στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, επενδύει σε μία πρωτοποριακή πλατφόρμα με στόχο την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.  Μετά από δύο μόλις χρόνια ενεργού παρουσίας στην ελληνική αγορά, το SHOPFLIX.gr μελέτησε ενδελεχώς τη συμπεριφορά…

Η Acer επεκτείνει τη σειρά laptop Chromebook Plus με νέο μοντέλο 14 ιντσών με επεξεργαστή Intel Core

Η Acer επέκτεινε σήμερα τη σειρά laptop Chromebook Plus με το Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T), προσφέροντας στους χρήστες ένα μοντέλο compact και ανθεκτικό, που έχει δημιουργηθεί με γνώμονα τις επιδόσεις και τους επιτρέπει να κάνουν περισσότερα με τις δυνατότητες του ChromeOS που υποστηρίζονται από AI. «Το νέο Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T) παρέχει τον…

Νέο soundbar LG S40T: Ο ιδανικός συνδυασμός για την τηλεόραση LG

Η LG Electronics συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την εμπειρία της οικιακής ψυχαγωγίας με το λανσάρισμα του νέου soundbar LG S40T. Σχεδιασμένο για να προσφέρει καθηλωτική ποιότητα ήχου και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, το LG S40T soundbar πρόκειται να αναβαθμίσει τον τρόπο με τον οποίο απολαμβάνετε τις αγαπημένες σας ταινίες, μουσική και παιχνίδια. Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες ήχου, το LG…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Επικαιρότητα Δευτέρα 22.04.2024 14:55 Rodiaki NewsRoom Από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

12 Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη  και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα και Έξυπνα Νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη  και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές και…

Άλλα λένε και άλλα ισχύουν… τελικά η Meizu δεν εγκαταλείπει τη βιομηχανία smartphone;

Το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν ήταν λίγοι οι insiders της αγοράς, οι οποιοι μιλούσαν για μια πιθανή έξοδο της Meizu από τη βιομηχανία των smartphones. Ωστόσο πρόσφατες διαρροές που είδαν το φως της δημοσιότητας μας παρουσιάζουν μια τελείως διαφορετική εικόνα. Μάλιστα, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Meizu εργάζεται πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο smartphone ενώ…

Paramount+: Επίσημα διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσα από την COSMOTE TV

Η ώρα του Paramount+ στην Ελλάδα έφτασε, μέσω της COSMOTE TV. Η δημοφιλής πλατφόρμα έχει ήδη συνεργασία με την Paramount για το τηλεοπτικό της περιεχόμενο και πλέον όλο αυτό έρχεται σε μια ξεχωριστή θεματική ενότητα στο ίδιο UI. Εκεί, μπορεί να βρει κανείς δημοφιλείς σειρές και ταινίες των Paramount Pictures, Showtime, CBS και Paramount Television…

Το Try Galaxy App ξεπέρασε τις 27 χιλιάδες λήψεις στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Try Galaxy, που προσφέρει μία επική εμπειρία προσομοίωσης του Galaxy S24 σε χρήστες IOS και Android, έχει σημειώσει από τις 17 Ιανουαρίου περισσότερες από 27 χιλιάδες λήψεις στην Ελλάδα. Η εφαρμογή της Samsung φέρνει την εμπειρία Galaxy AI, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους χρήστες να εξερευνήσουν απευθείας από το κινητό τους, τις προηγμένες…

Η Ομάδα της ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Πασχαλινό Παζάρι του “Χαμόγελου του Παιδιού”

Η ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Smile Bazaar, το πασχαλινό παζάρι που διοργανώνει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” ενόψει των ημερών της Ανάστασης. Η ενεργός συμμετοχή της εταιρείας αναδεικνύει την αφοσίωσή της στην κοινωνική ευθύνη και στήριξη των παιδιών και της κοινωνίας.  “Η ESET Hellas πιστεύει στη δύναμη του εθελοντισμού και τη σημασία της προσφοράς στην…

Συνεχίζει να καινοτομεί η Huawei, με νέα δυνατότητα στο Pura 70 Ultra

Η Huawei παλεύει ακόμη με το ένα χέρι δεμένο και μάλιστα συνεχίζει να καινοτομεί και εμείς εξακολουθούμε να αναριωτιόμαστε τι θα μπορούσε να είχε πετύχει χωρίς τις κυρώσεις των ΗΠΑ; Τον Σεπτέμβριο του 2022, η Κινεζική εταιρεία ήταν στην πραγματικότητα η πρώτη που πρόσφερε δορυφορική συνδεσιμότητα σε smartphone, ξεπερνώντας την σειρά iPhone 14 από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας 22/04

Ο τελικός του UEFA Youth League ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Μίλαν και το μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στη Μίλαν και την Ίντερ, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 16:00 Action 24 ΠΟΤ Ηρακλής – Αιολικός Super League 2 17:00 ΕΡΤ3 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός Τελικός Volley League Ανδρών 19:00 COSMOTE SPORT…

COSMOTE: Για πρώτη φορά ταχύτητες έως και 10Gbps στο δίκτυο COSMOTE Fiber

Το έργο αυτό αποτελεί ακόμα μια απόδειξη ότι ο Όμιλος ΟΤΕ επενδύει εντατικά, όχι μόνο στην επέκταση αλλά και στη συνεχή αναβάθμιση του COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών στη χώρα, που έχει παρουσία σε 145 δήμους από όλη την Ελλάδα. Μέσα από το πιλοτικό έργο που εγκαινιάζει σήμερα τη νέα τεχνολογία του μέλλοντος,…

COSMOTE: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στην πορεία του Ομίλου ΟΤΕ προς τη βιώσιμη ανάπτυξη – ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών

Η κα Ντέπη Τζιμέα παρουσίασε το case study του Ομίλου ΟΤΕ σε ESG Ημερίδα, που διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Στις προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετώπισε ο Όμιλος ΟΤΕ στην πορεία του προς τη βιώσιμη ανάπτυξη αναφέρθηκε η κα Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ, κατά τη…

Share

Πριν από πέντε χρόνια, ο 24χρονος τότε Σεμπάστιαν Μερκχόφερ είχε απλά μια επιχειρηματική ιδέα. Και 500 ευρώ. Και αυτά δανεικά από τους γονείς του. Ποια ήταν η ιδέα; Να ασχοληθεί εμπορικά με το… τσάι, βλέποντας από τις στατιστικές ότι οι συμπατριώτες του στη Γερμανία έβαζαν όλο και πιο πολύ το τσάι στις καθημερινές τους συνήθειες.

Σήμερα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ ο 29χρονος πλέον Σεμπάστιαν όχι μόνο επέστρεψε στους γονείς του το 500 ευρώ αλλά διαθέτει μια επιχείρηση αξίας 50 εκατομμυρίων ευρώ. Και κάποια από αυτά τα εκατομμύρια μπήκαν στην τσέπη του την περασμένη εβδομάδα, επειδή ο Σεμπάστιαν μόλις πούλησε το 70% των μετοχών της εταιρείας του με την ονομασία Fitvia στον γερμανικό όμιλο Dermapharm.

Πώς το πέτυχε αυτό;

Πτυχιούχος πληροφορικής και διοίκησης επιχειρήσεων, ο Σεμπάστιαν δεν διέθετε τότε το δικό του διαμέρισμα, και στο σαλόνι του πατρικού του σπιτιού αναζητούσε μια επιχειρηματική ιδέα.

«Μου άρεσε πολύ το τσάι», λέει στην Tagesspiegel. «Έβλεπα όμως ότι όλα τα προϊόντα τσαγιού στην αγορά διατηρούσαν μια μάλλον παλιά, σκονισμένη εικόνα. Δεν υπήρχε κάποια καινοτομία ή κάποια νέα προϊόντα».

Η επιχειρηματική του ιδέα ήταν το «παγωμένο τσάι». Όπως λέει «Ήθελα να τονίσω δύο πτυχές του τσαγιού στο προϊόν μου: την επίδραση στην υγεία και μια νέα, μοντέρνα εικόνα».

Στη δημιουργία της επιχείρησης του Σεμπάστιαν βοήθησε όλη η οικογένειά του. «Η αδελφή μου έκανε το σχέδιο, η μητέρα μου έφτιαξε το τσάι μαζί μου στο σαλόνι. Βρήκαμε διαφορετικά τσάγια στη χονδρική αγορά, τα αναμείξαμε σύμφωνα με τις ιδέες μου και κάναμε τη δική μας συσκευασία. Μύριζε τσάι σε όλο το σπίτι», λέει. «Στη συνέχεια αρχίσαμε να πηγαίνουμε τα δέματα στο ταχυδρομείο αλλά και με το αυτοκίνητο σε διάφορα σημεία».

Η ζήτηση αυξήθηκε γρήγορα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Σεμπάστιαν, η Fitvia ήταν ήδη κερδοφόρα μετά από τέσσερις εβδομάδες. Ο Σεμπάστιαν ανακάλυψε μια αγορά με αυξητικές τάσεις την κατάλληλη στιγμή. Οι ετήσιες πωλήσεις τσαγιού στη Γερμανία πριν από το 2014 κυμαίνονταν μεταξύ 530 και 550 εκατομμύρια ευρώ. Το 2018 ήταν 649 εκατομμύρια ευρώ και σήμερα έφτασε τα 723 εκατομμύρια ευρώ. Οι πωλήσεις τσαγιού ξεπερνούν τα 26 εκατομμύρια τόνους. Αυτό σημαίνει ότι οι Γερμανοί είναι έτοιμοι να ξοδέψουν όλο και περισσότερα για το τσάι τους.

«Το παγωμένο τσάι στο μπουκάλι ταιριάζει απόλυτα με τον αστικό τρόπο ζωής των νέων» λεει ο Μαξιμίλιαν Φιτινγκ, διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής Tea Association. Κατά την άποψή του, το τσάι είναι πιο δημοφιλές από ποτέ «ιδίως με τη μορφή του αναψυκτικού».

Με τη βοήθεια του Instagram

Ο Σεμπάστιαν ανέπτυξε μια στρατηγική μάρκετινγκ που ήταν ακόμα σχετικά νέα τότε. Οι διαφημίσεις στο Google και στο Facebook κοστίζουν πολλά χρήματα. Αλλά στο Instagram υπάρχουν πολλοί άνθρωποι με πολλούς οπαδούς. Γιατί λοιπόν να μην χρησιμοποιήσει αυτή τη δυνατότητα; «Απευθύνθηκα στους Instagramers με μερικούς χιλιάδες οπαδούς στέλνοντας τους μερικά δωρεάν μπουκάλια ως πληρωμή για να αναδείξουν τη φωτογραφία του προϊόντος», λέει.

Ο Σεμπάστιαν είχε ανακαλύψει το μάρκετινγκ επηρεασμού ακόμη και πριν γίνει η δική του επιχείρηση. Το Instagram είναι το πιο σημαντικό κανάλι μάρκετινγκ. Επιπλέον, χρησιμοποίησε όλες τις άλλες δραστηριότητες μάρκετινγκ από το Facebook ως το Snapchat.

Σήμερα η Fitvia έχει 65 υπαλλήλους και δραστηριοποιείται σε άλλες έξι ευρωπαϊκές χώρες. Και εδώ, ο Σεμπάστιαν συνεργάζεται με τοπικούς παράγοντες. Πέρα από το τσάι, έχει προσθέσει και άλλα προϊόντα που ταιριάζουν σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, όπως δημητριακά ή συμπληρώματα διατροφής. Με αυτά τα νέα προϊόντα η Fitvia προσδοκά να κερδίσει περίπου 20 εκατομμύρια ευρώ το 2019.

Η πώληση της εταιρίας στην Dermapharm θα σημάνει το επόμενο στάδιο ανάπτυξης, λέει ο Σεμπάστιαν που θέλει να δει την εταιρεία του να συνεχίσει να αναπτύσσεται. «Εδώ η Fitvia θα μπορούσε να παράγει ακόμη περισσότερα δικά της προϊόντα» και «θα μπορούσαμε να στοχεύσουμε στην ασιατική αγορά», λέει. Αυτό το τελευταίο θα έκανε τελικά το τσάι του να φτάσει από το σαλόνι του πατρικού του σπιτιού σε ολόκληρο τον κόσμο.