Νέα εποχή στη συνεργασία Globe One Digital – Allianz European Reliance

Related

H Honor παρουσιάζει το Magic V3 που ξεχωριζει για το σούπερ λεπτό σώμα του!

Υψίστης σημασίας θεωρείται για την Honor η αγορά των foldables και γι΄αυτό ανανεώνει τον στόλο της προσθέτοντας τα νέα Magic V3 και Magic Vs3 στις 12 Ιουλίου. Μέχρι τώρα αυτό που υποσχέθηκε ουκ λίγες φορές η εταιρεία είναι ότι τα τηλέφωνα θα δείχνουν πιο λεπτά από ποτέ και όπως όλα δείχνουν, η Honor πάει για νέο…

Xiaomi Mix Fold 4: Νέες λεπτομέρειες στο φως για το πολλά υποσχόμενο foldable της Xiaomi!

“Κρυφό διαμάντι” θα αποκαλούσαμε το επερχόμενο Xiaomi Mix Fold 4, καθώς ήδη ακούγεται από τον Μάιο πως θα αποτελέσει το λεπτότερο αναδιπλούμενο στην αγορά όταν με το καλό μας έρθει, παίρνοντας πιθανώς το στέμμα από το Honor Magic V3 που θα κυκλοφορήσει την επόμενη εβδομάδα. Σήμερα διέρρευσε μια επίσημη εικόνα που μας φανερώνει την πλάτη του…

iPhone 16: Και τα τέσσερα μοντέλα θα έχουν chip A18!

Για συγκεκριμένους και εν μέρει κατανοητούς λόγους, πέρυσι η Apple παρουσίασε τα iPhone 15 και iPhone 15 Plus με το chip A16 Bionic και τα iPhone 15 Pro και iPhone 15 Pro Max με το A17 Pro,  ακόμη μεγαλύτερη διαφοροποίηση μεταξύ των μοντέλων μη-Pro και Pro. Αυτή η κίνηση όμως δεν άρεσε, από την στιγμή που μόνο το iPhone 15…

Η LG παρουσιάζει το βιβλίο “Brave optimists” προβάλλοντας το μοναδικό της αισιόδοξο DNA

Η LG Electronics (LG) πρόκειται να λανσάρει το πρώτο βιβλίο της στα πλαίσια της παγκόσμιας καμπάνιας της που ευθυγραμμίζεται με την εντυπωσιακή πρωτοβουλία Life’s Good, η οποία στοχεύει στη διάδοση του εταιρικού μηνύματος αισιοδοξίας και χαράς σε όλο τον κόσμο. Το βιβλίο είναι μια συλλογή από συναρπαστικές ιστορίες από νυν και πρώην εργαζόμενους της LG,…

DeepBrand Clustering – H Εξέλιξη του Brand Spoofing Prevention

To Phishing παραμένει σημαντικό συστατικό του τοπίου κυβερνοαπειλών λόγω της απλότητας, της αποτελεσματικότητας και της προσαρμοστικότητάς του. Πρόκειται για παραπλανητική πρακτική κατά την οποία οι κακόβουλοι φορείς προσποιούνται νόμιμες οντότητες με σκοπό να αποσπάσουν ευαίσθητες πληροφορίες από ανυποψίαστα άτομα. Η επικράτηση του phishing αποδίδεται στο χαμηλό κόστος εκτέλεσης και στο υψηλό ποσοστό επιτυχίας, ειδικά καθώς…

Αλέξης Ρουσσίδης: Νέος Γενικός Διευθυντής της SingularLogic

Καθήκοντα Γενικού Διευθυντή στη SingularLogic, μέλος του Ομίλου Space Hellas, αναλαμβάνει ο Αλέξης Ρουσσίδης. Ο Αλέξης διαδέχεται τον Δημήτρη Μπακάκο, ο οποίος συνταξιοδοτήθηκε, αφήνοντας πίσω του μια σημαντική παρακαταθήκη μετά από πολυετή και πολύτιμη συνεισφορά στον Όμιλο Space Hellas και στον κλάδο της πληροφορικής.  ο κ. Αλέξης Ρουσσίδης, Γενικός Διευθυντής SingularLogic O Αλέξης Ρουσσίδης, ανώτερο…

Η Moveo.AI εισάγει για πρώτη φορά την τεχνητή νοημοσύνη στο Πανεπιστήμιο Αθηνών

H Moveo.AI, ανακοινώνει την είσοδο της τεχνητής νοημοσύνης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της με τον Ειδικό Λογαριασμό Κονδυλίων Έρευνας (Ε.Λ.Κ.Ε). Η κορυφαία εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης αναβαθμίζει και ψηφιοποιεί τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΕΛΚΕ με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση της πανεπιστημιακής κοινότητας. Η πλατφόρμα της Moveo.AI, είναι μια Generative Artificial…

Red Bull Solo Q: O μεγάλος ελληνικός τελικός

Έπειτα από 4 online προκριματικούς, ο ελληνικός τελικός του Red Bull Solo Q με χορηγό την AGON by AOC, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία στο πλαίσιο του GAMERS LOUNGE HYPE FESTIVAL, μία γιορτή του esports & gaming. Το διήμερο 29-30 Ιουνίου, ένα νέο gaming convention άνοιξε για πρώτη φορά τις πόρτες του και υποδέχθηκε επισκέπτες, όπως…

Αδιαφάνεια με τις εταιρείες streaming

Το καθεστώς αδιαφανούς λειτουργίας για τους φορείς streaming στην Ελλάδα εξακολουθεί να υφίσταται. H Cosmote TV και η Nova ανακοινώνουν τον αριθμό των συνδρομητών τους, ενώ αποδίδουν εταιρικό φόρο, φόρο συνδρομητικής τηλεόρασης, πάγια τέλη επί του τζίρου και ασφαλιστικές εισφορές, σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές τους, είτε προέρχονται από το εξωτερικό είτε είναι κλάδοι εταιρειών…

Τέλος το σταθερό τηλέφωνο – Αυξάνεται η χρήση κινητού και data – Τι κάνουν Cosmote, Vodafone και Nova

Ολοένα και περισσότερο περιορίζεται την τελευταία δεκαετία η χρήση του σταθερού τηλεφώνου, την ώρα που η κατανάλωση δεδομένων (data) αυξάνεται με αλματώδεις ρυθμούς. Στα μέσα της δεκαετίας του 1970 ήταν στοιχείο προόδου να υπάρχει τηλέφωνο στο σπίτι και δείγμα υπανάπτυξης να μην υπάρχει. Μάλιστα, απαιτούνταν αρκετά χρόνια μέχρι ένα νοικοκυριό -κατά βάση εύπορο- να αποκτήσει…

Καταργούνται τα σταθερά τηλέφωνα – Nova, Cosmote, Vodafone

Το σταθερό τηλέφωνο υπήρξε στα μέσα της δεκαετίας στοιχείο προόδου για τα νοικοκυριά. Όμως, τα τελευταία χρόνια, το κινητό τηλέφωνο ήρθε για να το… καταργήσει. Η καθοδική πορεία των σταθερών ξεκίνησε από τα μέσα του 2000 όταν τα κινητά τηλέφωνα ξεκινήσουν να ισχυροποιούνται στη ζωές μας. Οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών άρχιζαν σταδιακά να χάνουν έσοδα. Στην…

Ρομποτικές λύσεις σκέφτεται η Apple για την γραμμή συναρμολόγησης του iPhone

Σοβαρές σκέψεις κάνει η Apple όσον αφορά την πιθανή αυτοματοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού για την παραγωγή iPhone όπως προκύπτει σύμφωνα με μια νέα αναφορά από το The Information. Η γιγαντιαίων διαστάσεων εταιρεία από το Cupertino, φέρεται να θέλει να μειώσει τον αριθμό των εργαζομένων στις γραμμές τελικής συναρμολόγησης iPhone έως και 50% τα επόμενα χρόνια.…

Deputy CEO της Nexi Ελλάδος ο Νίκος Παπαδόγλου

Η Nexi Ελλάδος, θυγατρική του Ομίλου Nexi, του ευρωπαϊκού ηγέτη PayTech, ανακοινώνει την ανάληψη των καθηκόντων του Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου από τον κ. Νίκο Παπαδόγλου.  Με εκτεταμένη εμπειρία σε θέσεις επικεφαλής σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας, ο κ. Παπαδόγλου εντάχθηκε στο δυναμικό της Nexi Greece τον Ιούλιο του 2022 ως Chief Commercial Director – ρόλο…

Η NBG Pay και η Netlink ενώνουν δυνάμεις για να στηρίξουν τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Η NBG Pay, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα υπηρεσιών ψηφιακών πληρωμών, συνεργάζεται με την Netlink, που σχεδιάζει συστήματα παροχής υπηρεσιών και πληροφοριών, για να προσφέρουν συνδυασμένες λύσεις προστιθέμενης αξίας που διευκολύνουν τη λειτουργία μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, μέσω της νέας συνεργασίας, δίνεται η δυνατότητα σε σημεία μικρής λιανικής και επιχειρήσεις μέσω ενός τερματικoύ android να αποδέχονται συναλλαγές με κάρτες…

Απεριόριστα Data για 15 ημέρες με 6.90€ από την Vodafone

Το καλοκαίρι συνεχίζεται και η Vodafone επεκτείνει την καλοκαιρινή προσφορά με απεριόριστα data για 15 ημέρες με 6.90€ μέχρι και τις 28/8, ώστε όλοι οι συνδρομητές να μοιραστούν τις αγαπημένες τους στιγμές χωρίς περιορισμούς καθώς και να μπουν σε κλήρωση με δώρο 4 Smart τηλεοράσεις Samsung. Αναλυτικότερα, όλοι οι οικιακοί και εταιρικοί πελάτες συμβολαίου και…

Share

Τη νέα εποχή στη στρατηγική συνεργασία τους εγκαινιάζουν η Globe One Digital, εκ των κορυφαίων digital marketing agencies στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, και η Allianz European Reliance, μία από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, που προέκυψε από την εξαγορά της εταιρείας Ευρωπαϊκή Πίστη από την Allianz SE και τη συγχώνευσή της με την Allianz Ελλάδος.

Αποτελώντας εδώ και μια πενταετία τον στρατηγικό συνεργάτη της Allianz Direct στην Ελλάδα σε θέματα digital marketing, η Globe One Digital αναλαμβάνει πλέον έναν διευρυμένο ρόλο, με στόχο να συνεισφέρει στην επιτάχυνση του ψηφιακού μετασχηματισμού της Allianz European Reliance, βοηθώντας τη να «ξεκλειδώσει» το επόμενο επίπεδο υπηρεσιών στο digital performance marketing και να διαμορφώσει νέα δεδομένα στον κλάδο.

Στη βάση της συνεργασίας, η Globe One Digital θα συνεισφέρει την 25ετή της πείρα και τεχνογνωσία, όσον αφορά στην προώθηση των ψηφιακών υπηρεσιών από εταιρείες του ασφαλιστικού κλάδου, προκειμένου να εξασφαλίσει στην Allianz European Reliance βελτιωμένες υπηρεσίες ψηφιακής επικοινωνίας, αξιοποιώντας καινοτόμες πρακτικές performance marketing και εξελιγμένες ψηφιακές λύσεις. Με την καθοδήγηση της Globe One Digital, η Allianz European Reliance αποκτά έναν στρατηγικό εταίρο στην πορεία του ψηφιακού μετασχηματισμού της, με στόχο την ομαλή μετάβαση σε ηλεκτρονικά ασφαλιστικά συστήματα αιχμής προς όφελος των πελατών της.

«Η ασφαλιστική αγορά αντιπροσωπεύει έναν από τους πιο κρίσιμους τομείς εξειδίκευσης της Globe One Digital. Είμαστε περήφανοι που η Allianz European Reliance μάς εμπιστεύτηκε, ώστε να προχωρήσουμε μαζί προς το μέλλον. Η συνεργασία ανοίγει νέους ορίζοντες, με το success story της Allianz Direct να αποτελεί τη ζωντανή απόδειξη της ικανότητάς μας να περιηγούμαστε στην πολυπλοκότητα της ασφαλιστικής αγοράς και να οδηγούμε τις εξελίξεις», σχολίασε αναφερόμενος στη συμφωνία ο κ. Καπετανάκης Νίκος, Γενικός Διευθυντής της Globe One Digital.

Η εφαρμογή πρακτικών και στρατηγικών που βασίζονται στην απόδοση της επένδυσης, σε συνδυασμό με ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα που ακολουθούν τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στην παγκόσμια ασφαλιστική αγορά, έχουν ήδη αφήσει σημαντικό αποτύπωμα στην Allianz στην Ελλάδα.

Με δίκτυο που ξεπερνά τους 7.500 συνεργάτες, το μεγαλύτερο στην Ελλάδα, η Allianz European Reliance έχει ηγετική θέση στον κλάδο Γενικών Ασφαλίσεων και κατατάσσεται στην 5η θέση στη συνολική ασφαλιστική Αγορά, αποδεικνύοντας την ικανότητά της να ηγείται στον ανταγωνιστικό στίβο του ασφαλιστικού κλάδου.

Η εταιρεία διακρίθηκε διεθνώς το 2023  στο Interbrand Best Global Brands για 5η συνεχή χρονιά, ενώ αναγνωρίζεται ως «Loyalty Leader» για 8 συναπτά έτη, έχοντας ήδη ανακηρυχθεί το 2022 κορυφαία ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα στην Εξυπηρέτηση Πελατών και Συνεργατών, σύμφωνα με πανελλαδική έρευνα των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών.

«Αυτό το εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο επιτευγμάτων υπογραμμίζει το βάθος της συνεργασίας μεταξύ της Globe One Digital και της Allianz European Reliance, με στόχο πάντα την αριστεία στο ασφαλιστικό marketing. Η Globe One Digital αναλαμβάνει πλέον μια σειρά από νέες μετασχηματιστικές πρωτοβουλίες για την Allianz European Reliance, διαδραματίζοντας κεντρικό ρόλο στην ψηφιακή εξέλιξη της εταιρείας. Η επιτυχής πενταετής συνεργασία αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία οικοδομείται ο διευρυμένος ρόλος μας. Η δέσμευσή μας να υποστηρίξουμε κάθε προσπάθεια για την ανάπτυξη και την πρόοδο της Allianz European Reliance είναι αποφασιστική», πρόσθεσε ο κ.  Γιαννακάρης Πέτρος, Συνεργάτης & Επικεφαλής Επιτυχίας Πελατών

Καινοτόμα εργαλεία ψηφιακού marketing 

Η Globe One Digital, ενισχύοντας τον ρόλο της ως στρατηγικού εταίρου της Allianz European Reliance, διευρύνει την πολυδιάστατη προσέγγισή της. Στη βάση της συνεργασίας τους, η Globe One Digital θα αναλάβει, μεταξύ άλλων, την ενοποίηση όλων των καναλιών επαφής της Allianz European Reliance (ενοποίηση που αφορά τη European Reliance και την Allianz Ελλάδος) στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο τη δημιουργία ενός συνολικού ψηφιακού οικοσυστήματος, διασφαλίζοντας μια συνεκτική και ηχηρή παρουσία στα social media.

Παράλληλα, η ομάδα της Globe One Digital θα συνεχίσει την παραγωγή περιεχομένου για το brand Allianz European Reliance, μέσα από ένα μίγμα multimedia εργαλείων, με ισχυρή απήχηση σε πλατφόρμες όπως το LinkedIn και εκείνες της Meta (Facebook, Instagram).

Έτερος στόχος της συνεργασίας των δύο εταιρειών είναι η ενίσχυση της δυναμικής του brand, μέσα από την υλοποίηση επιδραστικών στρατηγικών social media εκστρατειών, που υπερβαίνουν τις συμβατικές προσεγγίσεις, 

H Globe One Digital, ως ο σταθερός εταίρος της Allianz, θα συνεχίσει, με δημιουργικές ιδέες και σκληρή δουλειά, να εξελίσσει διαρκώς τη συνεργασία, βάζοντας την υπογραφή στο ψηφιακό success story της Allianz European Reliance.