-
-
- 03/05/2025, 12:44

epa10511143 An illustration picture shows the login page of ChatGPT, an interactive AI chatbot model trained and developed by OpenAI, on its website in Beijing, China, 09 March 2023. According to the White Paper on the Development of Artificial Intelligence Industry released by Beijing economy and information technology bureau on 13 February 2023, the capital city will support leading enterprises in developing artificial intelligence (AI) models that can challenge ChatGPT. EPA/WU HAO Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Με εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων σε κατηγορίες όπως μόδα, ομορφιά, είδη σπιτιού και ηλεκτρονικά είδη, όταν θέτουν συγκεκριμένες ερωτήσεις.
Η OpenAI ενημέρωσε τις δυνατότητες διαδικτυακής αναζήτησης του ChatGPT για να βελτιώσει τις ηλεκτρονικές αγορές των χρηστών με εξατομικευμένες συστάσεις προϊόντων με εικόνες, σχόλια και απευθείας συνδέσμους αγοράς.
Η λειτουργία αναζήτησης της πρωτοπόρου της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης έχει κερδίσει δημοτικότητα από την εισαγωγή της πέρυσι και έχει γίνει ένα από τα πιο περιζήτητα εργαλεία της, με πάνω από 1 δισεκατομμύριο αναζητήσεις στο διαδίκτυο την περασμένη εβδομάδα, δήλωσε η εταιρεία.
Η ενημέρωση θα είναι διαθέσιμη στο προεπιλεγμένο μοντέλο AI της, το GPT-4o. Θα είναι προσβάσιμη σε όλους τους χρήστες του ChatGPT παγκοσμίως -συμπεριλαμβανομένων των επιπέδων Pro, Plus και Free- καθώς και σε όσους χρησιμοποιούν την υπηρεσία χωρίς να συνδεθούν.
Οι χρήστες θα λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων σε κατηγορίες όπως μόδα, ομορφιά, είδη σπιτιού και ηλεκτρονικά είδη, όταν θέτουν συγκεκριμένες ερωτήσεις.
Η ενημέρωση θα αποκλείει τις διαφημίσεις και η εταιρεία δεν θα λαμβάνει προμήθειες από τις αγορές που πραγματοποιούνται μέσω της πλατφόρμας ChatGPT, δήλωσε η OpenAI.
Τα αποτελέσματα των αγορών θα καθορίζονται ανεξάρτητα και θα βασίζονται σε δομημένα μεταδεδομένα από πηγές τρίτων, όπως η τιμολόγηση, οι περιγραφές των προϊόντων και οι κριτικές, δήλωσε η εταιρεία.
Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η OpenAI κινείται για να αμφισβητήσει την κυριαρχία της Alphabet στην αναζήτηση παρέχοντας μια εναλλακτική λύση που εστιάζει περισσότερο στον χρήστη, σε αντίθεση με τα διαφημιστικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Τον Φεβρουάριο, οι εβδομαδιαίοι ενεργοί χρήστες της OpenAI ξεπέρασαν τα 400 εκατομμύρια, είχε δηλώσει εκπρόσωπος της εταιρείας στο Reuters.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:
- Εκλογές στην Αυστραλία: Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν προβάδισμα για τον Αλμπανέζι
- Η Wall Street «απογειώνεται»: Ο S&P 500 σημειώνει το μεγαλύτερο ανοδικό σερί από το 2004
- reuters.com