Η LG εξαγόρασε την ATHOM για την ανάπτυξη δραστηριότητας intelligent space με χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Related

Dexter: Resurrection»: Η μεγάλη επιστροφή του Μάικλ Σ. Χολ στον ρόλο του δημοφιλούς serialkillerτον Ιούλιο στην COSMOTE TV

Στις αφίξεις του μήνα η 3η σεζόν του «Star Trek: Strange New Worlds», καθώς και το νέο δραματικό θρίλερ «The Assassin» με την Κίλεϊ Χόους και τον Φρέντυ Χάιμορ 30 Ιουνίου, 2025 | 21:40 Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Share

Η LG Electronics (LG) απέκτησε πρόσφατα το 80% του μετοχικού κεφαλαίου της Athom, μιας κορυφαίας στον κλάδο εταιρείας ανάπτυξης έξυπνων οικιακών πλατφορμών με έδρα το Enschede της Ολλανδίας.

Η συμφωνία περιλαμβάνει σχέδια για την απόκτηση του υπόλοιπου 20% εντός των επόμενων τριών ετών. Αυτή η στρατηγική κίνηση στοχεύει στην ενίσχυση της συνδεσιμότητας της LG στο πλαίσιο των ανοικτών οικοσυστημάτων έξυπνου σπιτιού. Ενσωματώνοντας τις δυνατότητες της Athom με την τεχνολογία Affectionate Intelligence της LG, η LG φιλοδοξεί να ηγηθεί της εποχής καινοτομίας στο σπίτι με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη.

Η LG σχεδιάζει να ενσωματώσει την εκτεταμένη συνδεσιμότητα της Athom – η οποία συνδέει χιλιάδες συσκευές, αισθητήρες και συσκευές φωτισμού – με την πλατφόρμα LG ThinQ με δυνατότητα δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης. Η ενσωμάτωση αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία ενός σπιτιού AI που θα παρέχει βέλτιστες λύσεις χώρου, αποκτώντας βαθύτερη κατανόηση του πελάτη. Στο AI home της LG, οι πελάτες θα συνεργάζονται με τη τεχνητή νοημοσύνη, η οποία θα διαχειρίζεται τις συσκευές και τις συσκευές IoT για να δημιουργήσει ένα εξατομικευμένο περιβάλλον προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις τους.

Η LG οραματίζεται την επέκταση της διαφοροποιημένης εμπειρίας του πελάτη από τα σπίτια με τεχνητή νοημοσύνη σε διάφορους χώρους όπου οι πελάτες περνούν το χρόνο τους, όπως εμπορικοί χώροι και περιβάλλοντα κινητικότητας, υλοποιώντας και προωθώντας τελικά την έννοια του “ευφυούς χώρου”.

Η Athom είναι μια εταιρεία τεχνολογίας που διαθέτει τον έξυπνο οικιακό κόμβο “Homey”, ο οποίος συνδέεται με οικιακές συσκευές και συσκευές IoT, και προσφέρει επίσης συνδρομητικές υπηρεσίες cloud. Το ‘Homey’ ιδρύθηκε το 2014 και την τελευταία δεκαετία επεκτάθηκε κυρίως στην Ευρώπη, αποκτώντας μια πιστή πελατειακή βάση εκατοντάδων χιλιάδων χρηστών. Από το 2023, οι συσκευές ‘Homey’ είναι διαθέσιμες στην Αυστραλία, τη Σιγκαπούρη, τις ΗΠΑ και τον Καναδά, καθώς και στην Ευρώπη.

Η Athom έχει αναπτύξει τον δικό της διανομέα και το δικό της λειτουργικό σύστημα για να δημιουργήσει ένα ανεξάρτητο οικοσύστημα έξυπνου σπιτιού. Η ναυαρχίδα της, το Homey Pro, μπορεί να συνδεθεί σε περισσότερες από 50.000 συσκευές και υποστηρίζει διάφορες μεθόδους σύνδεσης, όπως Wi-Fi, Bluetooth, Z-Wave, Matter και Thread, καθιστώντας το ιδιαίτερα ευέλικτο και αυτόνομο.

Το Homey App Store, το οποίο διαχειρίζεται η Athom, προσφέρει περίπου 1.000 εφαρμογές για τη σύνδεση και τον έλεγχο οικιακών συσκευών από εταιρείες όπως η Philips Hue και η IKEA. Πολλές από αυτές τις εφαρμογές βασίζονται σε επίσημες συνεργασίες, παράλληλα με έναν μεγάλο αριθμό εφαρμογών που αναπτύσσονται από την κοινότητα του Homey. Αυτή η κοινότητα προγραμματιστών συμβάλλει ενεργά στην ανοικτή πλατφόρμα του Athom, διευρύνοντας συνεχώς το σύνολο των εμπορικών σημάτων και των συσκευών που μπορούν να συνδεθούν. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να δημιουργήσουν ένα έξυπνο οικιακό περιβάλλον κατεβάζοντας εφαρμογές από το κατάστημα και συνδέοντας τις συσκευές τους.

Η LG είναι έτοιμη να ενισχύσει σημαντικά την επεκτασιμότητα που απαιτείται για την εφαρμογή των σπιτιών τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να επιτύχει τα υψηλότερα πρότυπα του κλάδου. Αυτό θα επιτευχθεί με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας έξυπνου σπιτιού της πλατφόρμας LG ThinQ με το ανοικτό οικοσύστημα της Athom και τη συνδεσιμότητα συσκευών IoT. Η εξαγορά της Athom είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτη, καθώς θα επιτρέψει στην LG να ενσωματώσει συσκευές και υπηρεσίες τρίτων στο οικοσύστημά της. Αυτή η ενσωμάτωση θα παρέχει στην LG βαθύτερη γνώση των μοτίβων χρήσης των πελατών και θα επιταχύνει την παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών.

“Η εξαγορά της Athom αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο για την επιχείρηση AI home”, δήλωσε ο Jung Ki-hyun, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Platform Business Center της LG. “Αξιοποιώντας τη σύμπραξη μεταξύ των δύο εταιρειών, θα επεκτείνουμε το ανοιχτό οικοσύστημα και τις εξωτερικές υπηρεσίες ενσωμάτωσης, με στόχο να παρέχουμε στους πελάτες μας διαφορετικές και πολυδιάστατες εμπειρίες χώρου”.

Ακόμα και μετά την απόκτηση, η Athom θα συνεχίσει να λειτουργεί ανεξάρτητα, διατηρώντας τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και την επωνυμία της. Η στρατηγική αυτή έχει σχεδιαστεί για να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες ανάπτυξης και τα μοναδικά πλεονεκτήματα της Athom, ενώ παράλληλα θα προωθήσει συνέργειες στις επιχειρήσεις, τις δυνατότητες έρευνας και ανάπτυξης και τη χρήση της πλατφόρμας.

Η παρουσίαση του AI home από την LG, το οποίο ενσωματώνει την ανοιχτή πλατφόρμα έξυπνου σπιτιού της Athom με τη δική της τεχνολογία AI, υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας να μεταβεί από μια επιχείρηση που επικεντρώνεται στο hardware σε μια επιχείρηση πλατφόρμας που βασίζεται στο software. Το 2021, η LG επέκτεινε την επιχείρησή της στον τομέα των τηλεοράσεων από το υλικό στο λογισμικό, εισερχόμενη στην αγορά τηλεοπτικών πλατφορμών με την πλατφόρμα webOS. Για να υποστηρίξει αυτή τη μετάβαση, η LG απέκτησε την Alphonso, μια παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας με έδρα τις ΗΠΑ, η οποία ειδικεύεται στα τηλεοπτικά μέσα, τη μηχανική μάθηση και την ανάλυση μεγάλων δεδομένων. Η Alphonso λειτουργεί πλέον ως LG Ad Solutions, βασικό συστατικό της επιχείρησης περιεχομένου και υπηρεσιών webOS.

Στόχος της LG είναι να δημιουργήσει συνεχείς σχέσεις με τους πελάτες μέσω πολυάριθμων συσκευών που συνδέονται με το AI home, μετατρεπόμενη τελικά σε μια “Smart Life Solution Company” που παρέχει διαφοροποιημένη αξία.

Σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας αγοράς TechNavio, η παγκόσμια αγορά έξυπνου σπιτιού αναμένεται να αυξηθεί από 81,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 260,24 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2028, με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 26,23 τοις εκατό.

“Η LG εξελίσσεται σε μια εταιρεία με έξυπνες space λύσεις που συνδέει και επεκτείνει τις εμπειρίες σε διάφορους χώρους διαβίωσης. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε στρατηγικές επενδύσεις για να μετατοπίσουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο, όπως δείχνουν οι διαδοχικές μας συμμετοχές σε υπηρεσίες και λύσεις συσκευών που βασίζονται σε πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων της διαφημιστικής πλατφόρμας webOS και του AI home”, δήλωσε ο William Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της LG Electronics.