Η LG ανακοινώνει προκαταρκτικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2024

Related

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Τα νέα HUAWEI MatePad μόλις παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition: Ένας ανεξάντλητος καμβάς δυνατοτήτων…

Δοκιμάσαμε τη νέα premium ταμπλέτα του κινεζικού κολοσσού, η οποία κατόρθωσε να απειλήσει τον φορητό μας υπολογιστή με «έξωση» από το backpack μας! Έχοντας δοκιμάσει αναρίθμητα tablet εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δύσκολα εντυπωσιαζόμαστε με μια νέα συσκευή, καθώς θα πρέπει να τικάρει μια σειρά από… απαιτητικά «κουτάκια». Το HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition,…

Δοκιμάσαμε το HUAWEI Watch GT5 Pro: Σπορ και… θέαμα!

Την εντυπωσιακή titanium έκδοση του «Gran Turismo» των smartwatch πήραμε στα χέρια μας και έκτοτε κάθε άλλο «έξυπνο» ρολόι μάς φαίνεται… φτωχό. Συνδυάζοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καταγραφή φυσικής κατάστασης και αθλητικών δραστηριοτήτων με ένα… θεαματικά πολυτελές στιλ, το νέο GT Pro απευθύνεται σε όσους δεν συμβιβάζονται εύκολα. Με αισθητική που δύσκολα συναντά…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα Cosmote – Εltrun 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ στην Ελλάδα

You don't have permission to access "http://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/erevna-cosmote-eltrun-2024-sinechis-afxisi-stin-psifiaki-orimotita-ton-mme-stin-ellada/" on this server. Reference #18.15ce3617.1726750840.fb4a663 https://errors.edgesuite.net/18.15ce3617.1726750840.fb4a663

Η Canon παρουσιάζει νέους εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους στις Σειρές imagePROGRAF TZ και TX, με βελτιωμένη ποιότητα εκτύπωσης και παραγωγικότητα

Η Canon επεκτείνει τις επιτυχημένες σειρές imagePROGRAF TZ και TX, παρουσιάζοντας σήμερα τα μοντέλα imagePROGRAF TZ 32000 και imagePROGRAF TZ 4200/TZ 3200. Αυτοί οι 5χρωμοι εκτυπωτές είναι ιδανικοί για εφαρμογές σχεδίασης μέσω υπολογιστή (CAD) και συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), καθώς και για πόστερ. Τα νέα μοντέλα απευθύνονται σε πολλές αγορές, όπως αρχιτέκτονες, μηχανικούς, και κατασκευαστικές…

Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό

Ομιλία στην εκδήλωση “From AI to ROI” Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση…

Όμιλος EPSILON NET: Για 4η συνεχή χρονιά 
«Software Company of the Year» στα BITE Awards 2024

Ο Όμιλος EPSILON NET κατακτά για 4η συνεχή χρονιά μία εκ των την κορυφαίων διακρίσεων στα BITE Awards 2024, αποδεικνύοντας τη θέση του ως ηγετική δύναμη στον τομέα της τεχνολογίας και του επιχειρηματικού λογισμικού. Αποσπώντας συνολικά 13 βραβεία, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή του στην αριστεία και την καινοτομία, καθώς και η ικανότητά του να αναδιαμορφώνει τον…

Share

 Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2024, αναφέροντας ότι τα έσοδα σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε 21,7 τρισεκατομμύρια KRW (15 δισεκατομμύρια επτακόσια τριάντα δυο εκατομμύρια. USD) και τα λειτουργικά κέρδη σε 1,19 τρισεκατομμύρια KRW (862 εκατομμύρια. επτακόσιες πενήντα χιλιάδες USD).

Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς, σημειώνοντας νέα ρεκόρ για το δεύτερο τρίμηνο. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 61,2% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας το 1 τρισεκατομμύριο KRW (725 εκατομμύρια USD) για πρώτη φορά σε δεύτερο τρίμηνο. Τα έσοδα σημείωσαν αύξηση κατά 8,5% σε σχέση με πέρυσι.

Για το πρώτο εξάμηνο του 2024, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5,9% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 13% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα έσοδα του πρώτου εξαμήνου της LG ξεπέρασαν τα 40 τρισεκατομμύρια KRW (29 δισεκατομμύρια USD) για τρίτο συνεχόμενο έτος και τα λειτουργικά κέρδη του πρώτου εξαμήνου ξεπέρασαν τα 2 τρισεκατομμύρια KRW (1 δισεκατομμύριο 450 εκατομμύρια USD)για τέταρτο συνεχόμενο έτος.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η LG διατήρησε ισορροπημένη ποιοτική ανάπτυξη σε όλες τις βασικές επιχειρήσεις και τους τομείς μελλοντικής ανάπτυξης.

Το τμήμα home appliance και air solutions συνεχίζει να ξεπερνά την ανάπτυξη του κλάδου. Ειδικότερα, το τμήμα air solutions συνέβαλε σημαντικά στην ισχυρή επίδοση του δεύτερου τριμήνου, λόγω της εποχικής ζήτησης.

Το τμήμα vehicle component solutions εστιάζει όλο και περισσότερο στις πωλήσεις προϊόντων υψηλής ποιότητας, ενώ παράλληλα προετοιμάζεται για μελλοντικές τεχνολογικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης σε οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εισαγωγή του LG AlphaWare.

Στο τμήμα home entertainment, οι πωλήσεις premium τηλεοράσεων OLED στις ανεπτυγμένες αγορές ανακάμπτουν σταδιακά, παρά τις προκλήσεις από την άνοδο των τιμών των πάνελ LCD. Επιπλέον, οι αθλητικοί εκδηλώσεις στην Ευρώπη αναμένεται να δημιουργήσουν περισσότερες ευκαιρίες.

Ο τομέας των επιχειρηματικών λύσεων στοχεύει στην αγορά με Premium προϊόντα πληροφορικής, όπως ο φορητός υπολογιστής LG gram με τεχνητή νοημοσύνη και η πρώτη στον κόσμο οθόνη gaming με μεταβλητή ανάλυση και ρυθμό ανανέωσης. Το τμήμα εφαρμόζει επίσης τεχνητή νοημοσύνη σε εμπορικές οθόνες και διεισδύει στην αγορά edutech με εξατομικευμένα προϊόντα όπως ηλεκτρονικοί πίνακες. Συνεχίζονται οι προσπάθειες για την ενεργοποίηση νέων δραστηριοτήτων, όπως η ρομποτική και η φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι ισχυρές αυτές επιδόσεις αποδίδονται στον στρατηγικό μετασχηματισμό της LG προς ένα επιχειρηματικό μοντέλο προσανατολισμένο στο μέλλον. Αυτή η στροφή μεγιστοποίησε το δυναμικό των υφιστάμενων δραστηριοτήτων και διευκόλυνε τις επανεπενδύσεις με στόχο την ανακάλυψη νέων κινητήριων δυνάμεων ανάπτυξης.

Το τμήμα B2B συνεχίζει να προωθεί αυτόν τον επιχειρηματικό μετασχηματισμό με σταθερή ανάπτυξη. Με την Τεχνητή Νοημοσύνη να αναδεικνύεται σε κρίσιμο σημείο καμπής στον κλάδο, η επιχείρηση θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC), ιδίως στους ψύκτες, ξεκλειδώνει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης στις υποδομές Τεχνητής Νοημοσύνης, σηματοδοτώντας μια θετική μελλοντική προοπτική.

Το τμήμα vehicle components, ένας άλλος πυλώνας ανάπτυξης του Β2Β, διατηρεί σταθερή ανάπτυξη χάρη στο ισχυρό σύνολο παραγγελιών και το ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει infotainment εντός του οχήματος, εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης ηλεκτρικών οχημάτων και λαμπτήρες αυτοκινήτων, παρά την προσωρινή επιβράδυνση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων.

Στο τμήμα B2C, η LG ξεπερνά τις αστάθειες της αγοράς με νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες. Η συνδρομητική επιχείρηση καλύπτει σήμερα 22 προϊόντα, μειώνοντας το βάρος της αρχικής αγοράς και συνδυάζοντας λύσεις υπηρεσιών για συνεχή έσοδα. Τα νέα επιχειρηματικά μοντέλα, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες, αξιοποιούν το τεράστιο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της LG ως πλατφόρμες για την προσφορά περιεχομένου και υπηρεσιών σε παγκόσμιο επίπεδο.

Η LG επιταχύνει τη μετάβαση της προς ένα επιχειρηματικό μοντέλο που επικεντρώνεται στις σχέσεις με τους πελάτες. Η πρόσφατη εξαγορά της εταιρείας Athom, που διαθέτει μία πλατφόρμα για έξυπνες οικιακές συσκευές, σηματοδοτεί μια ώθηση προς την εξατομίκευση και τις προσεγγίσεις με προσανατολισμό στις υπηρεσίες στην επιχείρηση οικιακών συσκευών. Η επιχείρηση οικιακών συσκευών εστιάζει επίσης σε παραδείγματα με επίκεντρο τη λύση του χώρου και την επέκταση των συσκευών Affectionate Intelligence που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών.

Εν τω μεταξύ, το LG Channels, η κορυφαία υπηρεσία περιεχομένου webOS που προσφέρει πάνω από 3.500 δωρεάν κανάλια σε 28 χώρες, ξεπέρασε τα 50 εκατομμύρια χρήστες. Η LG επεκτείνει επίσης την επιχείρηση περιεχομένου και υπηρεσιών webOS πέρα από τις τηλεοράσεις, ώστε να συμπεριλάβει την πληροφορική και το infotainment για αυτοκίνητα.Τα εν λόγω στοιχεία είναι προκαταρκτικά ενοποιημένα κέρδη με βάση τα K-IFRS που παρέχονται ως υπηρεσία προς τους επενδυτές πριν από τα τελικά αποτελέσματα της LG Electronics, συμπεριλαμβανομένων των καθαρών κερδών. Λεπτομέρειες σχετικά με κάθε τμήμα θα ανακοινωθούν επίσημα αργότερα αυτό το μήνα.

Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας

Οι μη-ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics το δεύτερο τρίμηνο του 2024, έχουν συνταχθεί έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS).

Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατράπηκαν σε δολάρια ΗΠΑ (USD) με βάση τη μέση ισοτιμία του δεύτερου τριμήνου του 2024: 1 KRW= 0.000725 USD