Η LG ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το β΄ τρίμηνο 2023

Related

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Τα νέα HUAWEI MatePad μόλις παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition: Ένας ανεξάντλητος καμβάς δυνατοτήτων…

Δοκιμάσαμε τη νέα premium ταμπλέτα του κινεζικού κολοσσού, η οποία κατόρθωσε να απειλήσει τον φορητό μας υπολογιστή με «έξωση» από το backpack μας! Έχοντας δοκιμάσει αναρίθμητα tablet εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δύσκολα εντυπωσιαζόμαστε με μια νέα συσκευή, καθώς θα πρέπει να τικάρει μια σειρά από… απαιτητικά «κουτάκια». Το HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition,…

Δοκιμάσαμε το HUAWEI Watch GT5 Pro: Σπορ και… θέαμα!

Την εντυπωσιακή titanium έκδοση του «Gran Turismo» των smartwatch πήραμε στα χέρια μας και έκτοτε κάθε άλλο «έξυπνο» ρολόι μάς φαίνεται… φτωχό. Συνδυάζοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καταγραφή φυσικής κατάστασης και αθλητικών δραστηριοτήτων με ένα… θεαματικά πολυτελές στιλ, το νέο GT Pro απευθύνεται σε όσους δεν συμβιβάζονται εύκολα. Με αισθητική που δύσκολα συναντά…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα Cosmote – Εltrun 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ στην Ελλάδα

You don't have permission to access "http://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/erevna-cosmote-eltrun-2024-sinechis-afxisi-stin-psifiaki-orimotita-ton-mme-stin-ellada/" on this server. Reference #18.15ce3617.1726750840.fb4a663 https://errors.edgesuite.net/18.15ce3617.1726750840.fb4a663

Η Canon παρουσιάζει νέους εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους στις Σειρές imagePROGRAF TZ και TX, με βελτιωμένη ποιότητα εκτύπωσης και παραγωγικότητα

Η Canon επεκτείνει τις επιτυχημένες σειρές imagePROGRAF TZ και TX, παρουσιάζοντας σήμερα τα μοντέλα imagePROGRAF TZ 32000 και imagePROGRAF TZ 4200/TZ 3200. Αυτοί οι 5χρωμοι εκτυπωτές είναι ιδανικοί για εφαρμογές σχεδίασης μέσω υπολογιστή (CAD) και συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), καθώς και για πόστερ. Τα νέα μοντέλα απευθύνονται σε πολλές αγορές, όπως αρχιτέκτονες, μηχανικούς, και κατασκευαστικές…

Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό

Ομιλία στην εκδήλωση “From AI to ROI” Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση…

Όμιλος EPSILON NET: Για 4η συνεχή χρονιά 
«Software Company of the Year» στα BITE Awards 2024

Ο Όμιλος EPSILON NET κατακτά για 4η συνεχή χρονιά μία εκ των την κορυφαίων διακρίσεων στα BITE Awards 2024, αποδεικνύοντας τη θέση του ως ηγετική δύναμη στον τομέα της τεχνολογίας και του επιχειρηματικού λογισμικού. Αποσπώντας συνολικά 13 βραβεία, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή του στην αριστεία και την καινοτομία, καθώς και η ικανότητά του να αναδιαμορφώνει τον…

Share

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε για το δεύτερο τρίμηνο του 2023 ενοποιημένα έσοδα ύψους 20 τρισεκατομμυρίων KRW (15,073 δισεκατομμύρια USD) με λειτουργικά κέρδη 741,9 δισεκατομμυρίων KRW (559,12 εκατομμύρια USD).

Η εταιρεία κατέγραψε τα υψηλότερα έσοδα δεύτερου τριμήνου στην ιστορία της. Τα αποτελέσματα υπογραμμίζουν την επιτυχία της στρατηγικής της εταιρείας για συνεχή ανάπτυξη με παράλληλη ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της. Το ρεκόρ εσόδων αντανακλά τις ενέργειες της εταιρείας για τη ριζική βελτίωση της επιχειρηματικής της δομής, επιδιώκοντας νέες υπηρεσίες που βασίζονται σε πλατφόρμες και επεκτείνοντας συνεχώς το τμήμα B2B. Η κερδοφορία ήταν επίσης ισχυρή, αν και τα λειτουργικά έσοδα ήταν 6,3% χαμηλότερα από το δεύτερο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, κυρίως λόγω της εφάπαξ πρόβλεψης.

Η εταιρεία σκοπεύει να επιτύχει περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας με τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας και με την προληπτική ικανοποίηση των απαιτήσεων της αγοράς ενδυναμώνοντας την πρόβλεψή της για τις ανάγκες της παραγωγής.  Η LG σκοπεύει επίσης να ενισχύει συνεχώς το ηλεκτρονικό κατάστημά της και τις δραστηριότητες που απευθύνονται απευθείας στον καταναλωτή.

Η LG Home Appliance & Air Solution Company είχε έσοδα ύψους 7,99 τρισεκατομμυρίων KRW (6,021 δισεκατομμύρια USD)  και λειτουργικά κέρδη 600,1 δισεκατομμυρίων KRW (452,25 εκατομμύρια USD) στο δεύτερο τρίμηνο. Παρά τις απαιτητικές συνθήκες της αγοράς, η επιχειρηματική μονάδα κατέγραψε ισχυρή κερδοφορία χάρη στις αυξημένες πωλήσεις προϊόντων υψηλής ζήτησης, όπως τα κλιματιστικά και τα ενεργειακά αποδοτικά προϊόντα, όπως οι αντλίες θερμότητας. Το λειτουργικό κέρδος αυξήθηκε κατά 40% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, αντανακλώντας την αποτελεσματική διαχείριση του κόστους. Η εταιρεία θα αξιοποιήσει τις καινοτομίες υψηλής απόδοσης, συμπεριλαμβανομένων των αντλιών θερμότητας και των ESS, καθώς η ζήτηση για «πράσινες» τεχνολογίες αυξάνεται σε  Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και σε άλλα μέρη στον κόσμο. Ταυτόχρονα, η εταιρεία βλέπει την τάση της ηλεκτροκίνησης ως ευκαιρία για μελλοντική ανάπτυξη στον κλάδο HVAC. Το τρίτο τρίμηνο, η εταιρεία θα λανσάρει τις νέες οικιακές συσκευές LG ThinQ UP 2.0 που διαθέτουν υπερ-εξατομίκευση, συνδρομές και υπηρεσίες. Ορισμένες σειρές συσκευών μαζικής χρήσης θα επεκταθούν ανταποκρινόμενες στις αλλαγές της αγοράς. Η εταιρεία σχεδιάζει να ηγηθεί μιας σημαντικής αλλαγής στον κλάδο των οικιακών συσκευών συνδυάζοντας επιχειρηματικά μοντέλα που βασίζονται σε υπηρεσίες με διαφοροποιημένη ανταγωνιστικότητα προϊόντων, ενώ συνεχίζει τις προσπάθειες για αύξηση της αποτελεσματικότητας στην παραγωγή, τις αγορές και τα logistics για να εξασφαλίσει σταθερή κερδοφορία.

Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα ύψους 3,15 τρισεκατομμυρίων KRW (2,374 δισεκατομμύρια USD) και λειτουργικά κέρδη 123,6 δισεκατομμυρίων KRW (93,148 εκατομμύρια USD). Δεδομένου ότι οι δύσκολες επιχειρηματικές συνθήκες παραμένουν για την παγκόσμια βιομηχανία καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, η εταιρεία συνέχισε να εστιάζει στη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας και στη βελτίωση της κερδοφορίας με την ανάπτυξη των υπηρεσιών περιεχομένου που βασίζονται στην πλατφόρμα έξυπνων τηλεοράσεων webOS της LG. Η εταιρεία επιδιώκει να μετατρέψει το χαρτοφυλάκιο των τηλεοράσεών της σε «πάροχο υπηρεσιών μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας» επεκτείνοντας το περιεχόμενο, τις υπηρεσίες και τη διαφήμιση σε διαφοροποιημένα προϊόντα. Η LG Home Entertainment Company σκοπεύει επίσης να εδραιώσει την ηγετική θέση της LG στην αγορά των τηλεοράσεων μεγάλων οθονών με το λανσάρισμα της LG SIGNATURE OLED M 97 ιντσών, της πρώτης παγκοσμίως «ασύρματης» τηλεόρασης με τεχνολογία Zero Connect. Κινητήρια δύναμη στην αγορά των Premium τηλεοράσεων αποτελούν επίσης οι διευρυμένες πωλήσεις των δημοφιλών νέων οθονών Lifestyle της εταιρείας.

Τα έσοδα του δεύτερου τριμήνου της LG Vehicle component Solutions Company ήταν 2,66 τρισεκατομμύρια KRW (2,005 εκατομμύρια USD), τα υψηλότερα έσοδα δεύτερου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας. Ωστόσο, το λειτουργικό κέρδος ήταν 89,8 δισεκατομμύρια KRW (67,676 εκατομμύρια  USD) εξαιρουμένων μη επαναλαμβανόμενων εξόδων, όπως μία εφάπαξ πρόβλεψη, επιτυγχάνοντας το υψηλότερο λειτουργικό κέρδος δεύτερου τριμήνου. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το περιθώριο λειτουργικού κέρδους της εταιρείας συμπεριέλαβε την εφάπαξ πρόβλεψη ύψους 151 δισεκατομμυρίων KRW (113,798 εκατομμύρια USD), μετά την ανάκληση του Chevy Bolt EV από τη General Motors, προέκυψε λειτουργική ζημία ύψους 61,2 δισεκατομμυρίων KRW (46,122 εκατομμύρια USD). Η πρόβλεψη αυτή αντανακλά τις αυξήσεις στο κόστος των υλικών που σημειώθηκε κατά την περίοδο της ανάκλησης.

Η LG Vehicle component Solutions Company θα συνεχίσει την αναπτυξιακή της δυναμική εστιάζοντας στην επέκταση των δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας και υψηλών επιδόσεων. Το ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών της εταιρείας αναμένεται να φτάσει τα 100 τρισεκατομμύρια KRW (75,363 δισεκατομμύρια USD) μέχρι το τέλος του έτους. Ειδικότερα, όσον αφορά στην κερδοφορία, είναι θετικό ότι η εταιρεία σημειώνει  οικονομίες κλίμακας από την επέκταση των πωλήσεων. Καθώς αναμένεται σταθερή αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικών οχημάτων στο μέλλον, η εταιρεία θα αναζητήσει ενεργά νέες ευκαιρίες σε τομείς κινητικότητας όπως η αυτόνομη οδήγηση, οι λύσεις λογισμικού και το περιεχόμενο, διασφαλίζοντας παράλληλα σταθερή κερδοφορία με την επέκταση του τμήματος των προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας και υψηλών επιδόσεων που παρέχονται σε βασικούς πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας σε όλο τον κόσμο.

Η LG Business Solutions Company σημείωσε βελτιωμένα έσοδα δεύτερου τριμήνου ύψους 1,33 τρισεκατομμυρίων KRW (1,002 δισεκατομμύρια  USD) με λειτουργικά κέρδη 2,6 δισεκατομμυρίων KRW (1,959 εκατομμύρια USD). Τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν ελαφρώς σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι λόγω της συνεχιζόμενης εξασθένησης της ζήτησης για προϊόντα πληροφορικής. Από το τρίτο τρίμηνο, η ζήτηση για προϊόντα IT αναμένεται να παρουσιάσει σταδιακή ανάκαμψη σε σύγκριση με το πρώτο εξάμηνο.  Ως εκ τούτου, η LG σχεδιάζει να επεκτείνει ενεργά τις πωλήσεις οθονών και φορητών υπολογιστών εξοπλισμένων με χαρακτηριστικά gaming και οθόνες OLED. Στον τομέα των εμπορικών οθονών, η εταιρεία θα αναζητήσει ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη με εξατομικευμένες λύσεις για διάφορες κάθετες αγορές, από τη φιλοξενία και την υγειονομική περίθαλψη έως την εκπαίδευση, το λιανικό εμπόριο και τις επιχειρήσεις

Διευκρινίσεις επί της συναλλαγματικής ισοτιμίας

Οι μη-ελεγμένες λογιστικές καταστάσεις της LG Electronics το δεύτερο τρίμηνο του 2023, έχουν συνταχθεί έχουν συνταχθεί με βάση τα διεθνή λογιστικά πρότυπα (IFRS).

Τα ποσά σε κορεατικό γουόν (KRW) μετατράπηκαν σε δολάρια ΗΠΑ (USD) με βάση τη μέση ισοτιμία του δεύτερου τριμήνου του 2023: 1 KRW= 0,00075362600 USD