Κάτι που ακουγόταν ολοένα και πιο έντονα το τελευταίο διάστημα ήρθε να επιβεβαιωθεί μετά την επίσημη χθεσινή ανακοίνωση του ομίλου ΟΤΕ ότι πλέον το brand της Cosmote γίνεται Cosmote Telekom. «Με την ένταξή μας στο οικοσύστημα του παγκόσμιου brand Telekom, εδραιώνουμε τη θέση μας ως μέλος ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού ομίλου, με κυρίαρχη παρουσία στην Αμερική και την Ευρώπη, με μεγάλη δύναμη και οικονομίες κλίμακας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής, επισημαίνοντας ότι η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. «Μέσα από την Cosmote Telekom θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom και να υιοθετήσουμε ακόμα πιο προηγμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας. Στόχος μας δεν είναι μόνο να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσουμε», υπογράμμισε. Σύμφωνα με τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο, η ένωση δυνάμεων των δύο μαρκών κάνει πιο γνωστό στο ελληνικό κοινό και το χρώμα Μagenta, που αποτελεί ταυτότητα του Telekom brand παγκοσμίως. Επισημαίνεται ότι η Telekom αναγνωρίζεται διεθνώς από το εταιρικό της χρώμα, ενώ η ονομασία «Magenta» αξιοποιείται και στο portfolio των προϊόντων και υπηρεσιών της. Η τρέχουσα αξία του brand εκτιμάται ότι ανέρχεται στα 85,3 δισ. δολάρια. Η νέα εμπορική μάρκα Cosmote Telekom συνοδεύεται από την υπογραφή «Συνδέουμε τον κόσμο σου», η οποία ευθυγραμμίζεται με το παγκόσμιο εμπορικό μότο της Telekom, «Connecting your world». Επίσης, συνδέεται άμεσα με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, σε έναν από τους σημαντικότερους ψηφιακούς τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην Ευρώπη.
Να σημειωθεί ότι ο μητρικός όμιλος του ΟΤΕ, η γερμανική Telekom, διαθέτει περισσότερους από 261 εκατ. πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατ. συνδέσεις σταθερής και 22 εκατ. ευρυζωνικές συνδέσεις, ενώ απασχολεί περίπου 200.000 εργαζομένους σε όλον τον κόσμο. Εχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες, με αιχμή του δόρατος την αγορά των ΗΠΑ με την T-Mobile US, ενώ καταγράφει θετικές επιδόσεις στις χώρες της Ευρώπης όπου δραστηριοποιείται.