Η China Mobile έχει επανασχεδιάσει το διεθνές της τμήμα ως μέρος μιας νέας στρατηγικής που στοχεύει να καταλάβει μεγαλύτερο μερίδιο στις παγκόσμιες αγορές φορέων και επιχειρήσεων.Nick Wood, Συγγραφέας ανεξάρτητος 17 Οκτωβρίου 20253 Λεπτά ΑνάγνωσηςΌπου κάποτε υπήρχε η China Mobile International, τώρα υπάρχει μόνο η ‘CMobile’.Σε αυτή τη νέα εποχή, το ‘C’ δεν αντιπροσωπεύει απλώς την Κίνα, αλλά τους τέσσερις πυλώνες της ανανεωμένης στρατηγικής της.Φυσικά, το πρώτο C είναι για τους πελάτες, ή πιο συγκεκριμένα την πελατοκεντρικότητα. Η CMobile στοχεύει στη βελτίωση της ποιότητας υπηρεσιών από άκρη σε άκρη, υιοθετώντας μια συνεργατική προσέγγιση στον τρόπο που εξυπηρετεί τους πολύτιμους πελάτες της.Σχετικά, η συνεργασία είναι το επόμενο σημαντικό C στη λίστα.
Η CMobile στοχεύει να καθιερώσει βιώσιμη και αξιόπιστη πολυμερή συνεργασία, τοποθετώντας τον εαυτό της ως αξιόπιστο συνεργάτη για παγκόσμιους πελάτες.Για να βοηθήσει σε αυτό το συγκεκριμένο κομμάτι της αποστολής της, η CMobile έχει ξεκινήσει την International Ecosystem Alliance. Περιγράφεται ως ένα ανοιχτό πλαίσιο συνεργασίας που ενώνει εταίρους σε όλη την ψηφιακή αξιακή αλυσίδα.
Αυτή η παγκόσμια συνεργατική δικτύωση υπόσχεται να καλλιεργήσει αμοιβαία ανάπτυξη, κοινή ευημερία και συλλογική πρόοδο.Επιστρέφοντας στα C, η Δημιουργία αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της CMobile στην καινοτομία, ανταποκρινόμενη γρήγορα στις μεταβαλλόμενες αγοραίες απαιτήσεις με προϊόντα, τεχνολογία και την προαναφερθείσα συνεργασία οικοσυστήματος.Τέλος, αλλά εξίσου σημαντικό, είναι η Σύνδεση, η οποία είναι αρκετά αυτονόητη και αφορά την συνεχή ανάπτυξη καλωδίων, κέντρων δεδομένων Internet (IDCs) και σημείων παρουσίας (PoPs).
Η CMobile αναφέρει ότι ήδη διαθέτει γραφεία σε 40 τοποθεσίες, 310 Terabytes διεθνούς χωρητικότητας, 360 διεθνή PoPs και κέντρα δεδομένων που εξυπηρετούν 284 πόλεις παγκοσμίως.Τον Ιούλιο, ενεργοποίησε νέο σύστημα καλωδίων – το Southeast Asia-Japan Cable 2 (SJC2) – το κύριο κορμό του οποίου συνδέει τη Σιγκαπούρη, το Χονγκ Κονγκ και την Ιαπωνία σε ένα δίκτυο που φτάνει έως και 126 Tbps.Αναφορικά με αυτό το στοιχείο της νέας στρατηγικής, πιθανότατα θα πρέπει να περιμένουμε περισσότερα από το ίδιο.Ως επανασχεδιασμός, δεν είναι το πιο δραματικό.
Παρ’ όλα αυτά, αν πεις CMobile γρήγορα ακούγεται λίγο σαν εκείνη η κινητή μάρκα χρώματος ματζέντα, μια μάρκα που δρα στις ΗΠΑ με ορισμένη χαρά ζωής.Αυτό ίσως προκαλέσει μια ή περισσότερες έντονες αναπνοές ανάμεσα στους ανώτατους της China Mobile, δεδομένου ότι υπήρχαν κάποιες όχι και τόσο διακριτές υποδείξεις στην ανακοίνωση που αναφέρονται στον συνεχιζόμενο ανταγωνισμό για το παγκόσμιο εμπόριο μεταξύ Κίνας και Δύσης.
Ο ανταγωνισμός μαίνεται για δεκαετίες βέβαια, αλλά έχει αποκτήσει μεγαλύτερη σημασία καθώς οι σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας έχουν επιδεινωθεί κατά τη δεύτερη θητεία του Τραμπ.”Η έναρξη της επανασχεδιασμένης μάρκας CMobile και της International Ecosystem Alliance σηματοδοτεί τη συμβολή της China Mobile στην ανάπτυξη μιας παγκόσμιας ψηφιακής πολιτιστικής – μια ‘Κινεζική Λύση’ για την εποχή της διασύνδεσης,” δήλωσε η CMobile.
“Η λεγόμενη αυτή ‘Κινεζική Λύση’ φαίνεται ήδη να κερδίζει υποστηρικτές, κρίνεται από τις πρόσφατες χρηματοοικονομικές επιδόσεις της CMobile.Έχοντας έδρα στο Χονγκ Κονγκ, η πρόσφατα μετονομασθείσα CMobile παρουσίασε κύκλο εργασιών 14 δισεκατομμυρίων RMB (2 δισεκατομμυρίων δολαρίων) στο πρώτο εξάμηνο του 2025, αυξημένο κατά εντυπωσιακό 18,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.Η απόδοση αυτή οφείλεται στην αύξηση των εξαγωγών των διάφορων προϊόντων και λύσεών της, καθώς και στις αυξημένες συνέργειες μεταξύ των διεθνών και εγχώριων δραστηριοτήτων.
Παρά τους εντυπωσιακούς αριθμούς, αυτοί εξακολουθούν να είναι ασήμαντοι σε σύγκριση με τον ευρύτερο όμιλο της China Mobile, ο οποίος είχε έσοδα 467 δισεκατομμυρίων RMB (65,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων) στους πρώτους έξι μήνες του έτους.Παρόλα αυτά, με τη νέα μάρκα, τη στρατηγική και το οικοσύστημα συνεργατών, το σκηνικό είναι έτοιμο για την CMobile – υποστηριζόμενη από τη δύναμη της μητρικής – να γίνει ολοένα και πιο ισχυρή δύναμη στην περιοχή.