Η νέα γενιά αισθάνεται πιο άνετα να εκφράζεται μέσω emojis

Related

Η σκηνοθέτιδα της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η…

Διαθέσιμο για αγορά το vivo V40 SE στην Ευρώπη από 279,90 €!

Στα τέλη Μαρτίου, η vivo επισημοποίησε με αθόρυβο τρόπο ένα νέο τηλέφωνο για τις ευρωπαϊκές αγορές.  Αναφερόμαστε φυσικά για το V40 SE. Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη συσκευή έχει αρχίσει τώρα να γίνεται διαθέσιμη για αγορά από ευρωπαϊκούς λιανοπωλητές. Αξίζει λοιπόν να αναφέρουμε ότι εντοπίστηκε στη Γερμανία με λιανική τιμή στα 279,90 € ή στα…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Το Kaspersky VPN κερδίζει το «Όσκαρ» των AV-TEST για την ταχύτητα και απόδοσή του

Μια νέα αξιολόγηση από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών AV-TEST απένειμε στo Kaspersky VPN το πιστοποιητικό “Εγκεκριμένο (Approved)”, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά του ως κορυφαίου παρόχου γρήγορης και ασφαλούς συνδεσιμότητας σε πολλαπλές συσκευές και πλατφόρμες. Το Kaspersky VPN έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση, ξεπερνώντας τις παραμέτρους απόδοσης που το ίδιο είχε επιτύχει το 2022. Τα αποτελέσματα των δοκιμών…

Νέο κατάστημα e-Lenovo.gr στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Με λαμπερά εγκαίνια από τη Lenovo ξεκινάει και επίσημα αύριο η λειτουργία του νέου της καταστήματος e-Lenovo.gr  “The New Lenovo Experience” που έρχεται στην Τσιμισκή 10 στη καρδιά της Θεσσαλονίκης για να φέρει εξυπνότερη τεχνολογία για όλους, κορυφαία εξυπηρέτηση, αλλά και να αλλάξει τα δεδομένα στο τεχνολογικό τοπίο της πόλης.  Η Lenovo, o Νο1 κατασκευαστής…

Η Westnet συμμετέχει στη BEYOND 2024

Με μία δυναμική γκάμα λύσεων τεχνολογίας, η Westnet, θα συμμετέχει αυτήν τη χρονιά στη BEYOND, τη διεθνή έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας που θα πραγματοποιηθεί στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αποτελώντας έναν κόμβο δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Σε συνεργασία…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Νέα LG OLED evo G4: Η εξέλιξη στην εμπειρία θέασης

Η LG Electronics παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση LG OLED evo G4, ένα εκπληκτικό επίτευγμα στην τεχνολογία της εικόνας και του design. Η LG OLED evo G4 συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία OLED με την καινοτομία της LG και προσφέρει μια απόλυτα εκπληκτική εμπειρία θέασης σε κάθε σπίτι. Η LG OLED evo G4 φέρνει την επανάσταση στην…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, Μάντσεστερ Σίτι-Τσέλσι, Μίλαν-Ίντερ: Όλα τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Μεγάλα ντέρμπι σε Ελλάδα και εξωτερικό έρχονται της εβδομάδα 19-25/4 στην COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν δύο αγώνες που θα κρίνουν πολλά στη «μάχη» της κατάκτησης της Stoiximan Super League. Πρόκειται για το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (21/4, 20.30, COSMOTE SPORT 1HD) για την 6η αγωνιστική των playoffs και το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (24/4, 20.30,…

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Share

Μια έρευνα αναφορικά με την επιρροή των emojis στην επικοινωνία, την κουλτούρα και την οικονομία μεταξύ των ανθρώπων ρίχνει η νέα έρευνα της Adobe, που δημοσιεύθηκε στις 17 Ιουλίου, ανήμερα της World Emoji Day.

Στην πρώτη της έρευνα «Emoji Trend Report» η πολυεθνική λογισμικού απευθύνθηκε σε 1.000 χρήστες emojis στις ΗΠΑ, ώστε να μάθει για τις συνήθειες χρήσης τους και τον ρόλο που τα emojis παίζουν στη ζωή και τις σχέσεις των χρηστών.

Η πλειονότητα των χρηστών (65%) είπε ότι αισθάνονται πιο άνετα να εκφράζουν τα συναισθήματά τους μέσω emojis αντί με τηλεφώνημα. Αυτό το νούμερο ανεβαίνει στο 83% μεταξύ των όσων ανήκουν στη λεγόμενη Generation Z, δηλαδή όσων γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2010 (σύμφωνα με τη Nielsen Total Audience Report του 2017, η γενιά αυτή είναι το μεγαλύτερο τμήμα του κοινού των media).

Σχεδόν όλοι οι χρήστες emojis ανέφεραν ότι τα χρησιμοποιούν για να ελαφρύνουν το κλίμα σε μια κουβέντα (93%) και για να εκφράσουν την κατανόηση τους στους συνομιλητές τους (91%). Μεγάλο ποσοστό (81%) πιστεύει ότι όσοι χρησιμοποιούν emojis είναι πιο συμπαθητικοί και πιο ευπρόσιτοι.

Για να αποδείξει το πόσο διαδεδομένα είναι πλέον τα emojis, η έρευνα διαπιστώνει ότι το 64% είναι πρόθυμοι να κάνει αγορές χρησιμοποιώντας emojis (φαγητό: 19%, εισιτήρια κινηματογράφου: 15%, ρούχα: 13%). Την τάση οδηγεί η πίτσα Domino’s η οποία δίνει τη δυνατότητα να παραγγείλει κάποιος με το να στείλει με το κινητό του το emoji «κομμάτι πίτσας». Το 44% των χρηστών -σχεδόν οι μισοί- δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό να προχωρήσουν σε αγορά προϊόντων που στη διαφήμισή τους χρησιμοποιούνται emojis. Και πάνω από τους μισούς (58%) είπαν ότι είναι πιο πιθανό να ανοίξουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από μια εταιρεία αν στο «Θέμα» υπάρχει emoji.

Πέραν όλων αυτών, η έρευνα δείχνει ότι τα τρία πιο αγαπημένα emojis των χρηστών είναι, κατά σειράν, το «πρόσωπο με δάκρυα χαράς», η κλασική «καρδούλα» και το «πρόσωπο που στέλνει ένα φιλάκι».

«Η αγάπη, η ευτυχία και η λύπη είναι τα τρία συναισθήματα που εκφράζουν πιο πολύ οι χρήστες χρησιμοποιώντας emojis», σημειώνεται στην έκθεση σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Σε ερώτηση για τα πλεονεκτήματα των emojis, οι χρήστες ανέφεραν την ικανότητα να επικοινωνούν πέραν των γλωσσικών φραγμάτων (94%) και την ικανότητα να γνωστοποιούν αμέσως σκέψεις και ιδέες (90%). Θετικός είναι ο αντίκτυπός τους και στο εργασιακό περιβάλλον: το 61% των ερωτηθέντων ανταλλάσσουν emojis την ώρα που εργάζονται.

Τέλος, η πλειονότητα θεωρεί ότι θετικά λειτουργούν τα emojis όσον αφορά το πόσο συμπαθητικός είναι κάποιος (78%), το πόσο αξιόπιστος είναι κάποιος ή κάτι (63%), αλλά και καθιστούν πιο αξιόπιστα τα καλά νέα (74%).