Επίσημη παρουσίαση του συστήματος “e.Berth Marine Allocation Platform” από τις συνεργαζόμενες εταιρείες BEWISE-NBS στον Οργανισμό Λιμένος Λαυρίου

Related

Τεχνολογική επανάσταση στη βιομηχανία του θεάματος; Η AI φέρνει δισεκατομμύρια επενδύσεις

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 20:30 SHARE Ενώ οι μεγάλοι παίκτες του Χόλιγουντ επιτίθενται νομικά στην AI, στο παρασκήνιο τη χρησιμοποιούν για να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που γίνονται οι ταινίες, πιο φθηνά, πιο γρήγορα, πιο στοχευμένα.           Οι γίγαντες του Χόλιγουντ αντιδρούν απέναντι στην εισβολή της τεχνητής νοημοσύνης. Η Disney και η Universal

Ποιους οικονομικούς όρους αναζητά περισσότερο ο κόσμος στο ChatGPT;

ΜΑΡΙΑ ΑΚΡΙΒΟΥ 07/07/2025, 18:11 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται να δώσει απαντήσεις και συμβουλές στις οικονομικές μας απορίες. Η έλευση του ChatGPT στη ζωή μας, θα έλεγε κανείς, ότι έχει δώσει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να έχει δίπλα του, ανά πάσα ώρα και στιγμή, έναν προσωπικό βοηθό, ικανό να του λύσει οποιαδήποτε απορία σε

Apple: Προσφεύγει στο δικαστήριο για το πρόστιμο της ΕΕ

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 15:41 SHARE Ποινή «άνευ προηγουμένου» χαρακτηρίζει η Apple το πρόστιμο που επέβαλε στην εταιρεία η ΕΕ, για το App Storea Η Apple άσκησε έφεση κατά του προστίμου ύψους 500 εκατ. ευρώ που της επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση, χαρακτηρίζοντας την ποινή «άνευ προηγουμένου» και τις αλλαγές που απαιτούσε η ρυθμιστική αρχή στο App

Έγκριση από το ΕΣΡ για το Cosmote Sport Start – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Share

Με επιτυχία παρουσιάστηκε την Πέμπτη 25 Ιουλίου 2024, σε ειδική εκδήλωση στο σύγχρονο επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας του Λιμένα Λαυρίου, η ολοκλήρωση της παραμετροποίησης του συστήματος «e.Berth Marine Allocation Platform» για τις ανάγκες του Επιβατικού και του Εμπορικού Λιμένα του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου.

Η συγκεκριμένη εκδήλωση σηματοδότησε παράλληλα την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας αυτής στον Οργανισμό Λιμένος Λαυρίου, αλλά και της έναρξης νέων συνεργασιών και με άλλους Φορείς Διοίκησης Λιμένων.

Το σύστημα «e.Berth Marine Allocation Platform», συνιστά μια δυναμικά εξελισσόμενη εφαρμογή που αναπτύσσεται λαμβάνοντας υπόψη κάθε φορά τις απαιτήσεις τόσο των Φορέων Διοίκησης των Λιμένων όσο και των Ναυτιλιακών Εταιρειών και Πρακτόρων, αλλά και των υπολοίπων άμεσα συναλλασσόμενων χρηστών. 

Απευθύνεται σε Λιμένες, είτε με διακριτές λειτουργικές απαιτήσεις, είτε με μεικτή χρήση και μπορεί να υποστηρίξει τόσο Επιβατικά όσο και Εμπορικά Πλοία. Σκοπός της εφαρμογής είναι η αποτελεσματικότερη διαχείριση των αιτημάτων διασύνδεσης από τις Ναυτιλιακές Εταιρείες ή τους εκπροσώπους αυτών και η καλύτερη κατανομή των θέσεων ελλιμενισμού, είτε αυτές αφορούν κρηπιδώματα, είτε περιοχές οριοθετημένων αγκυροβολίων. 

Το σύστημα δημιουργεί οικονομίες κλίμακας, παράγοντας σημαντικά οφέλη τόσο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους Λιμένες, όσο και στην ευρύτερη οικονομική ανάπτυξη του χώρου, με προσέλκυση νέων πελατών. 

Το «e.Berth Marine Allocation Platform» είναι μία διαδικτυακή εφαρμογή που αναπτύχθηκε και πρωτοπαρουσιάστηκε στην ελληνική αγορά ναυτιλίας, τον Απρίλιο του 2023, στα Mini Posidonia στη Θεσσαλονίκη και πλέον εντάχθηκε παραγωγικά στη λειτουργία του λιμένα Λαυρίου. Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη σύμπραξη δύο καινοτόμων εταιρειών πληροφορικής, της BEWISE και της NBS.

Ειδικότερα, το σύστημα στόχο έχει να εξασφαλίσει την εξυπηρέτηση των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων των λιμένων όπως:

  • Την άμεση ενημέρωση των εταιρειών και των ναυτικών πρακτόρων σχετικά με τη διαθεσιμότητα των θέσεων ελλιμενισμού.
  • Την επιτάχυνση των διαδικασιών υποβολής αιτημάτων αφίξεων και της επιβεβαίωσης ή μη αυτών από τον Λιμένα.
  • Την έγκαιρη ενημέρωση των άμεσα εμπλεκομένων Κρατικών αρχών (π.χ. Κεντρικό Λιμεναρχείο, Τελωνείο Λιμένα, Τμήμα Διαβατηρίων της Ελληνικής Αστυνομίας) και των υπόλοιπων δραστηριοποιούμενων φορέων σχετικά με τη λειτουργία του Λιμένα, όπως Σωματείο Φορτοεκφορτωτών, ΙΕΠΥΑ και Πλοίων Παροχής Λιμενικών Υπηρεσιών.
  • Την απλοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών του Λιμένα σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των αιτημάτων ελλιμενισμού και την ελάφρυνση των αρμόδιων στελεχών από πλεονάζουσες διαδικασίες.
  • Τη διασφάλιση των διακινούμενων εταιρικών πληροφοριών και της επιχειρησιακής συνέχειας στον τομέα του προγραμματισμού.

Προσδοκώντας σε οφέλη όπως:

  • Για τον Λιμένα
  • Ευκολότερο προγραμματισμό αφίξεων και αναχωρήσεων (έγκυρη και έγκαιρη διαχείριση).
  • Αποφυγή υπερφόρτωσης των υποδομών και εκμηδενισμού των ταυτόχρονων αφίξεων και αναχωρήσεων των πλοίων.
  • Βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τα διασυνδεόμενα πλοία.
  • Βελτίωση της χρονικής κατανομής των θέσεων ελλιμενισμού και καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού και των υποδομών του Λιμένα.
  • Έγκαιρη ενημέρωση του Λιμένα για τις προγραμματισμένες αφίξεις των πλοίων, συμβάλλοντας σημαντικά στις παρελκόμενες υπηρεσίες, στην έγκαιρη διαπίστωση των αναγκών και στην καλύτερη οργάνωση και κατάλληλο προγραμματισμό για την ικανοποίησή τους.
  • Για τις εταιρείες και τους Ναυτιλιακούς Πράκτορες
  • Επιτάχυνση των διαδικασιών υποβολής αιτημάτων ελλιμενισμού στο Λιμένα.
  • Διαρκής διαθεσιμότητα του Ημερολογίου Αφίξεων/Αναχωρήσεων του Λιμένα, βοηθώντας στην καλύτερη διαμόρφωση του Προγράμματός τους.
  • Διαθεσιμότητα των τεχνικών χαρακτηριστικών των θέσεων ελλιμενισμού και της γεωγραφικής αποτύπωσης συμβάλλοντας στην καλύτερη κατανόηση των λειτουργιών του λιμένα.
  • Ικανοποίηση των απαιτήσεων των εταιρειών βοηθώντας στην προσέλκυση νέων.
  • Για τους χρήστες
  • Έγκαιρη ενημέρωση για τη διαμόρφωση του προγράμματος αφίξεων/αναχωρήσεων και των ενδεχόμενων μεταβολών του, συμβάλλοντας στην ασφαλέστερη εκτίμηση των απαιτούμενων πόρων για την εξυπηρέτηση των πλοίων και των επιβατών τους.
  • Σημαντική αύξηση των εσόδων του.

Την σημαντικότητα του έργου επισφράγισαν με την παρουσία τους στην εκδήλωση ο Διευθύνων Σύμβουλος  του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου κ. Γ. Βακόνδιος, ο Πρόεδρος της ΕΕΚΦΝ (Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας) κ. Γ. Κουμπενάς, ο Εκτελεστικός Διευθυντής της ΕΛΙΜΕ (Ένωση Λιμένων Ελλάδος) κ. Β. Μάμαλης εκπρόσωπος του προέδρου του ΣΕΕΝ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας), ο Λιμενάρχης Κ.Λ/Χ Λαυρίου κ. Χ. Ζούμπος, ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΚ Α.Ε. (Οργανισμός Λιμένος Καβάλας) κ. Α. Βλάχος, αλλά και στελέχη και ναυτικοί πράκτορες εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο Λιμένα Λαυρίου, καθώς και οι οραματιστές του προϊόντος, οι κ. Μ. Μακρυγιάννης (CEO) και Χ. Γκεβρέκης (Business Development Manager) της BEWISE και οι κ.κ. Α. Ζιας (General Manager) και  Μ. Κρανιώτης (Υπεύθυνος Διαχειριστικού Συστήματος και Συμβουλευτικής Υποστήριξης Λιμένων) της NBS.