Είναι αυτό το μέλλον της τηλεργασίας; «Ψηφιακοί κλώνοι» που χρησιμοποιούν το Zoom και απαντούν σε email

Related

Έρευνα της Κομισιόν σε Facebook και Instagram ενόψει ευρωεκλογών – «Τρέχουν» ήδη δύο για το TikTok

Facebook και Instagram υπόκεινται σε έρευνες της ΕΕ για πιθανές παραβιάσεις των κανόνων τροποποίησης περιεχομένου ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου.  Συγκεκριμένα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε έρευνα κατά των κοινωνικών δικτύων Facebook και Instagram για τα οποία υπάρχουν υποψίες ότι δεν τηρούν την υποχρεώσεις τους στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης ενόψει των ευρωεκλογών του Ιουνίου. Την ίδια…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζεται το event YOU. MADE BY YOU.

Μετά την Αθήνα, το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, «YOU. MADE BY YOU.», συνεχίζεται στη Θεσσαλονίκη (18/5), στη Λάρισα (25/5) και στην Πάτρα (1/6), στο πλαίσιο των κοινωνικών δράσεων της Cosmote. Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του Whatsup.gr. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο The Responder και τον 2ο κύκλο του Anne Rice’s Interview With The Vampire

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

30/04/2024  Κυριακή του Πάσχα στις 21.00 στο COSMOTE HISTORY HD   Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Motorola edge 50 series ή όταν το smartphone μεταμορφώνεται σε καθαρή… τέχνη!

Ψήφισε τη συλλογή φωτογραφιών που προτιμάς και κέρδισε!  Τα smartphones αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μας, μια συσκευή που μας συντροφεύει 24/7 και μας βοηθάει να ανταποκρινόμαστε σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς μας. Μια από τις πολλές πτυχές ενός smartphone είναι και η δυνατότητα του για δημιουργία, καθώς μια συσκευή υψηλής τεχνολογίας μπορεί να…

“UNDERWONDER”: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που “βουτά” στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Πόσο γιγαντιαίο δείχνει σε αυτή την νέα εικόνα το νέο iPhone 16 Pro Max!

Παρατεταγμένές δίπλα-δίπλα βρέθηκαν να φωτογραφίζονται οι εικονικές μονάδες iPhone 16 και το υλικό δημοσιεύτηκε ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης X για να αντιληφθούμε τυχόν διαφορές μεταξύ τους. Αν και φημολογείται ότι τα νέα τηλέφωνα έχουν τον ίδιο γενικό σχεδιασμό με την τρέχουσα σειρά, η Apple φημολογείται ότι θα κάνει μερικές αλλαγές που θα επηρεάσουν την εμφάνιση και την αίσθηση…

«UNDERWONDER»: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

HP και Ίδρυμα Χατζηγάκη αποδεικνύουν πως η τεχνολογία δεν είναι ανδρικό προνόμιο!

Με αφορμή τη «Διεθνή Ημέρα για τα Κορίτσια στην Τεχνολογία» (International Girls in ICT Day) η HP και το Ίδρυμα Χατζηγάκη προσκάλεσαν στο «Κέντρο Ψηφιακής Εκπαίδευσης & Επιμόρφωσης» του Δήμου Κορυδαλλού κορίτσια από 14 έως 17 ετών με ελάχιστες τεχνολογικές γνώσεις, προκειμένου να τα βοηθήσουν μέσα από δύο εκπαιδευτικά σεμινάρια να μάθουν περισσότερα για τον…

Η LG κυριαρχεί στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων για 11η συνεχή χρονιά

 Στον διαρκώς εξελισσόμενο κόσμο της οικιακής ψυχαγωγίας, η LG αποτελεί αδιαμφισβήτητο ηγέτη με την πρωτοποριακή συμβολή της στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, κυριαρχώντας στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων OLED για 11 συνεχόμενα χρόνια. Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Omdia, η LG κατέκτησε την πρώτη θέση στην παγκόσμια αγορά OLED το 2023, με πωλήσεις συνολικού ύψους 3 εκατομμυρίων…

Sunlight Group: Εντυπωσιακές επιδόσεις για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

Η Sunlight Group, μέλος του διεθνούς επενδυτικού Oμίλου Olympia παρουσίασε ισχυρές λειτουργικές και οικονομικές επιδόσεις το 2023. Με τα έσοδα να ανέρχονται σε 1.087,7 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας σημαντική αύξηση από 416,5 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος και άνω των 120 εκατ. ευρώ σε ετησίως συγκρίσιμη βάση, η ανάπτυξη του Ομίλου Sunlight προήλθε από μια σειρά…

Η COSMOTE παρουσίασε ιστορίες τεχνολογίας και καινοτομίας στο Athens Science Festival

Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot | Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το IT Innovation Center της και παρουσίασε την πρωτοβουλία COSMOTE BLUE καθώς και την εφαρμογή COSMOTE CHRONOS Τα ανθρωποειδή ρομπότ Dinno, Inno και ο ρομποτικό σκύλος Spot |Cosmote Συμμετείχε με τρία ρομπότ τελευταίας τεχνολογίας από το…

Η ESET ενισχύει το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών MDR

Η ESET ανακοίνωσε ότι προσθέτει δύο νέα επίπεδα συνδρομής της λύσης Managed Detection and Response (MDR), ένα για τις  μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και ένα για τις μεγάλες. Τα δυο αυτά νέα επίπεδα συνδρομής βασίζονται στη λύση ESET PROTECT Elite και προσφέρουν στις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών σφαιρικές δυνατότητες ανίχνευσης και αντιμετώπισης απειλών μέσω τεχνητής νοημοσύνης…

Share

Άνθρωποι σε όλο τον κόσμο δημιουργούν ψηφιακούς “κλώνους” για να εργαστούν για λογαριασμό τους στον πραγματικό κόσμο, επιτρέποντάς τους έτσι να απολαμβάνουν τη ζωή και να κερδίζουν και πολλά χρήματα παράλληλα.

Ο μουσικός παραγωγός !Illmind κυκλοφόρησε πρόσφατα το “all his wisdom” με ένα bot τεχνητής νοημοσύνης που ονομάζεται “BlapGPT” το οποίο παρέχει συμβουλές σε φιλόδοξους παραγωγούς, ενώ ο εναλλακτικός θεραπευτής Deepak Chopra δημιούργησε μια ρεαλιστική εκδοχή του εαυτού του με τεχνητή νοημοσύνη για κλήσεις Zoom.

Ψηφιακοί κλώνοι με «τεχνητή συνείδηση»

Η ζήτηση για ψηφιακούς κλώνους έχει ανοίξει τον δρόμο για νεοφυείς επιχειρήσεις, με κάποιες να λένε ότι αυτά τα ψηφιακά δημιουργήματα διαθέτουν «τεχνητή συνείδηση».

Η DailyMail μίλησε με τον ιδρυτή της Delphi, ο οποίος δήλωσε ότι χρησιμοποιεί podcasts, βίντεο, αρχεία PDF και άλλο παρόμοιο περιεχόμενο για να δημιουργήσει έναν ακριβή κλώνο ικανό να μιμηθεί τις σκέψεις και την ομιλία του χρήστη. Μάλιστα, η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει μόλις μία ώρα.

Η Dara Ladjevardian, συνιδρύτρια της Delphi, δήλωσε ότι online δημιουργοί, influencers και επαγγελματίες χρησιμοποιούν την Delphi για να δημιουργήσουν “κλώνους” του εαυτού τους και έχουν εκπαιδεύσει την ψηφιακή τους περσόνα να αλληλεπιδρά σαν το πραγματικό άτομο.

Η εταιρεία χρεώνει μηνιαία συνδρομή για τους ψηφιακούς κλώνους – από 19 έως 399 δολάρια – αλλά οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν και επιπλέον υπηρεσίες, όπως έναν αριθμό τηλεφώνου για τον κλώνο.

Οι influencers μπορούν επίσης να συνδέσουν τις ψηφιακές τους δημιουργίες με εφαρμογές όπως το Spotify και το Instagram, αλλά η Delphi παίρνει προμήθεια 10-15%.

Η Ladjevardian εξήγησε ότι οι πελάτες έρχονται στο “Clone Studio” της Delphi για να δημιουργήσουν μια εικονική εκδοχή του εαυτού τους. «Ο κλώνος θα μάθει πώς σκέφτονται για τον κόσμο», είπε η Ladjevardian.

(Ο μουσικός παραγωγός !Illmind κυκλοφόρησε πρόσφατα το “all his wisdom” με ένα bot τεχνητής νοημοσύνης που ονομάζεται “BlapGPT”)

«Έχουμε μια βαθμολογία ετοιμότητας για να δείξουμε πόσο “έτοιμος” είναι ένας κλώνος να εκπροσωπήσει αυτό το άτομο. Μπορούν επίσης να ανεβάσουν τη φωνή τους, ώστε ο κλώνος να μάθει και πώς μιλούν».

Οι άνθρωποι πρέπει να επιδείξουν στην Delphi ταυτότητα με φωτογραφία κατά τη δημιουργία του “κλώνου” τους, ώστε να αποφευχθεί η δημιουργία μη εξουσιοδοτημένων κλώνων που θα υποδύονται άλλους.

Η Ladjevardian είπε ότι coaches και ειδικοί χρησιμοποιούν την υπηρεσία για να προσεγγίσουν περισσότερους ανθρώπους.

«Οι coaches ή οι ειδικοί των οποίων ο χρόνος είναι συνήθως πολύ ακριβός, μπορούν τώρα να επιτρέψουν σε άπειρα άτομα να μάθουν από αυτούς με εξατομικευμένο τρόπο, σε πολύ χαμηλότερο κόστος (ή δωρεάν)», είπε.  Η Ladjevardian πιστεύει ότι μια μέρα όλοι θα έχουν έναν κλώνο.

«Θα κυκλοφορήσουμε βιντεοκλήσεις στα τέλη Μαΐου – έτσι μπορείτε να στείλετε τον κλώνο σας σε ένα Zoom ή Google meet για να παρακολουθήσει συναντήσεις στη θέση σας, να απαντήσει σε ερωτήσεις και να συγκεντρώσει πληροφορίες», είπε.

Εταιρεία με κλώνους εργαζομένων που… πληρώνονται και στις διακοπές

Στην Ιαπωνία, η Alt.AI δημιουργεί βίντεο με κλώνους ανθρώπων που είναι τόσο ρεαλιστικοί που φαίνονται ακόμα και ανυπόμονοι όταν δεν πληκτρολογείτε κατά τη διάρκεια της συνομιλίας μαζί τους.

Η Alt.AI έχει δημιουργήσει κλώνους 100 εργαζομένων, με τους κλώνους να απορροφούν δεδομένα από email, Slack και άλλες επικοινωνίες και να μπορούν να επικοινωνούν εκ μέρους των εργαζομένων.

Οι κλώνοι συνεχίζουν να εργάζονται ακόμη και όταν οι υπάλληλοι είναι σε… διακοπές και πληρώνονται από την εταιρεία.

Η Alt.AI αναφέρει με περηφάνια: «Το δικό μας είναι το πρώτο και μοναδικό σύστημα μισθοδοσίας στον κόσμο που πληρώνει πρόσθετους μισθούς στους ίδιους τους εργαζομένους με βάση την παραγωγικότητα των AI κλώνων τους».

Η εταιρεία δημιούργησε πέρυσι έναν κλώνο του Kou Takimoto, Προέδρου της Dentsu Digital, ισχυριζόμενη ότι το φωτορεαλιστικό βίντεο-κλώνος έχει «τεχνητή συνείδηση».

Ο κλωνοποιημένος διευθυντής

Η Alt.AI τονίζει ότι ο κλωνοποιημένος διευθυντής μπορεί να μοιραστεί την «προσωπικότητα, τις σκέψεις, τη φιλοσοφία διοίκησης και άλλα θέματα για τα οποία οι εργαζόμενοι δυσκολεύονται συνήθως να κάνουν ερωτήσεις ή να επικοινωνήσουν» με τους απλούς εργαζομένους.

Η start-up Coachvox.AI έχει πελάτες που πληρώνουν έως και 47 δολάρια τον μήνα για να αποκτήσουν πρόσβαση σε έναν ψηφιακό κλώνο του εαυτού τους – με τον κλώνο να προσφέρει life coaching και business coaching βασισμένο στις σκέψεις του πραγματικού ατόμου.

Η Jodie Cook, ιδρύτρια της Coachvox.AI, δήλωσε στη DailyMail ότι οι κλώνοι που έχουν εκπαιδευτεί στις σκέψεις ενός ατόμου και στα βίντεο του YouTube του είναι πολύ ανώτεροι από συστήματα τεχνητής νοημοσύνης όπως το ChatGPT.

[Η Alt.AI κλωνοποίησε το αφεντικό της Dentsu πέρυσι και έχει κλωνοποιήσει 100 υπαλλήλους (Alt.AI)]

«Αν ζητήσετε από το ChatGPT να περιγράψει μια ευτυχισμένη σχέση, θα σας δώσει μια απάντηση βασισμένη σε όλα τα δεδομένα εκπαίδευσης του. Η απάντηση θα είναι γενική και αδύναμη επειδή βασίζεται στον μέσο όρο ολόκληρου του διαδικτύου», είπε η Cook.

«Αν ζητήσετε από έναν coach σχέσεων να περιγράψει μια ευτυχισμένη σχέση, θα σας πει τις ισχυρές του απόψεις. Αυτές οι απόψεις είναι ο λόγος που τον ακολουθεί το κοινό του. Όταν αυτός ο coach σχέσεων δημιουργήσει τον ψηφιακό του κλώνο, το κοινό του μπορεί να λάβει συμβουλές βασισμένες σε αυτές τις ισχυρές απόψεις, και όχι σε γενικές πληροφορίες του διαδικτύου».

Η Coachvox.ai έχει ήδη βοηθήσει «εκατοντάδες» δημιουργούς να λανσάρουν τους ψηφιακούς τους κλώνους – με ορισμένους να κερδίζουν ήδη χιλιάδες δολάρια το μήνα, ενώ άλλοι βλέπουν τους κλώνους τους να συνεργάζονται με χιλιάδες πελάτες, εξήγησε η ιδρύτρια.

«Είναι σαφές ότι οι coaches και οι thought leaders δεν μπορούν να αγνοήσουν την Τεχνητή Νοημοσύνη. Καθώς το κοινό τους συνηθίζει στην εξατομικευμένη γνώση, κατ’ απαίτηση, όλο το 24ωρο, είναι λογικό να πλασάρουν τον εαυτό τους ως η φωνή του ειδικού που είναι πάντα παρούσα, στον τομέα τους», είπε η Cook. Η Cook πιστεύει ότι η τεχνολογία των κλώνων θα γίνει ευρέως διαδεδομένη.

«Καθώς η τεχνολογία βελτιώνεται, οι ψηφιακοί κλώνοι θα είναι πιο ακριβείς και ικανοί να εκτελούν σύνθετα καθήκοντα και να διεξάγουν συζητήσεις πολύ υψηλής ποιότητας. Οι κοινωνικοί κανόνες συν τα τεχνολογικά επιτεύγματα ισοδυναμούν με μαζική συμπεριφορά», είπε.