Γιατί το feed σας στο LinkedIn έχει γεμίσει με παλιές αναρτήσεις – και τι σημαίνει αυτό

Related

ΖΤΕ + ΑΜΥ: Μια ισχυρή συνεργασία παίρνει σάρκα και οστά!

Η AMY είναι μια εταιρεία πληροφορικής και τεχνολογίας που για περισσότερα από 40 χρόνια έχει δημιουργήσει σχέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό. Από τη Hori και τη Wacom μέχρι την FRITZ!, την Speck και την Poynting, η AMY διαθέτει ομολογουμένως μια τεράστια γκάμα καταναλωτικών προϊόντων και B2B προϊόντων. Και παρά γεγονός ότι έχει

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Apple στη Meta

Η είδηση ήρθε ξαφνικά αλλά δεν μας εκπλήσσει τελείως. Ο Alan Dye, αντιπρόεδρος σχεδιασμού ανθρώπινων διεπαφών στην Apple, θα συνεχίσει την καριέρα του στη Meta, σύμφωνα με το Bloomberg. Ο Dye είχε καθοριστικό ρόλο στο πώς δείχνουν και λειτουργούν τα προϊόντα της Apple από τότε που ο Jony Ive έφυγε το 2019, και τώρα θα

Bain & Company: Νέα φάση στρατηγικής ανάπτυξης για τα Data Centers στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναδεικνύεται μια πιο πειθαρχημένη και στοχευμένη ανάπτυξη των Data Centers, με έμφαση στην ενεργειακή αποδοτικότητα, γεωγραφική διαφοροποίηση και τον τοπικό έλεγχο δεδομένων. Η παγκόσμια ζήτηση για χωρητικότητα Data Centers αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2030, φτάνοντας τα 163 GW, με κρίσιμο περιοριστικό παράγοντα την ενεργειακή διαθεσιμότητα. Η Ευρώπη επιταχύνει την ανάπτυξη Data Centers, με στρατηγική

OnePlus Ace 6T: Κυκλοφόρησε στην Κίνα

Η OnePlus μόλις κυκλοφόρησε το Ace 6T στην Κίνα, μετά από εβδομάδες teasers. Το κινητό γίνεται το πρώτο στον κόσμο που φοράει το νεότερο Snapdragon 8 Gen 5, ένα chipset που υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις σε παιχνίδια και multitasking. Σύντομα θα το δούμε και διεθνώς με το όνομα OnePlus 15R. Η οθόνη του Ace 6T είναι

Βusiness Monitor: Η νεότερη γυναίκα CEO στην κυβερνοασφάλεια στην Ελλάδα και η πρόκληση του Agentic AI 

FORTUNE GREECE 06/12/2025, 13:47 SHARE Πρώτη προβολή σήμερα στις 19.00 στο One Channel: Στο στούντιο της εκπομπής η Kατερίνα Τασιοπούλου, ιδρύτρια και CEO της εταιρείας κυβερνοασφάλειας ThreatScene, και μέλος της λίστας 40under40 του Fortune Greece. Επίσης μαζί μας ο Σπύρος Σακελλαρίου, Group AI & Data Analytics Director της AUSTRIACARD HOLDINGS.   Βusiness Monitor με τον Τάσο Ζάχο:

Τεχνητή Νοημοσύνη: Μοχλός επανεκκίνησης της ευρωπαϊκής παραγωγικότητας

Η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων της προϋποθέτει τολμηρές μεταρρυθμίσεις, ολοκλήρωση της ενιαίας αγοράς και ένα ισορροπημένο ρυθμιστικό πλαίσιο, όπως επισημαίνουν ΔΝΤ, ΟΟΣΑ και ΕΚΤ. Η παραγωγικότητα στην Ε.Ε. έχει βυθιστεί στο 0,3% την τελευταία πενταετία, καθιστώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη κρίσιμο εργαλείο για την ανάκαμψη της οικονομίας και των μισθών. Το ΔΝΤ και η Κριστίν Λαγκάρντ

Η Samsung σπάει ρεκόρ στις πωλήσεις των foldables

Αν έχεις παρακολουθήσει έστω και λίγο την αγορά των κινητών, ξέρεις ότι τα foldables δεν αποτελούν πια μια περίεργη ιδέα. Ο κόσμος τα βλέπει, τα πιάνει, τα δοκιμάζει και τελικά τα αγοράζει περισσότερο από ποτέ. Το τρίτο τρίμηνο του 2025 το απέδειξε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, αφού οι παγκόσμιες αποστολές τέτοιων συσκευών ανέβηκαν κατά

Digital Omnibus: Η νέα πρωτοβουλία της ΕΕ για την απλούστευση του ψηφιακού πλαισίου και ο ρόλος της Ελλάδας

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, τονίζει την ανάγκη ισορροπίας μεταξύ καινοτομίας και ασφάλειας δικαίου για την ενίσχυση των ελληνικών και ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. Η ψηφιακή εποχή δεν είναι απλώς μια τάση — είναι μια επανάσταση που αλλάζει ριζικά την οικονομία και την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε στις 19 Νοεμβρίου 2025 την

Μιχάλης Μπλέτσας στο Euronews: Ο ρόλος της Ελλάδας στον «ψηφιακό πόλεμο» Δύσης-Ανατολής

FORTUNE GREECE 06/12/2025, 11:20 SHARE Ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο συνέδριο "ygeiamou 2024 - Το Σύστημα Υγείας και οι Προκλήσεις του Μέλλοντος", που συνδιοργανώθηκε από το ygeiamou.gr και το "Πρώτο Θέμα", στο Ωδείο Αθηνών, Τετάρτη 15 Μαΐου 2024. (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI) Photo: AFP Πώς η γεωπολιτική θέση της Ελλάδας τη φέρνει στην πρώτη γραμμή των

Ριφιφί: Πόσο βαθιά χρειάζεται να σκάψεις για να χτυπήσεις το σύστημα;

Έτερος Εγώ, 17 Κλωστές και τώρα Ριφιφί… Εάν υπήρχε κάποιος όρος που να μπορούσε να προσδιορίσει το σύμπαν του Σωτήρη Τσαφούλια, ίσως το μάλλον αδόκιμο (και λίγο marvel-based): «Tsafouliaverse» να ταίριαζε γάντι. Αναμφίβολα, ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στις εξαιρετικά πετυχημένες δουλειές του γνωστού σκηνοθέτη, μπορούμε εύκολα να ανιχνεύσουμε διακριτές κοινές συνιστάμενες… Ήρωες καθημερινοί που

Μάτια και τεχνητή νοημοσύνη: Πώς οι επιστήμονες εντοπίζουν Alzheimer και καρδιοπάθειες νωρίτερα από ποτέ

Μια σειρά από πρόσφατες μελέτες αποκαλύπτει ότι οι επιστήμονες μπορούν πλέον να εκτιμήσουν τον κίνδυνο για Alzheimer και καρδιαγγειακά νοσήματα μέσω της ανάλυσης εικόνων του αμφιβληστροειδή. Η τεχνική αυτή αξιοποιεί αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης (AI) που ανιχνεύουν λεπτές αλλαγές στα αγγεία και τους ιστούς του ματιού, οι οποίες συχνά προηγούνται των πρώτων συμπτωμάτων των ασθενειών. Η

Share

  • FORTUNE GREECE

    -

  • 16/07/2025, 19:30
  • SHARE
Γιατί το feed σας στο LinkedIn έχει γεμίσει με παλιές αναρτήσεις – και τι σημαίνει αυτό

Το LinkedIn γεμίζει με παλιότερες αναρτήσεις στο feed σας — και αυτό δεν είναι λάθος, αλλά μέρος μιας νέας στρατηγικής που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο βλέπουμε, αλληλεπιδρούμε και βρίσκουμε ευκαιρίες στην πλατφόρμα.  

Αν νιώθετε ότι το LinkedIn έχει γίνει μονότονο τελευταία, δεν είστε οι μόνοι.

Πολλοί χρήστες αναφέρουν ότι βλέπουν δημοσιεύσεις ακόμα και δύο ή τριών εβδομάδων να εμφανίζονται πρώτες στο feed τους. Δημοσιογράφοι που ζητούν πληροφορίες για θέματα που έχουν ήδη δημοσιευτεί μέρες πριν, selfies από διαφημιστικά events ενός μήνα και σχόλια για τεχνολογικά νέα που πλέον έχουν ξεπεραστεί.

«Τι έχει πάθει το LinkedIn;» έγραψε πρόσφατα ο Tim Vanderhook, CEO της διαφημιστικής τεχνολογικής εταιρείας Viant. «Είναι 2025 – κανείς δεν περιμένει 3 εβδομάδες για να “μάθει” κάτι.»

Στα σχόλια της ανάρτησής του, πολλοί χρήστες μοιράστηκαν παρόμοιες εμπειρίες με ξεπερασμένες δημοσιεύσεις. Μερικοί απάντησαν εβδομάδες μετά την αρχική του ανάρτηση.

Σύμφωνα όμως με το LinkedIn, αυτό δεν είναι τυχαίο και οι παλιότερες αναρτήσεις εμφανίζονται σκόπιμα.

Η Gyanda Sachdeva, αντιπρόεδρος του τομέα διαχείρισης προϊόντων στο LinkedIn, μου είπε ότι στα μέσα Ιουνίου η πλατφόρμα εφάρμοσε έναν αλγόριθμο «πειραματικής απόδοσης» για να δοκιμάσει κατά πόσο πρέπει να είναι πρόσφατο ένα περιεχόμενο ώστε να θεωρείται ακόμη σχετικό.

Το LinkedIn διαφέρει από άλλα κοινωνικά δίκτυα. Δεν ενδιαφέρεται τόσο για τις αναρτήσεις τελευταίας στιγμής ή για viral περιεχόμενο, όσο για το να μη χάσετε, για παράδειγμα, ότι ένας υποψήφιος πελάτης σας άλλαξε δουλειά ή ότι κάποιος δημοσίευσε χρήσιμες πληροφορίες για την επόμενη παρουσίασή σας.

«Στόχος μας είναι να βρούμε την ισορροπία στο να δείχνουμε πάντα τις πιο σχετικές ενημερώσεις από ανθρώπους που μπορούν να σας βοηθήσουν να εξελιχθείτε — ακόμα κι αν χρειάζεται να τροποποιούμε πού και πού τον αλγόριθμο χρονικότητας», δήλωσε η Sachdeva.

Πρόσθεσε ότι οι πιο «δυναμικοί» χρήστες του LinkedIn ήταν οι πρώτοι που το πρόσεξαν, γιατί ο αλγόριθμος τους «φορτώνει» περισσότερες αναρτήσεις σε σχέση με τους απλούς χρήστες.

«Στη νέα κανονικότητα, θα δείτε μια μικρή κάμψη στη χρονική φρεσκάδα, αλλά δεν θα είναι κάτι δραματικό – γιατί το δραματικό το ζήσαμε την ημέρα που εφαρμόστηκε η αλλαγή και το feed φούσκωσε απότομα», είπε η Sachdeva.

Όσο για το τι θεωρεί το LinkedIn «σχετικό», ο αλγόριθμος εξετάζει πολλούς παράγοντες. Η επικαιρότητα είναι ένας. Επίσης λαμβάνεται υπόψη το ιστορικό δραστηριότητάς σας – δηλαδή τι είδους ανθρώπους ή αναρτήσεις συνηθίζετε να διαβάζετε, να σχολιάζετε ή να κοινοποιείτε. Έτσι, μπορεί κάποιος που εμφανίζεται στο feed σας να μην είναι διάσημος, αλλά να έχει σημασία για εσάς – π.χ. ο προϊστάμενός σας ή ένας παλιός συμμαθητής. Ο αλγόριθμος το λαμβάνει υπόψη. Το ίδιο ισχύει και για την τεχνογνωσία: π.χ. έχει γνώση ο σχολιαστής για τα εσωτερικά της OpenAI;

Η Sachdeva σημείωσε ότι το LinkedIn προσπαθεί να ξεχωρίσει δίνοντας σημασία σε ό,τι όντως μετρά για τους δημιουργούς περιεχομένου.

«Δεν έχει να κάνει τόσο με τα likes ή τον χρόνο παρακολούθησης ή τις αλληλεπιδράσεις», είπε. «Έχει να κάνει με το αν δημιουργείται μια ευκαιρία – είτε για εσάς είτε για αυτόν που είδε το περιεχόμενο.»

Προς αυτή την κατεύθυνση, το LinkedIn εισήγαγε πρόσφατα νέα εργαλεία ανάλυσης, που δείχνουν στους δημιουργούς πόσους followers ή προβολές προφίλ απέκτησαν από μια συγκεκριμένη ανάρτηση.

«Θέλουμε να σας δώσουμε breadcrumbs που οδηγούν στο: πήρα ένα lead, έκλεισα μια δουλειά σε event ή συν-γράφω ένα βιβλίο», είπε η Sachdeva.

Η «κατακλυσμιαία» εμφάνιση παλιότερων αναρτήσεων στο LinkedIn πιθανότατα θα μειωθεί σταδιακά, όσο τεστάρεται το ιδανικό μείγμα αλγορίθμων. (Και αν σας ενοχλεί υπερβολικά, μπορείτε πάντα να πάτε στις Ρυθμίσεις > Προτιμήσεις λογαριασμού > Προβολή προτιμώμενου feed και να επιλέξετε «Πιο πρόσφατες αναρτήσεις».)

«Θέλουμε να βρούμε τη σωστή ισορροπία», είπε η Sachdeva. «Δεν είναι ο στόχος μας να νομίζετε ότι όλα είναι από πέντε εβδομάδες πριν.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

  • Ονειρεύεσαι; Μπορείς να μάθεις δεξιότητες στον ύπνο σου, λένε επιστήμονες
  • Πώς να χτίσετε το επαγγελματικό σας brand στο LinkedIn με αυτές τις 7 απλές αλλαγές

ΖΤΕ + ΑΜΥ: Μια ισχυρή συνεργασία παίρνει σάρκα και οστά!

Η AMY είναι μια εταιρεία πληροφορικής και τεχνολογίας που για περισσότερα από 40 χρόνια έχει δημιουργήσει σχέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό. Από τη Hori και τη Wacom μέχρι την FRITZ!, την Speck και την Poynting, η AMY διαθέτει ομολογουμένως μια τεράστια γκάμα καταναλωτικών προϊόντων και B2B προϊόντων. Και παρά γεγονός ότι έχει

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Apple στη Meta

Η είδηση ήρθε ξαφνικά αλλά δεν μας εκπλήσσει τελείως. Ο Alan Dye, αντιπρόεδρος σχεδιασμού ανθρώπινων διεπαφών στην Apple, θα συνεχίσει την καριέρα του στη Meta, σύμφωνα με το Bloomberg. Ο Dye είχε καθοριστικό ρόλο στο πώς δείχνουν και λειτουργούν τα προϊόντα της Apple από τότε που ο Jony Ive έφυγε το 2019, και τώρα θα