Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Share

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.  

Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας

Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει τη θέση της εταιρείας ως μέλος της TELEKOM, ενός παγκόσμιου τηλεπικοινωνιακού Ομίλου με δυναμική παρουσία σε Ευρώπη, αλλά και Αμερική. Όπως είχε τονίσει τότε η Διοίκηση του ΟΤΕ, η ένωση των δυνάμεων της μάρκας COSMOTE με τη μάρκα TELEKOM, η αξία της οποίας ξεπερνά τα 85,3 δισ. δολάρια, συνεπάγεται την απόκτηση διεθνούς αποτυπώματος, που δημιουργεί πρόσθετη αξία για τους πελάτες της εταιρείας, τους ανθρώπους της, αλλά και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

Το CNN Greece βρέθηκε στα κεντρικά γραφεία ενός ακόμα μέλους του ομίλου TELEKOM και κατέγραψε τι πραγματικά σημαίνει να ανήκεις σε αυτή την παγκόσμια «οικογένεια». Ο λόγος για την TMobile US, που εδρεύει στο Bellevue της Washington, λίγο έξω από το Seattle. Η πρώτη εικόνα από τα HQ της εταιρείας ήταν αυτή ενός μοντέρνου, ζωντανού οικοσυστήματος. Δεν επρόκειτο για έναν απρόσωπο επαγγελματικό χώρο, αλλά για ένα περιβάλλον που προάγει τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την καινοτομία – από τις open space εγκαταστάσεις, που ευνοούν την ανταλλαγή ιδεών, έως τις υποδομές που προσφέρουν ευελιξία στους εργαζομένους.

t-mobile-5g-hub-3.jpg

Σήμερα η T-Mobile US, αποτελεί βασικό μοχλό της δυναμικής που φέρει ο όμιλος TELEKOM. Η T-Mobile US δεν είναι απλώς ένας από τους κορυφαίους παρόχους στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά ένας από τους κύριους λόγους που ο όμιλος TELEKOM – η μητρική της COSMOTE TELEKOM – βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή των τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι το 70% των εσόδων της TELEKOM, προέρχεται από τις ΗΠΑ και την T-Mobile US.

Το success story της T-Mobile US

Καθοριστική για τη σημερινή επιτυχημένη πορεία της T-Mobile US υπήρξε η ριζοσπαστική στρατηγική “Un-carrier“, που παρουσιάστηκε από την εταιρεία το 2013. Πρόκειται μεταξύ άλλων για την κατάργηση των μακροχρόνιων συμβολαίων, την απλοποίηση των προγραμμάτων και την προσφορά δωρεάν περιαγωγής. Χάρη στη στρατηγική της, η T-Mobile US έφερε επανάσταση στην αγορά και πέτυχε σημαντική αύξηση πελατών. Μόνο το 2013, η T-Mobile US απέκτησε 4,4 εκατ. νέους πελάτες. Από τότε και για 28 διαδοχικά τρίμηνα, η εταιρεία προσέθετε πάνω από 1 εκατ. νέους πελάτες ανά τρίμηνο — γεγονός που αποτελεί μοναδικό ρεκόρ στον κλάδο. Το 2020, η T-Mobile US ολοκλήρωσε έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια προσπαθειών τη συγχώνευσή της με τον πρώην ανταγωνιστή Sprint Corp., η οποία ανήκε κατά πλειοψηφία στον ιαπωνικό κολοσσό SoftBank. H συγχώνευση έδωσε στην T-Mobile US πρόσβαση στο πολύτιμο φάσμα συχνοτήτων μεσαίας ζώνης της Sprint, ιδιαίτερα στο φάσμα των 2,5 GHz, που αποτέλεσε θεμέλιο λίθο της πρωτοπορίας της στο 5G και της ραγδαίας εξέλιξής της σε ηγέτη του 5G στις ΗΠΑ. Η ανάπτυξη της T-Mobile US συνεχίστηκε το 2024, με την εξαγορά των Mint Mobile και Ultra Mobile.

Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει περισσότερους από 130 εκατομμύρια πελάτες και το μεγαλύτερο και ταχύτερο δίκτυο 5G στη χώρα. Μάλιστα, η T-Mobile US αποτελεί τον μοναδικό πάροχο στις ΗΠΑ που διαθέτει δίκτυο 5G SA (Stand-Alone).

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψή μας, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με στελέχη της T-Mobile US, όπως ο Srini Gopalan (Chief Operating Officer), o οποίος αναφερόμενος στη μετάβαση της T-Mobile US από challenger σε champion είπε: «Είναι πιο εύκολο να είσαι challenger από το να είσαι champion. Γιατί όταν είσαι challenger είναι πιο εύκολο να κάνεις τολμηρές κινήσεις και να ανέβεις. Όταν έχεις ανέβει ήδη ψηλά, είναι πιο δύσκολο να παραμείνεις.».

Ωστόσο, η πιο σημαντική του ατάκα να ήταν ότι πρέπει πάντα να θέτουμε τους κανόνες της αγοράς υπό αμφισβήτηση (το un-carrier mindset). Σημείωσε μάλιστα ότι είναι ιδιαίτερα σημαντική η ικανότητα να παραμένουμε περίεργοι, να μην εφησυχάζουμε, να μαθαίνουμε και να εξελισσόμαστε, αποδεικνύοντας τη μόνιμη ανάγκη για βελτίωση και εξερεύνηση νέων τεχνολογικών δυνατοτήτων.

Με την καινοτομία στο επίκεντρο

Χάρη και σε αυτό το mindset, μέσα σε δώδεκα χρόνια, η T-Mobile US μετατράπηκε από έναν λιγότερο γνωστό παίκτη της αμερικανικής αγοράς σε κορυφαίο πάροχο, που επενδύει στρατηγικά σε τεχνολογίες αιχμής. Αξίζει να σημειωθεί ότι η T-Mobile US είναι από τους πρώτους παρόχους στον κόσμο, που εφαρμόζουν δίκτυα ραδιοπρόσβασης με τεχνητή νοημοσύνη (AI-RAN), αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη σε πραγματικό χρόνο για τη βελτιστοποίηση της κίνησης στο δίκτυο και τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης. Μέσω στρατηγικών συνεργασιών με κορυφαίες εταιρείες όπως η NVIDIA, το Google Cloud και η OpenAI, η T-Mobile US αναβαθμίζει δυναμικά το δίκτυό της και τα εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών.

Η δύναμη του global scale

t-mobilecampussunrise.jpg

Αυτή η δυναμική και τεχνογνωσία δεν μένει μόνο στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Αντιθέτως, μεταφέρεται σε όλες τις εταιρείες της TELEKOM. Αυτό οφείλεται στο μέγεθος και την παγκόσμια διάσταση του ομίλου.

Ο κ. Gopalan εξήγησε από πρώτο χέρι τι σημαίνει να είσαι μέρος ενός παγκόσμιου οικοσυστήματος όπως η TELEKOM. Όπως ανέφερε, στην Αμερική υπάρχουν 4 πάροχοι για πληθυσμό 340 εκατομμυρίων, όταν στην Ευρώπη υπάρχουν 127 πάροχοι για μικρότερο πληθυσμό. Kαι λόγω αυτού του fragmentation, η δυνατότητα της Ευρώπης για επενδύσεις στην τεχνολογία και την καινοτομία είναι μικρότερη από αυτή της Αμερικής. Γι’ αυτό το μέγεθος και το παγκόσμιο scale της TELEKOM είναι κλειδί για την καινοτομία, καθώς συνεπάγεται ικανότητα να επενδύεις στην τεχνολογία, ικανότητα να δημιουργείς συνέργειες ανάμεσα σε αγορές, και επιτρέπει την ανταλλαγή γνώσεων, ιδεών και ταλέντου. Όπως σχολιάστηκε, χάρη στο μέγεθός της, η εταιρεία έχει πρόσβαση σε συνεργασίες με παγκόσμιους κολοσσούς, όπως NVIDIA, OpenAI και Google.

COSMOTE TELEKOM: Η εγχώρια δύναμη με παγκόσμιο αποτύπωμα

Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου TELEKOM, τα οποία έγιναν ξεκάθαρα μέσα από την εμπειρία του Seattle, όπως το global scale, τα κορυφαία δίκτυα και η καινοτομία αποτυπώνονται στη στρατηγική και τις προτεραιότητες και της COSMOTE TELEKOM.

To όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη ενισχύεται από τη δύναμη και την τεχνογνωσία που διαθέτει η ΤELEKOM ως ένα παγκόσμιο telco powerhouse, αλλά και από τη δύναμη του brand της, που σύμφωνα με τη μελέτη «Brand Finance 500», αποτελεί το κορυφαίο στις τηλεπικοινωνίες.

t-mobile-campus-mobilizer.jpg

Επιπλέον, το μέγεθος της TELEKOM και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού, της δίνει τη δυνατότητα να καλλιεργεί συνεργασίες διεθνούς βεληνεκούς από τις οποίες επωφελείται όλος ο όμιλος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η συνεργασία με το Perplexity, μία AI εφαρμογή που λειτουργεί ως ψηφιακός / ΑΙ βοηθός για καθημερινές ανάγκες στο οποίο έχουν πρόσβαση οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM.

Στον τομέα της ψυχαγωγίας, η TELEKOM προχώρησε σε συνεργασία με το Netflix. Η συνεργασία αυτή, αξιοποιείται σε αρκετές εταιρείες του Ομίλου TELEKOM, μεταξύ των οποίων και ο ΟΤΕ, καθώς το Netflix διατίθεται και μέσω της streaming υπηρεσίας της COSMOTE TV.

t-mobile-5g-hub-4.jpg

Το MagentaONE στη διάθεση του πελάτη

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία και η αντιμετώπιση του πελάτη ως μέλος της οικογένειας TELEKOM, είναι στο DNA όλου του Ομίλου, και «μεταφράζεται» σε αποκλειστικά προνόμια και οφέλη.

Ένα τέτοιο χαρακτηριστικό παράδειγμα της παγκόσμιας στρατηγικής που υλοποιείται και στη χώρα μας είναι το MagentaONE. Πρόκειται για μια ενοποιημένη πρόταση που συνδυάζει τηλεπικοινωνιακές και μη υπηρεσίες (σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, ασφαλιστικές υπηρεσίες, έξυπνο σπίτι κ.ά.). Ειδικότερα, ανάλογα με τις συνδέσεις που συνδυάζει, ο πελάτης κερδίζει εκπτώσεις σε προγράμματα σταθερής, κινητής, δωρεάν λεπτά ομιλίας στα καρτοκινητά κ.α. Θα έλεγε κανείς ότι πρόκειται για τοπική εφαρμογή του «un-carrier mindset» που απογείωσε την T-Mobile στις ΗΠΑ και το οποίο βασίζεται στην απλοποίηση, την προσβασιμότητα και την προσαρμογή στις πραγματικές ανάγκες του πελάτη.

Εν κατακλείδι, το ταξίδι στο Seattle και στον κόσμο της TMobile, ήταν μια εμβάθυνση σε έναν παγκόσμιο οργανισμό που καθορίζει το μέλλον των τηλεπικοινωνιών. Και το πιο σημαντικό; Η COSMOTE TELEKOM είναι μέρος αυτού του μέλλοντος.