Έρευνα αποκαλύπτει ότι τέσσερις στους δέκα θα εγκατέλειπαν τα social media

Related

Η Google ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη Gemini στους χάρτες της για πιο έξυπνη πλοήγηση

Λογότυπο της Google / REUTERS / Steve Marcus Η πλοήγηση στο Google Maps περνά σε άλλη διάσταση. Με το Gemini, τον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης της, η Google μετατρέπει την εφαρμογή σε έναν πραγματικό «συνοδηγό» στη διαδρομή, ικανό να καταλαβαίνει σύνθετα αιτήματα, να προβλέπει προβλήματα στην κυκλοφορία και ακόμη και να σας βοηθά να οργανώνετε την

Το νέο προϊόν της Apple που κοστίζει σχεδόν 230 δολάρια και έχει κάνει τα social media να πάρουν «φωτιά»

Αν πιστεύατε ότι η Apple είχε ήδη κυκλοφορήσει κάθε πιθανό αξεσουάρ για το iPhone, ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε. Η αμερικανική εταιρεία συνεργάστηκε με τον διάσημο ιαπωνικό οίκο μόδας Issey Miyake για να παρουσιάσει το «iPhone Pocket» -μια μοντέρνα «τσέπη» που επιτρέπει στους χρήστες να φορούν και να μεταφέρουν το κινητό τους με στυλ. Η

WhatsApp: Αυστηρότεροι κανόνες από την ΕΕ αλλάζουν το ψηφιακό τοπίο

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 19:46 SHARE Η Ευρωπαϊκή Ένωση επιβάλλει αυστηρότερους κανόνες στο WhatsApp, εντάσσοντάς το στις πολύ μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες με αυξημένες υποχρεώσεις εποπτείας και διαφάνειας. Η υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp της Meta Platforms Inc. θα βρεθεί αντιμέτωπη με αυστηρότερους κανόνες στο πλαίσιο των κανονισμών εποπτείας περιεχομένου της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς εντείνεται ο έλεγχος των

Αιφνιδιασμός από τη Softbank: Πούλησε το μερίδιο της στην Nvidia έναντι 5,83 δισ. δολαρίων

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 19:31 SHARE Nvidia CEO Jensen Huang (L) and the CEO of the SoftBank Group Masayoshi Son pose during an AI event in Tokyo on November 13, 2024. (Photo by JIJI PRESS / AFP) / Japan OUT Photo: AFP Μετά από μια περίοδο εντυπωσιακών κερδών, η ιαπωνική εταιρεία προετοιμάζεται για μεγάλα projects AI

Κάνει η Τεχνητή Νοημοσύνη τεμπέληδες τους μαθητές; Ο Μαρκ Κιούμπαν έχει την απάντηση

Κάνει η Τεχνητή Νοημοσύνη τεμπέληδες τους μαθητές; Ο Μαρκ Κιούμπαν έχει την απάντηση FORTUNE GREECE 11/11/2025, 18:46 SHARE epa11199308 US billionaire Mark Cuban walks outside the West Wing following meetings at the White House in Washington, DC, USA, 04 March 2024. EPA/MICHAEL REYNOLDS Photo: Φωτ. Προσωπικού Αρχείου Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί φοβούνται ότι η τεχνητή νοημοσύνη

Είσαι αρκετά γενναίος για να μπεις στη σπηλιά που ένας σπηλαιολόγος υπέστη τον πιο τρομακτικό θάνατο που μπορεί να φανταστεί κανείς;

Περισσότερα από 16 χρόνια μετά τον φρικτό θάνατο του 26χρονου σπηλαιολόγου Τζον Τζόουνς, ο οποίος πέθανε «με τον πιο τρομακτικό τρόπο που μπορεί να φανταστεί κανείς» αφού παγιδεύτηκε για 27 ώρες στην περιβόητη σπηλιά Nutty Putty, η ιστορία του ζωντανεύει ξανά μέσα από την εικονική πραγματικότητα. Μετά τον θάνατό του, οι αρχές ανατίναξαν το σημείο

Το «στοίχημα του αιώνα» στην τεχνητή νοημοσύνη: Ποιος θα πληρώσει τα 1,5 τρισ. δολάρια για νέα data centers;

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 13:16 SHARE Σύμφωνα με τη JPMorgan, τα επόμενα πέντε χρόνια οι hyperscalers θα χρειαστούν 1,5 τρισ. δολάρια σε νέες εκδόσεις ομολόγων για να χρηματοδοτήσουν την παγκόσμια έκρηξη των data centers. Η JPMorgan Chase & Co. προειδοποιεί πως η εκρηκτική ανάπτυξη των εταιρειών τεχνητής νοημοσύνης θα απαιτήσει τεράστιες κεφαλαιακές ανάγκες, με την αγορά

Business Monitor: Η Dell χαρτογραφεί το ψηφιακό μέλλον της Ελλάδας

FORTUNE GREECE 11/11/2025, 11:15 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη παύει να είναι θεωρία και γίνεται πράξη με την Ελλάδα να επενδύει σε υποδομές, δεδομένα και ανθρώπους που τη φέρνουν στο κέντρο της ψηφιακής εποχής. Στο εντυπωσιακό Experience Centre στο Ελληνικό, η Dell Technologies πραγματοποίησε την εκδήλωση «Innovate with Data, Accelerate with AI», συγκεντρώνοντας στο ίδιο τραπέζι

Η εικονική πραγματικότητα νικά τη ναυτία: Πώς η τεχνολογία VR μπορεί να κάνει τα ταξίδια στο διάστημα πιο άνετα

Η ναυτία στο διάστημα είναι μια από τις πιο δυσάρεστες -και συχνές- παρενέργειες που αντιμετωπίζουν οι αστροναύτες. Περίπου οι μισοί από όσους ταξιδεύουν εκτός Γης εμφανίζουν συμπτώματα ζάλης, αποπροσανατολισμού και στομαχικής αναστάτωσης, σε αυτό που οι ειδικοί αποκαλούν «σύνδρομο προσαρμογής στο διάστημα». Και το πρόβλημα δεν σταματά εκεί: όταν οι αστροναύτες επιστρέφουν στη Γη, ο

Πώς ο Σαμ Άλτμαν φιλοδοξεί να κάνει την OpenAI «εταιρεία για τα πάντα»

FORTUNE GREECE 10/11/2025, 18:31 SHARE WASHINGTON DC, UNITED STATES - MAY 8: CEO of OpenAI Sam Altman testifies during the Senate Commerce, Science and Transportation Committee hearing titled 'Winning the AI Race: Strengthening U.S. Capabilities in Computing and Innovation,' in Washington, DC, United States on Thursday, May 8, 2025. Celal Gunes / Anadolu (Photo by

Το τέλος του email και η νέα εποχή της εργασίας για τη Γενιά Άλφα

H φωνητική τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να κυριαρχήσει έως το 2028, καθιστώντας την πληκτρολόγηση παρωχημένη. Έως το 2028, η φωνητική τεχνητή νοημοσύνη θα αντικαταστήσει την πληκτρολόγηση, καθιστώντας τα emails παρελθόν για τη Γενιά Άλφα. Η νέα γενιά εργαζομένων θα χρησιμοποιεί φωνητικά μηνύματα και υπαγόρευση, καθώς η ομιλία ταιριάζει περισσότερο στον φυσικό τρόπο σκέψης. Αν και η

Goldman Sachs: Γιατί δεν είμαστε σε φούσκα Τεχνητής Νοημοσύνης

FORTUNE GREECE 10/11/2025, 16:30 SHARE epa07508160 (FILE) - A view of the Goldman Sachs desk at the New York Stock Exchange in New York, New York, USA, 18 January 2019 (reissued 15 April 2019). Goldman Sachs on 15 April 2019 reported their 1st quarter 2019 results, saying their quarterly profit dropped 20 per cent. EPA/JUSTIN

Share

Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι σχεδόν τέσσερις στους δέκα χρήστες του Διαδικτύου θα εγκατέλειπαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εάν αυτό τους διασφάλιζε παντοτινή ιδιωτικότητα των δεδομένων τους.

Πιο συγκεκριμένα, η πρόσφατη έκθεση της Kaspersky «The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?» αποκάλυψε ότι τέσσερις στους δέκα (38%) καταναλωτές θα διέγραφαν τους λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης τους αν αυτό τους διασφάλιζε ότι τα δεδομένα τους θα παραμείνουν ιδιωτικά για το υπόλοιπο της ζωής τους.

Οι φόβοι που σχετίζονται με την προστασία της ψηφιακής ιδιωτικότητας έχουν προκαλέσει στους καταναλωτές περισσότερο άγχος σε σχέση με τη χρήση και τη διανομή των προσωπικών τους πληροφοριών στο διαδίκτυο. Η έρευνα τονίζει το πως και το γιατί οι προσωπικές πληροφορίες των καταναλωτών γίνονται απίστευτα σημαντικές για τους ίδιους.

Οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, το Instagram ή το Twitter αποτελούν σημαντικό κομμάτι της ζωής μας και σύμφωνα με την έκθεση της Kaspersky, το 82% των ανθρώπων τις χρησιμοποιούν. Ως αντάλλαγμα για μερικά δεδομένα των χρηστών τους, οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης προσφέρουν στους ανθρώπους την ευκαιρία να εκφράσουν τους εαυτούς τους, να επικοινωνήσουν με τους φίλους και τις οικογένειες τους, όπως επίσης και να ανακαλύψουν ειδήσεις, ιδέες και τάσεις χωρίς καν να εγκαταλείψουν το σπίτι τους.

Ωστόσο, παρά τα διάφορα οφέλη, κάποιοι θα αποσύρονταν από τα social media αν αυτό θα βοηθούσε στην ανάκτηση της ψηφιακής τους ιδιωτικότητας μια για πάντα.

Ο ένας στους δέκα (12%) που προσφέρει ελεύθερα τις προσωπικές του πληροφορίες για να γραφτεί σε παιχνίδια κουίζ (π.χ. με ποιον διάσημο μοιάζεις ή πιο είναι το αγαπημένο σου γεύμα), δεν θα μπορεί να το κάνει πια. Ωστόσο, μπορεί να είναι ακόμη πιο προβληματικό για το 58% που δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιεί τα στοιχεία σύνδεσής του στα social media για να ταυτοποιήσει τον εαυτό του γρήγορα και πρακτικά σε διάφορα websites και υπηρεσίες.

Ίσως ακόμη πιο παράδοξο είναι το γεγονός ότι σε μία εποχή που ο αριθμός των χρηστών κινητής τηλεφωνίας αυξάνεται κατά 2% έτος με έτος, ένας στους πέντε (19%) θα ήταν έτοιμος να αποχαιρετήσει εντελώς το ακουστικό του έτσι ώστε να εξασφαλίσει πως τα δεδομένα του παραμένουν ιδιωτικά για το υπόλοιπο της ζωής του.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σήμερα βρίσκονται σε ένα στάδιο όπου η ποιότητα της εμπειρίας του χρήστη βασίζεται έντονα σε έναν μεγάλο αριθμό προσωπικών πληροφοριών. Είτε αυτές αφορούν οικονομικά ζητήματα, πληροφορίες τοποθεσίας, αγοραστικά μοτίβα, προτιμήσεις φαγητού ή την κατάσταση των διαπροσωπικών τους σχέσεων. Οπότε, ίσως δεν αποτελεί έκπληξη ότι ένα νοσταλγικό συναίσθημα παντοτινά χαμένων πληροφοριών μπορεί να έρθει στο προσκήνιο.

Δυστυχώς, ακόμη και η θυσία ολόκληρης της παρουσίας σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν θα ήταν αρκετή για να προστατέψει την ψηφιακή ιδιωτικότητα. Είναι μία διαδικασία, και όχι μία συμφωνία που μπορείτε να διαπραγματευτείτε άπαξ.

Προκειμένου να διατηρήσετε την ψηφιακή σας ιδιωτικότητα ασφαλή, η Kaspersky συνιστά να ακολουθήσετε μερικά απλά βήματα:

• Προσπαθείτε να ελέγχετε τακτικά τις ρυθμίσεις ασφάλειας και επιλέξτε δύσκολους κωδικούς πρόσβασης για τους λογαριασμούς σας


• Μην ανοίγετε ή αποθηκεύετε άγνωστα αρχεία, καθώς μπορεί να είναι κακόβουλα.


• Μην ξεγελιέστε από ύποπτους ανθρώπους που υπόσχονται τιμαλφή ως αντάλλαγμα για τα προσωπικά σας δεδομένα και μην μοιράζεστε υπερβολικά πολλές λεπτομέρειες σας.


• Μην χρησιμοποιείτε τον ίδιο κωδικό για περισσότερα από ένα website ή υπηρεσία.


• Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε αξιόπιστες λύσεις ασφαλείας συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών που ελαχιστοποιούν το ρίσκο της ιδιωτικής παραβίασης

Router AVM Fritzbox 7590 αγορασμένο από Cosmote

Πωλείται σε άριστη κατάσταση το router Fritzbox 7590. Αγοράστηκε από την Cosmote και συνοδεύεται με το κουτί, τα παρελκόμενά του και την απόδειξη αγοράς. Έχει υπόλοιπο εγγύησης 4 χρόνια από την επίσημη αντιπροσωπεία. Πωλείται λόγω αλλαγής τεχνολογίας σε starlink. Περιοχή: Περιστέρι Τιμή τελική.

Cosmote Grow Your Business: Επιστρέφει σε μορφή online ασύγχρονα

Ασύγχρονα με τη μορφή online επιστρέφει για τρίτη συνεχή χρονιά το δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για επιχειρήσεις, Cosmote Grow Your Business – Certification Program. Τo πρόγραμμα, με τη μορφή βιντεοσκοπημένων online μαθημάτων πλέον, απευθύνεται σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, τους εργαζομένους τους και τους ελεύθερους επαγγελματίες και απαντά στην ανάγκη τους για εκπαίδευση και