Το 79% των εταιρειών θέλει να ξέρει ποιος κρύβεται πίσω από μια ψηφιακή επίθεση

Related

Το WNBA κάνει τζάμπολ στην COSMOTE TV – Δωρεάν το Λίμπερτι-Έισις

Το κορυφαίο γυναικείο πρωτάθλημα μπάσκετ γυναικών του κόσμου, το WNBA, κάνει τζάμπολ και αυτή τη σεζόν στην COSMOTE TV. Δείτε ζωντανά τον αγώνα ανάμεσα στις πρωταθλήτριες του 2024 Νιου Γιορκ Λίμπερτι και τις Λας Βέγκας Έισις, το Σάββατο (17/5) στις 20:00:

Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: 4ήμερο δωρεάν δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων 

Δωρεάν δράσεις και ξεναγήσεις για μικρούς και μεγάλους διοργανώνει, για μία ακόμη χρονιά, το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Τηλεπικοινωνιών (17/05) και της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων (18/05). Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν από την Παρασκευή 16 Μαΐου έως και τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025, και θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, διαδραστικά παιχνίδια, ομαδικές

ΟΟΣΑ: Η Ελλάδα στην τελευταία θέση για τις συνδέσεις ασύρματου internet (FWA)

Μια πρακτική και οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση, ιδίως σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές όπου η πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας συνδεσιμότητα μπορεί να είναι δύσκολη. Η Ελλάδα βρέθηκε στην τελευταία θέση των χωρών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Σταθερότητας για τις συνδέσεις σταθερής ασύρματης πρόσβασης (FWA), στο σύνολο των σταθερών ευρυζωνικών συνδρομών. Σύμφωνα με έκθεση του ΟΟΣΑ (με

Παγκόσμιο «μαύρο» για το Fortnite στο iOS της Apple – Η σύγκρουση με την Epic Games

FORTUNE GREECE 16/05/2025, 16:24 epa08621917 The Fortnite app icon displayed on an iPhone in Miami, Florida, USA, 24 August 2020. US tech giant Apple and game developer Epic Games are in a dispute over the distribution of income from in-app purchases of the game Fortnite. EPA/CRISTOBAL HERRERA-ULASHKEVICH Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ «Εκτός λειτουργίας παγκοσμίως μέχρι να το

Πρώην διαιτητής SL1 πουλούσε «μαύρες κάρτες» Nova-Cosmote!

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 16/05/2025, 13:23 Πρώην διαιτητής της Super League 1 βρίσκεται μεταξύ των εμπλεκομένων σε μεγάλο κύκλωμα πειρατικής συνδρομητικής τηλεόρασης, όπως αναφέρει η Δίκη! Η… εξειδίκευσή του; Τα κανάλια αθλητικού περιεχομένου! Το κύκλωμα είχε έδρα την Άρτα, δρούσε στη Δυτική Ελλάδα και το εξάρθρωσε η Ελληνική Αστυνομία. Αποδείχτηκε ότι έστησε ολόκληρο δίκτυο διανομής διαδικτυακών

Bloomberg: Η Ελλάδα θέλει ηλικιακούς περιορισμούς σε Facebook και X

FORTUNE GREECE 16/05/2025, 14:24 A blue verification checkmark on Facebook page on Facebook displayed on a laptop screen and Facebook logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Poland on February 19, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP

Cosmote Telecom: Η νέα «οικογένεια» πακέτων που φέρνει διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό – KEFALONITIS – Το online περιοδικό για την Κεφαλονιά

Η Cosmote Telekom εγκαινιάζει μια νέα εποχή στο τηλεπικοινωνιακό τοπίο, παρουσιάζοντας το MagentaONE — μια «οικογένεια» προϊόντων και υπηρεσιών που σηματοδοτεί την αρχή συνεργιών με τη μητρική Telekom και στοχεύει σε σημαντική διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Το νέο πακέτο αντικαθιστά το προηγούμενο Cosmote One, προσφέροντας εκτενέστερο φάσμα προσφορών και προνομίων για τους πελάτες οικιακών υπηρεσιών.

Δυτική Ελλάδα: Πρώην διαιτητής της Super League πουλούσε «μαύρες κάρτες» Nova-Cosmote

Πρώην διαιτητής της Super League 1 βρίσκεται μεταξύ των εμπλεκομένων σε μεγάλο κύκλωμα πειρατικής συνδρομητικής τηλεόρασης, όπως αναφέρει η Δίκη! Η… εξειδίκευσή του; Τα κανάλια αθλητικού περιεχομένου! Το κύκλωμα είχε έδρα την Άρτα, δρούσε στη Δυτική Ελλάδα και το εξάρθρωσε η Ελληνική Αστυνομία. Αποδείχτηκε ότι έστησε ολόκληρο δίκτυο διανομής διαδικτυακών κλειδιών για αποκωδικοποιητές στο ευρύ πελατολόγιο που ανέπτυξε.

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

Το MagentaO NE, ένας «κόσμος» προϊόντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέλη για όλους, έρχεται από την COSMOTE TELEKOM. Το MagentaONE απευθύνεται σε όλους τους οικιακούς πελάτες της εταιρείας, οικογένειες, νέους, αλλά και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, και για πρώτη φορά, συνδέει τα τηλεπικοινωνιακά και τα μη τηλεπικοινωνιακά προϊόντα: σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση

Cosmote Telekom: Πώς χτίζει την επόμενη μέρα- Το νέο MagentaONE

Σε μία πρώτη κίνηση η Cosmote Telekom φερνει επίσημα το όνομα Magenta στην ελληνική αγορά. To Magenta One, που παρουσιάστηκε χθες αποτελεί, βέβαια, μόνο την αρχή, με τα στελέχη της επιχείρησης να δηλώνουν ότι θα ακολουθήσουν τόσο υπηρεσίες όσο και προϊόντα, τα οποία θα ενισχύσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας σε μια αγορά που

16 Μαίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Αναλυτικά οι μεταδόσεις : 14:30 ΑΝΤ1+ Formula 1 GP Emlia Romagna, Practice 1 16:15 COSMOTE SPORT 1 HD Ώρα Τελικού Κύπελλο Ελλάδος Συνέντευξη Τύπου 16:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 2025 Ρώμη (1ος Ημιτελικός) 18:00 ΑΝΤ1+ Formula 1 GP Emlia Romagna, Practice 2 18:55 COSMOTE SPORT 3 HD Αλ Φατέχ – Αλ Χιλάλ

COSMOTE TELEKOM: Πώς το MagentaONE αλλάζει τα δεδομένα, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του χρήστη

Όσα περισσότερα συνδέεις, τόσα περισσότερα κερδίζεις. Με μια κίνηση … ματ η COSMOTE TELEKOM συνδέει για πρώτη φορά σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση και έξυπνο σπίτι κάτω από το MagentaONE, δημιουργώντας έναν «κόσμο» προϊόντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέλη για όλους. Επί της ουσίας το MagentaONE, αντικαθιστά το COSMOTE ONE, και αποτελεί

HUAWEI WATCH FIT 4 Pro: Το smartwatch που «ακούει» το σώμα σου και καταλαβαίνει όσα αγνοείς

Η ευεξία δεν μετριέται μόνο σε βήματα και θερμίδες. Μετριέται στο πώς νιώθεις όταν σταματάς να μετράς. Στο αν κοιμάσαι καλά. Αν το σώμα σου αναρρώνει. Αν το μυαλό σου ηρεμεί. Κι εκεί, κάπου ανάμεσα στην ένταση της καθημερινότητας και την ανάγκη για φροντίδα, μπήκε στη ζωή μου το HUAWEI WATCH FIT 4 Pro. Δεν

Cosmote: Ξεκλειδώνει τις συνέργειες με την Telecom κι ενισχύει τις θυγατρικές

Τα σχέδια και οι συνέργειες της Cosmote – Telekom μετά το νέο MagentaONE. Η πορεία των payzy, Cosmote Insurance και ΒΟΧ και το αποτύπωμα τους στην αγορά. Τη βεντάλια συνεργασιών που ξεκινά με την αφορμή της μετονομασίας της Cosmote σε Cosmote Telekom αρχίσει να ξεδιπλώνει ο ΟΤΕ, παρουσιάζοντας το πρώτο προϊόν που φέρει επίσημα το

Cosmote Telekom: Νέα υπηρεσία MagentaONE – Η πρώτη μετά το rebranding – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Η Cosmote Telekom ανακοίνωσε το MagentaONE, την πρώτη της νέα υπηρεσία που «γεννήθηκε» μετά το rebranding και την στενότερη συνεργασία με την μητρική Telekom. Υπενθυμίζεται ότι το brand Magenta αποτελεί διεθνώς κατοχυρωμένη εμπορική ονομασία, μαζί με το αντίστοιχο χρώμα, της Telekom. Ουσιαστικά, το MagentaONE αποτελεί μία αναβαθμισμένη εκδοχή του προγενέστερου CosmoteONE προσφέροντας παράλληλα περισσότερα οφέλη

Share

Έρευνα της Kaspersky Lab δείχνει ένα εμφανές χάσμα μεταξύ των προληπτικών μέτρων που οι υπεύθυνοι για τη λήψη αποφάσεων στον τομέα της Πληροφορικής από ευρωπαϊκούς οργανισμούς ισχυρίζονται ότι λαμβάνουν και των μέτρων που ισχύουν πραγματικά.

Συγκεκριμένα, ενώ το 83% συμφωνεί ότι πράγματι λαμβάνονται μέτρα για την αποφυγή ψηφιακών επιθέσεων, μόνο το 41% παρέχει εκπαίδευση ασφάλειας σε όλους τους εργαζομένους και μόνο το 53% πιστεύει ότι ο οργανισμός του διαθέτει ισχυρές πολιτικές ασφάλειας. Η πλειονότητα των υπεύθυνων για τη λήψη αποφάσεων στον τομέα της Πληροφορικής εκφράζει επίσης το ενδιαφέρον της για την εξεύρεση του ποιος κρύβεται πίσω από μία επίθεση, σε περίπτωση που ο οργανισμός τους παραβιαστεί, με σχεδόν το 80% να συμφωνεί ότι θα ήθελε να μάθει την ταυτότητα του δράστη. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Kaspersky Lab μεταξύ των υπεύθυνων για τη λήψη αποφάσεων στον τομέα της Πληροφορικής από ευρωπαϊκούς οργανισμούς σε έξι χώρες: τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ιταλία, την Ισπανία και τη Ρουμανία.

Το χάσμα μεταξύ αντίληψης και πραγματικότητας


Το γεγονός ότι η ψηφιακή ασφάλεια έχει κερδίσει τη θέση της στην ημερήσια διάταξη τα τελευταία χρόνια, βοηθά τις εταιρείες να αποκτήσουν μεγαλύτερη επίγνωση των πολύπλοκων ζημιών που μπορεί να τους προκαλέσει μια ψηφιακή επίθεση. Σύμφωνα με την τελευταία μας έρευνα, ένας στους δύο υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στον τομέα της Πληροφορικής (51%) θα δυσκολευόταν να εκτιμήσει τις συνολικές απώλειες μετά από μία ψηφιακή επίθεση, καθώς αντιλαμβάνεται ότι ο αντίκτυπος είναι ευρέως διαδεδομένος και περιλαμβάνει απώλεια φήμης. Τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο (62%), ακολουθούμενο από την Ισπανία (54%). Ταυτόχρονα, το 57% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων στον τομέα της Πληροφορικής γνωρίζει ότι οι επιτιθέμενοι βελτιώνουν συνεχώς τα εργαλεία και τις τακτικές τους, ενώ αισθάνεται ότι είναι εύκολο για τους επιδρομείς του κυβερνοχώρου να εκτελούν τις επιθέσεις τους χωρίς να αφήνουν ενδείξεις ως προς την ταυτότητά τους.

Σύμφωνα με την έρευνα, όταν γίνεται μία ψηφιακή επίθεση, το 79% των υπευθύνων λήψης αποφάσεων στον τομέα της Πληροφορικής θα ήθελε να μάθει ποιος ήταν πίσω από την επίθεση. Ωστόσο, το 68% αυτών πιστεύει επίσης ότι είναι πολύ σπάνιο οι ψηφιακοί επιτιθέμενοι να συλληφθούν και να προσαχθούν ενώπιον της δικαιοσύνης.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι υπάρχει ένα χάσμα μεταξύ της αυτοπεποίθησης που έχουν οι επιχειρήσεις ότι θα μπορούσαν να σταματήσουν ψηφιακές επιθέσεις και των προληπτικών μέτρων που πράγματι λαμβάνουν. Πάνω από ένας στους δύο ερωτηθέντες (53%) συμφωνούν ότι ο οργανισμός τους μπορεί να σταματήσει αποτελεσματικά όλες τις ψηφιακές επιθέσεις στην περίμετρό τους και η συντριπτική πλειονότητα – 83% – ισχυρίζεται ότι ο οργανισμός τους λαμβάνει μέτρα για την πρόληψη ψηφιακών περιστατικών. Ωστόσο, αν μπούμε σε λεπτομέρειες, τα πράγματα αλλάζουν δραματικά. Παρόλο που το 53% των υπεύθυνων λήψης αποφάσεων στον τομέα της Πληροφορικής συμφωνεί ότι ο οργανισμός του έχει ισχυρές πολιτικές ασφάλειας, μόνο τέσσερις στις δέκα ευρωπαϊκές επιχειρήσεις (41%) παρέχουν κατάρτιση σε θέματα ψηφιακής ασφάλειας σε όλους τους εργαζομένους. Δυστυχώς, έχουμε δει αρκετές φορές τεράστια διαφορά μεταξύ της γραπτής και της πραγματικής πολιτικής ασφάλειας ώστε να είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ότι η θέσπιση πολιτικών ασφάλειας χωρίς κατάλληλη και τακτική εκπαίδευση είναι πρακτικά άχρηστη.

Ο αριθμός των οργανισμών που παρέχουν κατάρτιση στον τομέα της ψηφιακής ασφάλειας στα τμήματα Πληροφορικής είναι ελαφρώς υψηλότερος από εκείνους που παρέχουν κατάρτιση σε όλους τους εργαζομένους: 43% έναντι 41%. Ωστόσο, αυτό δεν αρκεί, καθώς προηγούμενες έρευνες έδειξαν ότι σχεδόν τα μισά (46%) από τα περιστατικά στον κυβερνοχώρο το 2017 προκλήθηκαν από υπαλλήλους – οι περισσότεροι από τους οποίους εργάζονταν σε τμήματα εκτός της Πληροφορικής.

Περισσότερη πληροφόρηση, καλύτερα προετοιμασμένοι για τη μάχη με τους εισβολείς

Μια θετική πτυχή που επισημάνθηκε από την έρευνα είναι ότι σχεδόν το ένα τρίτο των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων προσφεύγει σε αναφορές πληροφόρησης απειλών (30%), γεγονός που υποδηλώνει ότι όλο και περισσότεροι υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων στον τομέα πληροφορικής αντιλαμβάνονται τη σημασία του να είναι σε θέση οι ομάδες ΙΤ να βασίζονται σε υψηλής ποιότητας πληροφόρηση απειλών προκειμένου να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι να ανταποκριθούν στο περιστατικό.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της Kaspersky Lab σε έξι χώρες – Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ρουμανία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο – από την Arlington Research. 300 συνεντεύξεις πραγματοποιήθηκαν σε κάθε χώρα, 1.800 συνολικά. Το δείγμα αποτελούνταν από υπεύθυνους λήψης αποφάσεων από ισόποση διάσπαση μικρομεσαίων με 2 – 499 υπαλλήλους και μεγάλων επιχειρήσεων (500+ εργαζόμενους).