Έρευνα για τα ηλεκτρικά πατίνια: 1 στους 2 τα χρησιμοποιεί αντί αυτοκινήτου, 4 στους 5 είναι άνω των 27 ετών

Related

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής 19 Απριλίου

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Όλες οι οικιακές συσκευές μετατρέπονται σε έξυπνα διασυνδεδεμένες με οθόνες με ενημέρωση στο χρήστη

Τον τρόπο που η διασύνδεση μεταξύ πολλαπλών συσκευών, αλλά και τα χαρακτηριστικά των εντοιχισμένων προϊόντων, θα αλλάξουν την καθημερινή ζωή στο σπίτι παρουσιάζει η Samsung Electronics στην EuroCucina 2024 στο Μιλάνο, που είναι από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Οι έξυπνες διασυνδεδεμένες οικιακές συσκευές, όπως επισημαίνεται μεταξύ άλλων, διαθέτουν το SmartThings 3D Map…

Η Samsung Electronics παρουσιάζει το συνδεδεμένο τρόπο ζωής και τις νέες εντοιχισμένες συσκευές στην EuroCucina 2024

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε την παρουσίαση της νέας premium κουζίνας και του νέου τρόπου ζωής που φέρνει στην EuroCucina 2024. Η εκδήλωση, που πραγματοποιείται στο Μιλάνο από τις 16 έως τις 21 Απριλίου στο Rho Fiera Milano, είναι μία από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις για την κουζίνα. Κατά τη διάρκειά της, η Samsung…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (19-04-2024)

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις…

Ξεκίνησε η διάθεση των εισιτηρίων για συνέδρους και επισκέπτες στην eCommerce & Digital Marketing Expo SE Europe 2024

 Verticom, διοργανώτρια της eCommerce & Digital Marketing Expo Southeastern Europe 2024, ανακοίνωσε ότι τα εισιτήρια της διοργάνωσης είναι διαθέσιμα για τους επισκέπτες της έκθεσης, καθώς και για τους συνέδρους, που θέλουν να παρακολουθήσουν τα διεθνή συνέδρια. Το γεγονός τής χρονιάς για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ψηφιακό Μάρκετινγκ στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, θα πραγματοποιηθεί από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η μεγάλη μάχη της ομάδας Νέων του Ολυμπιακού κόντρα στην Ναντ για τα ημιτελικά του UEFA Youth League, ο αγώνας του Παναθηναϊκού με το Περιστέρι για το TOP-6 της Basket League και η αναμέτρηση του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Φακούντο Ντίας Ακόστα για τα προημιτελικά του Barcelona Open, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της…

9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη στο μικροσκόπιο

Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις του μετασχηματισμού που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τομή της με την Κυβερνοασφάλεια βρέθηκαν στο επίκεντρο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, και συγκεκριμένα σε συζήτηση όπου συμμετείχε η Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Μαρία Σκάγκου, καθώς και ο νέος διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Μιχάλης Μπλέτσας. Όπως τόνισε…

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Η «Φόνισσα» σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Η ταινία που αποτελεί μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV εκτυλίσσεται σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900. Πρωταγωνίστρια της…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Η Huawei διοργάνωσε διάσκεψη για τους Ευρωπαίους εταίρους της

Η Huawei, κορυφαία εταιρεία στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), διοργάνωσε το πρώτο Huawei European Partner Conference 2024, στις 10-11 Απριλίου στο Κόμο της Ιταλίας, με προσκεκλημένους συνεργάτες της από όλη την Ευρώπη. Το συνέδριο με τίτλο «Grow Together, Win the Future» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1000 Ευρωπαίοι εταίροι. Στο πλαίσιο του συνεδρίου έγιναν παρουσιάσεις…

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στα “Μυστικά του Ολύμπου”

Με υψόμετρο 2.917 μέτρων, ο Όλυμπος είναι η υψηλότερη κορυφή βουνού στην Ελλάδα. Σήμερα, είναι διάσημος για την εξαιρετική βιοποικιλότητα και πλούσια χλωρίδα του, ενώ παραμένει το πιο δημοφιλές βουνό της Ελλάδας για πεζοπόρους, ορειβάτες και αναρριχητές, προσελκύοντας κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον πλανήτη, που θέλουν να ανακαλύψουν το μυθικό βουνό. Αυτοί οι…

Share

Τα ηλεκτρικά πατίνια ή e-scooters, όπως είναι παγκοσμίως γνωστά, σχεδόν μονοπωλούν το ενδιαφέρον το τελευταίο διάστημα και στη χώρα μας, καθώς όλο και περισσότεροι κάτοικοι αστικών κέντρων, αλλά και επαρχίας, τα επιλέγουν για τις μετακινήσεις τους. Σε συνδυασμό με την έλευση των εταιρειών ενοικίασης e-scooters Lime και Hive στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, η δημοσιότητα που λαμβάνει αυτό το νέο μέσο ατομικής μετακίνησης αυξήθηκε σημαντικά, μαζί με το ενδιαφέρον των πολιτών, αλλά και τις αντιδράσεις και τη επιφύλαξή τους.

Σας έχουμε παρουσιάσει ήδη τα ηλεκτρικά πατίνια Lime και το πως λειτουργούν αλλά και το δημοφιλές Xiaomi M365 e-scooter και σήμερα σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα μιας σημαντικής έρευνας που διεξήχθη μεταξύ των μελών της μεγαλύτερης ομάδας κατόχων e-scooters στην Ελλάδα, τα οποία αποκαλύπτουν πολλά για τον τρόπο χρήσης τους, τις ανάγκες που καλύπτουν αλλά και τη νοοτροπία των χρηστών τους. Άκρως σημαντικά καθώς το ζήτημα των e-scooters είναι υπό διαβούλευση από τους αρμόδιους φορείς, ώστε να δημιουργηθεί ένα κατάλληλο θεσμικό πλαίσιο που να επιτρέψει την ένταξή τους στους δρόμους της χώρας μας με ασφάλεια για τους χρήστες αλλά και όλους τους υπόλοιπους κατοίκους.

53902789_10218963453023058_8562010801995513856_o

Συνολικά 139 χρήστες e-scooter συμμετείχαν στην έρευνα και παρ’ότι ο αριθμός φαντάζει μικρός, είναι αντιπροσωπευτικός καθώς η συντριπτική τους πλειονότητα το χρησιμοποιεί σε καθημερινή βάση για μετακινήσεις από και προς τη δουλειά και όχι για διασκέδαση. Πάμε να δούμε τις απαντήσεις τους αναλυτικά:

Το 81,3% των ερωτηθέντων είναι ιδιοκτήτες e-scooter αλλά πιθανόν περιστασιακά να χρησιμοποιούν και τα ενοικιαζόμενα e-scooters σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη, ενώ από το υπόλοιπο 18,7%, ορισμένοι δήλωσαν πως έχουν ήδη ποδήλατο ή ηλεκτρικό ποδήλατο και ενδιαφέρονται για την απόκτηση e-scooter. 2 στους 3 κατόχους το απέκτησαν το τελευταίο 6μηνο ενώ μόλις το 11,5% το έχει πάνω από 12 μήνες, δείχνοντας πως η δημοφιλία τους γνωρίζει ανοδική τάση το τελευταίο διάστημα.

Από όσους συμμετέχοντες απάντησαν, σχεδόν 2 στους 3 δεν χρησιμοποιούν ενοικιαζόμενα e-scooters (Lime, Hive), μόλις το 2,2% τα χρησιμοποιεί καθημερινά, ενώ σχεδόν 1 στους 3 τα χρησιμοποιεί έστω μια φορά το μήνα. Στατιστικό που δείχνει πως οι τακτικοί χρήστες προτιμούν να κατέχουν ένα e-scooter, παρά να χρησιμοποιούν ενοικιαζόμενα, ενώ οι υπόλοιποι τα χρησιμοποιούν περιστασιακά, για να καλύψουν έκτακτες ανάγκες μετακίνησης. Το 76,3% των ιδιοκτητών e-scooter το χρησιμοποιούν σχεδόν καθημερινά, έχοντας αντικαταστήσει με αυτό τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς, ενώ το 22,9% το χρησιμοποιεί τουλάχιστον μια φορά τη βδομάδα. Όσον αφορά το είδους των μετακινήσεών τους, 2 στους 3 πηγαινέρχονται στη δουλειά τους με αυτό, το 56% το χρησιμοποιεί για λόγους αναψυχής (βόλτα, παιχνίδι, για καφέ), και το 51% για άλλες καθημερινές μετακινήσεις τους όπως για ψώνια, σε δημόσιες ή άλλες υπηρεσίες, τράπεζες κ.λπ.

56431033_10218102914462796_5249853171462832128_o

Ένα άκρως ενδιαφέρον στατιστικό, όμως, αφορά το “προφίλ μετακίνησης” των χρηστών e-scooters. Το 50,4% δήλωσε πως αν δεν είχε το e-scooter, θα έκανε τις διαδρομές του με ΙΧ, το 20% έχει αντικαταστήσει τη χρήση ΜΜΕ με αυτό, το 11,5% το επιλέγει αντί μοτοσυσκλέτας/σκούτερ και το 9,4% θα έκανε τις διαδρομές του με τα πόδια. Μόλις το 1,4% των κατόχων θα χρησιμοποιούσε ταξί για τις μετακινήσεις του αν δεν είχε το e-scooter, δείχνοντας ξεκάθαρα πως το νέο ατομικό μέσο μετακίνησης δεν είναι ανταγωνιστικό απέναντι στα ταξί, εξαιρώντας, ίσως, τους τουρίστες/ταξιδιώτες που φυσικά δεν εκπροσωπήθηκαν στην έρευνα. Επίσης, ουσιαστικά κάθε 1 στα 2 e-scooters αντικαθιστά ένα ΙΧ στην πόλη όπου χρησιμοποιείται, αποδεικνύοντας το σημαντικό όφελος που προσφέρει στην πόλη, σε επίπεδο κυκλοφοριακής συμφόρησης, καυσαερίων και ό,τι αυτά συνεπάγονται. Επιπλέον, ένα στατιστικό που συλλέχθηκε εκτός της συγκεκριμένης έρευνας, δείχνει πως το 60% των χρηστών διανύουν με το e-scooter 6-12 χιλιόμετρα την κάθε ημέρα χρήσης του, το 32% διανύει 2-5 χιλιόμετρα, το 5% διανύει 16-20 (!) χιλιόμετρα και το 3% διανύει 5-8 χιλιόμετρα.

Ο κύριος λόγος που οι περισσότεροι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν το e-scooter είναι η ευκολία μετακίνησης σε ποσοστό 52,5%, επειδή είναι διασκεδαστικό/πρωτότυπο (18,7%),το ελάχιστο κόστος χρήσης (17,3%) και η ευκολία στο παρκάρισμα (9,4%). Υπολογίζεται πως το κόστος χρήσης του e-scooter, εξαιρώντας την αγορά και τη μικρή συντήρηση που απαιτεί, είναι περίπου €0,25/100 χλμ, σε ηλεκτρική ενέργεια για τη φόρτισή του. Το 63,3% των χρηστών κατοικεί σε αστικά κέντρα, το 28,8% στα προάστια και το 5% σε επαρχιακές πόλεις, ενώ ένα 2,2% κατοικεί σε νησί. Και πάλι η έρευνα δείχνει πως τα e-scooters αφορούν κυρίως τους κατοίκους μεγάλων πόλεων που έχουν κουραστεί με τη χρήση του ΙΧ ή των ΜΜΕ και μπορούν να εξυπηρετηθούν ιδανικά με ένα e-scooter. Όσον αφορά την ηλικία τους, εντυπωσιάζει το γεγονός πως οι περισσότεροι ανήκουν στη γενιά των “millenials”, με το 36% να είναι 36-44 ετών, το 35,3% να είναι 27-25 ετών, το 13,7% να είναι 21-26 ετών και μόνο το 7,9% να είναι πολύ νέοι ή έφηβοι χρήστες, 16-20 ετών. Μάλιστα, το 6,5% έχουν ηλικία άνω των 45 ετών, ενώ μόλις ένας από τους συμμετέχοντες δήλωσε κάτω των 16 ετών.

54516058_10155841235151695_1874497399271981056_o

Το e-scooter μπορεί να θεωρείται ένα “ακριβό παιχνίδι” από ορισμένους, αλλά είναι ξεκάθαρο πως οι υποψήφιοι αγοραστές είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα σημαντικό ποσό για την απόκτησή του. Το 65,5% δήλωσε πως θα διέθετε €300-600 για την αγορά e-scooter, το 22,3% θα διέθετε έως €30ο, το 6,5% θα διέθετε €600-1000 ενώ το 5,8% θα διέθετε ακόμα και πάνω από €1000. Το budget που διαθέτουν οι υποψήφιοι αγοραστές διαρκώς αυξάνεται με την πάροδο των μηνών, όσο διαπιστώνουν πως μπορεί να αποτελέσει ένα αξιόπιστο, οικονομικό και βολικό μέσο μετακίνησης σε καθημερινή βάση.

Πάμε, όμως, και σε ερωτήσεις που αφορούν την ασφάλεια των χρηστών, τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο Νόμο αλλά και την ασφάλεια των υπόλοιπων, μη χρηστών, με τους οποίους “μοιράζονται” το οδικό (και μη) δίκτυο. Ανησυχητικό είναι το ποσοστό των χρηστών που δε φορούν κράνος (46%), αν και παρουσιάζεται σαφώς μειωμένο σε σχέση με παλαιότερη έρευνα της ίδιας ομάδας χρηστών. Το 39,6% δήλωσε πως φοράει πάντα κράνος ενώ το 14,4% δήλωσε πως φορά συχνά ή σπάνια, αλλά όχι πάντα. Σίγουρα η υποχρεωτική χρήση κράνους, σε αντίθεση με ό,τι ισχύει για τους ποδηλάτες, θα ήταν ευεργετική για όλους καθώς ταχύτητες των 20-25 Km/h ώρα μπορούν να αποβούν μοιραίες για τον αναβάτη, αν χτυπήσει στο κεφάλι. Ευτυχώς, μόλις το 5,8% των χρηστών έχει εμπλακεί σε μικρό ή μεγάλο ατύχημα, αν και πιθανότατα το ποσοστό είναι μεγαλύτερο στις τάξεις των περιστασιακών χρηστών ενοικιαζόμενων e-scooters, που έχουν μικρή εμπειρία και δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την καλή χρήση της συσκευής, αφού δεν επιβαρύνονται με το κόστος των επισκευών της, άρα οδηγούν και πιο απρόσεκτα, όπως αποδεικνύεται και από τα πρόσφατα περιστατικά τραυματισμών που είδαν το φως της δημοσιότητας. Όσο για τις υποχρεώσεις που πιθανώς να έχουν στο μέλλον, μετά τη διαμόρφωση θεσμικού πλαισίου για τα e-scooters, το 55,4% δηλώνει πως δε θα επέλεγε ένα e-scooter αν αυτό έπρεπε να διαθέτει πινακίδα κυκλοφορίας και να υπάγεται στην ετήσια πληρωμή τελών για τη χρήση του, το 26,6% απάντησε πως “δεν είναι σίγουρο” και το 18% απάντησε πως θα το επέλεγε ακόμα και στην περίπτωση αυτή. Πιο διαλλακτικοί εμφανίζονται όσον αφορά την ασφάλισή του για αστική ευθύνη (αλλά και άλλες παροχές) απέναντι σε τρίτους (κάτι το οποίο επίσης δεν είναι υποχρεωτικό για τα ποδήλατα) με το 21,6% να απαντά πως δεν είναι διατεθειμένο να πληρώσει για ασφάλιση, το 59% να δύναται να διαθέσει εως €30 το έτος και περίπου το 20% να δύναται να διαθέσει από €50 και άνω, ανά έτος, για ασφάλιση. Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών έχει δίπλωμα οδήγησης για ΙΧ (79,1%), το 22,3% έχει τουλάχιστον για μοτοσυκλέτα, το 8,6% έχει επαγγελματικής κατηγορίας και το 7,2% έχει για μοτοποδήλατο/50cc μοτοσυκλέτα-σκούτερ, ενώ το 14,4% δεν έχει καθόλου άδεια οδήγησης (δεν είναι υποχρεωτική ούτε για τα ποδήλατα).

52989895_2248892158494953_2020029823476301824_o

Τέλος, όσον αφορά την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του e-scooter τους, το 59,7% δήλωσε πως δε ξεπερνά τα 250 Watts (όριο που αρκετές χώρες χρησιμοποιούν για την κατηγοριοποίησή τους μαζί με τα ποδήλατα), το 18% δήλωσε πως είναι από 250-500 Watts ενώ το 17,3% δήλωσε πως δε γνωρίζει. Οι υπόλοιποι χρήστες (5%) διαθέτουν e-scooter με ισχύ από 500 Watts και άνω.

Τα συμπεράσματα της έρευνας είναι, εν πολλοίς, αναμενόμενα. Η πλειοψηφία των χρηστών e-scooters είναι και ιδιοκτήτες ενός, είναι μέσης ηλικίας, εργαζόμενοι και το επιλέγουν αντί του ΙΧ τους, για τις καθημερινές τους μετακινήσεις. Οι περισσότεροι είναι κάτοικοι αστικών κέντρων όπου το κυκλοφοριακό πρόβλημα είναι μεγάλο, όπως και δυσκολίας εύρεσης parking, ενώ το αντιμετωπίζουν ως ένα αξιόπιστο, εναλλακτικό μέσο μετακίνησης και όχι ως “παιχνίδι”. Το μόνο ανησυχητικό στατιστικό είναι η μη χρήση κράνους από αρκετούς χρήστες, όμως σε γενικές γραμμές, η σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν τα e-scooters οι πολίτες σταδιακά θα αγγίξει ικανοποιητικά επίπεδα και σίγουρα όλα τα παραπάνω δείχνουν πως το μέσο αυτό δεν είναι μια παροδική “μόδα” αλλά ήρθε για να μπει για τα καλά στη ζωή μας.

Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ των χρηστών της ομάδας Xiaomi M365-M365 Pro (Mi Scooter) – Greece στο Facebook, απ’όπου προέρχονται και οι φωτογραφίες του άρθρου.