Πώς Google, IBM και Adobe προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI

Related

Το 56% των Ελλήνων ενημερώνεται από social media: Η νέα τάση στην πληροφόρηση

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 21:02 SHARE Facebook and Twitter applications are seen on an Apple iPhone 11 Pro Max in The Hague, The Netherlands on March 2, 2020. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) Photo: AFP Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σφυρηλατούν το πλαίσιο ενημέρωσης στην Ελλάδα — και γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να το αντιληφθούν. Στην Ελλάδα

Αναζητάτε απαντήσεις; Μερικές φορές το Google δεν είναι αρκετό

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 16:30 SHARE Η Google μπορεί να παραμένει ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της αναζήτησης, όμως η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Για περισσότερα από είκοσι χρόνια, το Google αποτελεί τη φυσική μας αντίδραση κάθε φορά που ψάχνουμε κάτι — από «το καλύτερο εστιατόριο της περιοχής» μέχρι «πόσα πρωτόνια έχει ο άνθρακας». Ωστόσο

Η εποχή των “cobots”: Η Amazon ετοιμάζεται να μειώσει δραστικά τις ανθρώπινες θέσεις εργασίας

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 15:31 SHARE People and AI robots working together in a distribution warehouse, automation and industry concept Photo: Shutterstock Σχέδιο αντικατάστασης 500.000 εργαζομένων με ρομπότ έως το 2027 από την Amazon. Για δύο δεκαετίες, η Amazon διαμόρφωσε την αμερικανική αγορά εργασίας όπως καμία άλλη εταιρεία. Από τις αποθήκες της μέχρι τους οδηγούς διανομών

Η OpenAI επεκτείνει το πρόγραμμα ChatGPT Go σε 16 νέες ασιατικές χώρες

Μετά την επιτυχία του στην Ινδία και την Ινδονησία, η OpenAI κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην Ασία, επεκτείνοντας το ChatGPT Go σε 16 νέες αγορές. Η στρατηγική αυτή έρχεται σε μια περίοδο εκρηκτικής ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης στη Νοτιοανατολική Ασία και εντείνει τον ανταγωνισμό με τη Google για την κυριαρχία στις προσιτές AI συνδρομές.

Θα αφήνατε ένα ρομπότ να σας… χειρουργήσει; Tο Optimus της Tesla ετοιμάζεται να γίνει «ο κορυφαίος χειρουργός στον κόσμο»

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 18:00 SHARE A Tesla Optimus robot is displayed in an exhibit during the opening of the Tesla Diner and Drive-In restaurant and Supercharger on Santa Monica Blvd in the Hollywood neighborhood Los Angeles, California on July 21, 2025. Elon Musk's electric vehicle company Tesla has opened a diner on Santa Monica Boulevard

Η Meta αντικαθιστά εργαζομένους με τεχνολογία — Διαβάστε το εσωτερικό memo που προκάλεσε αντιδράσεις

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 17:00 SHARE Double exposure photograph of a portrait of Mark Zuckerberg and a telephone displaying the Meta group s artificial intelligence logo at Kerlouan in Brittany in France on April 11 2025. (Photo by Vincent Feuray / Hans Lucas / Hans Lucas via AFP) Photo: AFP Η Meta προχωρά σε νέο κύμα

Η Amazon αποκάλυψε την αιτία του σφάλματος που «έριξε» το Internet σε όλον τον κόσμο

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 13:30 SHARE The Amazon Web Services (AWS) logo appears on a smartphone screen and as the background on a laptop computer screen in this photo illustration in Athens, Greece, on October 21, 2025. (Photo by Nikolas Kokovlis/NurPhoto) (Photo by Nikolas Kokovlis / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Η Amazon αποκάλυψε πως η

Το άλμα της Google στον κβαντικό υπολογισμό

Η Google ανακοίνωσε αυτό που περιγράφει ως μια σημαντική...

Αυτός είναι ο λόγος που το πορτοκαλί iPhone 17 Pro αλλάζει… χρώμα και γίνεται ροζ

FORTUNE GREECE 23/10/2025, 22:00 SHARE iPhone 17 Pro Max is seen at the store in Krakow, Poland on October 8, 2025. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Ένας χρήστης του Reddit υποστηρίζει ότι το νέο του iPhone 17 Pro “Cosmic Orange” έγινε… ροζ. Η Apple κατάφερε –για

Νέα Ζηλανδία: «Φρένο» στη χρήση των social media από εφήβους

FORTUNE GREECE Η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας θα καταθέσει στο κοινοβούλιο σχέδιο νόμου που στοχεύει στον περιορισμό της πρόσβασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε παιδιά κάτω των 16 ετών Η Νέα Ζηλανδία προστίθεται στη λίστα με τις χώρες που λαμβάνουν μέτρα για τον έλεγχο της πρόσβασης σε social media σε παιδιά μίας ηλικίας και κάτω.

Γιατί τα brands απορρίπτουν την τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση

Ένα κύμα αντι-AI διαφημίσεων ξεσπά παγκοσμίως, σε τηλεοράσεις, billboard και social media, καθώς οι μεγάλες μάρκες “ακουμπούν” την κόπωση των καταναλωτών απέναντι στην υπερβολική χρήση της τεχνολογίας. Μέσα σε απόσταση… βολής από τα καταστήματα της Apple στο Μανχάταν και τα κεντρικά της Google στη Νέα Υόρκη, αφίσες σε στάσεις λεωφορείου χλεύαζαν τους τεχνολογικούς κολοσσούς. «Η

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Το ιλιγγιώδες ποσό των $2 τρισ. ετησίως θα απαιτηθεί με ορίζοντα το 2030, για να καλυφθεί η εκρηκτική ζήτηση σε υπολογιστική ισχύ, που προκαλεί η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Share

  • FORTUNE GREECE

    -

  • 27/10/2024, 12:33
Πώς Google, IBM και Adobe προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI

Πάνω από το 60% των CEOs πιστεύουν ότι η έλλειψη γνώσεων AI αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους.

Η τεχνολογική ανάπτυξη έχει φέρει στο προσκήνιο την ανάγκη για νέες δεξιότητες στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ). Κορυφαίες εταιρείες όπως η Google, η IBM και η Adobe επενδύουν στην εκπαίδευση για να προετοιμάσουν το εργατικό δυναμικό για ένα μέλλον γεμάτο AI, ξεκινώντας από την ανάπτυξη προγραμμάτων και συνεργασιών που προωθούν την εξειδίκευση σε αυτόν τον τομέα, σύμφωνα με το CNBC.

Προσπάθειες των εταιρειών για εκπαίδευση στην AI

Τον Οκτώβριο του 2024, η Google ανακοίνωσε νέες επιχορηγήσεις ύψους 15 εκατομμυρίων δολαρίων σε δύο μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, με στόχο την ενίσχυση των δεξιοτήτων AI. Αυτές οι επιχορηγήσεις εντάσσονται στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας AI Opportunity Fund του Google.org, η οποία προβλέπει συνολικά 75 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση της τεχνητής νοημοσύνης στις ΗΠΑ. Παράλληλα, η Adobe και η IBM ενισχύουν παρόμοιες πρωτοβουλίες, με την IBM να συνεργάζεται με πανεπιστήμια για την εκπαίδευση 2 εκατομμυρίων ανθρώπων μέχρι το 2026.

Αναγνώριση της σημασίας των δεξιοτήτων AI από τους CEOs

Σύμφωνα με έρευνα, πάνω από το 60% των CEOs πιστεύουν ότι η έλλειψη γνώσεων AI αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους. Οι εταιρείες που αναπτύσσουν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως η Google, η Adobe, και η IBM, αναζητούν να εκπαιδεύσουν το εργατικό δυναμικό ώστε να χρησιμοποιούν τα νέα εργαλεία και να παραμένουν ανταγωνιστικές σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο τεχνολογικό τομέα.

Ενίσχυση της διεθνούς εκπαίδευσης AI

Επιπλέον, οι εταιρείες αυτές δημιουργούν προγράμματα εκπαίδευσης και συνεργάζονται με εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς για να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες τόσο μαθητών όσο και επαγγελματιών. Η Adobe ανακοίνωσε μια παγκόσμια πρωτοβουλία για την εκπαίδευση 30 εκατομμυρίων ατόμων σε δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ και δημιουργικής ΤΝ έως το 2030, ενώ η Google ενισχύει την κατανόηση και την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης σε κυβερνητικά και εκπαιδευτικά πλαίσια.

Συνεργασίες για την αντιμετώπιση της έλλειψης δεξιοτήτων

Πέρα από τις μεμονωμένες πρωτοβουλίες, έχει δημιουργηθεί και η κοινοπραξία AI-Enabled ICT Workforce Consortium από εταιρείες όπως η Cisco, η IBM και η Google. Αυτή η συμμαχία στοχεύει στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων των εργαζομένων και τη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος στην τεχνητή νοημοσύνη, προσφέροντας πόρους και εκπαίδευση.

Προοπτικές και προκλήσεις

Η έλλειψη στρατηγικής για την AI και η έλλειψη δεξιοτήτων αποτελούν δύο από τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί. Στην πρόσφατη έρευνα της Microsoft, αναφέρθηκε ότι περίπου το 60% των επιχειρήσεων δεν έχουν ακόμα αναπτύξει σαφή στρατηγική για την αξιοποίηση της AI, παρά τη γνώση ότι μπορεί να τις βοηθήσει να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ωστόσο, η εκπαίδευση είναι το κλειδί για την ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και οι μεγάλες εταιρείες έχουν ήδη ξεκινήσει την προσπάθεια να ενισχύσουν τις γνώσεις των ανθρώπων γύρω από αυτές.

Με την ανάπτυξη τέτοιων πρωτοβουλιών, η προσδοκία είναι να προετοιμαστεί η παγκόσμια οικονομία για μια νέα εποχή, όπου η τεχνητή νοημοσύνη θα είναι μέρος της καθημερινότητας. Οι τεχνολογικοί γίγαντες θα παίξουν κρίσιμο ρόλο σε αυτό το μετασχηματισμό, προωθώντας την εκπαίδευση, την καινοτομία, και την εξειδίκευση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

  • «Ασφαλή καταφύγια» τα ελληνικά ομόλογα – Γιατί η Αθήνα δανείζεται φθηνότερα από μεγάλες ευρωπαϊκές οικονομίες
  • Νάγκελ (Bundesbank): Η ΕΚΤ δεν πρέπει να βιαστεί με τις μειώσεις επιτοκίων
  • Power of Innovation 2024: Μια βραδιά γεμάτη καινοτομία, τεχνολογία και νέες επιχειρηματικές ιδέες

Το 56% των Ελλήνων ενημερώνεται από social media: Η νέα τάση στην πληροφόρηση

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 21:02 SHARE Facebook and Twitter applications are seen on an Apple iPhone 11 Pro Max in The Hague, The Netherlands on March 2, 2020. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) Photo: AFP Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σφυρηλατούν το πλαίσιο ενημέρωσης στην Ελλάδα — και γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να το αντιληφθούν. Στην Ελλάδα

Αναζητάτε απαντήσεις; Μερικές φορές το Google δεν είναι αρκετό

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 16:30 SHARE Η Google μπορεί να παραμένει ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της αναζήτησης, όμως η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Για περισσότερα από είκοσι χρόνια, το Google αποτελεί τη φυσική μας αντίδραση κάθε φορά που ψάχνουμε κάτι — από «το καλύτερο εστιατόριο της περιοχής» μέχρι «πόσα πρωτόνια έχει ο άνθρακας». Ωστόσο