Ο ανθρώπινος παράγοντας στο επίκεντρο του ψηφιακού μετασχηματισμού

Related

Dialectica: Υπαρκτή αλλά χαμηλή, προς στιγμήν, ενσωμάτωση του ΑΙ στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις καθημερινές δραστηριότητες των επιχειρήσεων παραμένει χαμηλή, πάρα την ανοδική τάση που παρατηρείται στην ενσωμάτωσή της, σύμφωνα με την έρευνα που διενήργησε η Dialectica, κορυφαία εταιρεία στον χώρο των information services.   Στην έρευνα ‘’The Global AI Business Landscape’’, τη μεγαλύτερη σχετική έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα, συμμετείχαν πάνω…

Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος

H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος – Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών fintech εταιρειών με άδεια EMI. Με τη συγκεκριμένη άδεια, έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως την έκδοση ψηφιακών πορτοφολιών και χρεωστικών καρτών. Πρόκειται για ένα σημαντικό επόμενο…

Το αρθρωτό Pixel 9 Pro Fold περνά με επιτυχία το τεστ επισκευασιμότητας

H δεύτερη απόπειρα της Google όσον αφορά πάντα την αγορά των αναδιπλούμενων τηλεφώνων, έγινε με την παρουσίαση του Pixel 9 Pro Fold και μόλις το νέο μοντέλο πέρασε ένα τεστ επισκευασιμότητας με άριστα!  Αυτό είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο λόγω της λεπτής φύσης και των υψηλών τιμών των αναδιπλούμενων τηλεφώνων. Αξίζει επίσης να επικροτήσουμε το γεγονός ότι η…

COSMOTE TV: Ξεκινά η νέα εποχή του UEFA Champions League- Business Voice

To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά Όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με ολόκληρη την 1η αγωνιστική της League Phase, να μεταδίδεται από την COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα φιλοξενήσουν και τους 18 αγώνες του τριημέρου 17-19/09 και θα μεταφέρουν όλες τις…

Η νέα εποχή του UEFA Champions League ξεκινά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με ολόκληρη την 1η αγωνιστική της League Phase, να μεταδίδεται από την COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα φιλοξενήσουν και τους 18 αγώνες του τριημέρου 17-19/9 και θα μεταφέρουν…

Αυξημένο το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας σε iPhone 16 Pro εκτός AppleCare

Ένα εξάρτημα που με την πάροδο του χρόνου μπορεί να φθαρεί και να χρειαστεί αντικατάσταση, είναι η μπαταρία του τηλεφώνου σας και για άλλη μία φορά η Apple φαίνεται πως αύξησε το κόστος αντικατάστασης μπαταριών εκτός εγγύησης για τα πιο πρόσφατα κορυφαία iPhone της. Τα iPhone 16 Pro και iPhone 16 Pro Max θα σας κοστίσουν τώρα 119 $…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€ μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι 5G,…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€[1] μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις[2]), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€[1] μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις[2]), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι 5G, πιστοποιημένο στο δίκτυο COSMOTE 5G, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν απίστευτα…

Ο αμφιλεγόμενος κατασκευαστής οθονών, BOE, προσπαθεί να προσελκύσει την Apple

Οι συσκευές της Apple διατίθενται με εξαιρετικές οθόνες που προμηθεύεται κατά αποκλεισκότητα από τις εταιρείες Samsung και LG. Αλλά ένας άλλος κατασκευαστής οθονών, η κινεζική εταιρεία BOE, προσπαθεί να κερδίσει την καρδιά της Apple εδώ και χρόνια. Τώρα, η BOE έχει σχεδιάσει μια οθόνη OLED που εμφανίζει πιο πλούσια χρώματα από ότι ήταν σε θέση να…

ΗUAWEI: Γυναίκες επιχειρηματίες από αγροτικές περιοχές της Ευρώπης θα συγκεντρωθούν τον Νοέμβριο στην Κροατία για την Ακαδημία Γυναικών με θέμα την Αγροτική Καινοτομία

Η δεύτερη διοργάνωση της Ακαδημίας Γυναικών για την Αγροτική Καινοτομία θα πραγματοποιηθεί στην Κροατία από τις 17 έως τις 21 Νοεμβρίου. Οι εργασίες της Ακαδημίας που θα διαρκέσουν μια εβδομάδα, θα φιλοξενήσουν γυναίκες με καινοτόμες ιδέες και ανερχόμενες ηγέτιδες από τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης, με σκοπό να τις εφοδιάσει με τις δεξιότητες που απαιτούνται…

Η μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία Smart Life Solutions μέσα από τη νέα της καμπάνια

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ανακοίνωσε το όραμα της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε εταιρεία «Smart Life Solutions», η LG έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε διάφορα τμήματα της επιχείρησής της και έχει επεκτείνει νέους τομείς. Για να γιορτάσει έναν χρόνο από αυτή την τολμηρή κίνηση, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια που δείχνει…

Αυτή είναι η νέα σειρά της COSMOTE TV που έρχεται με την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια

Η COSMOTE TV διατηρεί μια εξαιρετική συνεργασία με τον Σωτήρη Τσαφούλια και μαζί έχουν δημιουργήσει εξαιρετικές παραγωγές. Έτσι, μετά τα “Έτερος Εγώ: Χαμένες Ψυχές”,” Έτερος Εγώ: Κάθαρσις”, “Έτερος Εγώ: Νέμεσις” και “17 Κλωστές”, η COSMOTE TV έρχεται με μια νέα παραγωγή και τον Σωτήρη Τσαφούλια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ που διαβάσαμε από τον δημοσιογράφο Γρηγόρη…

Τα νέα iPhone 16, iPhone 16 Pro και τα AirPods 4 είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία στο Vodafone eShop

Η πολυαναμενόμενη σειρά iPhone 16 και τα καινοτόμα AirPods 4, που προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία τεχνολογίας της Apple είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία στο Vodafone eShop, με επιλογή εξόφλησης σε 48 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας. Αναλυτικότερα, το γεμάτο χρώμα iPhone 16, που διατίθενται από 979€, καθώς το iPhone 16 Plus, διαθέσιμο από 1.139€, είναι εξοπλισμένα…

H 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY αποκλειστικά στην COSMOTE TV

Η νέα τηλεοπτική σεζόν ξεκινάει με την COSMOTE TV να φιλοξενεί για ακόμα μία χρονιά τις μεγαλύτερες τελετές απονομής βραβείων στον χώρο του κινηματογράφου, της μουσικής και της «μικρής οθόνης». Η αρχή θα γίνει με την 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY, έναν από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, ο οποίος τιμά τις καλύτερες ερμηνείες…

Share

Μπορεί στον σύγχρονο διασυνδεδεμένο κόσμο οι συσκευές και οι μηχανές να τοποθετούνται στο επίκεντρο, ωστόσο, η διαδικασία του ψηφιακού μετασχηματισμού μπορεί να αποδειχθεί κενή περιεχομένου χωρίς τον ανθρώπινο παράγοντα. Σε μία εποχή τεχνολογικών εξελίξεων και καινοτομίας, τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρειών (C-suite) καλούνται να δημιουργήσουν αυθεντικές συνδέσεις με τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους εταίρους τους. Και αυτό φαίνεται να είναι το στοίχημα.

Οι παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing τοποθετούν τους ανθρώπους στο επίκεντροΣύμφωνα έρευνα της Statista, σήμερα καταγράφονται 26 δισ. “έξυπνες” συσκευές σε κυκλοφορία, που ισοδυναμούν με τρεις συσκευές, κατά μέσο όρο, ανά άτομο σε ολόκληρο τον κόσμο. 

Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερους από 80 εμπειρογνώμονες απ’ όλο τον κόσμο, η Deloitte εντόπισε επτά βασικές τάσεις, τις οποίες καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στο προσεχές διάστημα 18 έως 24 μηνών, ώστε να αναπτύξουν το κοινωνικό και ανθρώπινο αποτύπωμά τους, στον διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο.

Αναδεικνύοντας την ανθρώπινη εμπειρία

Η έρευνα επισημαίνει ότι είναι απαραίτητη η ύπαρξη ισορροπίας μεταξύ της ευκολίας που παρέχουν σε όλους τους ανθρώπους οι ψηφιακές τεχνολογίες και της ανάγκης δημιουργίας εμπειριών. Σύμφωνα με την Deloitte, δημιουργείται ένα “χρέος εμπειριών” από τις εταιρείες. Για να μπορούν να αποπληρώσουν αυτό το χρέος, οι εταιρείες και τα οικοσυστήματά τους θα πρέπει να εστιάσουν στην μεγιστοποίηση της ανθρώπινης εμπειρίας. Για να επιτευχθεί αυτό, οι εταιρείες θα πρέπει να καθοδηγήσουν τους πελάτες τους, το ανθρώπινο δυναμικό και τους εταίρους τους σε έναν κοινό σκοπό. 

Η ύπαρξη σκοπού

Η ύπαρξη σκοπού είναι ζωτικής σημασίας: Η ύπαρξη ενός σαφή σκοπού θεωρείται κρίσιμη για τις επιχειρήσεις, καθώς απαντάει σε ερωτήματα, όπως η αιτία ύπαρξης μίας εταιρείας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και τι αντιπροσωπεύει. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία του Harvard Business Review, οι 181 κορυφαίοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι έχουν αναγνωρίσει ότι οι εταιρείες χρειάζονται έναν σκοπό πέρα από την κερδοφορία. Όπως έχει αποδειχθεί, οι εταιρείες με παγιωμένο σκοπό σημειώνουν υψηλότερη απόδοση από τις υπόλοιπες της αγοράς, σε ποσοστό 5%-7% ετησίως. Οι εταιρείες που έχουν ενσωματώσει τον σκοπό και το κίνητρο στον τρόπο διακυβέρνησης τους, έχουν ξεπεράσει τους ανταγωνιστές τους και έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε όλους.

Ενίσχυση της συμμετοχής των καταναλωτών: Σχεδόν το 75% των καταναλωτών απάντησε πως αναμένει αμφίδρομες σχέσεις με τους οργανισμούς, που συνεργάζεται. Η αυξημένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αναπτύξει ισχυρότερη σχέση με το εμπορικό σήμα. Η τεχνολογία προσφέρει νέες ευκαιρίες για τους καταναλωτές, τους πολίτες και τις κοινότητες να εμπλακούν άμεσα στη διαμόρφωση, την επιρροή, την οικοδόμηση και τη συν-δημιουργία της συνολικής εικόνας του εμπορικού σήματος. Ο προσδιορισμός του τρόπου και των περιοχών που μπορούν να συμμετέχουν οι πελάτες στην καταναλωτική εμπειρία και τον κύκλο ζωής του προϊόντος, μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά περίπλοκος. 

Περί εμπιστοσύνης

Μηδενίζετε ή κατακτάτε την εμπιστοσύνη; Η εμπιστοσύνη είναι ένας πρωταρχικός καθοριστικός παράγοντας για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται με τα εμπορικά σήματα. Όπως έδειξε και η έρευνα της Sprout Social, σχεδόν 9 στους 10 Αμερικανούς (86%) πιστεύουν ότι η επιχειρηματική διαφάνεια είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ, ενώ 7 στους 10 (73%) θα αγοράσουν προϊόντα, που υπόσχονται πλήρη διαφάνεια. Οι πελάτες, οι ρυθμιστικές αρχές και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης περιμένουν από τα εμπορικά σήματα να είναι ειλικρινή και συνεπή σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων τους – από τα προϊόντα και τις προσφορές έως την εργασιακή κουλτούρα και τις σχέσεις με τους εταίρους τους.

Η σύνθεση ως νέο επιχειρηματικό μείγμα. Πολλές κορυφαίες εταιρείες αναζητούν νέους τρόπους να ισχυροποιηθούν στα νέα διευρυμένα οικοσυστήματα, τα οποία αποτελούνται από πληθώρα νέων ανταγωνιστών. Η επιβίωση σε αυτά τα νέα μοντέλα είναι η εξεύρεση λύσεων, που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Νέες επιχειρηματικές περιοχές αποτελούν πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθούν οι βιομηχανίες και να ικανοποιήσουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών τους, να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και συνέργειες με απώτερο σκοπό τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές. 

Προσαρμοστικότητα

Διευρυμένη προσαρμοστικότητα σε όλα τα τμήματα του οργανισμού. Για να εξελιχθούν οι επιχειρήσεις, οφείλουν να κινηθούν από την αντίδραση στην πρόληψη, ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους. Για να γίνει αυτό, απαιτείται η αναδιάρθρωση των λειτουργιών του marketing, η πλήρης αξιοποίηση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, μέσω των ψηφιακών πλατφορμών και η δημιουργία εξατομικευμένων και πιο ανθρώπινων εμπειριών. Ουσιαστικά, ως προσαρμοστικότητα νοούμε την αλλαγή στο πλαίσιο λειτουργίας και απόκρισης, δομής και εσωτερικών δυνατοτήτων και τη δημιουργία και συνεργασία ομάδων από διαφορετικά τμήματα.

Δίνοντας αξία στο σημαντικότερο συστατικό μίας εταιρείας: Το ταλέντο. Το ποικιλόμορφο ανθρώπινο δυναμικό απαιτεί μία προσέγγιση που να προσδίδει αξία στην εξέλιξη των δεξιοτήτων και την καλλιέργεια της ατομικότητας ως μέρος ενός συνολικού οικοσυστήματος. Να σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις, που έχουν το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, σημειώνουν και υψηλότερες επιδόσεις στην ικανοποίηση των πελατών τους. Το ποσοστό είναι κατά 12% περισσότερο από τους άλλους οργανισμούς, ενώ ο τριετής ρυθμός αύξησης των εσόδων τους είναι 2,3 φορές μεγαλύτερος, σύμφωνα με την έκθεση “Ισχυροποιώντας τη γραμμή παραγωγής μέσω την εργασιακής δέσμευσης” του UNC Kenan-Flagler Business School.