Ευχάριστα είναι τα νέα για τους χρήστες του Viber, αφού πλέον θα έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν πιο εύκολα τα σημαντικά μηνύματα μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία. Παράλληλα, θα μπορούν να απαντούν σε όποιο από αυτά θέλουν, όταν επικοινωνούν με κάποια εταιρεία.
Όπως ανακοίνωσε η γνωστή εφαρμογή:
«Το Viber επέκτεινε τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή». Για να μην εξαφανίζεται κάποια σημαντική πληροφορία μέσα στη συνομιλία, οι χρήστες πλέον μπορούν να καρφιτσώνουν ένα επιλεγμένο μήνυμα στην κορυφή μιας επιχειρηματικής συνομιλίας, ή να χρησιμοποιήσουν την άλλη λειτουργία που παρουσιάστηκε πρόσφατα, να καρφιτσώνουν δηλαδή ολόκληρη τη συνομιλία στην κορυφή της λίστας τους, όπως, δηλαδή, και με μια κανονική συνομιλία με φίλους. Με τη λειτουργία «καρφιτσώματος στην κορυφή» οποιοδήποτε σημαντικό μήνυμα θα παραμένει σε εύκολα προσβάσιμο σημείο.
Εκτός από τα παραπάνω, οι χρήστες πλέον μπορούν να απαντούν στα μηνύματα που επιλέγουν μέσα σε μια επιχειρηματική συνομιλία, κάτι που τους επιτρέπει να ακολουθούν πιο εύκολα τη ροή της συζήτησης. Για παράδειγμα, σε μια ενεργή συνομιλία με ένα κατάστημα με πολλές παραγγελίες, ο πελάτης μπορεί πλέον να απαντήσει σε ένα συγκεκριμένο μήνυμα, ώστε να είναι σίγουρος ότι θα δεν υπάρξει κάποιο μπέρδεμα με άλλη παραγγελία».