Image default
NEWS

UBS: Η ΑΙ δεν θα αντικαταστήσει την τραπεζική συμβουλευτική

Τα όρια της τεχνητής νοημοσύνης στη λειτουργία των χρηματοπιστωτικών αγορών περιέγραψε ο CEO της UBS, Ραλφ Χάμερς, με τη δήλωση ότι τεχνολογίες όπως η ΑΙ ταιριάζουν καλύτερα στον χειρισμό καθημερινών λειτουργιών, όπως άνοιγμα λογαριασμού ή εκτέλεση συναλλαγών παρά στην παροχή συμβουλών σε πελάτες.

«Δεν υπάρχει πρόσθετη αξία για συμβούλους πελατών να εμπλακούν σε μια τέτοια διαδικασία,» είπε ο Χάμερς σε δηλώσεις του στο CNBC για να προσθέσει: «Είναι σύμβουλοι. Θα πρέπει να συμβουλεύουν.»

«Οι οικονομικοί μας σύμβουλοι στην πραγματικότητα θα πρέπει να υποστηρίζονται από την τεχνολογία,» είπε ο Χάμερς και τόνισε ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιείται για να γίνεται κατανοητή η έρευνα και άλλα δεδομένα για τα οποία οι σύμβουλοι έχουν χρόνο. «Αυτό είναι που μπορεί να κάνει η τεχνητή νοημοσύνη, επειδή  ακόμη και οι δικοί μας σύμβουλοι δεν μπορούν να διαβάσουν όλες τις έρευνες που υπάρχουν,» επισήμανε ο επικεφαλής της ελβετικής τράπεζας. «Οι σύμβουλοι πελατών που έχουμε δεν μπορούν να κατανοήσουν όλες τις επιλογές προϊόντων που υπάρχουν.»

Η τραπεζική βιομηχανία της Ευρώπης έχει υποστεί ριζική αλλαγή την τελευταία 10ετία, με τις εισόδους εταιρειών όπως Monzo, Revolut, N26 να αναδύονται κερδίζοντας μερίδια με σύγχρονες, αποκλειστικά ψηφιακές υπηρεσίες.

Ο κορονοϊός επιτάχυνε περισσότερο την ψηφιακή μετάβαση στον τραπεζικό τομέα, με πολλούς δανειστές να σπεύδουν στην κούρσα εγκαταλείποντας τα παλιά συστήματα ΙΤ επιλέγοντας τεχνολογία cloud. Ορισμένοι συνεργάζονται με εταιρείες τεχνολογίας, όπως Microsoft, Amazon, Google και εταιρείες fintech για να επιταχύνουν τη διαδικασία αυτή. Ο Χάμερς δήλωσε ότι η UBS εξετάζει να υιοθετήσει την «εμπειρία Netflix» όπου οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πλατφόρμα διαφορετικών επιλογών έρευνας και προϊόντων. «Εκεί οδεύουν τα πράγματα και εκεί θα κάνει το επόμενο βήμα της η UBS, κάνοντας χρήση τεχνολογίας για να προσφέρει καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες», πρόσθεσε ο Χάμερς.

Related posts

Facebook: Τέλος τα «likes» στις αναρτήσεις;

fiber

Daimler Mobility και Visa μετατρέπουν το αυτοκίνητο σε συσκευή πληρωμής

fiber

eBay και BestPrice.gr ενώνουν τις δυνάμεις τους για την στήριξη των ελληνικών ΜμΕ

fiber

Αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος να σβήσεις τη σελίδα σου στο Facebook

fiber

Νέες συνεργασίες για το Διεθνές Κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων

fiber

Ένα ρομπότ γράφει ανατριχιαστικές ιστορίες τρόμου

fiber