
Δεν είναι λίγοι οι αναλυτές εκείνοι που εκτιμούν ότι η αλλαγή λογοτύπου του Facebook σηματοδοτεί μία διαφοροποίηση της εταιρείας σε σχέση με το κοινωνικό δίκτυο.
Το γνωστό σήμα του
κοινωνικού δικτύου παραμένει το ίδιο, ενώ ο νέος λογότυπος, με τα
κόκκινα κεφαλαία γράμματα αναφέρεται στην εταιρεία. Σταδιακά, θα
εμφανίζεται σε όλους τους δικτυακούς τόπους της εταιρείας και στις
υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης τις οποίες κατέχει το Facebook. Πολλοί
είναι εκείνοι που έσπευσαν να χαρακτηρίσουν ως περίεργη ή μη αναμενόμενη
την αλλαγή λογοτύπου του Facebook, με την εταιρεία να δηλώνει ότι η
εφαρμογή του Facebook θα συνεχίσει να έχει τη δική της πολιτική ως προς
την εικόνα της, σε σχέση με την μητρική εταιρεία, η οποία έχει ένα ευρύ
πεδίο δραστηριοτήτων.

Η
μητρική εταιρεία επιδιώκει, σύμφωνα με το Mashable, να εδραιώσει την
ισχύ της σε εφαρμογές όπως είναι το WhatsApp και το Instagram, οι οποίες
συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον του διαδικτυακού κοινού. Η επιβεβαίωση του
μονοπωλίου του Facebook φαίνεται πως είναι ένα στοιχείο που ενδιαφέρει
την μητρική εταιρεία. Για το τμήμα marketing της εταιρείας είναι
σημαντικό στοιχείο το να απαγκιστρωθεί η εικόνα του Facebook ως μητρικής
εταιρείας σε σχέση με την γνώριμη εικόνα του κοινωνικού δικτύου που
κρατά το μπλε χρώμα με τα μικρά γράμματα.

Ο
νέος λογότυπος της μητρικής εταιρείας θα μπορεί να προσαρμόζεται
ανάλογα με την οθόνη στην οποία θα εμφανίζεται, ενώ όταν ο χώρος είναι
περιορισμένος θα μπορεί να μετατρέπεται ολόκληρη η λέξη σε ένα
απλό FB. O χρωματικός κώδικας της λέξης Facebook θα ταιριάζει με εκείνον
του site ή της υπηρεσίας στα οποία θα αναφέρεται. Η χρήση του νέου
λογοτύπου έχει ήδη ξεκινήσει και θα περάσει τις επόμενες εβδομάδες σε
όλες τις επιμέρους υπηρεσίες της εταιρείας, στις οποίες
συμπεριλαμβάνονται ο Facebook Messenger, το Oculus,
τα Workplace, Portal και Calibra και πολλές άλλες με ιδιαίτερη
δημοφιλία.