TikTok: Ανακοινώνει ενέργειες για την αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε με AI

Related

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Ψηφιακή ασφάλεια στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Μια αποκάλυψη που αλλάζει τα πάντα

Το Fortune Greece παρακολούθησε από κοντά το συνέδριο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη και μίλησε με τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν καθημερινά την πραγματική εικόνα του κόσμου του cyber security. Αποστολή στη Μαδρίτη Στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, κάθε μέρα μας φέρνει καινούριες ανακαλύψεις, αποκαλύψεις αλλά και εκπλήξεις. Όσο κι αν ακόμα και οι πιο

Η Meta γίνεται ο πρώτος tech γίγαντας που στηρίζει το ελληνικό Kids Wallet

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 14:45 SHARE (FILES) A logo of US company's Meta is displayed during the Vivatech technology startups and innovation fair, at the Porte de Versailles exhibition center in Paris, on May 22, 2024. Social media giant Meta announced on January 7, 2025, a significant rollback of its content moderation policies, including the termination

Το case study της T-Mobile US και η στρατηγική μετάβαση της COSMOTE TELEKOM

Οι συνεργασίες, η είσοδος σε νέα retail προϊόντα και η υιοθέτηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο ενός οικοσυστήματος που αλλάζει ριζικά την εμπειρία επικοινωνίας. Και η Cosmote, χάρη στη στρατηγική υποστήριξη του ομίλου, φέρνει πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες του αύριο: 5G slicing, τεχνητή νοημοσύνη, loyalty προγράμματα και συνέργειες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά

Στα 1,226 δισ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ

Καθώς η αγορά των ακινήτων κινείται διαρκώς με αυξητικούς ρυθμούς η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ το 2024 αυξήθηκε 6,8% και διαμορφώθηκε σε 1,226 δισ. ευρώ. Το χαρτοφυλάκιο του ΟΤΕ περιλαμβάνει περίπου 2.300 ακίνητα (200 εξ αυτών αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% της εύλογης αξίας του). Το διαχειρίζεται για λογαριασμό του Ομίλου η 100% θυγατρική

Share

Ενέργειες και συνεργασίες για την αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε μέσω τεχνητής νοημοσύνης ανακοίνωσε το TikTok. Η πλατφόρμα θα αρχίσει να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται μέσω AI και μεταφορτώνεται από συγκεκριμένες πλατφόρμες, ενώ πρωτοπορεί στον κλάδο με την εφαρμογή των τεχνολογίας Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου (Content Credentials), κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στις πλατφόρμες διαμοιρασμού βίντεο.

Για την πραγματοποίηση αυτών των ενεργειών, το TikTok συνεργάζεται με με τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου – Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA), ενώ ταυτόχρονα, υποστηρίζοντας τους χρήστες στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και στη διαχείριση του περιεχομένου που δημιουργήθηκε μέσω AI λανσάρει νέους πόρους γραμματισμού στα μέσα, που ανέπτυξε σε συνεργασία με ειδικούς όπως το Mediawise.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση της εταιρείας παρακάτω:

Συνεργασία με τον κλάδο μας για την προώθηση της διαφάνειας και της παιδείας στην τεχνητή νοημοσύνη

Adam Presser, Head of Operations & Trust and Safety

  • Σήμερα, μοιραζόμαστε ενημερώσεις σχετικά με τις συνεχείς προσπάθειές μας να βοηθήσουμε τους δημιουργούς να εκφράσουν με ασφάλεια και υπευθυνότητα τη δημιουργικότητά τους με περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη (AI) (AIGC). Το TikTok αρχίζει να επισημαίνει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται από τεχνητή νοημοσύνη (AIGC) όταν μεταφορτώνεται από ορισμένες άλλες πλατφόρμες. Για να το κάνουμε αυτό, συνεργαζόμαστε με τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου – Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA) και γινόμαστε η πρώτη πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο που εφαρμόζει την τεχνολογία Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου Content Credentials. Για να βοηθήσουμε την κοινότητά μας να περιηγηθεί στο AIGC και να διαχειριστεί την παραπληροφόρηση στο διαδίκτυο λανσάρουμε επίσης νέους πόρους γραμματισμού στα μέσα, τους οποίους αναπτύξαμε με την καθοδήγηση ειδικών, όπως το Mediawise.

Επένδυση στη διαφάνεια καθώς η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται

Η τεχνητή νοημοσύνει δίνει απίστευτα δημιουργικές ευκαιρίες, αλλά μπορεί να μπερδέψει ή να παραπλανήσει τους θεατές εάν δεν γνωρίζουν ότι το περιεχόμενο δημιουργήθηκε από τεχνητή νοημοσύνη. Η επισήμανση βοηθά να γίνει ξεκάθαρο αυτό το πλαίσιο — γι’ αυτό επισημαίνουμε το AIGC κατασκευασμένο με εφέ TikTok AI και ζητάμε από τους δημιουργούς να επισημαίνουν το ρεαλιστικό AIGC για περισσότερο από ένα χρόνο. Κατασκευάσαμε επίσης ένα πρώτο στο είδος του εργαλείο για να το κάνουμε αυτό εύκολο, το οποίο έχουν χρησιμοποιήσει πάνω από 37 εκατομμύρια δημιουργοί από το περασμένο φθινόπωρο.

Συνεργασία με τον κλάδο μας για την επισήμανση του AIGC

Από σήμερα, επεκτείνουμε την αυτόματη επισήμανση του AIGC που δημιουργήθηκε σε ορισμένες άλλες πλατφόρμες, λανσάροντας τη δυνατότητα ανάγνωσης Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου, μια τεχνολογία από τον Συνασπισμό για την Προέλευση και Αυθεντικότητα Περιεχομένου (C2PA) . Τα Διαπιστευτήρια Περιεχομένου επισυνάπτουν “μεταδεδομένα” στο περιεχόμενο, τα οποία μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να αναγνωρίσουμε και να επισημάνουμε αμέσως την AIGC. Αυτή η δυνατότητα άρχισε να κυκλοφορεί σήμερα και θα εφαρμοστεί σε όλους τους χρήστες παγκοσμίως τις επόμενες εβδομάδες.

Τους επόμενους μήνες, θα αρχίσουμε επίσης να επισυνάπτουμε Διαπιστευτήρια Περιεχομένου στο περιεχόμενο του TikTok, το οποίο θα παραμείνει στο περιεχόμενο κατά τη λήψη. Αυτό σημαίνει ότι οποιοσδήποτε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το εργαλείο ταυτοποίησης Verify του C2PA για να βοηθήσει στον εντοπισμό του AIGC που δημιουργήθηκε στο TikTok και ακόμη και να μάθει πότε, πού και πώς δημιουργήθηκε ή επεξεργάστηκε το περιεχόμενο. Άλλες πλατφόρμες που υιοθετούν Διαπιστευτήρια Περιεχομένου θα μπορούν να το επισημαίνουν αυτόματα.

Καθοδηγώντας την υιοθέτηση από τον κλάδο

Για να συμβάλουμε στην υιοθέτηση των Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου στον κλάδο μας, συμμετέχουμε επίσης στην Πρωτοβουλία Αυθεντικότητας Περιεχομένου (CAI) υπό την ηγεσία της Adobe. Το TikTok είναι η πρώτη πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο που εφαρμόζει τα Διαπιστευτήρια Περιεχομένου. Αυτό σημαίνει ότι η αύξηση του AIGC με αυτόματη επισήμανση στο TikTok μπορεί να είναι αρχικά σταδιακή, καθώς πρέπει να έχει τα μεταδεδομένα Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου για να το αναγνωρίσουμε και να το επισημάνουμε. Ωστόσο, καθώς το εφαρμόζουν και άλλες πλατφόρμες, θα μπορούμε να κάνουμε επισήμανση σε περισσότερο περιεχόμενο.

“Έχοντας μια τεράστια κοινότητα δημιουργών και χρηστών στο TikTok παγκοσμίως, είμαστε ενθουσιασμένοι που τους καλωσορίζουμε τόσο στο C2PA όσο και στο CAI καθώς ξεκινά το ταξίδι για την παροχή μεγαλύτερης διαφάνειας και αυθεντικότητας στην πλατφόρμα. Σε μια εποχή που μπορεί να τροποποιηθεί οποιοδήποτε ψηφιακό περιεχόμενο, είναι απαραίτητο να παρέχουμε τρόπους στο κοινό για να διακρίνει τι είναι αλήθεια. Η σημερινή ανακοίνωση είναι ένα κρίσιμο βήμα προς την επίτευξη αυτού του αποτελέσματος”. – Dana Rao, General Counsel και Chief Trust Officer, Adobe

Προώθηση γραμματισμού στα μέσα

Ενώ οι ειδικοί συνιστούν ευρέως την επισήμανση AIGC ως τρόπο υποστήριξης της δημιουργίας υπεύθυνου περιεχομένου, προειδοποιούν επίσης ότι οι ετικέτες μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση εάν οι θεατές δεν γνωρίζουν το πλαίσιο σχετικά με το τι εννοούν. Γι’ αυτό συνεργαζόμαστε με ειδικούς για να αναπτύξουμε εκστρατείες γραμματισμού στα μέσα που μπορούν να βοηθήσουν την κοινότητά μας να εντοπίσει και να σκεφτεί κριτικά το AIGC και την παραπληροφόρηση.

“Το Fact-Checking (Έλεγχος Γεγονότων) Δίκτυό μας για εφήβους έχει αποκτήσει ένα κοινό, με καινοτόμα βίντεο γραμματισμού στα μέσα στο TikTok, από το 2019. Πέντε χρόνια μετά, είμαστε ενθουσιασμένοι που δίνουμε τη δυνατότητα σε ακόμη περισσότερους ανθρώπους να διαχωρίσουν τα γεγονότα από τη φαντασία στο διαδίκτυο.” — Alex Mahadevan, Διευθυντής, MediaWise

Συνεχίζοντας την αντιμετώπιση του επιβλαβούς περιεχομένου

Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να απολαμβάνουν υπεύθυνα περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη, θα υπάρξουν κακόβουλοι που θα χρησιμοποιήσουν το AIGC ώστε σκόπιμα να εξαπατήσουν. Είμαστε σε επαγρύπνηση έναντι αυτών των κινδύνων, γι’ αυτό και οι πολιτικές μας απαγορεύουν ρητά το επιβλαβές παραπλανητικό περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη —είτε φέρει ετικέτα είτε όχι— ενώ φέτος υπογράψαμε μια κλαδική συμφωνία για την καταπολέμηση της χρήσης παραπλανητικής τεχνητής νοημοσύνης στις εκλογές. Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται, συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καταπολέμηση του επιβλαβούς AIGC εξελίσσοντας τα προληπτικά μας μοντέλα ανίχνευσης, συμβουλευόμενοι ειδικούς και συνεργαζόμενοι με ομότιμους φορείς για κοινές λύσεις.