Μία ακόμη σημαντική ψήφο εμπιστοσύνης στις δυνατότητες της προηγμένης τεχνολογικής λύσης Soft1 CRM Express, προστέθηκε πρόσφατα στο ενεργητικό της SoftOne Κύπρου. Συγκεκριμένα ο χώρος εκδηλώσεων και δεξιώσεων Lemon Park, επέλεξε τη συγκκεκριμενη λυση, για να αναβαθμίσει το σύστημα κρατήσεών και τιμολόγησής, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του. Ετσι, η διαχείριση των εκδηλώσεων του Lemon Park θα γίνεται πλεον αυτοματοποιημένα, ενώ μέσω ημερολογίου που περιέχει αναλυτικά όλα τα στοιχεία και τις πληροφορίες για την κάθε μια ξεχωριστα εκδήλωση, η τιμολόγηση θα γίνεται άμεσα και ευκολα. Ταυτόχρονα, τα έσοδα κάθε εκδήλωσης που διοργανώνεται στο Lemon Park θα μπορουν να ελέγχονται ξεχωριστά και σε βάθος ώστε να αξιολογούνται αποτελεσματικότερα.
Επιπροσθετα, μέσω του Soft1, ο χρόνος αναμονής για την εξυπηρέτηση των πελατών έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό καθώς το νέο λογισμικό προσφέρει γρήγορη πλοήγηση και σε συνδυασμό με τις πολλαπλές επιλογές σχεδιασμού που προσφέρει, το καθιστούν ως μια εξαιρετική επιλογή.
Παραλληλα, χρησιμοποιώντας το εξειδικευμένο Mobility Soft1 360, το Lemon Park έχει επίσης τη δυνατότητα να εξυπηρετεί τους πελάτες του ακόμα και όταν το προσωπικό του βρίσκεται εκτός γραφείου, ενώ με τη δυνατότητα διατήρησης του ιστορικού επικοινωνίας και αλληλογραφίας με τον κάθε πελάτη, υπάρχει άμεση πρόσβαση σε όλα τα στοιχεία για το ιστορικό διεκπεραίωσης της κάθε εκδήλωσης.
Σχολιάζοντας την εγκατάσταση του νέου λογισμικού από τη SoftOne, η Event Manager του Lemon Park, κα. Άντρια Χριστοφόρου σημείωσε: «Οι καθημερινές μας διαδικασίες έχουν πλέον διευκολυνθεί σε μεγάλο βαθμό και μπορούμε με περισσότερη αμεσότητα και άνεση να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, ακόμα και όταν βρισκόμαστε εκτός γραφείου. Το νέο μας πρόγραμμα είναι φιλικό στη χρήση και δεν δυσκολευτήκαμε καθόλου να μάθουμε τις λειτουργίες του».