Social Media: Πέντε φωτογραφίες που δεν πρέπει ποτέ να ανεβάζετε στους λογαριασμούς σας

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Share

Σε μια εποχή που τα social media αποτελούν το Α και το Ω στην καθημερινότητα πολλών ανθρώπων, είναι πολύ σημαντικό να δίνετε προσοχή στο τι δημοσιεύετε, καθώς αυτές οι παγίδες αναρτήσεων θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τόσο την εργασία και τις σχέσεις σας, όσο και την ασφάλεια ή την ταυτότητά σας.

social media

Χρήματα – πιστωτικές κάρτες

Η δημοσίευση φωτογραφιών με επιταγές μισθοδοσίας, πιστωτικών καρτών και μετρητών είναι απλώς πρόβλημα. Εκτός από το ότι είναι κακόγουστες για έναν λογαριασμό στα social media, αυξάνει τις πιθανότητες να σας κλέψουν. Επίσης, αποφύγετε φωτογραφίες (ή λεζάντες) που δίνουν οικονομικές πληροφορίες, όπως το όνομα της τράπεζάς σας.

πιστωτικές κάρτες

Πιστοποιητικό γέννησης

Η δημοσίευση αναγνωριστικών πληροφοριών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ισοδυναμεί με απώλεια. Ενώ ένα στιγμιότυπο του πιστοποιητικού γέννησης του νέου σας μωρού μπορεί να φαίνεται σαν μια συγκινητική ανακοίνωση για μια σημαντική αλλαγή στη ζωή σας, μπορεί να θέσει το μικρό σας σε κίνδυνο κλοπής ταυτότητας. Σύμφωνα με το healthy.com, στην περίπτωση που το συγκεκριμένο έγγραφο πέσει στα χέρια ενός αγνώστου μπορεί να προκαλέσει μόνιμη ζημιά. Το πιστοποιητικό γέννησης θεωρείται το «βασικό έγγραφο ταυτοποίησης» και μπορεί να σας δώσει την ταυτότητά σας, μια νέα κάρτα Κοινωνικής Ασφάλισης, διαβατήριο και άδεια οδήγησης. Όταν κάποιος έχει τον έλεγχο του, η προληπτική πρόληψη της απάτης είναι σχεδόν αδύνατη.

Επαγγελματικά emails

Εάν η εταιρεία σας έστειλε ένα σημαντικό email σχετικά με μια νέα ιδέα ανάπτυξης ή branding, το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε είναι να ενημερώσετε τον ανταγωνισμό. Επίσης, το να δημοσιεύετε παράπονα -ή να δημοσιεύετε φωτογραφίες από συνομιλίες μεταξύ υμών και των συναδέλφων σας- δεν είναι έξυπνο. Στην πραγματικότητα, είναι ένας σίγουρος τρόπος για να χάσετε την δουλειά σας. Και σίγουρα κάτι τέτοιο δεν το επιθυμείτε!

email

Παιδιά

Η δημοσίευση φωτογραφιών με χαμογελαστά πρόσωπα παιδιών μπορεί να φαίνεται αρκετά αθώα, αλλά είναι καλύτερο να σκεφτείτε δύο φορές πριν υποβάλετε φωτογραφίες ανηλίκων στα social media. Σύμφωνα με το Lawyers.com, οι νόμοι για τη φωτογραφία και τη βιντεοσκόπηση παιδιών αλλάζουν, ενώ θα πρέπει να λάβετε υπόψη τόσο τα προσωπικά δεδομένα όσο και το ότι η συγκατάθεση μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την περίπτωση. Σε κάποιες χώρες, μάλιστα, διάφοροι νόμοι καθιστούν παράνομη την κοινοποίηση φωτογραφιών ανηλίκου για οποιονδήποτε άλλο εκτός από τον γονέα.

μπύρες

Αναμνήσεις από μια νύχτα κραιπάλης

Κατά κανόνα, δεν πρέπει ποτέ να δημοσιεύετε οτιδήποτε στο διαδίκτυο που δεν θα θέλατε να δει ένας πιθανός εργοδότης σας. Ενώ το Inc.com αναφέρει ότι μια φωτογραφία σας που κρατάτε μια μπίρα μπορεί να μην είναι πλέον τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο παλιά, οι επαναλαμβανόμενες φωτογραφίες που σας δείχνουν προφανώς μεθυσμένους δεν κάνουν καλή πρώτη εντύπωση. Και αυτό από μόνο του μπορεί να εκμηδενίσει τις πιθανότητές σας να βρείτε μια νέα δουλειά. Αυτό που σίγουρα δεν θα ανεχθούν οι εργοδότες, ωστόσο, είναι φωτογραφίες ή αναφορές σε παράνομες ναρκωτικές ουσίες και ρατσιστικές συκοφαντίες. Ακόμα κι αν τις δημοσιεύσετε αστειευόμενοι, οι άλλοι δεν θα τις δουν έτσι. Σύμφωνα με το TIME, μάλιστα, εάν η τρέχουσα εταιρεία σας πιστεύει ότι η συμπεριφορά βλάπτει τη φήμη της, μπορεί και να απολυθείτε.

- -