ShareWithCare: Η καμπάνια της Telekom υπέρ της προστασίας των παιδιών από τις ανεξέλεγκτες διαδικτυακές αναρτήσεις

Related

ΖΤΕ + ΑΜΥ: Μια ισχυρή συνεργασία παίρνει σάρκα και οστά!

Η AMY είναι μια εταιρεία πληροφορικής και τεχνολογίας που για περισσότερα από 40 χρόνια έχει δημιουργήσει σχέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό. Από τη Hori και τη Wacom μέχρι την FRITZ!, την Speck και την Poynting, η AMY διαθέτει ομολογουμένως μια τεράστια γκάμα καταναλωτικών προϊόντων και B2B προϊόντων. Και παρά γεγονός ότι έχει

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Apple στη Meta

Η είδηση ήρθε ξαφνικά αλλά δεν μας εκπλήσσει τελείως. Ο Alan Dye, αντιπρόεδρος σχεδιασμού ανθρώπινων διεπαφών στην Apple, θα συνεχίσει την καριέρα του στη Meta, σύμφωνα με το Bloomberg. Ο Dye είχε καθοριστικό ρόλο στο πώς δείχνουν και λειτουργούν τα προϊόντα της Apple από τότε που ο Jony Ive έφυγε το 2019, και τώρα θα

Bain & Company: Νέα φάση στρατηγικής ανάπτυξης για τα Data Centers στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναδεικνύεται μια πιο πειθαρχημένη και στοχευμένη ανάπτυξη των Data Centers, με έμφαση στην ενεργειακή αποδοτικότητα, γεωγραφική διαφοροποίηση και τον τοπικό έλεγχο δεδομένων. Η παγκόσμια ζήτηση για χωρητικότητα Data Centers αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2030, φτάνοντας τα 163 GW, με κρίσιμο περιοριστικό παράγοντα την ενεργειακή διαθεσιμότητα. Η Ευρώπη επιταχύνει την ανάπτυξη Data Centers, με στρατηγική

OnePlus Ace 6T: Κυκλοφόρησε στην Κίνα

Η OnePlus μόλις κυκλοφόρησε το Ace 6T στην Κίνα, μετά από εβδομάδες teasers. Το κινητό γίνεται το πρώτο στον κόσμο που φοράει το νεότερο Snapdragon 8 Gen 5, ένα chipset που υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις σε παιχνίδια και multitasking. Σύντομα θα το δούμε και διεθνώς με το όνομα OnePlus 15R. Η οθόνη του Ace 6T είναι

Βusiness Monitor: Η νεότερη γυναίκα CEO στην κυβερνοασφάλεια στην Ελλάδα και η πρόκληση του Agentic AI 

FORTUNE GREECE 06/12/2025, 13:47 SHARE Πρώτη προβολή σήμερα στις 19.00 στο One Channel: Στο στούντιο της εκπομπής η Kατερίνα Τασιοπούλου, ιδρύτρια και CEO της εταιρείας κυβερνοασφάλειας ThreatScene, και μέλος της λίστας 40under40 του Fortune Greece. Επίσης μαζί μας ο Σπύρος Σακελλαρίου, Group AI & Data Analytics Director της AUSTRIACARD HOLDINGS.   Βusiness Monitor με τον Τάσο Ζάχο:

Τεχνητή Νοημοσύνη: Μοχλός επανεκκίνησης της ευρωπαϊκής παραγωγικότητας

Η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων της προϋποθέτει τολμηρές μεταρρυθμίσεις, ολοκλήρωση της ενιαίας αγοράς και ένα ισορροπημένο ρυθμιστικό πλαίσιο, όπως επισημαίνουν ΔΝΤ, ΟΟΣΑ και ΕΚΤ. Η παραγωγικότητα στην Ε.Ε. έχει βυθιστεί στο 0,3% την τελευταία πενταετία, καθιστώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη κρίσιμο εργαλείο για την ανάκαμψη της οικονομίας και των μισθών. Το ΔΝΤ και η Κριστίν Λαγκάρντ

Η Samsung σπάει ρεκόρ στις πωλήσεις των foldables

Αν έχεις παρακολουθήσει έστω και λίγο την αγορά των κινητών, ξέρεις ότι τα foldables δεν αποτελούν πια μια περίεργη ιδέα. Ο κόσμος τα βλέπει, τα πιάνει, τα δοκιμάζει και τελικά τα αγοράζει περισσότερο από ποτέ. Το τρίτο τρίμηνο του 2025 το απέδειξε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, αφού οι παγκόσμιες αποστολές τέτοιων συσκευών ανέβηκαν κατά

Digital Omnibus: Η νέα πρωτοβουλία της ΕΕ για την απλούστευση του ψηφιακού πλαισίου και ο ρόλος της Ελλάδας

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, τονίζει την ανάγκη ισορροπίας μεταξύ καινοτομίας και ασφάλειας δικαίου για την ενίσχυση των ελληνικών και ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. Η ψηφιακή εποχή δεν είναι απλώς μια τάση — είναι μια επανάσταση που αλλάζει ριζικά την οικονομία και την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε στις 19 Νοεμβρίου 2025 την

Μιχάλης Μπλέτσας στο Euronews: Ο ρόλος της Ελλάδας στον «ψηφιακό πόλεμο» Δύσης-Ανατολής

FORTUNE GREECE 06/12/2025, 11:20 SHARE Ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο συνέδριο "ygeiamou 2024 - Το Σύστημα Υγείας και οι Προκλήσεις του Μέλλοντος", που συνδιοργανώθηκε από το ygeiamou.gr και το "Πρώτο Θέμα", στο Ωδείο Αθηνών, Τετάρτη 15 Μαΐου 2024. (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI) Photo: AFP Πώς η γεωπολιτική θέση της Ελλάδας τη φέρνει στην πρώτη γραμμή των

Ριφιφί: Πόσο βαθιά χρειάζεται να σκάψεις για να χτυπήσεις το σύστημα;

Έτερος Εγώ, 17 Κλωστές και τώρα Ριφιφί… Εάν υπήρχε κάποιος όρος που να μπορούσε να προσδιορίσει το σύμπαν του Σωτήρη Τσαφούλια, ίσως το μάλλον αδόκιμο (και λίγο marvel-based): «Tsafouliaverse» να ταίριαζε γάντι. Αναμφίβολα, ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στις εξαιρετικά πετυχημένες δουλειές του γνωστού σκηνοθέτη, μπορούμε εύκολα να ανιχνεύσουμε διακριτές κοινές συνιστάμενες… Ήρωες καθημερινοί που

Μάτια και τεχνητή νοημοσύνη: Πώς οι επιστήμονες εντοπίζουν Alzheimer και καρδιοπάθειες νωρίτερα από ποτέ

Μια σειρά από πρόσφατες μελέτες αποκαλύπτει ότι οι επιστήμονες μπορούν πλέον να εκτιμήσουν τον κίνδυνο για Alzheimer και καρδιαγγειακά νοσήματα μέσω της ανάλυσης εικόνων του αμφιβληστροειδή. Η τεχνική αυτή αξιοποιεί αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης (AI) που ανιχνεύουν λεπτές αλλαγές στα αγγεία και τους ιστούς του ματιού, οι οποίες συχνά προηγούνται των πρώτων συμπτωμάτων των ασθενειών. Η

Share

Κάποτε, οι οικογενειακές φωτογραφίες έβγαιναν στον φωτογράφο της γειτονιάς ή ακόμη παλιότερα στον πλανόδιο φωτογράφο. Υπήρχε ένα αντίγραφο που το κρατούσε ο καθένας ως ανάμνηση μιας συγκεκριμένης σπουδαία στιγμής. 

Μετά τα πράγματα άλλαξαν.

Το φιλμ  και οι ατομικές φωτογραφικές μηχανές έδωσαν τη δυνατότητα να βγάζει ο καθένας τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής του ή εικόνες από ένα ωραίο ταξίδι.

Κι έρχεται η εποχή της Πολαρόιντ.

Η φωτογραφική μηχανή που έμοιαζε με παιχνίδι αφού μετά το κλικ εκτύπωνες  αυτόματα τη φωτογραφία μπροστά στα μάτια σου-, περίμενες λίγα δευτερόλεπτα να στεγνώσει και είχες τη φωτογραφία στα χέρια σου.

Όλα αυτά είναι πλέον vintage.

Οι φωτογραφίες σε κορνίζες άρχισαν σιγά-σιγά να εξαφανίζονται από τις βιβλιοθήκες και τα σκρίνια.

Έδωσαν τη θέση τους στα κινητά τηλέφωνα, όπου μέσω της ραγδαίας εξέλιξης της τεχνολογίας,  όλοι μας γίναμε φωτογράφοι.

Κλικάρουμε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.

Δεν εκτυπώνουμε σχεδόν ποτέ.

Οι φωτογραφίες αποθηκεύονται κατά χιλιάδες στο τηλέφωνο μας . Ένας νέος κόσμος όπου όλα πια καταγράφονται ήρθε στο φως.……. Τι ωραία! Αλλά και πόσο επικίνδυνα! Όλα στο φως από τη γέννηση του μωρού μας και την βάφτιση του μέχρι την πρώτη μέρα στο σχολείο, τη στιγμή που παίζει στον παιδότοπο, την ώρα που το ντύνουμε που κάνει δραστηριότητες με τους φίλους του. …-Όλα καλά-, αν όσα καταγράφονταν, παρέμεναν μόνο στη δική μας συσκευή.

Για να τα μοιραστούμε κάποια στιγμή όταν μεγαλώσουν τα παιδιά μας με τα παιδιά τους για να έχουν αναμνήσεις, καταγεγραμμένες και τότε θα τις μοιραστούν κι αυτά με τη σειρά τους.

Όμως, αυτό που περιγράφουμε απέχει από την πραγματικότητα, καθώς -πάνω από το 75% των γονιών δημοσιεύει φωτογραφίες των παιδιών του στα social media, ενώ οι 8 από τους 10 ακολούθους, τους είναι εντελώς άγνωστοι.

-Επιτακτική η ανάγκη για ασφάλεια και προστασία των ψηφιακών αποτυπωμάτων της νέας γενιάς

Καθημερινά εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο μοιράζονται στα social media φωτογραφίες από διακοπές, εξόδους, προσωπικά επιτεύγματα, ξεχωριστές εμπειρίες κ.λπ.

Όταν όμως, αυτές οι εικόνες ανεβαίνουν στο διαδίκτυο γίνονται αυτόματα – χωρίς γεωγραφικά και χρονικά όρια- διαθέσιμες σε όλο τον κόσμο. Είναι κάτι που κάνουμε πολλές φορές αυθόρμητα, χωρίς να έχουμε καλλιεργήσει την ψηφιακή μας εγρήγορση και χωρίς να αντιλαμβανόμαστε τις απρόβλεπτες συνέπειες για τα προσωπικά μας δεδομένα. 

Σύμφωνα με έρευνα της Telekom, μέχρι την ηλικία των πέντε ετών, ένα παιδί έχει κατά μέσο όρο περίπου 1.500 φωτογραφίες του online, ανεβασμένες από τους γονείς του, χωρίς τη δική του συναίνεση. 

Η Διεθνής Ημέρα Διαδικτύου είναι μια καλή αφορμή για να κάνουμε ένα βήμα πίσω και να σκεφτούμε καλύτερα πώς μπορούμε όλοι μας να προστατεύσουμε τα δεδομένα μας από ανεπιθύμητους κινδύνους.

Ήταν 29 Οκτωβρίου 1969, όταν για πρώτη φορά αποστέλλεται μέσω διαδικτύου ένα μήνυμα με μόλις δύογράμματα -LO, ανολοκλήρωτη προσπάθεια αποστολής του LOGIN-, αλλάζοντας για πάντα την επικοινωνία.

Σήμερα, 55 χρόνια μετά, η COSMOTE, γιορτάζει αυτήν την ημέρα-ορόσημο και ως μέλος του Ομίλου Telekom, μοιράζεται την κοινωνική καμπάνια « ShareWithCare », με τη δέσμευση να συνεχίσει να προωθεί την ψηφιακή ασφάλεια.

Η COSMOTE ενισχύει τις αξίες της υπεύθυνης χρήσης των τεχνολογιών και της διαδικτυακής προστασίας με άξονα κυρίως την προστασία των πιο ευάλωτων, δηλαδή των ανηλίκων, που εν αγνοία τους, προβάλλεται η εικόνα τους.

Η COSMOTE μοιράζεται την καμπάνια «ShareWithCare» τονίζοντας τους κινδύνους κλοπής ταυτότητας από την ψηφιακή υπερέκθεση

Με την καμπάνια « ShareWithCare », η Telekom αναδεικνύει την ανάγκη για ασφαλή διαχείριση της ψηφιακής ταυτότητας, στοχεύοντας να προστατεύσει την ιδιωτικότητα της νέας γενιάς και ειδικότερα των παιδιών.

Η πολυβραβευμένη καμπάνια – με Cannes Lions, Effie’s και πολλές ακόμα διακρίσεις- εστιάζει στους κινδύνους που κρύβει το «sharenting», δηλαδή η δημόσια κοινοποίηση εικόνων και
πληροφοριών παιδιών από τους γονείς τους, στα social media.

Η επικοινωνία ξεκινά με το δραματοποιημένο deepfakeβίντεο «Χωρίς συναίνεση – Ένα μήνυμα από την Ella» που δείχνει τις συνέπειες της κοινοποίησης των φωτογραφιών της μικρής Ella στο διαδίκτυο από τους γονείς της. Κάθε άτομο, συμπεριλαμβανομένων των παιδιών, έχει το δικαίωμα να καθορίζει τη δική του ψηφιακή ταυτότητα

Προβλέπεται μάλιστα, σύμφωνα με το TheNew Yorker, ότι μέχρι το 2030, τα δύο τρίτα των κρουσμάτων κλοπής ταυτότητας θα συνδέονται με αυτή την πρακτική, αυξάνοντας την έκθεση σε κινδύνους, όπως αναγνώριση προσώπου και άλλες απειλές για την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα.

Έτσι, με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, δημιουργήθηκε από την 9χρονη ηρωίδα, η ενήλικη εκδοχή της.

Η «ενήλικη Ella» απευθύνεται στους γονείς της, ζητώντας τους να περιορίσουν την ψηφιακή έκθεσή της, προειδοποιώντας για τους κινδύνους που απορρέουν από την online δημοσίευση των παιδικών φωτογραφιών της. Οι αριθμοί αποτυπώνουν το μείζον ζήτημα της ιδιωτικότητας, καθώς το 75% των γονιών μοιράζεται και δημοσιεύει φωτογραφίες και videos των παιδιών του στα social media, ενώ οι 8 από τους 10 ακολούθους, τους είναι εντελώς άγνωστοι.

Μέσω αυτού του ψηφιακού χαρακτήρα, η Telekom υπογραμμίζει την ανάγκη για αυξημένη ψηφιακή εγρήγορση και ασφάλεια, καλώντας τους γονείς να προστατεύσουν τα προσωπικά δεδομένα των παιδιών τους, αποφεύγοντας δημοσιεύσεις που ενδέχεται να εκθέσουν την ταυτότητά τους και να προκαλέσουν μελλοντικά προβλήματα ασφάλειας και εκμετάλλευσης.

Η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, συνεχίζει να στηρίζει πρωτοβουλίες που καλλιεργούν την ψηφιακή παιδεία, προωθούν την ασφαλή χρήση δεδομένων, καθώς και την προστασία του απορρήτου στο ψηφιακό περιβάλλον

Ριφιφί: Πόσο βαθιά χρειάζεται να σκάψεις για να χτυπήσεις το σύστημα;

Έτερος Εγώ, 17 Κλωστές και τώρα Ριφιφί… Εάν υπήρχε κάποιος όρος που να μπορούσε να προσδιορίσει το σύμπαν του Σωτήρη Τσαφούλια, ίσως το μάλλον αδόκιμο (και λίγο marvel-based): «Tsafouliaverse» να ταίριαζε γάντι. Αναμφίβολα, ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στις εξαιρετικά πετυχημένες δουλειές του γνωστού σκηνοθέτη, μπορούμε εύκολα να ανιχνεύσουμε διακριτές κοινές συνιστάμενες… Ήρωες καθημερινοί που

COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD: Πάνω από 130 ταινίες για όλη την οικογένεια

Το COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD θα είναι διαθέσιμο από την Παρασκευή 5/12 έως και την Τετάρτη 7/1, με 4 καθημερινές back-2-back προβολές ταινιών! Την καλύτερη συντρόφια θα μας κρατήσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE TV, μέσα από το pop-up κανάλι COSMOTE CINEMA CHRISTMAS HD, που έχει γίνει πλέον θεσμός. Από την Παρασκευή 5/12 έως