Raja Bala: Μια αποκαλύπτικη συνέντευξη με έναν από τους πιο παραγωγικούς εφευρέτες της Xerox!

Related

Λήμνος: Χωρίς σήμα κινητής COSMOTE από το πρωί ο Μούδρος και τα γύρω χωριά

Σοβαρό πρόβλημα με το σήμα κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE καταγράφεται από το πρωί της Παρασκευής, στην ευρύτερη περιοχή του Μούδρου, έως και τα Καμίνια.  Όπως αναφέρουν κάτοικοι των περιοχών αυτών στον FM 100, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, καθώς τα κινητά εμφανίζουν χαμηλό ή και μηδενικό σήμα, σε πολλές περιπτώσεις με την ένδειξη «Ε». Το πρόβλημα

Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός στην Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΡΤΥΠΥΟ Τα Playoffs της Stoiximan Super League ρίχνουν «αυλαία» την Κυριακή 11/5, με την COSMOTE TV να φιλοξενεί το «ντέρμπι αιωνίων» ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό (20.00, COSMOTE SPORT 1HD). Στο πρόγραμμα των καναλιών COSMOTE SPORT ανήκει και το «Derby de Lisboa» μεταξύ Μπενφίκα-Σπόρτινγκ Λισαβόνας (10/5, 20.00, COSMOTE SPORT 2HD) για την 33η αγωνιστική

Υλοποιήθηκε η ψηφιοποίηση της βιβλιοθήκης της Βουλής από την Cosmote Telekom

Στην αίθουσα της Γερουσίας της Βουλής των Ελλήνων παρουσιάστηκε χθες το έργο της Ψηφιοποίησης Τεκμηρίων της ιστορικής Βιβλιοθήκης της Βουλής, ένα εγχείρημα κομβικής σημασίας για την πολιτική, κοινωνική και πολιτιστική κληρονομιά της χώρας. Το έργο φιλοδοξεί να συγκεντρώσει και να αναδείξει έναν τεράστιο όγκο πληροφοριακού υλικού που μέχρι σήμερα παρέμενε κατακερματισμένος και διασκορπισμένος σε απαρχαιωμένα

Cosmote TV: Αυτός θα περιγράψει τον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας

Ποδόσφαιρο 9/5, 11:02 - Eπιμέλεια: Πάνος Κατσαρός Γνωστοποιήθηκε το όνομα του δημοσιογράφου που αναλαμβάνει την περιγραφή του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Ολυμπιακό και στον ΟΦΗ στις 17 Μαΐου στο ΟΑΚΑ Γνωστός έγινε ο δημοσιογράφος που θα περιγράψει τον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας ανάμεσα στον Ολυμπιακό και στον ΟΦΗ στις 17 Μαΐου στο ΟΑΚΑ

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Παρασκευή, 09 Μαΐου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Παρασκευή, 09 Μαΐου 2025 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 Γκραν Πρι Γαλλίας

Επιδότηση για τους «Οι πειρατές της Γραμβούσας» της Cosmote TV

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

BCL: Τo Final-4 στο Cosmote Sport 4HD

Το Final-4 του FIBA Βasketball Champions League επιστρέφει στην Αθήνα και η ΑΕΚ διεκδικεί τον τίτλο μπροστά στο κοινό της. Μη χάσεις τον σπουδαίο ημιτελικό της Ένωσης με αντίπαλο τη Μάλαγα και όλες τις αναμετρήσεις μέχρι και τον τελικό, αποκλειστικά στο COSMOTE SPORT4HD. Αναλυτικά το τηλεοπτικό πρόγραμμα: Παρασκευή 09.05.25 18:00 Τενερίφη-Γαλατάσαραϊ, FIBA Basketball Champions League

Οι «μάχες» της ΑΕΚ Betsson στο Final 4 του FIBA Basketball Champions League έρχονται στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το FIBA Basketball Champions League ρίχνει «αυλαία» για τη φετινή σεζόν με το Final 4 να διεξάγεται στις 9 & 11/5 και να μεταδίδεται ζωντανά από την COSMOTE TV. Η ΑΕΚ Betsson επιστρέφει ξανά στα τελικά της διοργάνωσης μετά το 2020, με στόχο να επαναλάβει τον θρίαμβο του 2018. Το τρόπαιο διεκδικούν μαζί

Υλοποιήθηκε η ψηφιοποίηση της βιβλιοθήκης της Βουλής από την Cosmote Telekom

Πραγματοποιήθηκε σήμερα Πέμπτη (8/5) στη Βουλή των Ελλήνων η παρουσίαση του έργου «Ψηφιοποίηση Τεκμηρίων της Βιβλιοθήκης της Βουλής των Ελλήνων», που υλοποιήθηκε με επιτυχία από την COSMOTE TELEKOM. Πρόκειται για ένα έργο εθνικής σημασίας που διασφαλίζει τη διάσωση της ιστορικής μνήμης του τόπου μας, προσφέροντας ισότιμη και εύκολη πρόσβαση στη γνώση, την έρευνα και τον

COSMOTE TELEKOM: Νέα εποχή δυνατοτήτων με διεθνές αποτύπωμα

Sponsored Content Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από διαρκείς μεταβολές, ενίσχυση του ανταγωνισμού και επιταχυνόμενη ψηφιακοποίηση, η στρατηγική προσαρμοστικότητα καθίσταται κρίσιμος παράγοντας επιβίωσης και ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις παγκοσμίως. Η COSMOTE, αξιοποιώντας τη μακροχρόνια εμπειρία της στην ελληνική αγορά και την εδραιωμένη θέση της ως ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα τηλεπικοινωνιακά brands, προχωρά σε μια

Τεχνητή νοημοσύνη στο Netflix: Το νέο search στα τηλέφωνα – Αλλαγές και στη διεπαφή της αρχικής σελίδας

FORTUNE GREECE 08/05/2025, 15:45 The Witcher series logo displayed on a phone screen and Netflix logo displayed on a laptop screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on October 18, 2021. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Για παρέχει πιο εξατομικευμένες

COSMOTE TELEKOM: Νέα σελίδα με διεθνές αποτύπωμα για τις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα

Η COSMOTE, ένα από τα πιο εδραιωμένα και ισχυρά brands στο ελληνικό τηλεπικοινωνιακό τοπίο, προχωρά σε ένα σημαντικό βήμα, που της προσδίδει διεθνές αποτύπωμα και τη διαφοροποιεί ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό. Ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM και μαζί δημιουργούν τη νέα εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM. Σημειώνεται ότι η TELEKOM αποτελεί το κορυφαίο brand τηλεπικοινωνιών

COSMOTE TELEKOM: Η στρατηγική ένωση δυνάμεων που φέρνει το μέλλον πιο κοντά

Σε ένα περιβάλλον αυξημένης πολυπλοκότητας, με την παγκοσμιοποίηση να αναδιαμορφώνει το επιχειρηματικό τοπίο και την τεχνολογία να εξελίσσεται ραγδαία, οι εταιρείες καλούνται να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές τους και να ενισχύσουν την ανταγωνιστικότητά τους. Προς αυτή την κατεύθυνση, η COSMOTE, με παρουσία 27 ετών στην ελληνική αγορά και ένα από τα πιο ισχυρά και αναγνωρίσιμα brands

Τζένσεν Χουάνγκ: «Το Σαν Φρανσίσκο επέστρεψε – χάρη στην επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης»

Τζένσεν Χουάνγκ: «Το Σαν Φρανσίσκο επέστρεψε – χάρη στην επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης» FORTUNE GREECE 08/05/2025, 14:30 epa11385529 Co-founder, president and CEO of Nvidia Corporation, Jensen Huang, presents NVIDIA NVLink Spine as he delivers his keynote speech ahead of the COMPUTEX 2024 trade show, in Taipei, Taiwan, 02 June 2024. COMPUTEX 2024 will run from

COSMOTE TELEKOM: νέα εποχή στις ελληνικές τηλεπικοινωνίες

Η COSMOTE - ένα από τα ισχυρότερα brands της χώρας - ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, το κορυφαίο brand στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες εταιρείες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου, δημιουργώντας την εμπορική μάρκα COSMOTE TELEKOM. Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει

Share

Ο Raja Bala είναι ο πρωτεύων επιστήμονας Υπολογιστικής Όρασης του περίφημου ερευνητικού κέντρου της Xerox, PARC. Η έμφυτη αίσθηση της περιέργειάς του για «το πώς λειτουργούν τα πράγματα», τον οδήγησε στις δύο του θητείες στη Xerox να γίνει ένας από τους πιο παραγωγικούς εφευρέτες της. Του χάρισε επίσης μια μοναδική αίσθηση διορατικότητας  για το πώς η υπολογιστική όραση θα άλλαζε τον τρόπο με τον οποίο ζούμε.

Τι θα λέγατε αν μια selfie ήταν το μόνο που χρειαζόταν για να διαγνωσθεί μια ασθένεια; Αν μπορούσατε να οδηγήσετε μέχρι την εργασία σας και να επιστρέψετε χωρίς να αγγίξετε ποτέ το τιμόνι; Αν μπορούσατε να μπείτε σε ένα κατάστημα, να πάρετε τα προϊόντα που χρειάζεστε και να φύγετε χωρίς να περιμένετε να πληρώσετε – να αφαιρείται δηλαδή το σύνολο των αγορών σας αυτόματα από τον τραπεζικό λογαριασμό σας;

Δεν πρόκειται για επιστημονική φαντασία. Είναι ο κόσμος που ο Raja Bala βοηθά να οικοδομηθεί. Ένας κόσμος όπου οι υπολογιστές μπορούν να «δουν», να ερμηνεύσουν και να αναλύσουν τα δεδομένα γύρω τους και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες, για να λαμβάνουν αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο, βοηθώντας στην επίλυση πραγματικών προβλημάτων. Μείνετε μαζί μας καθώς αποκαλύπτουμε τον άνθρωπο πίσω από την τεχνολογία.

Raja Bala (2)

Πώς αρχίσατε να ενδιαφέρεστε για την υπολογιστική όραση;

Μεγαλώνοντας, στο σπίτι μου δινόταν πολύ μεγάλη έμφαση στα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες. Η μητέρα μου ήταν δασκάλα φυσικών επιστημών και ο πατέρας μου ήταν μηχανικός. Αλλά ενώ είχα πάντα μια ιδιαίτερη αγάπη και κάποιο ταλέντο στα μαθηματικά, δεν ήμουν ποτέ ένας άνθρωπος που λειτουργούσε με το αριστερό κομμάτι του εγκεφάλου του, δηλαδή αναλυτικός και μεθοδικός. Είμαι μουσικός. Λατρεύω την τέχνη.  Έτσι, όταν ξεκίνησα να αποφασίζω για την καριέρα μου, ήθελα να βρω κάτι που θα μπορούσε να ικανοποιήσει όλο το φάσμα των ενδιαφερόντων μου.

Δεν ασχολήθηκα από την αρχή με την υπολογιστική όραση. Όταν ήρθα για πρώτη φορά στη Xerox το 1993, εργαζόμουν ως επιστήμονας στην έγχρωμη απεικόνιση. Εκείνη την εποχή, η Xerox πραγματοποιούσε τη μετάβαση από την ασπρόμαυρη στην έγχρωμη εκτύπωση. Ηγήθηκα αρκετών συναρπαστικών projects ανάπτυξης λύσεων διαχείρισης χρωμάτων για εκτυπωτές και σαρωτές της Xerox. Μόνο το 2011 και μετά από μια εξαγορά, αντιλήφθηκα την ευκαιρία και τη δυναμική της υπολογιστικής όρασης. Έκανα τη μετάβαση και τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία.

Μπορείτε να μας μιλήσετε για το τί είναι η υπολογιστική όραση και γιατί είναι σημαντική για τον κόσμο σήμερα;

Η υπολογιστική όραση είναι η επιστήμη με την οποία τα μηχανήματα αναλύουν, ερμηνεύουν και εξάγουν χρήσιμες πληροφορίες από εικόνες και βίντεο και στη συνέχεια χρησιμοποιούν αυτές τις πληροφορίες για να επιλύσουν πραγματικά προβλήματα. Στο  δικό μου έργο και της ομάδας μου προσπαθούμε να βγάλουμε μια ψηφιακή εικόνα ή ένα βίντεο, να την μετατρέψουμε σε μαθηματική αναπαράσταση που καταλαβαίνει ένας υπολογιστής και στη συνέχεια, μαθαίνουμε στον υπολογιστή να εκτελεί μια εργασία χρησιμοποιώντας αυτήν την αναπαράσταση – όπως να ανιχνεύει εάν υπάρχει ή όχι  ένα πρόσωπο σε μια εικόνα.

Ενώ η υπολογιστική όραση ήταν διαδεδομένη από τη δεκαετία του ’60, στα πρώτα χρόνια περιοριζόταν από την έλλειψη διαθεσιμότητας και πρόσβασης σε ψηφιακές εικόνες. Η ανάλυση εικόνας περιοριζόταν σε ειδικές χρήσεις, όπως στον ιατρικό τομέα και ποτέ δεν γνώρισε μαζική έκθεση. Αλλά με την εμφάνιση των smartphones και το γεγονός, ότι εταιρείες όπως η Google και το Facebook κατέστησαν ευκολότερη την πρόσβαση σε εικόνες, δημιουργώντας μεγάλες βάσεις δεδομένων με δυνατότητα αναζήτησης, εκτινάχθηκε το μέγεθος, η συνάφεια και η διείσδυση της υπολογιστικής όρασης σε μαζικές καταναλωτικές αγορές. Η αφθονία των δεδομένων εικόνας και βίντεο που παράγονται σήμερα από τους καταναλωτές, σε συνδυασμό με τους προηγμένους αλγόριθμους και τον υπολογιστικό εξοπλισμό που είναι διαθέσιμος για την επεξεργασία τους, αλλάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε για τον συγκεκριμένο τομέα.

Raja Bala (3)

Σήμερα, στην υπολογιστική όραση υπάρχουν ακόμα προκλήσεις που πρέπει να ξεπεραστούν, ακόμη και με την πρόοδο που έχει σημειωθεί;

Αυτή τη στιγμή, υπάρχει πολύς ενθουσιασμός για τη λεγόμενη «βαθιά εκμάθηση» και πώς αυτή εφαρμόζεται στην υπολογιστική όραση. Το deep learning είναι ένας πραγματικά αποτελεσματικός τρόπος για να εξάγονται χρήσιμα μοτίβα από εικόνες. Λειτουργεί τροφοδοτώντας ένα νευρωνικό δίκτυο με πολλά παραδείγματα εικόνων μαζί με ένα σχετικό μοτίβο ή μια δεδομένη «αλήθεια» για τις εικόνες αυτές. Στη συνέχεια, το δίκτυο μαθαίνει ένα σύνολο συνδέσεων που του επιτρέπει να αναγνωρίσει τον ίδιο τύπο μοτίβου ή αλήθειας σε νέες εικόνες.

Ένα δίκτυο βαθιάς εκμάθησης μπορεί να κατανοήσει εξαιρετικά πολύπλοκα σχέδια και σχέσεις ανάμεσα στις εικόνες και είναι πολύ αποτελεσματικό στα καθήκοντα που έχει εκπαιδευτεί να κάνει. Ωστόσο, ένα βασικό πρόβλημα είναι πως, για να είναι επιτυχής η βαθιά εκμάθηση, βασίζεται στη διαθεσιμότητα των συνόλων δεδομένων (datasets) που περιλαμβάνουν εκατομμύρια εικόνες μαζί με τα βασικά δεδομένα–«αλήθειες» τους. Έτσι, πολλές εφαρμογές δεν έχουν πρόσβαση σε τόσες πολλές εικόνες και δεδομένα.

Στον ιατρικό τομέα για παράδειγμα, μπορεί κάποιος να θελήσει να χρησιμοποιήσει το deep learning για να βοηθηθεί στη διάγνωση μιας συγκεκριμένης ασθένειας. Αυτό συνεπάγεται ότι το βαθύ δίκτυο πρέπει να εκπαιδευτεί σε εκατομμύρια εικόνες οργάνων που επισημαίνουν τα διαφορετικά επίπεδα βαρύτητας της νόσου. Αυτός ο όγκος δεδομένων, απλά δεν υπάρχει. Ακόμα κι αν υπήρχε, δεν θα είχε κανείς ποτέ τη δυνατότητα να διαθέτει μια ομάδα κλινικών εμπειρογνωμόνων που θα καθίσει να αποδώσει χαρακτηρισμούς σε όλες αυτές τις εικόνες.

Επομένως, το βασικό ερώτημα είναι πώς θα γίνουμε δημιουργικοί με αυτά τα δεδομένα. Πώς μπορούμε να τροποποιήσουμε τη βαθιά εκμάθηση για να λαμβάνει έξυπνες αποφάσεις που βασίζονται σε περιορισμένη εκπαίδευση;

Αυτό που κάναμε, είναι να επανεξετάσουμε ορισμένα από τα μοντέλα βασικών αρχών με τα οποία εργαζόμασταν πριν από την εποχή του deep learning και να τα χρησιμοποιήσουμε μέσα σε ένα δίκτυο βαθιάς εκμάθησης για να χτίσουμε μια «προηγούμενη» γνώση και ευφυΐα σχετικά με ένα δεδομένο έργο ή περιβάλλον.  Για παράδειγμα, για να εκπαιδεύσουμε ένα δίκτυο βαθιάς εκμάθησης να αναγνωρίζει τα αιμοφόρα αγγεία στις εικόνες του αμφιβληστροειδούς,  το τροφοδοτούμε με στοιχεία ώστε να αναζητήσει λεπτές καμπυλωτές δομές που διακλαδώνονται όπως ένα δέντρο. Με αυτά τα στοιχεία, το δίκτυο όχι μόνο απαιτεί πολύ λιγότερες εκπαιδευτικές εικόνες, αλλά στην πραγματικότητα υπερέχει των κορυφαίων σημερινών μεθόδων βαθιάς εκμάθησης.

Δεν εργαζόσασταν πάντα για τη Xerox, σωστά;

Σωστά. Μετά από 22 χρόνια στη Xerox, αποφάσισα να δοκιμάσω τον εαυτό μου σε ένα νέο περιβάλλον – εργαζόμουν στην ομάδα απεικόνισης των φωτογραφικών μηχανών κινητών της Samsung για την ανάπτυξη υπολογιστικών τεχνικών απεικόνισης.

Raja Bala (1)

Τί αποκομίσατε από αυτή την εμπειρία;

Μια νέα αναγνώριση της αξίας που έχει η απλότητα. Τα περισσότερα προϊόντα της Xerox χρησιμοποιούνται σε περιβάλλον γραφείου, όπου μπορείς να βασιστείς, ότι οι χρήστες θα διαθέτουν τουλάχιστον κάποια μικρή εξοικείωση με την τεχνολογία. Αλλά σχεδόν όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο έχουν ένα smartphone στην τσέπη τους. Το να εργάζεσαι για ένα καταναλωτικό προϊόν σαν αυτό, σημαίνει ότι  θα πρέπει να μεριμνήσεις για κάθε επίπεδο τεχνολογικής εμπειρίας. Να δημιουργήσεις κάτι που να είναι εύκολο στη χρήση είτε είσαι ειδικός είτε αρχάριος. Για να επιτευχθεί αυτό το επίπεδο απλότητας απαιτούνται χιλιάδες ώρες. Ένας απίστευτος όγκος εργασιών αφιερώνεται στο να είμαστε σίγουροι ότι κάθε κλικ κάνει ακριβώς αυτό που οφείλει να κάνει.

Επιστρέφοντας σε ένα ερευνητικό περιβάλλον στη Xerox, γνωρίζω τί χρειάζεται για να μετατραπεί η εξαιρετική επιστήμη σε ένα προϊόν με απήχηση. Το να είσαι σε θέση να δημοσιεύσεις μια επιστημονική εργασία για την έρευνά σου είναι ένα πράγμα. Αλλά αν θέλεις η έρευνά σου να οδηγήσει στη δημιουργία ενός προϊόντος που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί επιτυχημένα από τον τελικό καταναλωτή, χρειάζεται να είναι όσο πιο αλάνθαστο, απλό και ευκολονόητο γίνεται.

Ας υποθέσουμε ότι κάποιος εργάζεται πάνω σε μια εφαρμογή για κινητά για την έξυπνη σάρωση εγγράφων. Η υπολογιστική όραση παραδοσιακά απαιτεί μεγάλη ισχύ επεξεργασίας – κάτι που σε μια κινητή συσκευή δεν είναι διαθέσιμο σε αφθονία. Έτσι εάν θέλετε η λύση σας να είναι κάτι περισσότερο από μια άσκηση ακαδημαϊκού περιεχομένου, θα πρέπει να φερθείτε έξυπνα ώστε να την κάνετε όχι μόνο συγκεκριμένη, αλλά γρήγορη και ενεργειακά αποδοτική. Διαφορετικά οι άνθρωποι δεν θα τη χρησιμοποιήσουν.

Σκεπτόμενος το μέλλον, ποιος τομέας της υπολογιστικής όρασης σας ενθουσιάζει περισσότερο;

Σήμερα, η Υπολογιστική Όραση και ο ευρύτερος τομέας της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι ένα εξαιρετικό πεδίο για να ασχολείσαι. Μόλις πρόσφατα, αυτός ο τομέας έγινε αρκετά ώριμος για να αρχίσει να έχει πραγματικό, ουσιαστικό και διαδεδομένο αντίκτυπο στον κόσμο. Ξεκινώντας από καθημερινές δραστηριότητες όπως η αυτόματη κατάθεση, μέχρι μεγάλες εφαρμογές όπως η αυτόνομη οδήγηση και η έγκαιρη διάγνωση ασθενειών, οι εφαρμογές είναι άφθονες και συνεχίζουν να αυξάνονται. Και υπάρχουν πολλές επιστημονικές και μηχανικές προκλήσεις για να καταστούν αυτές οι εφαρμογές ακριβείς και αξιόπιστες.

Αλλά, προσωπικά, αυτό που με ενθουσιάζει περισσότερο είναι να συνεχίσουμε το έργο μας, να οικοδομούμε μεθόδους υπολογιστικής όρασης που αντλούν συμπεράσματα τόσο από προηγούμενα μοντέλα του κόσμου όσο και από παραδείγματα δεδομένων. Τα μοντέλα κυμαίνονται από τη δουλειά μας με τα αιμοφόρα αγγεία του αμφιβληστροειδούς, μέχρι τη κοινή γνώση σχετικά με τα καθημερινά αντικείμενα, τους ανθρώπους και τους νόμους της φύσης.

Χάρη στο πλούσιο και φιλόξενο προς τη καινοτομία περιβάλλον που παρέχει η Xerox, είμαστε στην αιχμή του να μετατρέψουμε αυτά τα μοντέλα πραγματικού κόσμου σε μεθόδους εκμάθησης μηχανών με βάση τα δεδομένα, ώστε να δημιουργήσουμε μια μορφή υβριδικής εκμάθησης. Δεν μπορώ να φανταστώ ένα πιο συναρπαστικό μέρος για να βρίσκομαι.