myΔΕΗ: Ο νέος ψηφιακός κόσμος της ΔΕΗ

Related

Cosmote: Τι ισχύει για την τηλεόραση μέχρι 31.12.2024

Cosmote: Ο αριθμός των συσκευών που μπορείς να παρακολουθείς ταυτόχρονα περιεχόμενο εξαρτάται από τον τύπο της συνδρομής σου και από το αν διαθέτεις το πακέτο extra συσκευών. Σημειώνεται ότι το πακέτο extra συσκευών παρέχεται : δωρεάν στα πακέτα συμβολαίου δωρεάν έως 31/12/2024 στα ευέλικτα πακέτα Monthly Pack ενώ παρέχεται με χρέωση, κατόπιν αιτήματος του συνδρομητή,…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder»

Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος με Emmy Μάρτιν Φρίμαν (Sherlock, The Hobbit, Fargo) επιστρέφει στον ρόλο του Κρις Κάρσον, ενός αστυνομικού που προσπαθεί να βάλει τη ζωή του σε τάξη και να παραμείνει στην καλή πλευρά του νόμου. Στο καλεντάρι του…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Μία νέα ψηφιακή εποχή εξυπηρέτησης και επικοινωνίας με τη ΔΕΗ ξεκινά με το myΔΕΗ που είναι πλέον διαθέσιμο για τους πελάτες της εταιρείας.

Το myΔΕΗ είναι ο νέος ψηφιακός κόσμος της ΔΕΗ που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες να έχουν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους οπουδήποτε και οποτεδήποτε, να διαχειρίζονται τις παροχές τους και τα προσωπικά τους στοιχεία και να ενεργοποιούν νέες υπηρεσίες και προϊόντα, ενώ παράλληλα τους προσφέρει εργαλεία και συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας καθώς και προγράμματα επιβράβευσης. Το myΔΕΗ θα ανανεώνεται συνεχώς με νέες εφαρμογές, δυνατότητες και προσφορές, φέρνοντας ό,τι καινούργιο υπάρχει στον κόσμο της ΔΕΗ στις οθόνες των καταναλωτών.

O Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος Εμπορικών Δραστηριοτήτων της ΔΕΗ, κ. Γεώργιος Καρακούσης, ανέφερε σχετικά: «Βασικός πυλώνας της στρατηγικής μας είναι η πελατοκεντρική φιλοσοφία. Κάθε καινούργιο προϊόν που λανσάρουμε, κάθε νέα υπηρεσία, θέλουμε να κάνει τη ζωή των πελατών μας καλύτερη. Το myΔΕΗ είναι μία νέα εμπειρία που κάνει τη συνολική διαχείριση της σχέσης με τη ΔΕΗ, του κάθε πελάτη ξεχωριστά, εύκολη και άμεση, ενώ προσφέρει πολλά προνόμια στους χρήστες. Προτρέπουμε όλους τους πελάτες μας να κατεβάσουν την εφαρμογή, να γνωρίσουν την νέα ψηφιακή εμπειρία εξυπηρέτησης και να επωφεληθούν από τα προγράμματα επιβράβευσης και εξοικονόμησης».

myΔΕΗ: Πρόσβαση από παντού σε όλα όσα χρειάζεται ο πελάτης

Οι πελάτες της ΔΕΗ, κατεβάζοντας την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους (στο app store ή στο google store) ή μπαίνοντας στο https://mydei.dei.gr και, αφού εγγραφούν, αποκτούν πρόσβαση στον νέο ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ. Οι βασικότερες δυνατότητες του myΔΕΗ περιλαμβάνουν:

Εύκολη και γρήγορη διαχείριση λογαριασμών

Στο myΔΕΗ οι πελάτες μπορούν να βλέπουν και να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς τους, να τους εξοφλούν και να παρακολουθούν τους διακανονισμούς τους. Η εφαρμογή myΔΕΗ έρχεται να αντικαταστήσει και ταυτόχρονα να βελτιώσει την υπηρεσία e-bill, οι χρήστες της οποίας μπορούν να μπουν στο myΔΕΗ με τους υπάρχοντες κωδικούς τους. Επιπλέον, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να βλέπουν το ιστορικό τους και να βρίσκουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών. 

Ενεργοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας

Ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του myΔΕΗ είναι η δυνατότητα ενεργοποίησης μιας σειράς προϊόντων αλλά και πρόσθετων υπηρεσιών καθαρής ενέργειας και ασφάλειας.

Για παράδειγμα, στο myΔΕΗ μπορεί να ενεργοποιηθεί ηλεκτρονικά το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ, που περιέχει δωρεάν την υπηρεσία GreenPass δίνοντας την δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει όταν εξοικονομούν ενέργεια. 

Οι χρήστες του myΔΕΗ μπορούν να ενεργοποιήσουν μόνοι τους και το Green Pass, την πρόσθετη υπηρεσία από τη ΔΕΗ, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνουν στο σπίτι τους, τόση παράγεται και δεσμεύεται για αυτούς από Ανανεώσιμες Πηγές.

Για περισσότερη ασφάλεια, οι εγγεγραμμένοι στο myΔΕΗ μπορούν να ενεργοποιήσουν το FixIt, την καινοτόμο υπηρεσία Επείγουσας Τεχνικής Βοήθειας, με την οποία μπορούν να καλούν τεχνικό  24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και 365 ημέρες τον χρόνο για άμεση αποκατάσταση απροσδόκητων βλαβών ή ζημιών στο σπίτι. Αντίστοιχα, για όσους έχουν στο σπίτι φυσικό αέριο, η υπηρεσία FixIt Dual προσφέρει άμεση πρόσβαση σε ηλεκτρολόγο, υδραυλικό, κλειδαρά ή τεχνικό ατομικού καυστήρα Φυσικού Αερίου.

E-Selfmetering για καταχώριση της πραγματικής κατανάλωσης

Με το e-Selfmetering, οι καταναλωτές μπορούν να καταχωρούν μόνοι τους online στο myΔΕΗ την πραγματική τους κατανάλωση, ώστε να πληρώνουν  μόνο ό,τι έχουν καταναλώσει. Έτσι, μπορούν να αποφύγουν εκπλήξεις στους λογαριασμούς και να έχουν την ακριβή εικόνα της κατανάλωσής τους.

Εξοικονόμηση ενέργειας με το ΔΕΗ myEnergy Coach

Από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του νέου myΔΕΗ είναι ότι ο myEnergy Coach, ο εξειδικευμένος σύμβουλος με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους, είναι διαθέσιμος πάντα και από παντού. Με το ΔΕΗ myEnergyCoach, οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, να βλέπουν την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους, να ανακαλύπτουν αποτελεσματικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας, να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης και να επικοινωνούν απευθείας με έναν σύμβουλο ενέργειας στο κέντρο εξυπηρέτησης της ΔΕΗ. 

Επιβράβευση της εμπιστοσύνης των πελατών

Στην ενότητα myRewards στο myΔΕΗ, οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να επωφεληθούν από τα νέα προγράμματα επιβράβευσης καθώς και από προσφορές από κορυφαία brands της αγοράς. Η ενότητα myRewards θα ανανεώνεται συχνά, με νέες προσφορές και προνόμια.