Mastercard και Skroutz σε στέλνουν στον Αρκτικό Κύκλο!

Related

Επίδειξη δυνατοτήτων από τη Samsung για το τι προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σε συσκευές Galaxy

Σαν πιστοί αναγνώστες των τεχνολογικών εξελίξεων, νωρίτερα είδαμε την Samsung να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εφαρμογών AI σε κινητά με την κυκλοφορία του Galaxy AI. Από τότε βλέπουμε πως σχεδόν κάθε εταιρεία smartphones ανακοινώνει τις δικές της σουίτες AI, αλλά οι κάτοχοι πρόσφατων συσκευών Galaxy S και Z μπορούν ήδη να τις βάλουν σε λειτουργία!Τα Galaxy…

Πιο μπροστά σε πωλήσεις η Xiaomi έναντι της Apple όσον αφορά τον μήνα Αύγουστο

“Κρύος ιδρώτας” περιλούζει τα πρόσωπα ανθρώπων της Apple, καθώς η Xiaomi διεκδίκησε τη δεύτερη θέση στον παγκόσμιο μηνιαίο όγκο πωλήσεων κατά τα δεδομένα που συνέλεξε η Counterpoint Research για τον Αύγουστο. Η κινεζική μάρκα ξεπέρασε την Apple που ήρθε στην τρίτη θέση, ενώ η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση. Τα στοιχεία αποστολών της Xiaomi τον Αύγουστο παρέμειναν…

ESET Research: Η CosmicBeetle συμμαχεί με άλλες συμμορίες ransomware, βάζοντας στο στόχαστρο επιχειρήσεις σε Ευρώπη και Ασία.

Οι ερευνητές της ESET χαρτογράφησαν τις πρόσφατες δραστηριότητες της εγκληματικής ομάδας CosmicBeetle και βρήκαν ότι η ομάδα χρησιμοποιεί ένα νέο κακόβουλο λογισμικό, το ScRansom καθώς και ότι συνεργάζεται με άλλες συμμορίες ransomware. Η CosmicBeetle έχει διασπείρει ransomware σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), κυρίως στην Ευρώπη και την Ασία. Η έρευνα της ESET παρατήρησε ότι…

Ολοκληρώθηκε για 8η χρονιά το πρόγραμμα «Code Like a Girl» της Vodafone

Η Vodafone Ελλάδας ολοκλήρωσε για όγδοη χρονιά το πρόγραμμα ανάπτυξης κώδικα Code Like a Girl, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερα νέα κορίτσια μέσα από την γνωριμία τους με τον Προγραμματισμό. Από την έναρξη του προγράμματος, έχουν εκπαιδευτεί περισσότερες από 400 έφηβες ηλικίας 14 έως 18 ετών, αποκτώντας πρακτικές γνώσεις για να ανακαλύψουν τον τομέα της τεχνολογίας και…

Alter Ego Ventures: Νέα επενδυτική εταιρεία της Alter Ego Media

Η Alter Ego Ventures, μέλος της Alter Ego Media του μεγαλύτερου ομίλου μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα, ανακοινώνει την έναρξη ενός φιλόδοξου επενδυτικού σχήματος, με αρχικό προϋπολογισμό 10 εκατομμυρίων ευρώ, που θα επενδύσει σε εταιρείες με έμφαση στην τεχνολογία. Οι επενδύσεις θα είναι εστιασμένες σε νεοσύστατες και υφιστάμενες εταιρείες που καινοτομούν και διαθέτουν υψηλό αναπτυξιακό…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα ELTRUN – Cosmote: Σε πρώιμα στάδια η ψηφιακή ετοιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Ενισχυμένο παρουσιάζεται την τελευταία διετία το επίπεδο της ψηφιακής ετοιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χώρα μας, όμως, ακόμη έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έρευνας «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου…

DIY Ransomware: Μεγαλύτερη απειλή οι ερασιτέχνες εγκληματίες στον κυβερνοχώρο χάρη σε τυποποιημένο κώδικα

Η Παγκόσμια Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) δημοσίευσε μια έκθεση που περιγράφει τις πρόσφατες επιθέσεις ransomware με χρήση κώδικα που έχει διαρρεύσει. H έρευνα ρίχνει φως στα εργαλεία και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται τόσο από οργανωμένες ομάδες ransomware όσο και από μεμονωμένους δράστες. Με τεράστια ποικιλία εργαλείων και δειγμάτων στη διάθεσή τους, εγκληματικές…

Η τέχνη των επιδόσεων: Ένα πανόραμα υψηλής ακρίβειας σε Ultra-wide

Η Porsche Design και η AGON by AOC, ένα από τα κορυφαία brand gaming οθονών και αξεσουάρ πληροφορικής παγκοσμίως, ανακοινώνουν την πιο πρόσφατή συνεργασία τους: την οθόνη gaming, Porsche Design AOC AGON PRO PD34. Αυτή η νέα κυρτή QD–OLED οθόνη gaming 34” (86,36 cm) συνδυάζει την υπεροχή του concept της Porsche Design με την τεχνογνωσία…

Αυξάνεται ο αριθμός των συνδρομητών Cosmote TV και Nova

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας…

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Τα νέα HUAWEI MatePad μόλις παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

Share

Αυτόν τον Σεπτέμβριο, η Mastercard και η Skroutz επιστρέφουν δίνοντας στους χρήστες την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους στο μεγαλύτερο marketplace της χώρας με ασφάλεια και ευκολία και να μπουν στο διαγωνισμό για ένα μαγευτικό ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο.

Συγκεκριμένα, από τις 2 έως τις 29 Σεπτεμβρίου, οι χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας που θα πραγματοποιήσουν τις αγορές τους χρησιμοποιώντας την Mastercard κάρτα τους και αποθηκεύοντας την ως μέσο πληρωμής, (card-on-file) για μελλοντικές αγορές, μπαίνουν αυτόματα στην κλήρωση για  ένα ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο και το Βόρειο Σέλλας – μία ανεκτίμητη εμπειρία σε έναν από τους πιο απομακρυσμένους και μαγευτικούς προορισμούς του κόσμου.

Μέσα από αυτή τη στρατηγική συνεργασία, η Mastercard επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να προάγει και να ενδυναμώνει το ηλεκτρονικό εμπόριο, παρέχοντας καινοτόμες λύσεις που συμβάλλουν στην ανάπτυξη και βελτίωση της ψηφιακής αγοραστικής εμπειρίας. Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, η Mastercard με τη Skroutz προσφέρουν μια ευρεία γκάμα ενεργειών, όπως οι «Mastercard Wednesday» και «Back2School». Μέσω αυτών, όλοι οι κάτοχοι καρτών Mastercard έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια για τις επόμενες αγορές τους μέσω Skroutz.

Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Η στρατηγική μας συνεργασία με τη Skroutz, το κορυφαίο marketplace στην Ελλάδα, ενισχύει δυναμικά την παρουσία μας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, προσφέροντας στους κατόχους καρτών μοναδικά κίνητρα και μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, με την ευκαιρία να κερδίσουν ένα ανεκτίμητο ταξίδι στον Αρκτικό Κύκλο.»

Η Θάλεια Γελαδάκη, CMO Skroutz, δήλωσε σχετικά: «Είναι σημαντικό για μας να προσφέρουμε ασφάλεια, ποικιλία προϊόντων και ευκολία στους χρήστες μας ώστε να απολαμβάνουν εξαιρετική αγοραστική εμπειρία στις αγορές τους μέσω Skroutz. Έχοντας δίπλα μας συνεργάτες που μοιράζονται το ίδιους στόχους, μας γεμίζει δύναμη ώστε να βελτιώνουμε καθημερινά τις προσφερόμενες υπηρεσίες αλλά και την εν γένει εμπειρία των καταναλωτών. »