Magenta Moments: COSMOTE TELEKOM & Ogilvy για τη νέα εποχή στην επιβράβευση!

Related

Ζήστε ένα unlimited καλοκαίρι με τη Nova: Απεριόριστα data και επικοινωνία από μόλις 28€/μήνα

Όταν τίποτα δεν σε σταματά, η ζωή αποκτά άλλον ρυθμό. Πιο γρήγορo, πιο δυναμικό και σίγουρα πιο ελεύθερο. Η καθημερινότητα σήμερα δεν κάνει παύση. Αντίθετα, είναι γεμάτη από βιντεοκλήσεις, ατελείωτο scrolling, stories, post και lives, αγαπημένες ταινίες και σειρές οι οποίες μας ακολουθούν όπου κι αν βρισκόμαστε, gaming και meetings με την ομάδα στο γραφείο

Πριν 80 χρόνια, η δοκιμή «Trinity» ωθούσε την ανθρωπότητα στην πυρηνική εποχή

Η πύρινη σφαίρα της δοκιμής Trinity / Galerie Bilderwelt /Getty Images Στις 5:29, το πρωί τις 16 Ιουλίου 1945, μία πυρόσφαιρα έλαμψε την έρημο του Νέου Μεξικού : το άκρως απόρρητο πρόγραμμα Μανχάταν του αμερικανικού στρατού απέδιδε τους καρπούς του, με την ομάδα του καθηγητή Ρόμπερτ Οπενχάιμερ να πραγματοποιεί την πρώτη πυρηνική έκρηξη της ιστορίας

Ξεκίνησε η ηλεκτρονική επίδοση εγγράφων από τους δήμους – Όλα στη Θυρίδα Πολίτη και στο Gov.gr Wallet

Από σήμερα, οι δήμοι της χώρας μπορούν να επιδίδουν ηλεκτρονικά στους πολίτες έγγραφα στη Θυρίδα Πολίτη στο gov.gr και στο Gov.gr Wallet, με στόχο οι πολίτες να λαμβάνουν έγκαιρη ενημέρωση για τα έγγραφα που τους αφορούν. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο οι δήμοι αποκτούν έναν σύγχρονο, γρήγορο και διαφανή τρόπο επίδοσης, μειώνοντας τη γραφειοκρατία, εξοικονομώντας

Σε Cosmote TV και Nova η Super League και τη νέα σεζόν – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

– Αστάθμητος παράγοντας ο ΠΑΟΚ Πού θα βλέπουν οι τηλεθεατές τη Super League και τη Super League 2; Ενάμιση μήνα πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος στα τέλη Αυγούστου, τα δεδομένα έχουν ως εξής. Δεν υφίσταται κεντρική διαχείριση στη Super League αυτήν τη στιγμή, αν και ήταν διακηρυγμένος στόχος της ηγεσίας του συνεταιρισμού. Υπάρχει όμως

Magenta Moments: COSMOTE TELEKOM & Ogilvy για τη νέα εποχή στην επιβράβευση!

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει μια νέα εποχή στον κόσμο της επιβράβευσης με το πρόγραμμα Magenta Moments και την «εγκαινιάζει» με μια επικοινωνία γεμάτη με την ίδια ασυγκράτητη χαρά που υπόσχεται το πρόγραμμα. Γιατί αυτό το νέο πρόγραμμα θα κάνει τους καταναλωτές «μες στη χαρά»; Για πρώτη φορά η COSMOTE TELEKOM «ενώνει» όλα τα προϊόντα και

Ψεύτικοι υποψήφιοι με τεχνητή νοημοσύνη «κλέβουν» δουλειές – Τι αποκαλύπτουν οι ειδικοί

Ψεύτικοι υποψήφιοι με τεχνητή νοημοσύνη «κλέβουν» δουλειές – Τι αποκαλύπτουν οι ειδικοί FORTUNE GREECE 15/07/2025, 19:30 SHARE Με την τεχνητή νοημοσύνη να γίνεται όλο και πιο αληθοφανής, οι εταιρείες κινδυνεύουν να προσλαμβάνουν υποψήφιους που… δεν υπάρχουν, οδηγώντας σε απάτες εκατομμυρίων και σοβαρά ζητήματα ασφάλειας.   Υποψήφιοι-«μαϊμού», συμπεριλαμβανομένων deepfakes, εκμεταλλεύονται τη δυναμική της τηλεργασίας, εξαπατούν αμερικανικές

Η COSMOTE TV θα δείξει τα φιλικά προετοιμασίας του Ολυμπιακού

Τα κανάλια της COSMOTE TV αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες να προβάλλει τα φιλικά προετοιμασίας της ομάδας του Ολυμπιακού σε Ολλανδία, Γερμανία και Ιταλία. Το πρόγραμμα των φιλικών Με βάση τις πληροφορίες που υπάρχουν τα κανάλια της COSMOTE TV θα προβάλλουν και θα καλύψουν τα φιλικά των Πειραιωτών. Θυμίζουμε τα φιλικά που είναι να δώσει ο

EXA Infrastructure: Η νέα οπτική ίνα που αλλάζει τα δεδομένα στην Ευρώπη!

Σε μια τολμηρή κίνηση που αλλάζει το τοπίο της...

COSMOTE Awards: Βράβευση καινοτομίας στον Όμιλο ΟΤΕ

Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν πάνω από 350 εργαζόμενοι με 27 έργα, τα οποία αναδείχθηκαν μέσα από διαδικασίες αξιολόγησης και τεχνολογικής πρωτοτυπίας. Για όγδοη συνεχή χρονιά, τα COSMOTE Awards αποτελούν σημείο αναφοράς για την αναγνώριση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας των εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν πάνω από 350 εργαζόμενοι με 27 έργα

Μουσικό συγκρότημα με πάνω από ένα εκατομμύριο ακροατές στο Spotify δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη

Ένα indie rock συγκρότημα με περισσότερους από ένα εκατομμύριο ακροατές σε μηνιαία βάση στο Spotify παραδέχτηκε ότι είναι ένα μουσικό project που δημιουργείται από Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), μετά από ημέρες εικασιών σχετικά με το αν είναι πραγματικό. Οι Velvet Sundown, όνομα που φαινομενικά είναι αναφορά στο συγκρότημα του αείμνηστου Αμερικανού μουσικού Λου Ριντ, The Velvet

COSMOTE Awards: Οι εργαζόμενοι του ΟΤΕ επιβραβεύονται για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία

Σημείο αναφοράς για τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εδώ και 8 χρόνια τα COSMOTE Awards, ένας θεσμός που αναγνωρίζει και επιβραβεύει τους ανθρώπους του Ομίλου που με πάθος, καινοτομία και δημιουργικότητα σχεδίασαν και υλοποίησαν έργα, πρωτοβουλίες και λύσεις, τόσο για τον πελάτη, όσο και για την ίδια την εταιρεία. Στα φετινά COSMOTE Awards συμμετείχαν

COSMOTE Awards: Επιβράβευση εργαζομένων του Ομίλου ΟΤΕ για καινοτόμες πρωτοβουλίες

Φέτος συμμετείχαν 27 πρωτότυπα έργα από ομάδες εργαζομένων που αριθμούσαν συνολικά πάνω από 350 άτομα. Σημείο αναφοράς για τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εδώ και 8 χρόνια τα COSMOTE Awards, ένας θεσμός που αναγνωρίζει και επιβραβεύει τους ανθρώπους του Ομίλου που με πάθος, καινοτομία και δημιουργικότητα σχεδίασαν και υλοποίησαν έργα, πρωτοβουλίες και λύσεις, τόσο

COSMOTE Awards: Oι εργαζόμενοι του Ομίλου ΟΤΕ επιβραβεύονται για τη δημιουργικότητα και την καινοτομία (pics)

Σημείο αναφοράς για τους εργαζομένους του Ομίλου ΟΤΕ αποτελούν εδώ και 8 χρόνια τα COSMOTE Awards, ένας θεσμός που αναγνωρίζει και επιβραβεύει τους ανθρώπους του Ομίλου που με πάθος, καινοτομία και δημιουργικότητα σχεδίασαν και υλοποίησαν έργα, πρωτοβουλίες και λύσεις, τόσο για τον πελάτη, όσο και για την ίδια την εταιρεία. Στα φετινά COSMOTE Awards συμμετείχαν

Δώρο δύο μήνες πάγιο από την COSMOTE TELEKOM στο COSMOTE 5G Wi-Fi

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες Η COSMOTE TELEKOM προσπαθεί ενόψει και του καλοκαιριού που διανύουμε να βάλει περισσότερο κόσμο στο πακέτο COSMOTE 5G Wi-Fi και έτσι ανακοίνωσε μια προσφορά. Η γνωστή εταιρεία θα δίνει σε νέες ενεργοποιήσεις δώρο τα δύο πρώτα πάγια, με την αξία αυτού του δώρου να ξεκινάει από

19 χρόνια Twitter: Από μια ιδέα σε παιδική χαρά στον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Στις 15 Ιουλίου του 2006, ημερομηνία-ορόσημο για τα social media, το Twitter έκανε την επίσημη εμφάνισή του στο κοινό, λίγους μήνες μετά την αρχική του σύλληψη από τους Jack Dorsey, Evan Williams και Biz Stone, μέλη της startup εταιρείας Odeo. Η πλατφόρμα, που αρχικά ονομαζόταν Twttr, βασίστηκε σε μια απλή αλλά επαναστατική ιδέα: σύντομα, άμεσα

Share

Η COSMOTE TELEKOM φέρνει μια νέα εποχή στον κόσμο της επιβράβευσης με το πρόγραμμα Magenta Moments και την «εγκαινιάζει» με μια επικοινωνία γεμάτη με την ίδια ασυγκράτητη χαρά που υπόσχεται το πρόγραμμα.

Γιατί αυτό το νέο πρόγραμμα θα κάνει τους καταναλωτές «μες στη χαρά»; Για πρώτη φορά η COSMOTE TELEKOM «ενώνει» όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της κάτω από ένα ενιαίο, ανεξάρτητο σύστημα επιβράβευσης.

Αυτός ο «mega rewards» κόσμος όμως, είναι μόνο η αρχή της καινοτομίας που συνεχίζεται με το πόσο εύκολα μαζεύεις καρδιές (οι πόντοι του προγράμματος) και καταλήγει στο ότι μπορείς πλέον να τις εξαργυρώνεις σε μεγάλες εμπειρίες και προσφορές όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.

Με άλλα λόγια, μιλάμε για έναν νέο κόσμο που είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να επιστρέφει απλόχερα στους συνδρομητές της και να γεμίζει χαρά κάθε στιγμή της καθημερινότητάς τους.

Όταν λοιπόν έρχεται ένα τέτοιο πρόγραμμα, σε μια εποχή με συνεχώς αυξανόμενη ανάγκη για feel good περιεχόμενο, η καμπάνια για να το επικοινωνήσει δεν θα μπορούσε παρά να είναι μια… feel good καμπάνια!

Το αποτέλεσμα: Αν είσαι μες στη χαρά… είναι γιατί μάλλον έπεσες πάνω στη νέα καμπάνια της Ogilvy για το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM, Magenta Moments!

Μια ανεβαστική ρυθμική ταινία, στον ρυθμό της επανεκτέλεσης του εμβληματικού κομματιού «Funnel of love» της Wanda Jackson, γεμάτη ώμους που κουνιούνται από ασυγκράτητη χαρά που καταλήγει σε μερικές από τις μοναδικές εμπειρίες που θα φέρει το πρόγραμμα.

Ο κόσμος των συνδρομητών της COSMOTE TELEKOM αλλάζει με το νέο αυτό πρόγραμμα και αυτό που βλέπουμε στην ταινία είναι τους πρωταγωνιστές οι οποίοι, μόλις το ανακαλύπτουν και το ζουν, βιώνουν το δικό τους μικρό εσωτερικό celebration που αποτυπώνεται στην αυθόρμητη και ανεπαίσθητη κίνηση χαράς των ώμων.

Ο feel good χαρακτήρας της ταινίας συναντάται, εκτός από το κομμάτι που παρασύρει τον καθένα στις δικές του χορευτικές κινήσεις, σε όλο το art direction, τα χρώματα της ταινίας, την ποικιλία των location και την εκφραστικότητα του cast.

Όλα μαζί, σαν αποτέλεσμα σε καλούν να νιώσεις τη ζωντάνια της ταινίας και να συμμετέχεις στη χαρά που φέρνει το πρόγραμμα. Όλη η ταινία έρχεται να εισαγάγει, μαζί με τις προηγούμενες επικοινωνίες, τη νέα διεθνή ταυτότητα της COSMOTE TELEKOM, που όπως επικοινωνείται και στο διαφημιζόμενο πρόγραμμα φέρνει μαζί της πολλά προνόμια για τους καταναλωτές εκτός των ελληνικών συνόρων. Η καμπάνια δεν έμεινε μόνο στο βίντεο αλλά «ζωντανεύει» το συναίσθημα της χαράς σε όλους όσοι την πετυχαίνουν στα outdoor στους δρόμους, στο ραδιόφωνο αλλά και στα social media με φίλτρα που «καλούν» και τον υπόλοιπο κόσμο να εκδηλώσει κι εκείνος τη χαρά του, κουνώντας τους ώμους του. Η εντυπωσιακή αυτή παραγωγή για τα μεγάλα νέα της COSMOTE TELEKOM, ήρθε στη ζωή από τη FOSS PRODUCTIONS σε σκηνοθεσία των Salsa.


Δημήτρης Σαββάκος, Executive Creative Director, Ogilvy

«Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε το Magenta Moments, διαπιστώσαμε πόσο δύσκολο είναι να δημιουργήσεις μια ενδιαφέρουσα επικοινωνία για ένα πρόγραμμα επιβράβευσης. Αυτό ίσχυε ακόμα περισσότερο στην περίπτωσή μας, όπου το πρόγραμμα σηματοδοτούσε μια νέα εποχή για την COSMOTE TELEKOM. Η λύση που βρήκαμε ήταν απλή και αληθινή για το πρόγραμμα αλλά και τις ανάγκες της εποχής για περισσότερο ευχάριστο περιεχόμενο. Δημιουργήσαμε λοιπόν μια feel good καμπάνια για να μεταδώσει, ήδη από το λανσάρισμά του, τον ίδιο ενθουσιασμό που υπόσχεται το πρόγραμμα. Ευχόμαστε ότι και ο κόσμος θα νιώσει αυτό το feel good vibe από την επικοινωνία!»


Λιάνα Μόσχου, Marketing Communications Strategy Director, OTE Group

«Η COSMOTE TELEKOM συνεχίζει να κάνει πράξη τη νέα υπόσχεση της μάρκας «Συνδέουμε τον κόσμο σου» φέρνοντας το MAGENTA MOMENTS. Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης που ήδη ζει σε άλλες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η TELEKOM, προσφέροντας στους πελάτες μας μοναδικές εμπειρίες και προνόμια στην Ελλάδα, αλλά και για πρώτη φορά, και στο εξωτερικό. Για το λανσάρισμα του MAGENTA MOMENTS εργάστηκε εντατικά μία αισθητά διευρυμένη ομάδα της COSMOTE TELEKOM, η οποία μαζί με την Ogilvy και τους υπόλοιπους συνεργάτες μας, κατάφερε να μοιράσει χαρά, μέσα από μία άμεση, χαλαρή και feel good ταινία που εμείς απολαύσαμε πολύ. Ευχαριστώ θερμά όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες μας για την προσήλωσή τους και την αστείρευτη δημιουργικότητα!»


ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ OGILVY
ΠΑΝΟΣ ΣΑΜΠΡΑΚΟΣ – CHIEF CREATIVE OFFICER
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΑΒΒΑΚΟΣ – EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR
ΙΩΑΝΝΑ ΚΡΥΩΝΗ – CREATIVE DIRECTOR
ΕΙΡΗΝΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΗ – DESIGN DIRECTOR
ΖΩΗ ΠΑΡΣΑΛΗ – SENIOR COPYWRITER
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΥ – ART DIRECTOR
ΔΑΦΝΗ ΛΟΚΟΒΙΤΗ – EXECUTIVE DIRECTOR, TEAM OTE
ΑΝΝΑ ΝΟΥΛΑ – GROUP ACCOUNT DIRECTOR, TEAM OTE
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟΥ – ACCOUNT MANAGER, TEAM OTE
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΡΟΚΙΔΗΣ – HEAD OF PLANNING
ΖΕΤΑ ΓΕΜΕΛΙΑΡΗ – STRATEGY DIRECTOR
ΕΛΕΝΗ ΤΕΜΠΕΛΟΥ – SENIOR STRATEGIC PLANNER
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ COSMOTE TELEKOM
ΛΙΑΝΑ ΜΟΣΧΟΥ – MARKETING COMMUNICATIONS STRATEGY DIRECTOR OTE GROUP
ΜΠΑΜΠΗΣ ΧΑΤΖΗΠΕΤΡΟΥ – SENIOR MANAGER CX MARKETING COMMUNICATIONS, COMMERCIAL SPONSORSHIPS & NEW BUSINESS
ΣΤΈΛΛΑ ΣΑΜΑΡΑ – ΒRAND COMMUNICATIONS LEAD | CX MARKETING COMMUNICATIONS & COMMERCIAL SPONSORSHIPS
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΓΚΑΛΑΠΗ – SENIOR BRAND MANAGER | CX MARKETING COMMUNICATIONS & COMMERCIAL SPONSORSHIPS

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ FOSS
ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ – EXECUTIVE PRODUCER
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ – ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ
GUSTAVO ZEVEDO – DIRECTOR
DIEGO CLAUDINO – DIRECTOR
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΟΥΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ – Δ/ΝΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΧΡΥΣΟΓΙΑΝΝΗΣ – Δ/ΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΥΡΩΖΗΣ – PRODUCTION DESIGNER
ΡΑΝΙΑ ΓΕΡΟΓΙΑΝΝΗ – ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ
ΜΕΛΙΝΑ ΣΙΟΥΓΑ – ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ – ΒΟΗΘΟΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ
ΜΑΡΘΑ ΠΑΣΑΚΟΠΟΥΛΟΥ – ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΣ
READY2CAST – CASTING DIRECTOR
LOCATOPIA – LOCATION MANAGER
NIKOΣ ΒΟΥΡΝΙΑΣ – LOCATION MANAGER
ΔΑΦΝΗ ΙΛΙΑΚΗ – STYLIST
ΜΙΣΕΛ ΙΒΑΝΩΦ – ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΒΒΑΚΗΣ – ΚΟΜΜΩΣΕΙΣ
ΚΩΣΤΗΣ ΣΟΧΩΡΙΤΗΣ – PHOTOGRAPHER
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΩΝΗΣ – POST PRODUCTION SUPERVISOR
ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ – EDITOR
TMLS Didrik Bråthen – COLOR
XYZ PRODUCTIONS – 3D GRAPHICS
MELLOW STUDIOS – 3D GRAPHICS
ΤΙΝΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑΚΗ – VFX
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΑΡΜΠΟΥΤΗΣ – SOUND DESIGN
FUNNEL OF LOVE – Music original title
Charlie McCoy, Kent Westberry – Written by
Universal Music Publishing Llc. – Published by
MUSIC 4 ADS – Re-recording produced