Kaspersky Lab: Ένας στους τρεις καταναλωτές θα πουλούσε τα προσωπικά του δεδομένα σε κάποιον άγνωστο

Related

Το WNBA κάνει τζάμπολ στην COSMOTE TV – Δωρεάν το Λίμπερτι-Έισις

Το κορυφαίο γυναικείο πρωτάθλημα μπάσκετ γυναικών του κόσμου, το WNBA, κάνει τζάμπολ και αυτή τη σεζόν στην COSMOTE TV. Δείτε ζωντανά τον αγώνα ανάμεσα στις πρωταθλήτριες του 2024 Νιου Γιορκ Λίμπερτι και τις Λας Βέγκας Έισις, το Σάββατο (17/5) στις 20:00:

Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: 4ήμερο δωρεάν δράσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων 

Δωρεάν δράσεις και ξεναγήσεις για μικρούς και μεγάλους διοργανώνει, για μία ακόμη χρονιά, το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Τηλεπικοινωνιών (17/05) και της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων (18/05). Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν από την Παρασκευή 16 Μαΐου έως και τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2025, και θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, διαδραστικά παιχνίδια, ομαδικές

ΟΟΣΑ: Η Ελλάδα στην τελευταία θέση για τις συνδέσεις ασύρματου internet (FWA)

Μια πρακτική και οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση, ιδίως σε υποεξυπηρετούμενες περιοχές όπου η πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας συνδεσιμότητα μπορεί να είναι δύσκολη. Η Ελλάδα βρέθηκε στην τελευταία θέση των χωρών του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Σταθερότητας για τις συνδέσεις σταθερής ασύρματης πρόσβασης (FWA), στο σύνολο των σταθερών ευρυζωνικών συνδρομών. Σύμφωνα με έκθεση του ΟΟΣΑ (με

Παγκόσμιο «μαύρο» για το Fortnite στο iOS της Apple – Η σύγκρουση με την Epic Games

FORTUNE GREECE 16/05/2025, 16:24 epa08621917 The Fortnite app icon displayed on an iPhone in Miami, Florida, USA, 24 August 2020. US tech giant Apple and game developer Epic Games are in a dispute over the distribution of income from in-app purchases of the game Fortnite. EPA/CRISTOBAL HERRERA-ULASHKEVICH Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ «Εκτός λειτουργίας παγκοσμίως μέχρι να το

Πρώην διαιτητής SL1 πουλούσε «μαύρες κάρτες» Nova-Cosmote!

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 16/05/2025, 13:23 Πρώην διαιτητής της Super League 1 βρίσκεται μεταξύ των εμπλεκομένων σε μεγάλο κύκλωμα πειρατικής συνδρομητικής τηλεόρασης, όπως αναφέρει η Δίκη! Η… εξειδίκευσή του; Τα κανάλια αθλητικού περιεχομένου! Το κύκλωμα είχε έδρα την Άρτα, δρούσε στη Δυτική Ελλάδα και το εξάρθρωσε η Ελληνική Αστυνομία. Αποδείχτηκε ότι έστησε ολόκληρο δίκτυο διανομής διαδικτυακών

Bloomberg: Η Ελλάδα θέλει ηλικιακούς περιορισμούς σε Facebook και X

FORTUNE GREECE 16/05/2025, 14:24 A blue verification checkmark on Facebook page on Facebook displayed on a laptop screen and Facebook logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Poland on February 19, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP

Cosmote Telecom: Η νέα «οικογένεια» πακέτων που φέρνει διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό – KEFALONITIS – Το online περιοδικό για την Κεφαλονιά

Η Cosmote Telekom εγκαινιάζει μια νέα εποχή στο τηλεπικοινωνιακό τοπίο, παρουσιάζοντας το MagentaONE — μια «οικογένεια» προϊόντων και υπηρεσιών που σηματοδοτεί την αρχή συνεργιών με τη μητρική Telekom και στοχεύει σε σημαντική διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Το νέο πακέτο αντικαθιστά το προηγούμενο Cosmote One, προσφέροντας εκτενέστερο φάσμα προσφορών και προνομίων για τους πελάτες οικιακών υπηρεσιών.

Δυτική Ελλάδα: Πρώην διαιτητής της Super League πουλούσε «μαύρες κάρτες» Nova-Cosmote

Πρώην διαιτητής της Super League 1 βρίσκεται μεταξύ των εμπλεκομένων σε μεγάλο κύκλωμα πειρατικής συνδρομητικής τηλεόρασης, όπως αναφέρει η Δίκη! Η… εξειδίκευσή του; Τα κανάλια αθλητικού περιεχομένου! Το κύκλωμα είχε έδρα την Άρτα, δρούσε στη Δυτική Ελλάδα και το εξάρθρωσε η Ελληνική Αστυνομία. Αποδείχτηκε ότι έστησε ολόκληρο δίκτυο διανομής διαδικτυακών κλειδιών για αποκωδικοποιητές στο ευρύ πελατολόγιο που ανέπτυξε.

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

Το MagentaO NE, ένας «κόσμος» προϊόντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέλη για όλους, έρχεται από την COSMOTE TELEKOM. Το MagentaONE απευθύνεται σε όλους τους οικιακούς πελάτες της εταιρείας, οικογένειες, νέους, αλλά και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, και για πρώτη φορά, συνδέει τα τηλεπικοινωνιακά και τα μη τηλεπικοινωνιακά προϊόντα: σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση

Cosmote Telekom: Πώς χτίζει την επόμενη μέρα- Το νέο MagentaONE

Σε μία πρώτη κίνηση η Cosmote Telekom φερνει επίσημα το όνομα Magenta στην ελληνική αγορά. To Magenta One, που παρουσιάστηκε χθες αποτελεί, βέβαια, μόνο την αρχή, με τα στελέχη της επιχείρησης να δηλώνουν ότι θα ακολουθήσουν τόσο υπηρεσίες όσο και προϊόντα, τα οποία θα ενισχύσουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας σε μια αγορά που

16 Μαίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Αναλυτικά οι μεταδόσεις : 14:30 ΑΝΤ1+ Formula 1 GP Emlia Romagna, Practice 1 16:15 COSMOTE SPORT 1 HD Ώρα Τελικού Κύπελλο Ελλάδος Συνέντευξη Τύπου 16:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 2025 Ρώμη (1ος Ημιτελικός) 18:00 ΑΝΤ1+ Formula 1 GP Emlia Romagna, Practice 2 18:55 COSMOTE SPORT 3 HD Αλ Φατέχ – Αλ Χιλάλ

COSMOTE TELEKOM: Πώς το MagentaONE αλλάζει τα δεδομένα, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του χρήστη

Όσα περισσότερα συνδέεις, τόσα περισσότερα κερδίζεις. Με μια κίνηση … ματ η COSMOTE TELEKOM συνδέει για πρώτη φορά σταθερή, κινητή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση και έξυπνο σπίτι κάτω από το MagentaONE, δημιουργώντας έναν «κόσμο» προϊόντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέλη για όλους. Επί της ουσίας το MagentaONE, αντικαθιστά το COSMOTE ONE, και αποτελεί

HUAWEI WATCH FIT 4 Pro: Το smartwatch που «ακούει» το σώμα σου και καταλαβαίνει όσα αγνοείς

Η ευεξία δεν μετριέται μόνο σε βήματα και θερμίδες. Μετριέται στο πώς νιώθεις όταν σταματάς να μετράς. Στο αν κοιμάσαι καλά. Αν το σώμα σου αναρρώνει. Αν το μυαλό σου ηρεμεί. Κι εκεί, κάπου ανάμεσα στην ένταση της καθημερινότητας και την ανάγκη για φροντίδα, μπήκε στη ζωή μου το HUAWEI WATCH FIT 4 Pro. Δεν

Cosmote: Ξεκλειδώνει τις συνέργειες με την Telecom κι ενισχύει τις θυγατρικές

Τα σχέδια και οι συνέργειες της Cosmote – Telekom μετά το νέο MagentaONE. Η πορεία των payzy, Cosmote Insurance και ΒΟΧ και το αποτύπωμα τους στην αγορά. Τη βεντάλια συνεργασιών που ξεκινά με την αφορμή της μετονομασίας της Cosmote σε Cosmote Telekom αρχίσει να ξεδιπλώνει ο ΟΤΕ, παρουσιάζοντας το πρώτο προϊόν που φέρει επίσημα το

Cosmote Telekom: Νέα υπηρεσία MagentaONE – Η πρώτη μετά το rebranding – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Η Cosmote Telekom ανακοίνωσε το MagentaONE, την πρώτη της νέα υπηρεσία που «γεννήθηκε» μετά το rebranding και την στενότερη συνεργασία με την μητρική Telekom. Υπενθυμίζεται ότι το brand Magenta αποτελεί διεθνώς κατοχυρωμένη εμπορική ονομασία, μαζί με το αντίστοιχο χρώμα, της Telekom. Ουσιαστικά, το MagentaONE αποτελεί μία αναβαθμισμένη εκδοχή του προγενέστερου CosmoteONE προσφέροντας παράλληλα περισσότερα οφέλη

Share

Η απερίσκεπτη ανταλλαγή δεδομένων online για βραχυπρόθεσμα κέρδη αφήνει τους καταναλωτές εκτεθειμένους σε περισσότερα από όσα διαπραγματεύονται, σύμφωνα με νέα έρευνα της Kaspersky Lab. Παρά την οργή και την ανησυχία γύρω από τα σκάνδαλα ανταλλαγής σημαντικών δεδομένων, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το Facebook έδωσε στο Netflix και το Spotify τη δυνατότητα να διαγράψουν τα προσωπικά μηνύματα των χρηστών, περισσότεροι από τους μισούς χρήστες του διαδικτύου (56%) θεωρούν ότι είναι αδύνατη η πλήρης προστασία της ιδιωτικής ζωής στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο. Πολλοί επιλέγουν το κέρδος από τη διασφάλιση της ακεραιότητας των διαδικτυακών τους δεδομένων – αλλά με ενδεχομένως μεγάλες δαπάνες και συνέπειες.

data

Παρά τις πολύ πραγματικές συνέπειες που συνδέονται με την κατάχρηση των προσωπικών δεδομένων ή με την κατάληξή τους σε λάθος χέρια, ένας στους πέντε (18%) θα θυσίαζε ευχαρίστως το απόρρητό του και θα μοιραζόταν τα δεδομένα του αν επρόκειτο να κερδίσει κάτι δωρεάν. Περισσότερο από το ένα τρίτο (39%) θα δεχόταν ακόμη και χρήματα σε αντάλλαγμα για την παροχή πλήρους πρόσβασης σε κάποιον εντελώς ξένο στους ιδιωτικούς του λογαριασμούς. Με τους χρήστες του Διαδικτύου να είναι πιο πιθανό να μοιράζονται τα προσωπικά τους δεδομένα αν πρόκειται να κερδίσουν κάτι, αυτή η βραχυπρόθεσμη προσέγγιση μπορεί να οδηγήσει σε μακροπρόθεσμες ζημίες.

Πρόσφατες περιπτώσεις, όπως τα tweets που δημοσιεύθηκαν από τον James Gunn ή τον Kevin Hart, δείχνουν ότι τα δεδομένα που μοιράζεστε οικειοθελώς στο διαδίκτυο θα μπορούσαν να κρύβουν κινδύνους που δεν θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε – καταστρέφοντας φήμες και καριέρες. Επιπλέον, γίνεται όλο και πιο συνηθισμένο για τους εργοδότες ή τους πιθανούς εργοδότες να απευθύνονται σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το LinkedIn, το Instagram και το Facebook, για να ελέγξουν ότι το προσωπικό και οι υποψήφιοι εργαζόμενοι είναι αξιόπιστοι και ότι δεν θα βλάψουν τη φήμη της εταιρείας. Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι πρέπει επίσης να είναι προσεκτικοί και να μην αποκαλύπτουν πάρα πολλά για τους ίδιους και την εργασία τους στα κοινωνικά μέσα. Πράγματι, τα στοιχεία από το Career Builder δείχνουν ότι το 57% των εργοδοτών βρήκε περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που τους οδήγησε να μην προσλάβουν έναν υποψήφιο και ένας στους τρεις (34%) έχει επιπλήξει ή απολύσει υπάλληλο λόγω περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Είτε τα μοιραζόμαστε ανοιχτά είτε όχι, αν τα δεδομένα μας πέσουν σε λάθος χέρια στο διαδίκτυο, μπορεί να έχουν τεράστιο αντίκτυπο στον πραγματικό κόσμο. Η έρευνα της Kaspersky Lab διαπίστωσε ότι πάνω από ένας στους τέσσερις (26%) διαπίστωσε ότι κάποιος τρίτος είχε πρόσβαση στα προσωπικά του δεδομένα χωρίς τη συγκατάθεσή του – αγγίζοντας σχεδόν τον έναν στους τρεις (31%) στις ηλικίες 16-24. Οι συνέπειες αυτού του γεγονότος ήταν ευρείες και ποικίλες, με περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) να αισθάνεται άγχος ως αποτέλεσμα. Αυτό αυξάνεται στο 42% μεταξύ 16-24 ετών, ένας στους πέντε (21%) έχει βιώσει οικονομική ζημία, ενώ το ένα τέταρτο (25%) έλαβε ενοχλητικά spam email και διαφημίσεις.

Αυτές οι συνέπειες έρχονται παρά το γεγονός ότι πολλοί από εμάς λαμβάνουμε μέτρα για να κρατήσουμε μυστικές πληροφορίες ή για να εμποδίσουμε άλλους να έχουν πρόσβαση σε προσωπικά και εμπιστευτικά δεδομένα. Με τους ψηφιακούς εγκληματίες να είναι πρώτοι στη λίστα με αυτούς που φοβόμαστε περισσότερο να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά μας δεδομένα – ακολουθούμενους από το διαδίκτυο γενικότερα και την κυβέρνηση – το 62% των ανθρώπων προστατεύει με κωδικό πρόσβασης τις συσκευές του για να κρατήσει τις πληροφορίες ιδιωτικές. Ένα τρίτο (35%) ελέγχει τακτικά και αλλάζει ρυθμίσεις απορρήτου στις συσκευές, τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές που χρησιμοποιεί (φτάνοντας το 42% για τις ηλικίες 16-24 και λίγο περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) για τα άτομα άνω των 55 ετών). Ένας στους τέσσερις (25%) καλύπτει τις κάμερες για να διατηρεί τα δεδομένα ιδιωτικά και ένας στους πέντε (21%) άντρες κρυπτογραφεί τα δεδομένα του σε σύγκριση με μόνο μία στις δέκα (11%) γυναίκες.

Η Marina Titova, Επικεφαλής Μάρκετινγκ Καταναλωτών Προϊόντων στην Kaspersky Lab, δήλωσε: «Δεν χρειάζεται να ψάξετε πολύ για να δείτε πώς τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν λανθασμένα ή ακόμα κι εναντίον των καταναλωτών σε ποικίλα σενάρια για διάφορους λόγους. Είτε πρόκειται για την παραβίαση δεδομένων του Marriott το 20185, η οποία επηρέασε 500 εκατομμύρια πελάτες και πολλοί από αυτούς έπεσαν θύματα κλοπής ταυτότητας ως αποτέλεσμα, είτε για όταν τα ταμιακά τερματικά του Forever 216 εξέθεσαν τις πληροφορίες πιστωτικών καρτών πελατών. Ή η πρόσφατη περίπτωση ενός μουσικού, του οποίου η πρώην φίλη χρησιμοποίησε το λογαριασμό του email του για να απορρίψει μια μουσική υποτροφία σε μια προσπάθεια να τον7 εμποδίσει να απομακρυνθεί από το Μόντρεαλ. Η καλή ψηφιακή υγιεινή και η ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της ιδιωτικής ζωής στο διαδίκτυο και τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να προστατεύσετε τον εαυτό σας θα μπορούσαν να εμποδίσουν την παραβίαση των δεδομένων σας».

Και συνέχισε: «Η ιδιωτικότητα των δεδομένων είναι και πρέπει να είναι εφικτή για όλους. Τα μυστικά μπορούν να παραμείνουν ασφαλή και η απώλεια δεδομένων δεν πρέπει να είναι μια προσδοκία, αλλά μια εξαίρεση στη διεξαγωγή των συναλλαγών στο διαδίκτυο. Μια συνδυασμένη λύση προϊόντων ασφαλείας και πρακτικά βήματα μπορούν να ελαχιστοποιήσουν τις απειλές και να διατηρήσουν τα δεδομένα σας ασφαλή online».

Για να διατηρήσετε τον ιδιωτικό σας κόσμο σε προσωπικό επίπεδο και να αποφύγετε να πέσετε θύμα κακής χρήσης δεδομένων, ακολουθούν ορισμένα απλά βήματα:

• Σκεφτείτε δύο φορές προτού δημοσιεύσετε κάτι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Θα μπορούσαν να υπάρξουν ευρύτερες συνέπειες από τη δημοσίευση των απόψεών σας ή των πληροφοριών; Μπορεί το περιεχόμενο να χρησιμοποιηθεί εναντίον σας τώρα ή στο μέλλον;
• Μην μοιράζεστε τους κωδικούς πρόσβασης των online λογαριασμών σας με την οικογένεια ή τους φίλους σας. Μπορεί να φαίνεται σαν μια καλή ιδέα ή ένας βολικός τρόπος για να μοιραστείτε λογαριασμούς με τους αγαπημένους σας, αλλά προσθέτει επίσης στην πιθανότητα να αποκαλύπτονται οι κωδικοί πρόσβασης στους απατεώνες. Κρατήστε τους για τον εαυτό σας και διαφυλάξτε τα προσωπικά σας στοιχεία.
• Πάρτε στα σοβαρά το ηλεκτρονικό σας απόρρητο και μην μοιράζεστε ή επιτρέπετε την πρόσβαση στις πληροφορίες σας με τρίτους, εκτός αν είναι απολύτως απαραίτητο, για να ελαχιστοποιήσετε την πιθανότητα έκθεσής τους σε λάθος χέρια.
• Πραγματοποιήστε λήψη μόνο νόμιμων εφαρμογών για την αποθήκευση και προστασία των ευαίσθητων δεδομένων σας – όπως το Kaspersky Password Manager – ώστε αυτές οι πληροφορίες να παραμένουν ασφαλείς από πιθανές απειλές.
• Χρησιμοποιήστε αξιόπιστες λύσεις ασφάλειας για ολοκληρωμένη προστασία από ένα ευρύ φάσμα απειλών με στόχο την παραβίαση των προσωπικών σας δεδομένων, όπως το Kaspersky Security Cloud και το Kaspersky Internet Security.