Huawei Cares: Γρατζουνιές στην οθόνη, αδυναμία μπαταρίας, ζημιά από νερό μετά τις καλοκαιρινές διακοπές; Εμπιστευθείτε τους ειδικούς

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο θα αντιμετωπίσει…

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Share

Το 63% των χρηστών smartphone δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς το κινητό τους ενώ το 92% παραδέχεται ότι το κόστος επισκευής μίας σπασμένης οθόνης είναι πολύ υψηλό[1]. Η νέα υπηρεσία HUAWEI Cares έρχεται για να δώσει λύσεις στις ανησυχίες των Ελλήνων καταναλωτών σήμερα σε περίπτωση βλάβης του smartphone τους.  

 Huawei_Cares_vertical

Τι θα πρέπει λοιπόν να λαμβάνουμε υπόψιν πριν επιλέξουμε να εμπιστευθούμε κάποιον ειδικό;

Στην εποχή μας είναι δύσκολο να σκεφτούμε έστω και μια ημέρα χωρίς το smartphone μας, το οποίο έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Η Huawei, δίνοντας προτεραιότητα στον πελάτη, διεξήγαγε μια πανευρωπαϊκή έρευνα καταναλωτών, για να εξακριβώσει τι ανησυχεί περισσότερο τους χρήστες των smartphone[1]. Στην πραγματικότητα, ό,τι είναι σημαντικό για εμάς βρίσκεται στη μνήμη της συσκευής: διευθύνσεις συγγενών, οικογενειακές φωτογραφίες, τραπεζικές εφαρμογές, επαγγελματικό mail, ημερολόγιο και πολλά άλλα. Πιο συγκεκριμένα ακολουθούν τα στοιχεία για τους Έλληνες χρήστες:

  • το 74,40% πιστεύει ότι είναι αρκετά δύσκολο να ζήσουν χωρίς το smartphone τους
  • το 91% θεωρεί ότι το κόστος αντικατάστασης οθόνης είναι αρκετά υψηλό
  • το 72,20% αποθηκεύει πολύ σημαντικά αρχεία στο κινητό του
  • το 44,80% δηλώνει ότι θα βιώσει αρνητικά συναισθήματα σε περίπτωση απώλειας των δεδομένων που έχει αποθηκευμένα στο κινητό του

Χρησιμοποιώντας το smartphone μας σχεδόν όλη την ώρα, το ρίσκο είναι μεγάλο, καθώς ακόμη και ο πιο προσεκτικός χρήστης μπορεί να προκαλέσει ζημιά. Ως εκ τούτου, προκύπτει το ερώτημα – πού μπορούμε να επιδιορθώσουμε το smartphone μας με υψηλής ποιότητα υπηρεσίες και ταυτόχρονα σε λογική τιμή;

Η ασφάλεια προέχει

Το να δίνεις το smartphone σου σε άλλους δεν είναι εύκολη επιλογή. Είναι θέμα εμπιστοσύνης. Από τη στιγμή που αναζητάμε βοήθεια σε μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα, ενδέχεται η επιλογή μας να είναι λανθασμένη. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι αυτοί οι χώροι διαθέτουν επαγγελματικό εξοπλισμό και πρόσβαση σε κατάλληλα, αυθεντικά ανταλλακτικά. Πώς μπορούμε λοιπόν να νιώσουμε ασφαλείς δίνοντας τη συσκευή μας σε κάποιον να την επιδιορθώσει;

Για την Huawei οι πελάτες είναι προτεραιότητα, γι’ αυτό και η εταιρεία ακούει τις ανάγκες και τις ανησυχίες τους. Η έρευνα απέδειξε ότι το 62,70% των Ελλήνων ανησυχεί σε περίπτωση σπασμένης οθόνης, ατυχήματος με νερό στο κινητό τους με ποσοστό 57,10% ή πιθανή αδυναμία μπαταρίας σε ποσοστό 50,30%. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία είναι απολύτως λογικό το 89,30% των Ελλήνων χρηστών να συμφωνούν στην άποψη ότι οι κατασκευαστές πρέπει να κάνουν περισσότερα για την προστασία τους σε περίπτωση ατυχήματος ή ανθρώπινου λάθους.

Ως αποτέλεσμα, η νέα υπηρεσία Huawei Cares είναι η άμεση απάντηση στις ανησυχίες των χρηστών. Τα smartphones συνήθως περιέχουν πολλά δεδομένα και σημαντικές πληροφορίες για τους χρήστες τους. Έτσι, όλη η επισκευή της συσκευής που λαμβάνει χώρα σε εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα της Huawei πραγματοποιείται με την ενεργοποίηση της λειτουργίας Maintenance στο smartphone, έτσι ώστε οι χρήστες να μην χρειάζεται να ανησυχούν για την ασφάλεια του ιδιωτικού τους απορρήτου. Η HUAWEI διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα των δεδομένων του σύμφωνα με όλες τις διατάξεις.

Αφήστε το στους επαγγελματίες

Οποιαδήποτε επισκευή, πρέπει να γίνεται από επαγγελματίες που διαθέτουν ειδικές δεξιότητες και εξοπλισμό. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να μην πραγματοποιούμε μόνοι μας τυχόν χειρισμούς – επισκευές, διότι χωρίς τη διάγνωση, είναι δύσκολο να προσδιοριστούν τα ακριβή αίτια της βλάβης που εντοπίζουμε στη συσκευή μας.

Ως κατασκευαστής, η Huawei είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία της συσκευής. Ως εκ τούτου, η εταιρεία ενδιαφέρεται για τους χρήστες των smartphones της, προσφέροντας όχι μόνο άμεσες και  ασφαλείς επισκευές σε εξουσιοδοτημένα σημεία εξυπηρέτησης αλλά και κατάλληλες τιμές.

Φροντίζουμε για την οθόνη σας σαν τα μάτια μας

Η πτώση του κινητού τηλεφώνου σε σκληρή και τραχιά επιφάνεια – ακόμα και από ένα σχετικά μικρό ύψος – έχει συμβεί σχεδόν σε όλους μας. Με λίγη τύχη, η οθόνη έχει μόνο λίγες γρατζουνιές, αλλά αν είναι ραγισμένη υπάρχει πρόβλημα στη χρήση της. Αυτή η ζημιά είναι μία από τις πιο συχνές και συνεπώς  από αυτές που μας φοβίζουν περισσότερο.

Σε περίπτωση που η οθόνη του smartphone καταστραφεί, η νέα υπηρεσία Huawei Cares επιτρέπει στον πελάτη να λάβει πλήρη υποστήριξη από εξειδικευμένους επαγγελματίες. Οι κάτοχοι των περισσότερων μοντέλων της Huawei θα λάβουν υψηλές εκπτώσεις έως και 50%.

Το καλύτερο κινητό τηλέφωνο με το καλύτερο service

Οι ναυαρχίδες της Huawei κερδίζουν τις καρδιές των χρηστών με την υψηλή ποιότητα των λειτουργιών και την ανθεκτικότητα τους. Η εταιρεία προσπαθεί συνεχώς να γίνεται όλο και καλύτερη για τους καταναλωτές της. Η υπηρεσία της Huawei Cares περιλαμβάνει όχι μόνο την επισκευή της οθόνης αλλά και την αντικατάσταση της μπαταρίας, προκειμένου να επιτευχθεί υψηλή απόδοση όπως ακριβώς την ημέρα της αγοράς της.

Οι ειδικοί της Huawei βελτιστοποιούν ένα επισκευασμένο smartphone, κάνοντας τη συσκευή να λειτουργεί γρήγορα και ομαλά. Επιπλέον, η νέα υπηρεσία Huawei Cares παρέχεται μέσω των εξουσιοδοτημένων επισκευαστικών σημείων είτε μέσω της υπηρεσίας pick up and return. Οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν δωρεάν συντήρηση, καθαρισμό και εξυπηρέτηση (εκτός εγγύησης), ενώ η Huawei επωμίζεται το υπολειπόμενο κόστος.

[1] Η έρευνα διεξήχθη ψηφιακά σε συνεργασία με την εταιρία IPSOS τον Ιούνιου 2019 στο region CEE & Nordics σε άτομα ηλικίας  18-55 ετών.