Huawei Cares: Γρατζουνιές στην οθόνη, αδυναμία μπαταρίας, ζημιά από νερό μετά τις καλοκαιρινές διακοπές; Εμπιστευθείτε τους ειδικούς

Related

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Ψηφιακή ασφάλεια στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Μια αποκάλυψη που αλλάζει τα πάντα

Το Fortune Greece παρακολούθησε από κοντά το συνέδριο Kaspersky Horizons στη Μαδρίτη και μίλησε με τους ανθρώπους οι οποίοι ζουν καθημερινά την πραγματική εικόνα του κόσμου του cyber security. Αποστολή στη Μαδρίτη Στην εποχή των ραγδαίων τεχνολογικών εξελίξεων, κάθε μέρα μας φέρνει καινούριες ανακαλύψεις, αποκαλύψεις αλλά και εκπλήξεις. Όσο κι αν ακόμα και οι πιο

Η Meta γίνεται ο πρώτος tech γίγαντας που στηρίζει το ελληνικό Kids Wallet

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 14:45 SHARE (FILES) A logo of US company's Meta is displayed during the Vivatech technology startups and innovation fair, at the Porte de Versailles exhibition center in Paris, on May 22, 2024. Social media giant Meta announced on January 7, 2025, a significant rollback of its content moderation policies, including the termination

Το case study της T-Mobile US και η στρατηγική μετάβαση της COSMOTE TELEKOM

Οι συνεργασίες, η είσοδος σε νέα retail προϊόντα και η υιοθέτηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης τοποθετούν τον πελάτη στο επίκεντρο ενός οικοσυστήματος που αλλάζει ριζικά την εμπειρία επικοινωνίας. Και η Cosmote, χάρη στη στρατηγική υποστήριξη του ομίλου, φέρνει πρώτη στην Ελλάδα τις υπηρεσίες του αύριο: 5G slicing, τεχνητή νοημοσύνη, loyalty προγράμματα και συνέργειες. Όπως σημείωσε χαρακτηριστικά

Στα 1,226 δισ. ευρώ η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ

Καθώς η αγορά των ακινήτων κινείται διαρκώς με αυξητικούς ρυθμούς η αξία του χαρτοφυλακίου ακινήτων του ΟΤΕ το 2024 αυξήθηκε 6,8% και διαμορφώθηκε σε 1,226 δισ. ευρώ. Το χαρτοφυλάκιο του ΟΤΕ περιλαμβάνει περίπου 2.300 ακίνητα (200 εξ αυτών αντιπροσωπεύουν περίπου το 80% της εύλογης αξίας του). Το διαχειρίζεται για λογαριασμό του Ομίλου η 100% θυγατρική

Share

Το 63% των χρηστών smartphone δεν μπορούν να φανταστούν τη ζωή τους χωρίς το κινητό τους ενώ το 92% παραδέχεται ότι το κόστος επισκευής μίας σπασμένης οθόνης είναι πολύ υψηλό[1]. Η νέα υπηρεσία HUAWEI Cares έρχεται για να δώσει λύσεις στις ανησυχίες των Ελλήνων καταναλωτών σήμερα σε περίπτωση βλάβης του smartphone τους.  

 Huawei_Cares_vertical

Τι θα πρέπει λοιπόν να λαμβάνουμε υπόψιν πριν επιλέξουμε να εμπιστευθούμε κάποιον ειδικό;

Στην εποχή μας είναι δύσκολο να σκεφτούμε έστω και μια ημέρα χωρίς το smartphone μας, το οποίο έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Η Huawei, δίνοντας προτεραιότητα στον πελάτη, διεξήγαγε μια πανευρωπαϊκή έρευνα καταναλωτών, για να εξακριβώσει τι ανησυχεί περισσότερο τους χρήστες των smartphone[1]. Στην πραγματικότητα, ό,τι είναι σημαντικό για εμάς βρίσκεται στη μνήμη της συσκευής: διευθύνσεις συγγενών, οικογενειακές φωτογραφίες, τραπεζικές εφαρμογές, επαγγελματικό mail, ημερολόγιο και πολλά άλλα. Πιο συγκεκριμένα ακολουθούν τα στοιχεία για τους Έλληνες χρήστες:

  • το 74,40% πιστεύει ότι είναι αρκετά δύσκολο να ζήσουν χωρίς το smartphone τους
  • το 91% θεωρεί ότι το κόστος αντικατάστασης οθόνης είναι αρκετά υψηλό
  • το 72,20% αποθηκεύει πολύ σημαντικά αρχεία στο κινητό του
  • το 44,80% δηλώνει ότι θα βιώσει αρνητικά συναισθήματα σε περίπτωση απώλειας των δεδομένων που έχει αποθηκευμένα στο κινητό του

Χρησιμοποιώντας το smartphone μας σχεδόν όλη την ώρα, το ρίσκο είναι μεγάλο, καθώς ακόμη και ο πιο προσεκτικός χρήστης μπορεί να προκαλέσει ζημιά. Ως εκ τούτου, προκύπτει το ερώτημα – πού μπορούμε να επιδιορθώσουμε το smartphone μας με υψηλής ποιότητα υπηρεσίες και ταυτόχρονα σε λογική τιμή;

Η ασφάλεια προέχει

Το να δίνεις το smartphone σου σε άλλους δεν είναι εύκολη επιλογή. Είναι θέμα εμπιστοσύνης. Από τη στιγμή που αναζητάμε βοήθεια σε μη εξουσιοδοτημένα καταστήματα, ενδέχεται η επιλογή μας να είναι λανθασμένη. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι αυτοί οι χώροι διαθέτουν επαγγελματικό εξοπλισμό και πρόσβαση σε κατάλληλα, αυθεντικά ανταλλακτικά. Πώς μπορούμε λοιπόν να νιώσουμε ασφαλείς δίνοντας τη συσκευή μας σε κάποιον να την επιδιορθώσει;

Για την Huawei οι πελάτες είναι προτεραιότητα, γι’ αυτό και η εταιρεία ακούει τις ανάγκες και τις ανησυχίες τους. Η έρευνα απέδειξε ότι το 62,70% των Ελλήνων ανησυχεί σε περίπτωση σπασμένης οθόνης, ατυχήματος με νερό στο κινητό τους με ποσοστό 57,10% ή πιθανή αδυναμία μπαταρίας σε ποσοστό 50,30%. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία είναι απολύτως λογικό το 89,30% των Ελλήνων χρηστών να συμφωνούν στην άποψη ότι οι κατασκευαστές πρέπει να κάνουν περισσότερα για την προστασία τους σε περίπτωση ατυχήματος ή ανθρώπινου λάθους.

Ως αποτέλεσμα, η νέα υπηρεσία Huawei Cares είναι η άμεση απάντηση στις ανησυχίες των χρηστών. Τα smartphones συνήθως περιέχουν πολλά δεδομένα και σημαντικές πληροφορίες για τους χρήστες τους. Έτσι, όλη η επισκευή της συσκευής που λαμβάνει χώρα σε εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα της Huawei πραγματοποιείται με την ενεργοποίηση της λειτουργίας Maintenance στο smartphone, έτσι ώστε οι χρήστες να μην χρειάζεται να ανησυχούν για την ασφάλεια του ιδιωτικού τους απορρήτου. Η HUAWEI διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα των δεδομένων του σύμφωνα με όλες τις διατάξεις.

Αφήστε το στους επαγγελματίες

Οποιαδήποτε επισκευή, πρέπει να γίνεται από επαγγελματίες που διαθέτουν ειδικές δεξιότητες και εξοπλισμό. Οι ειδικοί συμβουλεύουν να μην πραγματοποιούμε μόνοι μας τυχόν χειρισμούς – επισκευές, διότι χωρίς τη διάγνωση, είναι δύσκολο να προσδιοριστούν τα ακριβή αίτια της βλάβης που εντοπίζουμε στη συσκευή μας.

Ως κατασκευαστής, η Huawei είναι υπεύθυνη για τη λειτουργία της συσκευής. Ως εκ τούτου, η εταιρεία ενδιαφέρεται για τους χρήστες των smartphones της, προσφέροντας όχι μόνο άμεσες και  ασφαλείς επισκευές σε εξουσιοδοτημένα σημεία εξυπηρέτησης αλλά και κατάλληλες τιμές.

Φροντίζουμε για την οθόνη σας σαν τα μάτια μας

Η πτώση του κινητού τηλεφώνου σε σκληρή και τραχιά επιφάνεια – ακόμα και από ένα σχετικά μικρό ύψος – έχει συμβεί σχεδόν σε όλους μας. Με λίγη τύχη, η οθόνη έχει μόνο λίγες γρατζουνιές, αλλά αν είναι ραγισμένη υπάρχει πρόβλημα στη χρήση της. Αυτή η ζημιά είναι μία από τις πιο συχνές και συνεπώς  από αυτές που μας φοβίζουν περισσότερο.

Σε περίπτωση που η οθόνη του smartphone καταστραφεί, η νέα υπηρεσία Huawei Cares επιτρέπει στον πελάτη να λάβει πλήρη υποστήριξη από εξειδικευμένους επαγγελματίες. Οι κάτοχοι των περισσότερων μοντέλων της Huawei θα λάβουν υψηλές εκπτώσεις έως και 50%.

Το καλύτερο κινητό τηλέφωνο με το καλύτερο service

Οι ναυαρχίδες της Huawei κερδίζουν τις καρδιές των χρηστών με την υψηλή ποιότητα των λειτουργιών και την ανθεκτικότητα τους. Η εταιρεία προσπαθεί συνεχώς να γίνεται όλο και καλύτερη για τους καταναλωτές της. Η υπηρεσία της Huawei Cares περιλαμβάνει όχι μόνο την επισκευή της οθόνης αλλά και την αντικατάσταση της μπαταρίας, προκειμένου να επιτευχθεί υψηλή απόδοση όπως ακριβώς την ημέρα της αγοράς της.

Οι ειδικοί της Huawei βελτιστοποιούν ένα επισκευασμένο smartphone, κάνοντας τη συσκευή να λειτουργεί γρήγορα και ομαλά. Επιπλέον, η νέα υπηρεσία Huawei Cares παρέχεται μέσω των εξουσιοδοτημένων επισκευαστικών σημείων είτε μέσω της υπηρεσίας pick up and return. Οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν δωρεάν συντήρηση, καθαρισμό και εξυπηρέτηση (εκτός εγγύησης), ενώ η Huawei επωμίζεται το υπολειπόμενο κόστος.

[1] Η έρευνα διεξήχθη ψηφιακά σε συνεργασία με την εταιρία IPSOS τον Ιούνιου 2019 στο region CEE & Nordics σε άτομα ηλικίας  18-55 ετών.