«Honor my World» από την Honor με ανάπτυξη 170% το 2018

Related

Cosmote Insurance: Αυτό είναι το δημοφιλέστερο πακέτο ασφάλισης κατοικίας στην Ελλάδα

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Turbo-X TVs: οι τηλεοράσεις της Πλαίσιο συμπληρώνουν 10 χρόνια από τη δημιουργία τους

Το 1987, η Πλαίσιο δημιουργεί το πρώτο ελληνικό brand τεχνολογίας, το Turbo-X, το οποίο αρχικά έγινε συνώνυμο των PC στην Ελλάδα. Βασικό συστατικό της επιτυχίας του, ήταν εξαρχής, ο συνδυασμός υψηλής τεχνολογίας και προσιτής τιμής, αποτελώντας μια από τις πλέον διαχρονικές πρωτοβουλίες μιας ελληνικής επιχείρησης στο κόσμο της τεχνολογίας.  Με την ίδια ακριβώς φιλοσοφία, το…

Το Samsung Galaxy S24 Ultra στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024

 Η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, ανακοίνωσε με τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και την Υπηρεσία Αναμετάδοσης Ολυμπιακών Αγώνων (Olympic Broadcasting Services – OBS) μία μοναδική εμπειρία αναμετάδοσης των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024 για τους θεατές και τους φιλάθλους. Το νέο, μοναδικό στο είδος του υλικό, το οποίο θα καταγραφεί με…

Απόκτησε μοναδικά smartphone με Vodafone Flex, και πάρε δωροεπιταγή 20% της αξίας για την επόμενη αγορά!

Η Vodafone προσφέρει σε όλους όσοι θέλουν να αποκτήσουν το αγαπημένο τους Smartphone με την υπηρεσία Vodafone Flex, επιστροφή 20% της αξίας της συσκευής που θα επιλέξουν σε δωροεπιταγή για την επόμενη αγορά τους.  Συγκεκριμένα από σήμερα και έως την Κυριακή 7 Ιουλίου, με την αγορά επιλεγμένων Smartphone μέσω της υπηρεσίας Vodafone Flex, είτε με…

Redmi Pad Pro: Νέο επίπεδο ψυχαγωγίας με καθηλωτική οθόνη και άπαιχτες επιδόσεις

Η Xiaomi ανακοίνωσε τη διάθεση του Redmi Pad Pro στην ελληνική αγορά, του νέου tablet  που εμπλουτίζει την ήδη ευρύτατη γκάμα της εταιρείας. Σχεδιασμένο για τους χρήστες που αναζητούν μεγάλη επιφάνεια θέασης για καθηλωτική οπτικοακουστική εμπειρία, στο σερφάρισμα, αλλά και στο gaming, το Redmi Pad Pro διαθέτει μια μεγάλου μεγέθους οθόνη για ενισχυμένη απόδοση εικόνας…

Το trailer της COSMOTE TV για την αναμέτρηση των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars! (video)

Η COSMOTE TV ετοίμασε ένα εντυπωσιακό trailer, ώστε να προαναγγείλει τον φιλικό αγώνα των Legends 2004 απέναντι στους UEFA All Stars (11/07, 22:00), που θα διεξαχθεί στο Έσσεν της Γερμανίας. Οι Legends 2004 θα γιορτάσουν την συμπλήρωση 20 χρόνων από την κατάκτηση του EURO 2004, δίνοντας μία φιλική αναμέτρηση στο Έσσεν της Γερμανίας. Η COSMOTE…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Cosmote Insurance: Ποια είναι τα δημοφιλέστερα πακέτα ασφάλισης

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του Cosmote Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια σεισμού η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη για το σπίτι, σύμφωνα με έρευνα της Cosmote Insurance Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance,…

Έρευνα COSMOTE Insurance: Η πλήρης ασφάλιση Κτιρίου & Περιεχομένου, το δημοφιλέστερο πακέτο για κάλυψη κατοικίας από φυσικές καταστροφές

Η ασφάλεια «Κτιρίου και Περιεχομένου» αποτελεί το δημοφιλέστερο πακέτο στην ασφάλιση κατοικίας στην Ελλάδα, οι κάτοικοι των νησιών επιλέγουν περισσότερο πλήρη πακέτα ασφάλισης, ενώ η κάλυψη σεισμού είναι η δημοφιλέστερη προαιρετική κάλυψη, όπως προκύπτει από έρευνα του COSMOTE Insurance, που αναδεικνύει τις ανάγκες των καταναλωτών για πλήρη κάλυψη από φυσικές καταστροφές. Η προηγμένη ψηφιακή πλατφόρμα…

Νεο Logitech Keys-To-Go 2: Ένα εξαιρετικά φορητό πληκτρολόγιο για Tablets

Η Logitech παρουσίασε σήμερα το Keys-To-Go 2, ένα εξαιρετικά φορητό, ασύρματο πληκτρολόγιο σχεδιασμένο για tablet, κινητές συσκευές και φορητούς υπολογιστές. Διαθέτει ενσωματωμένο κάλυμμα για την προστασία του από ζημιές ενώ ο λεπτός, ελαφρύς σχεδιασμός του καθιστά αυτό το πληκτρολόγιο εύκολο και στη μετακίνηση. Προσαρμοσμένο για φορητούς υπολογιστές, το Keys-To-Go 2 είναι συμβατό με πολλά λογισμικά…

Στις 20 Ιουνίου η εκδήλωση για το λανσάρισμα 
της realme GT 6 Series

Η realme, η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα smartphones στο κόσμο, πρόκειται να πραγματοποιήσει την εκδήλωση για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του νέου GT 6 στις 20 Ιουνίου 2024 στο Μιλάνο. Στην εκδήλωση θα αποκαλυφθούν τα «Flagship Killers», η σειρά realme GT 6, παράλληλα με την παρουσίαση της σειράς Buds Air6 Pro, με μοναδική τεχνολογία ήχου αιχμής.…

Η LG παρουσιάζει την απόλυτη εμπειρία gaming με τη νέα OLED C4

 Η LG λανσάρει την τελευταία σειρά τηλεοράσεων OLED, σειρά LG OLED C4, που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να προσφέρει μια απαράμιλλη εμπειρία gaming. Με τεχνολογία αιχμής, εκπληκτικά οπτικά στοιχεία και προηγμένες λειτουργίες gaming, η LG OLED C4 πρόκειται να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα οικιακής ψυχαγωγίας και gaming.  Η σειρά LG OLED C4 προσφέρει εκπληκτική ποιότητα εικόνας…

Ποια αθλητικά γεγονότα θα δούμε σήμερα

Τα παιχνίδια του Euro τραβούν και σήμερα το ενδιαφέρον. Αναλυτικά: 13:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Χάλε 14:00 COSMOTE SPORT 8 HD ATP 500 Λονδίνο 15:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Χάλε 16:00 COSMOTE SPORT 8 HD ATP 500 Λονδίνο 17:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP 500 Χάλε 18:30 COSMOTE SPORT 5 HD…

Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ της Hellas Sat και της Πολωνικής Thorium Space

 HELLAS SAT και η Πολωνική THORIUM SPACE S.A. συνήψαν Μνημόνιο Συνεργασίας για την από κοινού ανάπτυξη ενός ευέλικτου  δυναμικά διαμορφούμενου τηλεπικοινωνιακού δορυφόρου. (Software Defined Satellite). Στις 10 Ιουνίου, στην Αθήνα, η Hellas Sat και η Thorium Space υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) για την από κοινού ανάπτυξη και κατασκευή ενός δυναμικά παραμετροποιήσιμου και διαμορφούμενου δορυφορικού τηλεπικοινωνιακού…

Share

Η Honor, το πρωτοποριακό smartphone brand, ανακοίνωσε στο Παρίσι, εν μέσω του παγκόσμιου λανσαρίσματος του Honor View20, την αναβάθμιση της ταυτότητάς της με το νέο slogan «Honor my World», καθώς και την έναρξη σημαντικών συνεργασιών με την Moschino, την Vivienne Tam και το Fortnite.

«Η Honor σημείωσε αύξηση της τάξης του 170% στις παγκόσμιες αγορές μέσα στο 2018. Αυτό μας έχει φέρει πιο κοντά στο στόχο μας να γίνουμε ένα από τα 5 κορυφαία smartphone brand μέσα σε τρία χρόνια.

Στόχος μας είναι να γίνουμε το πιο αγαπητό tech brand στους νέους παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτό ανανεώνουμε την ταυτότητα μας για να ανταποκριθούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις ανάγκες του κοινού μας στους τομείς της τεχνολογίας, του design, της προσωπικής έκφρασης και της αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα.

Αυτή η μετάβαση θα δώσει το έναυσμα για το επόμενο βήμα της παγκόσμιας επιχειρηματικής μας ανάπτυξης», δήλωσε ο George Zhao, Πρόεδρος της Honor.

Την περασμένη χρονιά, κατά τη διάρκεια του CES 2018, η Honor ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι σκοπεύει να γίνει ένα από τα top 5 global smartphone brand μέσα στα επόμενα 3 χρόνια.

Ένα χρόνο μετά, η Honor έχει πετύχει ήδη τον στόχο της σε σημαντικές αγορές. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του GfK, η Honor διατηρεί την δεύτερη θέση σε Ρωσία, είναι στο top 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, ΗΑΕ και Ουκρανία και στο top 5 σε Γαλλία, Αγγλία και Τσεχία.

«Honor my World» από την Honor με ανάπτυξη 170% το 2018

Κατανόηση, σεβασμός και επικοινωνία με τους νέους παγκοσμίως

Το πάθος των νέων για μοναδικό design παρακινεί την Honor να επενδύσει ακόμα περισσότερο στην καινοτομία και τη μοντέρνα αισθητική.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στις ανάγκες του κοινού της, η Honor παρέχει μία σειρά smartphone που το κάθε ένα ξεχωρίζει βάσει των χαρακτηριστικών του: Το Honor Magic 2 αντιπροσωπεύει τον τεχνολογικό ιδεαλισμό, το Honor View 20 αντιπροσωπεύει την προηγμένη  τεχνολογία και το Honor 10 αντιπροσωπεύει το μοντέρνο design.

Σύμφωνα με έρευνα του World Youth Congress & Disrupt Creative, το 52% των νέων περιγράφει τον εαυτό τους σαν «global citizen» και ζητά περισσότερες δυνατότητες επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης με την παγκόσμια κοινότητα.

Και σε αυτό το κομμάτι, η Honor έχει καταφέρει να ανταποκριθεί καθώς τα Fan Club της ανά τον κόσμο διοργάνωσαν περισσότερα από 200 fan events μέσα στο 2018, ενώ ο αριθμός των fan της έχει ξεπεράσει τα 120 εκατομμύρια – εντυπωσιακό νούμερο για ένα τόσο νέο brand.

Meet the new Honor

Θέλοντας να καινοτομήσει στο design και στην αισθητική, η Honor εισήγαγε ένα νέο logo με κινούμενο χρώμα. Το concept του κινούμενου χρώματος αντιπροσωπεύει τη «ζεστασιά» της τεχνολογίας, καθώς και τη διαφορετικότητα στη νεανική κουλτούρα. O δημιουργικός αυτός σχεδιασμός, δίνει στην Honor την δυνατότητα να συνδυάσει αισθητική και τεχνολογία με σκοπό να αναπτύξει ακόμα περισσότερα προϊόντα με μοναδικό design για τους νέους παγκοσμίως.

Η Honor δεσμεύεται να συνεχίσει να παρέχει επαναστατικές τεχνολογίες και design μέσω μίας έξυπνης και κυρίως προσωποποιημένης εμπειρίας χρήσης, που θα καλύπτει κάθε πτυχή του lifestyle των νέων και θα θέσει τις τάσεις για μια νέα μοντέρνα tech κουλτούρα.

Με το slogan, «Honor My World», η Honor παρακινεί τους νέους σε όλο τον κόσμο να δραστηριοποιηθούν και να απολαύσουν κάθε στιγμή της ζωής τους.

Η Honor «αγκαλιάζει» τη νέα γενιά με στρατηγικές συνεργασίες

Θέτοντας σε προτεραιότητα την συνεργασία με brands με μεγάλη απήχηση στο νεανικό κοινό, η Honor διευρύνει τους ορίζοντές της με στόχο να προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των καταναλωτών.

Κατά τη διάρκεια του λανσαρίσματος στο Παρίσι, η Honor ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Moschino, ένα brand με μεγάλη ιστορία στο χώρο της μόδας. Επίσης, έχει ξεκινήσει να συνεργάζεται με την διεθνή σχεδιάστρια μόδας, Vivienne Tam, ενισχύοντας τη νέα της ταυτότητα ως ένα μοντέρνο tech brand.