Google: Έφερε στην Ελλάδα την πλατφόρμα Travel Insights

Related

Η σκηνοθέτιδα της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η…

Διαθέσιμο για αγορά το vivo V40 SE στην Ευρώπη από 279,90 €!

Στα τέλη Μαρτίου, η vivo επισημοποίησε με αθόρυβο τρόπο ένα νέο τηλέφωνο για τις ευρωπαϊκές αγορές.  Αναφερόμαστε φυσικά για το V40 SE. Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη συσκευή έχει αρχίσει τώρα να γίνεται διαθέσιμη για αγορά από ευρωπαϊκούς λιανοπωλητές. Αξίζει λοιπόν να αναφέρουμε ότι εντοπίστηκε στη Γερμανία με λιανική τιμή στα 279,90 € ή στα…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Το Kaspersky VPN κερδίζει το «Όσκαρ» των AV-TEST για την ταχύτητα και απόδοσή του

Μια νέα αξιολόγηση από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών AV-TEST απένειμε στo Kaspersky VPN το πιστοποιητικό “Εγκεκριμένο (Approved)”, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά του ως κορυφαίου παρόχου γρήγορης και ασφαλούς συνδεσιμότητας σε πολλαπλές συσκευές και πλατφόρμες. Το Kaspersky VPN έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση, ξεπερνώντας τις παραμέτρους απόδοσης που το ίδιο είχε επιτύχει το 2022. Τα αποτελέσματα των δοκιμών…

Νέο κατάστημα e-Lenovo.gr στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Με λαμπερά εγκαίνια από τη Lenovo ξεκινάει και επίσημα αύριο η λειτουργία του νέου της καταστήματος e-Lenovo.gr  “The New Lenovo Experience” που έρχεται στην Τσιμισκή 10 στη καρδιά της Θεσσαλονίκης για να φέρει εξυπνότερη τεχνολογία για όλους, κορυφαία εξυπηρέτηση, αλλά και να αλλάξει τα δεδομένα στο τεχνολογικό τοπίο της πόλης.  Η Lenovo, o Νο1 κατασκευαστής…

Η Westnet συμμετέχει στη BEYOND 2024

Με μία δυναμική γκάμα λύσεων τεχνολογίας, η Westnet, θα συμμετέχει αυτήν τη χρονιά στη BEYOND, τη διεθνή έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας που θα πραγματοποιηθεί στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αποτελώντας έναν κόμβο δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Σε συνεργασία…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Νέα LG OLED evo G4: Η εξέλιξη στην εμπειρία θέασης

Η LG Electronics παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση LG OLED evo G4, ένα εκπληκτικό επίτευγμα στην τεχνολογία της εικόνας και του design. Η LG OLED evo G4 συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία OLED με την καινοτομία της LG και προσφέρει μια απόλυτα εκπληκτική εμπειρία θέασης σε κάθε σπίτι. Η LG OLED evo G4 φέρνει την επανάσταση στην…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, Μάντσεστερ Σίτι-Τσέλσι, Μίλαν-Ίντερ: Όλα τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Μεγάλα ντέρμπι σε Ελλάδα και εξωτερικό έρχονται της εβδομάδα 19-25/4 στην COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν δύο αγώνες που θα κρίνουν πολλά στη «μάχη» της κατάκτησης της Stoiximan Super League. Πρόκειται για το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (21/4, 20.30, COSMOTE SPORT 1HD) για την 6η αγωνιστική των playoffs και το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (24/4, 20.30,…

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Share

Στο πλαίσιο του φετινού Οικονομικού Forum των Δελφών, η Google Ελλάδας ανακοίνωσε τη λειτουργία της νέας πλατφόρμας της, Travel Insights, καθώς και ένα νέο κύκλο εκπαιδευτικού προγράμματος σε ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες του τουρισμού. Το πρόγραμμα αυτό τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Σ’ αυτή την περίοδο των τεράστιων προκλήσεων για το σύνολο του τουριστικού τομέα, η Google έφερε στην Ελλάδα το Travel Insights (travelinsights.withgoogle.com), επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της για την ενίσχυση του τουριστικού κλάδου.

Η πλατφόρμα αυτή έχει σχεδιαστεί με στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία του τουρισμού να αξιοποιήσει στοιχεία σχετικά με ταξιδιωτικές αναζητήσεις, στηρίζοντας έτσι τις προσπάθειες ανάκαμψης του κλάδου.

Η πλατφόρμα Travel Insights αποτελείται από δύο βασικά εργαλεία:

1. Destination Insights

Ένα από τα βασικά πράγματα που θα ήθελαν να ξέρουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, οι αρχές και οι φορείς του τουρισμού είναι πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς που αναζητούν οι ταξιδιώτες, παγκοσμίως αλλά και στη χώρα τους. Το εργαλείο Destination Insights προσφέρει μια ξεκάθαρη εικόνα για τις κορυφαίες πηγές αναζήτησης διεθνών και τοπικών προορισμών, που προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών. Έτσι, θα βοηθήσει τους τουριστικούς φορείς να χαρτογραφήσουν την πιθανή ανάκαμψη συγκεκριμένων ταξιδιωτικών διαδρομών και να επιλέξουν το πώς θα επικοινωνήσουν με πιθανούς μελλοντικούς ταξιδιώτες.

2. Hotel Insights

Σε καθημερινή βάση, πραγματοποιούνται εκατομμύρια αναζητήσεις ξενοδοχείων στη Google, γεγονός που μας επιτρέπει να έχουμε στη διάθεσή μας εκτεταμένη πληροφόρηση σχετικά με τη ζήτηση για κρατήσεις δωματίων. Παρέχοντας τις πληροφορίες αυτές κατευθείαν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μπορούμε πλέον να τις διευκολύνουμε να γνωρίζουν από πού μπορεί να προέρχεται η ζήτηση για τις μονάδες τους. Το Hotel Insights έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει ξενοδοχεία όλων των μεγεθών – κυρίως όμως μικρά και ανεξάρτητα – να καταλάβουν πώς πρέπει να οργανώσουν και πού να στοχεύσουν το μάρκετινγκ της μονάδας τους προκειμένου να πετύχουν την ανάκαμψη της δραστηριότητάς της.

Μαζί με το νέο αυτό εργαλείο και προκειμένου να προσφέρει επιπλέον υποστήριξη στους επαγγελματίες του τουρισμού σ’ αυτή την κρίσιμη περίοδο, η Google Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης ένα νέο κύκλο εκπαιδεύσεων και ατομικών συμβουλευτικών συνεδριών, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ιδιοκτητών και των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων.

Ο νέος αυτός εκπαιδευτικός κύκλος θα καλύψει μια γκάμα θεμάτων, από την κατασκευή μιας ιστοσελίδας και την κατάρτιση ενός πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ για μια τουριστική επιχείρηση, μέχρι το πώς μπορούν οι επαγγελματίες να χρησιμοποιούν τα Google Analytics για να αξιολογούν τις προσπάθειες του μάρκετινγκ – και πολλά άλλα. Από τις 18 Μαΐου τα σεμινάρια θα προσφέρονται δωρεάν σε εβδομαδιαία βάση και όποιος ενδιαφέρεται γι’ αυτά μπορεί να δει τη διαθεσιμότητά τους και να εγγραφεί online στο g.co/greektourism, στην ενότητα “Σεμινάρια από το σπίτι”.

Οι πρωτοβουλίες αυτές ενισχύουν τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Google για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του τουριστικού τομέα, κάτι που έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη χώρα μας.

Η μελέτη

Σύμφωνα με σχετική μελέτη του Oxford Economics, αν ο τουρισμός στην Ελλάδα φτάσει στο επίπεδο άλλων χωρών από πλευράς ψηφιακού περιεχομένου, τότε θα υπάρξει δυνατότητα για τη δημιουργία πάνω από 170.000 νέων θέσεων εργασίας στη χώρα. Ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη ενίσχυσης του τουριστικού τομέα σε ψηφιακές δεξιότητες, τα τελευταία χρόνια, η Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού υποστηρίζει τις ελληνικές μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, παρέχοντάς τους εκπαίδευση σε ψηφιακές δεξιότητες. Μέσω της πρωτοβουλίας, Grow Greek Tourism Online, μέχρι σήμερα, έχουν αποκτήσει δωρεάν ψηφιακή κατάρτιση πάνω από 185.000 εργαζόμενοι και στελέχη του τουρισμού, από όλη την Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στις επιχειρήσεις, είναι αξιοσημείωτο ότι το 66% αυτών που ωφελήθηκαν από τα δωρεάν μαθήματα, δήλωσαν ότι είδαν πολύ θετικά αποτελέσματα στην πράξη.

Με αφορμή τις συνεργασίες της Google με την ελληνική κυβέρνηση στον τομέα της ψηφιακής επιμόρφωσης, ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά:

«Τα ψηφιακά εργαλεία ενισχύουν τα πλεονεκτήματα του τουριστικού κλάδου της χώρας και βοηθούν ώστε να αντιμετωπιστούν οι αδυναμίες. Οι

επιμορφώσεις και μετεκπαιδεύσεις επιτρέπουν στις τουριστικές μονάδες να αναπτύξουν δράσεις μάρκετινγκ και να έχουν άμεση πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο αριθμό υποψηφίων επισκεπτών. Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού που υποστηρίζει δυναμικά και προωθεί η ελληνική κυβέρνηση, το Υπουργείο Τουρισμού υποδέχεται με ιδιαίτερη χαρά τις πρωτοβουλίες της Google που στηρίζουν έμπρακτα τις προσπάθειες ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου».

Από την πλευρά της, η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Πέγκυ Αντωνάκου δήλωσε: «Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και φροντίζουμε να αποτελούμε έναν αξιόπιστο εταίρο, επενδύοντας στην ανάκαμψη και την ανάπτυξή του. Τα διαδικτυακά εργαλεία, που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο, μπορούν να επιταχύνουν την ανάκαμψή του, ενώ καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν online το πού και πότε θα ταξιδέψουν, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του τουριστικού τομέα θα αποτελέσει το κλειδί για να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών».