Google: Έφερε στην Ελλάδα την πλατφόρμα Travel Insights

Related

Ο CEO της Nvidia αποκαλύπτει: Έτσι «εκπαιδεύω» την AI για να σκέφτεται καλύτερα από γιατρό

FORTUNE GREECE 14/07/2025, 19:00 SHARE Ο Jensen Huang εξηγεί πώς αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη ως δάσκαλο, αναλυτή και «δεύτερη γνώμη», μετατρέποντας την καθημερινή χρήση της σε γνωστική ενδυνάμωση. Ο Jensen Huang, CEO της Nvidia, δήλωσε ότι χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη όπως ένας ασθενής που συμβουλεύεται πολλούς γιατρούς για μία διάγνωση. «Όταν λαμβάνεις μια απάντηση από

COSMOTE 5G WiFi: Μια εναλλακτική λύση για γρήγορο & αξιόπιστο internet

Ταχύτητες internet έως 300Mbps, μειωμένες τιμές και δωρεάν εξοπλισμός Γρήγορο και αξιόπιστο internet σε κάθε σπίτι και επιχείρηση, σε όλη την Ελλάδα, με ταχύτητες έως 300Mbps στα €35,90 τον μήνα και με δωρεάν εξοπλισμό, μπορούν να έχουν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM με την υπηρεσία COSMOTE 5G WiFi. Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε όσους δεν

Καλοκαιρινές προσφορές σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ

Οι προσφορές θα ισχύουν έως τις 31 Αυγούστου, ενώ οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα αγοράς με έως και 48 άτοκες δόσεις. Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι καλοκαιρινές εκπτώσεις στην COSMOTE TELEKOM και τον ΓΕΡΜΑΝΟ, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και online στα cosmote.gr και germanos.gr, προσφέροντας σημαντικές εκπτώσεις σε τεχνολογικά προϊόντα και συσκευές καθημερινής χρήσης.

Καλοκαιρινές εκπτώσεις σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ

Προσφορές σε smartphones, tablets, laptops και smart TVs – Έως 20 Ιουλίου η επιπλέον επιστροφή με κάρτες Eurobank Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι καλοκαιρινές εκπτώσεις στην COSMOTE TELEKOM και τον ΓΕΡΜΑΝΟ, τόσο στα φυσικά καταστήματα όσο και online στα cosmote.gr και germanos.gr, προσφέροντας σημαντικές εκπτώσεις σε τεχνολογικά προϊόντα και συσκευές καθημερινής χρήσης. Οι προσφορές θα

Η «Γέφυρα Τεχνολογίας 1.0» ενώνει την έρευνα με την αγορά – Νέο δίκτυο καινοτομίας με 8 ιδρύματα

Η γνώση περνάει στη δράση, η έρευνα συναντά την καινοτομία και η καινοτομία βρίσκει τον δρόμο της προς την κοινωνία. Αυτή είναι η ουσία της «Γέφυρας Τεχνολογίας 1.0», της εκδήλωσης που διοργάνωσε για τρίτη συνεχή χρονιά η Μονάδα Μεταφοράς Τεχνολογίας και Καινοτομίας «ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), φέρνοντας στο προσκήνιο έναν νέο

Ο Τζεφ Μπέζος πούλησε μετοχές της Amazon αξίας σχεδόν 666 εκατ. δολαρίων σε δύο ημέρες

Ο ιδρυτής και πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Amazon, Τζεφ Μπέζος, πούλησε σχεδόν τρία εκατομμύρια μετοχές της εταιρείας μέσα σε μόλις δύο ημέρες τον Ιούλιο, αποκομίζοντας περίπου 665,8 εκατομμύρια δολάρια. Η κίνηση αυτή δεν ήταν τυχαία, αλλά αποτελεί μέρος ενός προγραμματισμένου σχεδίου πωλήσεων (γνωστού ως trading plan) που ανακοινώθηκε νωρίτερα μέσα στο 2024. Το σχέδιο

Το «έξυπνο» σπίτι του μέλλοντος: Τι μας περιμένει έως το 2030

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και περισσότερες «έξυπνες» συσκευές να μπαίνουν στη ζωή μας: βοηθούς που ενεργοποιούνται με φωνή, όπως το Amazon Echo και το Google Nest, θερμοστάτες που ρυθμίζουν αυτόματα τη θερμοκρασία, κάμερες ασφαλείας που ελέγχουμε από το κινητό, έξυπνες κλειδαριές και λαμπτήρες που ανάβουν ή σβήνουν με μία εντολή. Σύμφωνα με έρευνα της

Το μέλλον των smartphone: Πλήρως ασύρματα, χωρίς θύρες και κουμπιά

Ο σχεδιασμός των κινητών τηλεφώνων αλλάζει ριζικά και όλα δείχνουν πως οδηγούμαστε σε μια εποχή όπου οι συσκευές θα είναι πλήρως ασύρματες και απαλλαγμένες από θύρες και φυσικά κουμπιά. Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της CompanionLink («The Disappearing Port: How Consumer Tech is Going Seamless by Design», 2025), οι τεχνολογικοί κολοσσοί ήδη επενδύουν σε τεχνολογίες που

Η Google αλλάζει τον τρόπο που δημιουργούμε βίντεο

Η Google ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία στην εφαρμογή Gemini, που επιτρέπει στους χρήστες να φτιάχνουν βίντεο ξεκινώντας απλώς από μια φωτογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, δίνει σε όλους τη δυνατότητα να δημιουργούν εύκολα και γρήγορα οπτικό περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που αναπτύσσει. Η εταιρεία είχε ήδη δοκιμάσει κάτι παρόμοιο με το εργαλείο Flow

Η τεχνητή νοημοσύνη στην καθημερινότητα του Mark Cuban και των ηγετών της τεχνολογίας

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει πλέον ενσωματωθεί δυναμικά στην καθημερινότητα κορυφαίων επιχειρηματιών της τεχνολογίας, με τον Mark Cuban να αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της νέας πραγματικότητας. Ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής και επιχειρηματίας δηλώνει ότι χρησιμοποιεί την AI «για τα πάντα», από την παρακολούθηση της υγείας του μέχρι τη συγγραφή κώδικα, επισημαίνοντας όμως την ανάγκη για προσοχή και

Μελέτη: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Μειώνει την παραγωγικότητα έμπειρων προγραμματιστών

Μελέτη: Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη Μειώνει την παραγωγικότητα έμπειρων προγραμματιστών FORTUNE GREECE 12/07/2025, 12:56 SHARE Τα ΑΙ εργαλεία δεν είναι πανάκεια, και η αποτελεσματικότητά τους εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το επίπεδο εμπειρίας του χρήστη και τη φύση του έργου. Μια πρόσφατη μελέτη της Model Evaluation & Threat Research (METR) φέρνει στο προσκήνιο ένα ιδιαίτερα

Έρχεται οικονομικό iPhone, νέα iPads και Mac – Τι περιλαμβάνει το φιλόδοξο λανσάρισμα της Apple

FORTUNE GREECE 11/07/2025, 14:17 SHARE Apple CEO Tim Cook speaks during Apple's "It's Glowtime" event in Cupertino, California, September 9, 2024. (Photo by Nic Coury / AFP) Photo: AFP Η Apple ετοιμάζει ένα φιλόδοξο κύμα νέων προϊόντων για το 2026, με φθηνότερο iPhone, νέα iPads, MacBooks και ανανεωμένα Apple Watches να πρωταγωνιστούν στη στρατηγική της.

SAMSUNG Galaxy Z Fold7 και Galaxy Ζ Flip7: Ξεκίνησαν οι προ-παραγγελίες σε COSMOTE TELEKOM και ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα νέα αναδιπλούμενα Smartphones SAMSUNG Galaxy Z Fold7 και Galaxy Ζ Flip7 και η νέα σειρά Galaxy Watch8 έρχονται στις 25 Ιουλίου στην COSMOTE TELEKOM και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Οι προ-παραγγελίες για τα νέα κορυφαία μοντέλα της SAMSUNG ξεκίνησαν στα φυσικά καταστήματα, αλλά και online στα cosmote.gr και germanos.gr. Έως και τις 24/07, με κάθε προ-παραγγελία

Ο Έλον Μασκ φέρνει το Grok στα οχήματα Tesla την επόμενη εβδομάδα

Η υπόσχεση του Έλον Μασκ γίνεται πραγματικότητα: το Grok, το πολυσυζητημένο chatbot της xAI, καταφτάνει στα οχήματα Tesla «το αργότερο την επόμενη εβδομάδα». Η νέα αυτή προσθήκη υπόσχεται να μετατρέψει το αυτοκίνητο σε έναν διαδραστικό, φωνητικό συνοδηγό που όχι μόνο θα απαντά σε ερωτήσεις, αλλά θα μπορεί να αλλάζει «διάθεση» μέσα από διαφορετικές προσωπικότητες. Όπως

Share

Στο πλαίσιο του φετινού Οικονομικού Forum των Δελφών, η Google Ελλάδας ανακοίνωσε τη λειτουργία της νέας πλατφόρμας της, Travel Insights, καθώς και ένα νέο κύκλο εκπαιδευτικού προγράμματος σε ψηφιακές δεξιότητες για επαγγελματίες του τουρισμού. Το πρόγραμμα αυτό τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού.

Σ’ αυτή την περίοδο των τεράστιων προκλήσεων για το σύνολο του τουριστικού τομέα, η Google έφερε στην Ελλάδα το Travel Insights (travelinsights.withgoogle.com), επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της για την ενίσχυση του τουριστικού κλάδου.

Η πλατφόρμα αυτή έχει σχεδιαστεί με στόχο να βοηθήσει τη βιομηχανία του τουρισμού να αξιοποιήσει στοιχεία σχετικά με ταξιδιωτικές αναζητήσεις, στηρίζοντας έτσι τις προσπάθειες ανάκαμψης του κλάδου.

Η πλατφόρμα Travel Insights αποτελείται από δύο βασικά εργαλεία:

1. Destination Insights

Ένα από τα βασικά πράγματα που θα ήθελαν να ξέρουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, οι αρχές και οι φορείς του τουρισμού είναι πληροφορίες σχετικά με τους προορισμούς που αναζητούν οι ταξιδιώτες, παγκοσμίως αλλά και στη χώρα τους. Το εργαλείο Destination Insights προσφέρει μια ξεκάθαρη εικόνα για τις κορυφαίες πηγές αναζήτησης διεθνών και τοπικών προορισμών, που προσελκύουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των ταξιδιωτών. Έτσι, θα βοηθήσει τους τουριστικούς φορείς να χαρτογραφήσουν την πιθανή ανάκαμψη συγκεκριμένων ταξιδιωτικών διαδρομών και να επιλέξουν το πώς θα επικοινωνήσουν με πιθανούς μελλοντικούς ταξιδιώτες.

2. Hotel Insights

Σε καθημερινή βάση, πραγματοποιούνται εκατομμύρια αναζητήσεις ξενοδοχείων στη Google, γεγονός που μας επιτρέπει να έχουμε στη διάθεσή μας εκτεταμένη πληροφόρηση σχετικά με τη ζήτηση για κρατήσεις δωματίων. Παρέχοντας τις πληροφορίες αυτές κατευθείαν στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μπορούμε πλέον να τις διευκολύνουμε να γνωρίζουν από πού μπορεί να προέρχεται η ζήτηση για τις μονάδες τους. Το Hotel Insights έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει ξενοδοχεία όλων των μεγεθών – κυρίως όμως μικρά και ανεξάρτητα – να καταλάβουν πώς πρέπει να οργανώσουν και πού να στοχεύσουν το μάρκετινγκ της μονάδας τους προκειμένου να πετύχουν την ανάκαμψη της δραστηριότητάς της.

Μαζί με το νέο αυτό εργαλείο και προκειμένου να προσφέρει επιπλέον υποστήριξη στους επαγγελματίες του τουρισμού σ’ αυτή την κρίσιμη περίοδο, η Google Ελλάδας ανακοίνωσε επίσης ένα νέο κύκλο εκπαιδεύσεων και ατομικών συμβουλευτικών συνεδριών, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των ιδιοκτητών και των στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων.

Ο νέος αυτός εκπαιδευτικός κύκλος θα καλύψει μια γκάμα θεμάτων, από την κατασκευή μιας ιστοσελίδας και την κατάρτιση ενός πλάνου ψηφιακού μάρκετινγκ για μια τουριστική επιχείρηση, μέχρι το πώς μπορούν οι επαγγελματίες να χρησιμοποιούν τα Google Analytics για να αξιολογούν τις προσπάθειες του μάρκετινγκ – και πολλά άλλα. Από τις 18 Μαΐου τα σεμινάρια θα προσφέρονται δωρεάν σε εβδομαδιαία βάση και όποιος ενδιαφέρεται γι’ αυτά μπορεί να δει τη διαθεσιμότητά τους και να εγγραφεί online στο g.co/greektourism, στην ενότητα “Σεμινάρια από το σπίτι”.

Οι πρωτοβουλίες αυτές ενισχύουν τη μακροπρόθεσμη δέσμευση της Google για την υποστήριξη του ψηφιακού μετασχηματισμού του τουριστικού τομέα, κάτι που έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη χώρα μας.

Η μελέτη

Σύμφωνα με σχετική μελέτη του Oxford Economics, αν ο τουρισμός στην Ελλάδα φτάσει στο επίπεδο άλλων χωρών από πλευράς ψηφιακού περιεχομένου, τότε θα υπάρξει δυνατότητα για τη δημιουργία πάνω από 170.000 νέων θέσεων εργασίας στη χώρα. Ανταποκρινόμενοι στην ανάγκη ενίσχυσης του τουριστικού τομέα σε ψηφιακές δεξιότητες, τα τελευταία χρόνια, η Google, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού υποστηρίζει τις ελληνικές μικρομεσαίες τουριστικές επιχειρήσεις, παρέχοντάς τους εκπαίδευση σε ψηφιακές δεξιότητες. Μέσω της πρωτοβουλίας, Grow Greek Tourism Online, μέχρι σήμερα, έχουν αποκτήσει δωρεάν ψηφιακή κατάρτιση πάνω από 185.000 εργαζόμενοι και στελέχη του τουρισμού, από όλη την Ελλάδα. Σε ό,τι αφορά στις επιχειρήσεις, είναι αξιοσημείωτο ότι το 66% αυτών που ωφελήθηκαν από τα δωρεάν μαθήματα, δήλωσαν ότι είδαν πολύ θετικά αποτελέσματα στην πράξη.

Με αφορμή τις συνεργασίες της Google με την ελληνική κυβέρνηση στον τομέα της ψηφιακής επιμόρφωσης, ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά:

«Τα ψηφιακά εργαλεία ενισχύουν τα πλεονεκτήματα του τουριστικού κλάδου της χώρας και βοηθούν ώστε να αντιμετωπιστούν οι αδυναμίες. Οι

επιμορφώσεις και μετεκπαιδεύσεις επιτρέπουν στις τουριστικές μονάδες να αναπτύξουν δράσεις μάρκετινγκ και να έχουν άμεση πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο αριθμό υποψηφίων επισκεπτών. Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού που υποστηρίζει δυναμικά και προωθεί η ελληνική κυβέρνηση, το Υπουργείο Τουρισμού υποδέχεται με ιδιαίτερη χαρά τις πρωτοβουλίες της Google που στηρίζουν έμπρακτα τις προσπάθειες ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου».

Από την πλευρά της, η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Πέγκυ Αντωνάκου δήλωσε: «Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και φροντίζουμε να αποτελούμε έναν αξιόπιστο εταίρο, επενδύοντας στην ανάκαμψη και την ανάπτυξή του. Τα διαδικτυακά εργαλεία, που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο, μπορούν να επιταχύνουν την ανάκαμψή του, ενώ καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν online το πού και πότε θα ταξιδέψουν, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του τουριστικού τομέα θα αποτελέσει το κλειδί για να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών».