GenZ, η γενιά που ψηφίζει ψηφιακές πληρωμές και φυσικά καταστήματα

Related

Το τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας 31 Μαρτίου

Το τηλεοπτικό αθλητικό πρόγραμμα της Δευτέρας 31 Μαρτίου Μάρτιος 31, 2025 - 09:12 0 σχόλια Λίγες αναμετρήσεις περιλαμβάνει το σημερινό αθλητικό πρόγραμμα της ημέρας. Αναλυτικά: 11:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Μαϊάμι 17:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 Μαρακές 18:00 COSMOTE SPORT 4 HD Τουρκ Τέλεκομ – Αναντολού Εφές Turkish Basketball Super

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (31-03-2025)

">Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 08:49 | 31 Μαρτίου 2025 Media Παιχνίδια ποδοσφαίρου, μπάσκετ και τένις περιλαμβάνει το πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας: 11:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Μαϊάμι 17:00 COSMOTE SPORT 7 HD ATP 250 Μαρακές 18:00 COSMOTE SPORT 4 HD

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση, σήμερα Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2025 11:30 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 Μαϊάμι

Συνετρίβη λίγο μετά την εκτόξευση ο πρώτος δορυφορικός εμπορικός πύραυλος της Ευρώπης

Η γερμανική εταιρεία Isar Aerospace πραγματοποίησε την πρώτη δοκιμαστική εκτόξευση του πυραύλου Spectrum στις 30 Μαρτίου 2025 από το Διαστημικό Κέντρο Andoya στη Νορβηγία. Ο πύραυλος, μήκους 28 μέτρων, σχεδιάστηκε για να θέτει μικρούς και μεσαίου μεγέθους δορυφόρους σε τροχιά. Παρά την απογείωση υπό καλές καιρικές συνθήκες, περίπου 30 δευτερόλεπτα μετά την εκτόξευση, ο πύραυλος έχασε τον έλεγχο

Μετά την τεράστια συμφωνία με την Cosmote: Νέα «τρέλα» από τη NOVA!

Media 30 Μαρτίου 2025 11:11 Η είδηση, προ μερικών μηνών, έπεσε σαν τηλεοπτικός κεραυνός εν αιθρία. Η άμεση πραγματοποίηση της συμφωνίας μέσα σε λίγες ημέρες, επέτεινε την αγωνία για το τι έρχεται. Στο τέλος, άπαντες κερδισμένοι: τα δύο μέρη και, φυσικά, οι αναγνώστες. Αναφερόμαστε στην ιστορική, πια, συμφωνία μεταξύ της Cosmote TV και της NOVA

Αναδιπλούμενα Τηλέφωνα: Η Επανάσταση που Έσβησε Πριν Ανάψει

Η αγορά των αναδιπλούμενων τηλεφώνων, γνωστών και ως "foldy...

Ξεχωρίζει το ντέρμπι του ΠΑΟΚ στην TV

Ματσάρες στις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής (30/3), με τo ντέρμπι του ΠΑΟΚ με την ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια να ξεχωρίζει. Αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα: 13:00 COSMOTE SPORT 8 HD Φενέρμπαχτσε – Μερσίν Turkish Basketball Super League 13:30 COSMOTE SPORT 2 HD Κάλιαρι – Μόντσα Serie A 14:00 COSMOTE SPORT 4 HD Γκραν Κανάρια – Μάλαγα

COSMOTE SD WAN Enterprise: Νέα λύση συνδεσιμότητας για μεγάλες επιχειρήσεις με πολλαπλά σημεία παρουσίας

Η COSMOTE εμπλουτίζει το portfolio των λύσεων συνδεσιμότητας SD-WAN (Software – Defined Wide Area Network) που προσφέρει, με τη νέα υπηρεσία COSMOTΕ SD WAN  Enterprise για μεγάλες επιχειρήσεις με πολλαπλά σημεία παρουσίας, συμβάλλοντας στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό. Επωφελούμενη από τις δυνατότητες της υβριδικής δικτύωσης (Hybrid Networking), δηλαδή του συνδυασμού τεχνολογιών πρόσβασης στο διαδίκτυο (οπτικές ίνες, DSL και τεχνολογία κινητής 5G), η τεχνολογία SD-WAN ελέγχει κεντρικά και κατευθύνει την

Αθλητικές μεταδόσεις: Τα φώτα στα ΑΕΚ-ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός

Ματσάρες στις αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής (30/3), με τα ντέρμπι σε Νέα Φιλαδέλφεια και Καραϊσκάκη να ξεχωρίζουν. Αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα: 11:45 ΣΚΑΪ Πανιώνιος – Καλαμάτα Super League 2 11:45 ΣΚΑΪ Hybrid Αιγάλεω – Κηφισιά Super League 2 13:00 COSMOTE SPORT 8 HD Φενέρμπαχτσε – Μερσίν Turkish Basketball Super League 13:30 COSMOTE SPORT 2 HD

TV: Η πρεμιέρα της τετράδας στα play off και τα ξένα Πρωταθλήματα

Ο βροχερός καιρός που θα κυριαρχήσει και σήμερα (30/3) στη χώρα, θα κρατήσει τους περισσότερους στο σπίτι. Το αθλητικό πρόγραμμα θα βοηθήσει σε αυτό αφού είναι πλούσιο και σε πολλά μέτωπα. Ξεχωρίζουν βέβαια τα ματς της πρεμιέρας των play off στην πρώτη τετράδα. Η αρχή γίνεται με τα ματς του 2ου ομίλου της Superleague 2

Αντιγράφει το DALL·E 3 της OpenAI το Studio Ghibli; – Τι απαντά η εταιρεία

FORTUNE GREECE 29/03/2025, 17:15 Η OpenAI επιτρέπει στους χρήστες του νέου εργαλείου 4o να δημιουργούν εικόνες στο στυλ του Studio Ghibli, την ώρα που η δωρεάν έκδοση τις απαγορεύει λόγω πνευματικών δικαιωμάτων, προκαλώντας ερωτήματα για αλλαγή πολιτικής ή διπλά standards.   Όταν εικόνες τεχνητής νοημοσύνης εμπνευσμένες από το ύφος του Studio Ghibli άρχισαν να κάνουν

Επιστροφή στη δράση χωρίς Premier League – Το ποδοσφαιρικό τηλεοπτικό πρόγραμμα του Σαββάτου

Ένα ακόμη σαββατοκύριακο ξεκινά με «φουλ» δράση σε Ελλάδα και Ευρώπη, με το ποδοσφαιρικό τηλεοπτικό πρόγραμμα του Σαββάτου (29/03) να είναι γεμάτο με ενδιαφέρουσες αναμετρήσεις. Λίγα τα παιχνίδια που μεταδίδονται από την «ελεύθερη» ελληνική τηλεόραση, με τις συνδρομητικές πλατφόρμες να περιλαμβάνουν πληθώρα αγώνων των τεσσάρων εκ των πέντε δημοφιλέστερων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων (δεν υπάρχει δράση στην

Η Κομισιόν επενδύει 1,3 δισ. ευρώ σε τεχνητή νοημοσύνη και κυβερνοασφάλεια

FORTUNE GREECE 28/03/2025, 19:20 Μέσω του προγράμματος «Ψηφιακή Ευρώπη» για την περίοδο 2025-2027. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επενδύσει 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ στην τεχνητή νοημοσύνη, την κυβερνοασφάλεια και τις ψηφιακές δεξιότητες μέσω του προγράμματος «Ψηφιακή Ευρώπη» για την περίοδο 2025-2027, ανέφερε σε ανακοίνωσή της την Παρασκευή. «Η διασφάλιση της ευρωπαϊκής τεχνολογικής κυριαρχίας ξεκινά με την επένδυση

COSMOTE TV: Πρεμιέρα για τη σειρά «MobLand»

Το «MobLand», η νέα all-star cast σειρά του Γκάι Ρίτσι με τους Τομ Χάρντι, Πιρς Μπρόσναν και Έλεν Μίρεν έρχεται σε Α’ τηλεοπτική προβολή στη δωρεάν On Demand υπηρεσία της COSMOTE TV, τη Δευτέρα 31/3, 24 ώρες μετά την Αμερική. Κάθε νέο επεισόδιο -από τα συνολικά 10 της σειράς- θα κάνει πρεμιέρα κάθε Δευτέρα στην

COSMOTE 5G WiFi / Γρήγορο σταθερό internet σε όλη την Ελλάδα μέσω δικτύου COSMOTE 5G

Το COSMOTE   5 G   WiFi , μια νέα αξιόπιστη και  καινοτόμα υπηρεσία  που φέρνει γρήγορο σταθερό internet σε κάθε σπίτι, παντού σε όλη την Ελλάδα, με τη δύναμη του δικτύου COSMOTE 5G, προσφέρει η COSMOTE . Πρόκειται για μια εναλλακτική   λύση  σε παραδοσιακές σταθερές συνδέσεις (DSL), αλλά και σε δορυφορικές συνδέσεις, που χρησιμοποιεί ασύρματη σύνδεση

Share

GenZ, η γενιά που ψηφίζει ψηφιακές πληρωμές και φυσικά καταστήματα

Tι έδειξε η έρευνα που ανέθεσε η Visa στο Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ.

Η ψηφιακή γενιά απολαμβάνει τα ψώνια τόσο online όσο και σε φυσικά καταστήματα, δεν είναι τόσο προσηλωμένη όσο θα περίμενε κανείς σε αγορές μέσω social media και προτιμά τις ψηφιακές πληρωμές για μεγαλύτερη ασφάλεια.

Τα παραπάνω αποτελούν τάσεις που ανέδειξε η έρευνα, που ανατέθηκε από τη Visa στο Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ, στο πλαίσιο της οποίας μελετήθηκε η συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 17-30 ετών. Πρόκειται για τη γενιά που δημιουργεί τις νέες τάσεις στην αγορά γι’ αυτό η συμπεριφορά της βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής του εμπορικού κόσμου που αναζητά ψηφιακά εργαλεία για να ανταποκριθεί. Τα στοιχεία που προέκυψαν από την έρευνα δείχνουν ότι η γενιά που περνά τον περισσότερο χρόνο της online βασίζεται στην ατομική έρευνα για τις αγορές της, με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να ακολουθούν με μικρότερη ένταση ενώ οι αγορές από διεθνή marketplaces δεν έχουν συστηματικό χαρακτήρα, όπως θα περίμενε κανείς.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες (56%) συνδυάζουν αγορές τόσο από το διαδίκτυο όσο και στα φυσικά καταστήματα και σχεδόν 8 στους 10 χρησιμοποιούν κυρίως τις ψηφιακές πληρωμές, ενώ τα μετρητά εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται από περίπου 40% όσων επιλέγουν να ψωνίζουν στα φυσικά καταστήματα.

Είναι επίσης ενδεικτικό ότι την περίοδο των εκπτώσεων 32% των εκπροσώπων της Gen Z έκαναν τα ψώνια τους σε φυσικά καταστήματα και 21% επέλεξαν τις online αγορές ενώ υπάρχει κι ένα 4% που λέει ότι δεν ψωνίζει στις εκπτώσεις. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι το 72% όσων ψώνισαν από φυσικά καταστήματα επέλεξε να πληρώσει με κάρτα και 7% με ψηφιακό πορτοφόλι, του οποίου το μερίδιο αυξάνεται συστηματικά.

Η νέα γενιά επιλέγει ψηφιακές πληρωμές για μεγαλύτερη ασφάλεια, ειδικά για ποσά πάνω από 20 ευρώ.

Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης την αυξανόμενη τάση για διαδικτυακές αγορές από τη Gen Z, με το 28% των ερωτηθέντων να ψωνίζει με αυτόν τον τρόπο μία ή περισσότερες φορές την εβδομάδα και το 42% μία ή δύο φορές το μήνα. Αν και το 38% τείνει να ψωνίζει μέσω των social media, αυτό δεν γίνεται συστηματικά. Πάντως προτιμούν το Instagram και ακολουθεί το Facebook.

Επίσης, αν και δεν ψωνίζουν συχνά στα σούπερ μάρκετ, όταν το κάνουν πάνε στα φυσικά καταστήματα. Οι 7 στους 10 δεν κάνουν ποτέ online τα ψώνια του σούπερ μάρκετ, αντίθετα, πάνω από 8 στους 10 πηγαίνουν οι ίδιοι στα καταστήματα των αλυσίδων. Επίσης, πέρα από τα προϊόντα σούπερ μάρκετ και τα καλλυντικά είναι προϊόντα που αγοράζονται από τη συγκεκριμένη γενιά από φυσικά καταστήματα, με ποσοστό 55% να δηλώνει ότι δεν ψωνίζει online τα συγκεκριμένα είδη. Αντίθετα, η Gen Z πριμοδοτεί το delivery επιλέγοντας διαδικτυακές αγορές έτοιμων φαγητών, με το 37% να αγοράζει online φαγητό μία ή περισσότερες φορές μέσα στην εβδομάδα.

Εν κατακλείδι, η Gen Z αλλάζει τις τάσεις στην αγορά όπως τόνισε χθες η Sevi Vassileva, Γενική Διευθύντρια της Visa για Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα και Ισραήλ. Η Gen Z αλλάζει και τα μοντέλα πληρωμών επιταχύνοντας τη μετάβαση σε εύκολες και ασφαλείς λύσεις. Σύμφωνα με την έρευνα ενώ κάρτες και μετρητά προτιμώνται σχεδόν εξίσου για συναλλαγές έως 20 ευρώ, οι ψηφιακές πληρωμές έχουν σημαντικό προβάδισμα για ποσά από 21 ευρώ και άνω. Επιλέγονται από το 75% για αγορές μεταξύ 21-50 ευρώ (έναντι 25% που προτιμά τα μετρητά), με το ποσοστό αυτό να αυξάνεται στο 82% για τις αγορές μεταξύ 51–100 ευρώ και στο 84% για αγορές άνω των 100 ευρώ.

Όπως εξήγησε ο Νίκος Πετράκης, Country Manager της Visa στην Ελλάδα, η Gen Z διαμορφώνει το μέλλον του εμπορίου και η Visa είναι εδώ για να προσφέρει εμπειρίες προσαρμοσμένες στις ανάγκες της. “Με καινοτόμες και ασφαλείς λύσεις πληρωμών, στοχεύουμε να κάνουμε τις αγορές τους όχι μόνο άνετες, αλλά και ευχάριστες. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον απρόσκοπτων και ασφαλών αγορών που ανταποκρίνεται στις αξίες και τις φιλοδοξίες της Gen Z και βοηθά τις επιχειρήσεις να παραμείνουν ανταγωνιστικές”, σημείωσε μεταξύ άλλων.